Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2005
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2005, 22:14
Nomen Est Omen
Avatar van Nomen Est Omen
Nomen Est Omen is offline
Wij kregen allemaal twee tafels

Bij ons weinig mis, op een grasmaaier, blaffende hond en een spin na!
Advertentie
Oud 27-05-2005, 22:46
MaHo
Avatar van MaHo
MaHo is offline
Citaat:
Nomen Est Omen schreef op 27-05-2005 @ 23:14 :
Wij kregen allemaal twee tafels

Bij ons weinig mis, op een grasmaaier, blaffende hond en een spin na!
Bah, er waren bij ons tafels over en toen we die voor onszelf naast de andeer tafel zette mocht dat niet
Oud 28-05-2005, 14:37
Nomen Est Omen
Avatar van Nomen Est Omen
Nomen Est Omen is offline
Wat een onzin! Een paar leerlingen kwamen zelf op het idee, en toen gingen de leraren allemaal tafels bijschuiven.

Wat heb ik toch aardige leraren
Oud 28-05-2005, 15:25
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
*-Maartje-* schreef op 24-05-2005 @ 09:31 :
Van een vriendin die sochtends examen had hoorde ik dat ze kwamen filmen voor omroep brabant, lijkt me ook niet heel fijn. En toen ging er een mobiel af van 1 van die mensen van omroep brabant, echt lomp is dat... Ik vind gewoon dat iedereen zn mobiel buiten moet laten liggen en niet alleen de leerlingen..
Bij ons kwam een fotograaf van de krant fotograferen. Met flits . Die achterlijke. Hij was niet erg zeker van zijn zaak want maakte een stuk of 10 foto's
__________________
ofzoiets
Oud 28-05-2005, 15:39
Phlox
Avatar van Phlox
Phlox is offline
-Er was een straaljager
-Er was een ambulance
-Er was een fietsbelconcert van vervelende onderbouwers
-Iemands discman met de red hot cilli peppers stond aan.

Ja, dat was het alweer.
__________________
That ís a tasty burger!
Oud 28-05-2005, 16:14
missy-home
Avatar van missy-home
missy-home is offline
Citaat:
ooooooooo ik wil wel ruilen eendjes <3
eigelijkwaren het kikkers

iemand in een ander lokaal was een luistertoets doen
__________________
vrolijk,hyper,blij, humm geweldig
Oud 28-05-2005, 16:44
fractuur
fractuur is offline
De telefoon van het zalencomplex (hing op de gang, flinterdukm muurtje ertussen) ging om het kwartier over. Zonder dat ie werd opgenomen natuurlijk, zodat diegene bleef bellen.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 28-05-2005, 16:50
Baby^Boo
Avatar van Baby^Boo
Baby^Boo is offline
Dat ik flauwviel en opgevangen moest worden. Juffrouw wiskunde daarna: Je kan het, zeg het maar "Ik kan het!".
Oud 28-05-2005, 16:52
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
fractuur schreef op 28-05-2005 @ 17:44 :
De telefoon van het zalencomplex (hing op de gang, flinterdukm muurtje ertussen) ging om het kwartier over. Zonder dat ie werd opgenomen natuurlijk, zodat diegene bleef bellen.
Waarom pakte dan niemand de telefoon op

Bij ons waren ze zo slim geweest om een paar leerlingen bij natuurkunde (waaronder ik) helemaal aan de andere kant van de gymzaal te zetten. Na een kwartier kregen we de bijlage en pas aan het einde kregen we ook een surveillant. Dat was dus mijn aardrijkskunde-leraar en toen heb ik me de hele tijd aan hem geërgerd, want ik had hem twee weken geleden een mailtje gestuurd en hij heeft nog altijd niks terug gestuurd
Oud 28-05-2005, 22:34
Thoomzparty.nl
Thoomzparty.nl is offline
Het is wel even schrikken als het super stil is, in diepe concentratie en vlak achter je flikkert een atlas plat op de grond. Verder weinig.. alleen een meisje wisselde van tafel omdat die zo wiebelde, zat ze net aan een ander tafeltje, stortte de vorige gewoon door z'n poten
__________________
Aan al het goede komt een eind...
Oud 28-05-2005, 22:55
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Ik zat engels te maken en omdat ik geen hoogte van de vragen kreeg,. Had ik het antw vel open op de hoek van me tafel zitten. Surveillant dacht dat ik de jongen achter mij liet spieken. En schuifde het blaadje voor me en keek me boos aan

Daarna moesten we allemaal foto maken....fotograaf kon geen leuke pose voor ons verzinnen. En telkens als hij wilde flitsen stond wel iemand verkeerd, of hij zat zelf verkeerd
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 29-05-2005, 15:14
suikerprinses
Avatar van suikerprinses
suikerprinses is offline
bij ons kwam er ook een fotograaf onder geschiedenis. wat irritant zeg. en nu sta ik dus ook nog op de voorkant van de plaatselijke krant
verder alleen maar mensen die half stikten, hoesten en niesden. sleutels die op de grond vielen en atlassen die op de grond gegooid werden.
oja,1meisje waggelde in ene de gymzaal uit omdat ze hoogstwaarschijnlijk moest kotsen, en ze heeft dr examen dus ook niet afgemaakt.
Oud 29-05-2005, 15:20
Verwijderd
Ik herinner me dat er tijdens mijn Havo examen een jongen niet op was komen dagen, de conrector was helemaal in paniek en ging hem bellen. Hij kwam een half uur later aan - mocht dus nog het examen maken - en achteraf zei hij dat hij niet was gekomen omdat hij een beetje verkouden was Conrector boos ('Als je een beetje verkouden bent kom je toch zeker wel je eind-examen maken!! Ok, als je drie benen.. of nee, vier benen breekt, dan mag je thuis blijven!!' )
Oud 29-05-2005, 15:29
Curunir
Avatar van Curunir
Curunir is offline
Nog zoiets, bij ons ging het brandalarm af. Steeds weer opnieuw, iets van 10 min... iedereen uit z'n concentratie. Stomme 4e/5e klassers, volgend jaar pakken we ze gewoon terug
__________________
x
Oud 30-05-2005, 19:17
esprit-chick
Avatar van esprit-chick
esprit-chick is offline
Citaat:
Curunir schreef op 29-05-2005 @ 16:29 :
Nog zoiets, bij ons ging het brandalarm af. Steeds weer opnieuw, iets van 10 min... iedereen uit z'n concentratie. Stomme 4e/5e klassers, volgend jaar pakken we ze gewoon terug
je gaat er van uit dat je er volgend jaar weer zit doot zown geintje??? jij laat je kennen

echt hele stomme dingen heb ik nog niet meegemaakt, wel leuke

ik haf vrijdag voor AK geen rekenmachine mee, en bij vraag 18 moest je een cirkeldiagram maken, ik KUT, IK WEET HOE DAT MOET MAAR IK HEB DIE FUCKING REKENAPPARATUUR NIET MEE!!!

meisje voor me steekt n tijdje later dr vinger op en gaat in druk overleg met onze leraar geschiedenis, even later geeft ze mij haar rekenmachine

ik dacht 'oooooooohhh god bestaat"
heb haar achteraf uitgebreid bedankt, ik wist niet eens dat ik op nonchalante toon had lopen te melden dat ik dat ding niet bij me had, maar zij dus wel
Oud 30-05-2005, 19:23
Verwijderd
Citaat:
esprit-chick schreef op 30-05-2005 @ 20:17 :
je gaat er van uit dat je er volgend jaar weer zit doot zown geintje??? jij laat je kennen

echt hele stomme dingen heb ik nog niet meegemaakt, wel leuke

ik haf vrijdag voor AK geen rekenmachine mee, en bij vraag 18 moest je een cirkeldiagram maken, ik KUT, IK WEET HOE DAT MOET MAAR IK HEB DIE FUCKING REKENAPPARATUUR NIET MEE!!!

meisje voor me steekt n tijdje later dr vinger op en gaat in druk overleg met onze leraar geschiedenis, even later geeft ze mij haar rekenmachine

ik dacht 'oooooooohhh god bestaat"
heb haar achteraf uitgebreid bedankt, ik wist niet eens dat ik op nonchalante toon had lopen te melden dat ik dat ding niet bij me had, maar zij dus wel
Had je je GR nodig voor AK?! Ik dacht dat dat niet de bedoeling was... Of heb je het over een gewone rekenmachine?
Oud 30-05-2005, 20:49
Nomen Est Omen
Avatar van Nomen Est Omen
Nomen Est Omen is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 30-05-2005 @ 20:23 :
Had je je GR nodig voor AK?! Ik dacht dat dat niet de bedoeling was... Of heb je het over een gewone rekenmachine?
Ja, en een passer en een geodriehoek. Vandaar die 5000 klachten
Oud 30-05-2005, 21:43
koelieboelie
koelieboelie is offline
ik ging naar de wc, en toen ik klaar was, vroeg die surveillante: gaat ie weer? terwijl ik gewoon naar de wc ging kzag er blijkbaar ziek uit
Oud 30-05-2005, 22:04
Verwijderd
Citaat:
koelieboelie schreef op 30-05-2005 @ 22:43 :
ik ging naar de wc, en toen ik klaar was, vroeg die surveillante: gaat ie weer? terwijl ik gewoon naar de wc ging kzag er blijkbaar ziek uit
Haha
Oud 30-05-2005, 22:05
Verwijderd
Citaat:
Nomen Est Omen schreef op 30-05-2005 @ 21:49 :
Ja, en een passer en een geodriehoek. Vandaar die 5000 klachten
Oeh ja, die vraag moeten ze schrappen! (Of is 't nieuw dat je je GR voor ak mag/moet gebruiken? Ik dacht altijd dat GR écht alleen voor wiskunde was, de rest een gewone rekenmachine. Economie is dit jaar ook met GR, dacht ik.)
Oud 31-05-2005, 07:34
Domenica
Avatar van Domenica
Domenica is offline
Citaat:
Thoomzparty.nl schreef op 28-05-2005 @ 23:34 :
Het is wel even schrikken als het super stil is, in diepe concentratie en vlak achter je flikkert een atlas plat op de grond. Verder weinig.. alleen een meisje wisselde van tafel omdat die zo wiebelde, zat ze net aan een ander tafeltje, stortte de vorige gewoon door z'n poten
Lol, ja mijne viel ook bijna. Maar door mijn snelle reflax niet
Oud 31-05-2005, 11:21
Flosdraad
Flosdraad is offline
Een stomerij autootje drie kwartier lang door de straat heen rijdend en lekker hard bellend met zo'n ouderwetse bel.

Een leraar die moest kotsen in de zaal, hij werd ziek...
Oud 31-05-2005, 11:26
*-Maartje-*
Avatar van *-Maartje-*
*-Maartje-* is offline
Wij kregen zo'n pakketje, stond op onze tafel, zat een boekje in, snoepjes, iets met koffie en een ballontje!! Iedereen die dingen opblazen en piepen voor t examen
Oud 31-05-2005, 11:31
Verwijderd
Citaat:
Flosdraad schreef op 31-05-2005 @ 12:21 :
[...]
Een leraar die moest kotsen in de zaal, hij werd ziek...
Dat is wel achterlijk
Oud 31-05-2005, 13:29
aidualc
Avatar van aidualc
aidualc is offline
Pff onze school had prijs gewonnen van radio 538 van de leukste school van nederland. En daarom kwam Barry Paff even kijken op onze school..
Zitten wij daar ijverig ons examen te maken, komt die gek aanzetten met een hoop sirenes en al die zooi en daarna staat ie de rest van de school ,die dus wel vrij was dat uur, op te naaien van : "ja jullie moeten harder schreeuwen, laat eens horen!!"en dan beginnen daar zon 1000 van die mensen de krijsen. en dan was het weer niet hard genoeg en moesten ze opnieuw schreeuwen. En toen kreeg die malloot een rondleiding door de school, geen last van gehad dus. Maar toen vertrok ie daarna weer met een hoop herrie..

en ja dr was ook nog een hond die de hele tijd blafte.. Maar die mag dat
__________________
it's better to remain silent and be thought a fool, than to open your mouth and remove al doubt
Oud 31-05-2005, 13:58
muts8848
Avatar van muts8848
muts8848 is offline
Citaat:
aidualc schreef op 31-05-2005 @ 14:29 :
...daarom kwam Barry Paff even kijken...

Barry Paf is met 1 f...

ja sorry maar niemand schrijft mijn oma's achternaam verkeerd
__________________
ego quoque nescio quid hic scriptum est
Oud 31-05-2005, 16:54
aidualc
Avatar van aidualc
aidualc is offline
het spijt me
__________________
it's better to remain silent and be thought a fool, than to open your mouth and remove al doubt
Oud 31-05-2005, 18:46
muts8848
Avatar van muts8848
muts8848 is offline
Citaat:
aidualc schreef op 31-05-2005 @ 17:54 :
het spijt me
ik vergeef je
__________________
ego quoque nescio quid hic scriptum est
Oud 31-05-2005, 18:51
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 30-05-2005 @ 20:23 :
Had je je GR nodig voor AK?! Ik dacht dat dat niet de bedoeling was... Of heb je het over een gewone rekenmachine?
Nee, gewone rekenmachine, GR mag idd niet.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 31-05-2005, 19:13
Nitochka
Nitochka is offline
Wij hadden ook weer eens zeer slimme leraren. Gaan ze eerst iedereen laten kletsen en zelf ook kletsen, komen ze erachter dat het al half 2 is geweest. Gelukkig waren ze slim genoeg om de klok terug te zetten zodat het nog geen half 2 was en we toch nog op tijd (volgens die klok dan) konden beginnen.
Er was een leraar die echt irritant was. Hij liep de hele tijd te kuggen. Vond hij het weer eens te stil, ging hij weer kuggen.
Gaan die leraren ook nog eens wissels houden. Niet dat die allemaal tegelijk wisselen, nee telkens na een tijdje komt er een andere binnen en gaat er weer een weg.
Hoe een verwarming werkt hadden ze duidelijk ook nog niet uitgevonden. Het was bij ons echt koud.
Oud 31-05-2005, 19:21
Flosdraad
Flosdraad is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 31-05-2005 @ 12:31 :
Dat is wel achterlijk
vond ik ook, vooral omdat het over een examen van een jongen heen ging...
Oud 31-05-2005, 20:02
Billy_bob
Billy_bob is offline
Bob draait zijn flesje spa-rood open; eerste keer dat ik spa-rood drink. Had geen idee dat er zoveel druk op zou staan (is waarschijnlijk door het schudden van me tas tijdens het reizen gebeurt). Ik draai me fles open en 1/3 van me flesje spuit over me heen . Trok het niet; moest zelf lachen, ik was zeiknat. Gelukkig waren me papieren droog gebleven
__________________
vive le bob?
Oud 31-05-2005, 20:03
Lanoia
Lanoia is offline
Ik kon niet ophouden met niezen

was niet echt vreemd, maar wel irritant
Oud 31-05-2005, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Flosdraad schreef op 31-05-2005 @ 20:21 :
vond ik ook, vooral omdat het over een examen van een jongen heen ging...
He bah Suffe leraar dat hij niet nog de zaal uit kon rennen of op z'n minst de andere kant op spugen
Oud 31-05-2005, 21:14
kebkebe
kebkebe is offline
Ik schoot tijdens m'n examen Latijn heel hard in de lach omdat ik de zoveelste vraag niet wist. Van de zenuwen natuurlijk, maar het was echt de slappe lach. Beetje lullig vond ik dat van mezelf, maar geloof dat de anderen het wel begrepen.
Oud 31-05-2005, 22:00
Dmnq
Dmnq is offline
Vreemd:

Examens die ik dubbel kreeg (handig voor het geval ik er een verlies?).

Mijn mentor die even kwam vragen of alles goed was.

Leraren die stiekum liepen te smoezen. Volgende keer dat ze dat doen lever ik een klacht in.

En verder: Een jongen die binnen een uur klaar was met aardrijkskunde. Onmogelijk!
Oud 01-06-2005, 10:01
romee
romee is offline
Ik kwam tijdens engels een ontzettend lief woord tegen in mijn woordenboek (Collywobbles) waardoor ik blijkbaar hardop begon te grinniken. Daardoor het meisje achter mij ook en daardoor begonnen we alletwee te lachen. Is vast vervelend geweest voor de rest van de zaal mar het was wel even ontspannend
Oud 01-06-2005, 12:20
.Pure
.Pure is offline
wij zaten maar met 5, en 2 leraren, gaan ze taart eten
Oud 02-06-2005, 17:10
Verwijderd
Van die kutbruggers die stonden te jengelen bij de gymzaal en niemand die de moeite nam ze een schop te verkopen en weg te sturen.
Oud 02-06-2005, 18:27
muts8848
Avatar van muts8848
muts8848 is offline
Citaat:
.Pure schreef op 01-06-2005 @ 13:20 :
wij zaten maar met 5, en 2 leraren, gaan ze taart eten
ik zat aan de rand van de gymzaal, vlak naast het 'looppad'. Erg frustrerend als er dan een leraar langs loopt met een kopje, heerlijk ruikende, cafeïne houdende koffie. Na twee uur zweten boven je m&o en dan ruik je koffie... maar het is buiten je bereik. Over een tantaluskwelling gesproken...
__________________
ego quoque nescio quid hic scriptum est
Oud 03-06-2005, 20:03
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Bij natuurkunde: Ben enige meisje. Zei ene leraar hardop:,, Goh jij ben de enige meisje. Vindt je hier een gozer leuk?"
lol
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?

Laatst gewijzigd op 03-06-2005 om 20:06.
Oud 03-06-2005, 20:12
sjefke
sjefke is offline
Bij ons is het stroom uitgevallen tijdens de compex examens. En er was iemand van havo die verkeerd examen kreeg nl. van VWO
Oud 03-06-2005, 22:36
Rufes
Rufes is offline
2 leraren zaten de hele tijd te praten met elkaar
1 leraar kreeg een hoestaanval en hoeste de hele boel bij mekaar
Buiten waren ze aan het heijen dus dat maakte ook wel een kut geluid.
Verders... De schoolbel, midden in je examen gaat de bel af
Kinderen die buiten lopen te schreeuwen..
Oud 03-06-2005, 23:07
Rodion
Rodion is offline
Citaat:
Panini schreef op 31-05-2005 @ 19:50 :
ja een nare meneer zat het gras te maaien vandaag tijdens duits met zon automatisch snoei pokkeding "nhhHGghhnnn.. NHggHHhnnHGnnnHGhhnnn.....NNGHGGGGGGHNBBNnbnbBNnbnbnnnnnhhhnn...."
Ik vind wel dat je dat goed na kunt doen. Het lijkt net of ik 'm ook hoor.
Oud 04-06-2005, 17:24
ilovesnow
ilovesnow is offline
uh stroom uitvallen, vervolgens naar bloedwarme lokalen verhuizen

boormachines

gillende meeuwen

mobieltjes die afgaan

stinkende mensen

tocht
Oud 04-06-2005, 19:18
Kaa
Avatar van Kaa
Kaa is offline
Waar ik het meeste last van heb gehad was mn eigen haar...ik was mn haarband vergeten en ik heb van die korte sliertjes als pony die in je ogen kriebelen op ongewenste moemnten, dus bij laatste examen werd ik helemaal gek, continu aan mn ogen te wrijven, aan mn neus te krabben, haar naar achter te vegen...volgens mij vond mn buurman t ook geen feest, dat gefrustreerde gedrag...
ent ijdens economie was ik echt pissig...had het helemaal gehad, dus ik begon voor mn examen maar te eten, en zat n beetje te smijten met mn grm soms, als ik het niet begreep.
wel last gehad in het begin van leraren die gewoon naast je tafeltje gaan staan mauwen, wel op fluistertoon, maar dat makt het nog irritanter...ging ze dus ook maar heel verslagen aan staren, toen hielden ze op
__________________
*Signature*
Oud 06-06-2005, 00:32
Ceiridwen
Avatar van Ceiridwen
Ceiridwen is offline
Citaat:
Flosdraad schreef op 31-05-2005 @ 12:21 :
Een leraar die moest kotsen in de zaal, hij werd ziek...
O m g, dat zou ik echt zó erg vinden, aangezien ik min of meer een braakfobie heb... ik zou helemaal gek worden .

Ik heb eigenlijk ooit ergens last van... afgelopen vrijdag tijdens het muziekexamen wel dubbel gelegen om de teringherrie die de examenmakers uitgekozen hadden. Eerst een expressionistisch k*tstuk waar ik half zenuwachtig van werd.

Dan komt er een nieuw muziekstuk... dacht ik... oooh een modern stuk, dat zal wel meevallen.

Niet dus.

Collectieve improvisatie, oftewel alle instrumenten doen maar wat. Ik begon al te grinniken, want het was echt níet om aan te horen.

Daarna kreeg je een fragment waarin er een 'relaxte sfeer was'.

Juist, de vraag hierna luidt... "Nu hoor je een fragment waarin deze 'relaxte sfeer' verdwenen is. Hoe komt dit?"

Begint die verdomde saxofoon weer enorm vals te improviseren . We kwamen met z'n allen niet meer bij .

Maar ik heb nooit last gehad van hoestende leerlingen, piepende deuren en kletsende surveillanten, in tegenstelling tot de rest
__________________
Dacht het niet.
Oud 09-06-2005, 10:57
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
hmm ik was vorig jaar zo geconcentreerd dat me bijna niets geks is opgevallen Alleen tijdens het laatste examen kwam er een surveillant naar me toe. Die zegt gefeliciteerd tegen me. Dus ik kijk zo van huh, ik ben toch nog niet klaar met het examen? De uitslag is niet eens bekend. Dus later bij de diploma-uitreiking kwam ik hem weer tegen en vroeg ik waar dat gefeliciteerd nou voor was. Toen bleek dat ie me wou feliciteren met het feit dat onze school damkampioen van Nederland is geworden (het NK is een week voordat de examens begonnen gespeeld). En ik zat toen in dat damteam. Wat een goede timing van hem

Leuk topic trouwens
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.

Laatst gewijzigd op 09-06-2005 om 11:03.
Oud 09-06-2005, 12:38
E Che Guevara
E Che Guevara is offline
Ons "examen" van de 3e klas verliep rustig.
Ik deed er 7 minuten over
Het waren maar 10 vragen over de standaart dingen die je leert tijdens handel en verkoop.

Ik moet 3 kwartier fietsen naar school om 7 minuten simpele ABCD vraagjes te maken
Gelukkig had ik daarna nog geld voor wiet

Lazlow
Oud 10-06-2005, 16:33
*Primo
Avatar van *Primo
*Primo is offline
TL buis die kapot ging,

alle lichten die plotseling uitgingen in de hele zaal, en vervolgens na tijdje weer aan, en dat herhaalde zich 3 keer.

iemand bloedneus

totale stilte in de zaal en de grote zware koffer van mn geschiedenis leraar die zat te surven viel met een enorme klap om (gelijkenis met een kanonschot was goed te plaatsen)

mobiel die afging met de meest debiele en zodoende meest hilarische beltoon ooit

vast nog wel meer
__________________
Simpel gezegt ingewikkeld, maar niet te moeilijk doen....
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal)
Verwijderd
226 27-11-2005 11:00
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school?
Jabotinsky
84 02-11-2004 01:12
Verhalen & Gedichten Beetje dagboek
Vlooienband
30 29-06-2003 18:25
Liefde & Relatie Liefdesverdriet verwerken
AnoniemIemand
20 27-10-2002 10:39
Psychologie Ze zijn een beetje aan ’t vechten binnen in…
Elka
17 09-10-2002 16:58
Psychologie Info over MPS en SCHIZOPHRENIE
Droomvlucht
4 28-05-2002 10:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:09.