Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2010, 16:40
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:


nee ik wil je laten voelen hoe het is opgejaagd te worden iets te posten
moet je beter je best doen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Oud 07-07-2010, 16:41
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dat kan niet meer, ivm privacyschending moest microsoft die functie eruit halen
nietwaár
Citaat:


volgens mij onder 'extra' fizzle. Of onder 'opties'. Zoiets.
dankjewel

Hm, ik denk dat ik de kipfilet en het gehakt nog eens vol gooi en dan lekker vroeg naar huis ga. Niet tegen de baas zeggen he
Oud 07-07-2010, 16:50
Verwijderd
Mèn wat word ik gaar van een ub-computer. Ze stralen vast extra hard of zo.
Oud 07-07-2010, 16:50
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Popcorn maken ftw
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 07-07-2010, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Popcorn maken ftw
Oee, popcorn <3
Oud 07-07-2010, 16:53
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, het ruikt nu al lekker naar bioscoop <3
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 07-07-2010, 16:53
Verwijderd
Ik heb een nieuwe titel verzonnen voor het vraagtopic!
Oud 07-07-2010, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Ik ben stiekem op de computer op mn werk op het internet gegaan want ik heb een saaie baan
Hoe wis ik de geschiedenis in internet explorer?
Uhm als iemand bijdehand gaat doen zeg je toch gewoon dat je in de pauze wat aan het surfen was. Blik op onnozel-onschuldig en instawin.

Citaat:
Mèn wat word ik gaar van een ub-computer. Ze stralen vast extra hard of zo.
UB-computer..? Ik dacht dat ik redelijk geek was maar ehm..wut?
Oud 07-07-2010, 16:56
Verwijderd
Heb je nooit gestudeerd, Dobermann?
Oud 07-07-2010, 16:57
Verwijderd
Citaat:
UB-computer..? Ik dacht dat ik redelijk geek was maar ehm..wut?
Universiteits Bibliotheek.
Oud 07-07-2010, 16:57
Verwijderd
Universiteitsbibliotheek.
Oud 07-07-2010, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Heb je nooit gestudeerd, Dobermann?
Nee.

Citaat:
Universiteits Bibliotheek.
Oh, durr. Dat had ik wel kunnen bedenken.
Oud 07-07-2010, 16:58
Verwijderd
Ik kom nooit in de bibliotheek. Internet + Laptops = Win
Oud 07-07-2010, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Nee.
Waarom niet?
Oud 07-07-2010, 16:59
Verwijderd
Eigen laptop mee naar de uni is inderdaad erg aangenaam.
Oud 07-07-2010, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Ik kom nooit in de bibliotheek. Internet + Laptops = Win
WK + Vakantie van velen + UB = win.
Oud 07-07-2010, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Waarom niet?
Lang verhaal. Niet echt fascinerend en al helemaal niet geschikt voor "hier".
Oud 07-07-2010, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Eigen laptop mee naar de uni is inderdaad erg aangenaam.
Doe ik ook meestal, maar nu vond ik het te veel gesleep. Ik moet nog zo'n dunne hoes kopen zodat 'ie in mijn rugzak kan ipv in mn laptoptas. *idee voor verjaardag noteert*
Oud 07-07-2010, 17:01
Verwijderd
Phoebe, je had 104 posts in het vorige vraagtopic
Oud 07-07-2010, 17:02
Verwijderd
Citaat:
Ik kom nooit in de bibliotheek. Internet + Laptops = Win
Ik kwam ook nooit in de bibliotheek en ik had geen eens een laptop. Boeken zijn voor n00bs
Oud 07-07-2010, 17:02
Verwijderd
Citaat:
Doe ik ook meestal, maar nu vond ik het te veel gesleep. Ik moet nog zo'n dunne hoes kopen zodat 'ie in mijn rugzak kan ipv in mn laptoptas. *idee voor verjaardag noteert*
ik heb deze:

<3. Ik hou van de combinatie bruin en blauw

oh en ik kwam erachter dat mijn netbook zelfs in mijn op één na kleinste handtas past <3
Oud 07-07-2010, 17:02
Verwijderd
Christ ik ben op, zit nu al te knikkebollen en wil absolutement voetbal zien vanavond. Dan maar even douchen en scheren.

Citaat:
geen eens
Iewl.
Oud 07-07-2010, 17:03
Verwijderd
Citaat:
Christ ik ben op, zit nu al te knikkebollen en wil absolutement voetbal zien vanavond. Dan maar even douchen en scheren.
Inslapen?
Oud 07-07-2010, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Ik kwam ook nooit in de bibliotheek en ik had geen eens een laptop. Boeken zijn voor n00bs
Ik gebruik zelfs boeken uit 1971, met muffe geur en vlekken en al. <3

Citaat:
ik heb deze:

[afbeelding]
<3. Ik hou van de combinatie bruin en blauw
Waar koop je zoiets? Ik ken alleen de apple-dingen (en die passen natuurlijk niet) en hele lelijke bij de Hema.
Oud 07-07-2010, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Inslapen?
Nou even een powernap zou echt goddelijk zijn ook maar ehm ik moet nog zo'n 2 uur werk verrichten voor morgen. Ik slack zó hard dat 't niet leuk meer is
Oud 07-07-2010, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Lang verhaal. Niet echt fascinerend en al helemaal niet geschikt voor "hier".
Ah, gepest op school, problemen met je ouders, depressieve alto of een combinatie van de drie factoren!
Oud 07-07-2010, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Doe ik ook meestal, maar nu vond ik het te veel gesleep. Ik moet nog zo'n dunne hoes kopen zodat 'ie in mijn rugzak kan ipv in mn laptoptas. *idee voor verjaardag noteert*
Ik heb gewoon een mooie laptoprugzak waarin ik ook andere dingen kwijt kan. De laptop zit ook goed beschermd in een apart compartiment in de tas, waardoor er niet teveel druk op de behuizing komt te staan als je bijvoorbeeld boeken in de tas stopt.
Oud 07-07-2010, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Ik gebruik zelfs boeken uit 1971, met muffe geur en vlekken en al. <3

Waar koop je zoiets? Ik ken alleen de apple-dingen (en die passen natuurlijk niet) en hele lelijke bij de Hema.
bcc, mediamarkt, dixons, bol.com.

applestore heeft ook hoezen niet specifiek voor macbooks hoor. Of tenminste: er zijn ook macbooks met normale laptopafmetingen
Oud 07-07-2010, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Ik kwam ook nooit in de bibliotheek en ik had geen eens een laptop. Boeken zijn voor n00bs
Ja, maar de ruige bikkels op de TU/e hebben allemaal een laptop. Voor mij ook wel een vereiste natuurlijk, gezien de tijd die ik doorbreng in de trein.
Oud 07-07-2010, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Ik heb gewoon een mooie laptoprugzak waarin ik ook andere dingen kwijt kan. De laptop zit ook goed beschermd in een apart compartiment in de tas, waardoor er niet teveel druk op de behuizing komt te staan als je bijvoorbeeld boeken in de tas stopt.
Toen ik ging studeren, in 2003 dus, kregen we er een mooie laptoprugzak bij. Prima ding, gebruik 'm nog.
Oud 07-07-2010, 17:11
Verwijderd
als ik echt moet presteren zit ik graag in de ub dan doe ik tenminste wat. Behalve als het tentamentijd is, dan zijn er te veel mensen die ik ken en zijn we alleen maar koffie aan het drinken en sigaretten aan het roken
Oud 07-07-2010, 17:13
Verwijderd
Even wat lezen in de UB is prima, maar ik zou er niet aan moeten denken om er uren te gaan zitten studeren eigenlijk.
Oud 07-07-2010, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Ik heb gewoon een mooie laptoprugzak waarin ik ook andere dingen kwijt kan. De laptop zit ook goed beschermd in een apart compartiment in de tas, waardoor er niet teveel druk op de behuizing komt te staan als je bijvoorbeeld boeken in de tas stopt.
Tjsa, ik heb nu eenmaal al een erg fijne rugzak en die gebruik ik liever eerst op.

Citaat:
bcc, mediamarkt, dixons, bol.com.

applestore heeft ook hoezen niet specifiek voor macbooks hoor. Of tenminste: er zijn ook macbooks met normale laptopafmetingen
Oja.
Oud 07-07-2010, 17:15
Verwijderd
Ik voel me altijd vreselijk ongemakkelijk in de UB/JB. Óf het is doodstil en dan zit ik alleen te draaien op mijn stoel en me niet te concentreren, óf het is er luidruchtig en dan erger ik me dood aan al die luid converserende rechtenballen.
Oud 07-07-2010, 17:16
Verwijderd
Ik heb zo'n zin in lowlands <3
Oud 07-07-2010, 17:20
Verwijderd
Er komen wel een paar goede dingen, zie ik. Protips: Benga, Diablo Swing Orchestra, Flying Lotus, Jaga Jazzist, Massive Attack, Skream, Shantel.
Oud 07-07-2010, 17:20
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Phoebe, je had 104 posts in het vorige vraagtopic
Nothing says 'get a life' more than that
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 07-07-2010, 17:21
Verwijderd
Citaat:
Ik voel me altijd vreselijk ongemakkelijk in de UB/JB. Óf het is doodstil en dan zit ik alleen te draaien op mijn stoel en me niet te concentreren, óf het is er luidruchtig en dan erger ik me dood aan al die luid converserende rechtenballen.
In Maastricht vond ik het altijd één groot stressnest, maar hier is het wel prima, zeker nu er bijna niemand meer is.

Hokay ik ga weer aan de slag!
Oud 07-07-2010, 17:22
Verwijderd
jaloers ik wil ook naar lowlands
Oud 07-07-2010, 17:22
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Ah, ik heb de schoolspullen binnen . Nu ben ik alleen wel dood.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 07-07-2010, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Er komen wel een paar goede dingen, zie ik. Protips: Benga, Diablo Swing Orchestra, Flying Lotus, Jaga Jazzist, Massive Attack, Skream, Shantel.
Massive Attack had ik al bedacht om te gaan zien ja Ik wacht even op het blokkenschema, kijken hoe het allemaal gaat passen, want er zijn al +20 bands die ik sowieso wil gaan zien.
Oud 07-07-2010, 17:26
Verwijderd
Ze doen het wel beter dan andere jaren, meestal was het toch 90% run-of-the-mill poprock.
Oud 07-07-2010, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Ze doen het wel beter dan andere jaren, meestal was het toch 90% run-of-the-mill poprock.
ik ben ook intens tevreden met de line-up maar ik gok dat massive attack het enige is dat we allebei wel zouden willen zien
Oud 07-07-2010, 17:30
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik rook nog een sigaret en dan ga ik richting huis
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 07-07-2010, 17:30
Verwijderd
Citaat:
ik ben ook intens tevreden met de line-up maar ik gok dat massive attack het enige is dat we allebei wel zouden willen zien
Ik zou zeggen: luister de andere protips ook eens, misschien ben je wel verrast.
Oud 07-07-2010, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Ah, gepest op school, problemen met je ouders, depressieve alto of een combinatie van de drie factoren!
Geen van de drie. Je zou beter moeten weten als je een beetje inschattingsvermogen hebt
Oud 07-07-2010, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Geen van de drie. Je zou beter moeten weten als je een beetje inschattingsvermogen hebt
Maar dat heb ik niet. Gewoon luiheid dan? Maar dat is toch geen "lang verhaal".
Oud 07-07-2010, 17:33
Verwijderd
Citaat:
Maar dat heb ik niet. Gewoon luiheid dan? Maar dat is toch geen "lang verhaal".
And therefor thou art wrong again, my dear Rosencrantz!
Oud 07-07-2010, 17:34
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Niet genoeg geld?
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 07-07-2010, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Niet genoeg geld?
*zucht* Geld is nooit een probleem geweest.

Like, can we drop it?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:09.