Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2002, 11:32
Janet
Avatar van Janet
Janet is offline
ik heb en probleem,

ik ga heel graag met dieren om enzo,ik llef haast allenmaar met dieren,alleen ik heb qllegie en ken dus geen dieren opleiding doen....maar toch wil ik het,wie vn jullie weet iets dat ik toch wat met dieren ken doen?!!??!?!?

alvast bedankt!!!
__________________
*I love Superfly*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-03-2002, 11:48
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
euh ik neem aan dat qllegie allergie is?
daar zijn misschien middeltjes voor ofzo?
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 13:45
Janet
Avatar van Janet
Janet is offline
ja klopt,neej dat is het nou juist.....er zijn geen middeltjes voor....
__________________
*I love Superfly*
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 15:39
Kat
Avatar van Kat
Kat is offline
Ligt er een beetje aan hoe erg het is. Ik wil dierenarts worden, maar ik ben allergies voor katten, paarden en konijnen. (ik heb al 10 jaar een kat en rij ruim 6 jaar paard, en ik heb er eigenlijk niet zo heel veel last van)Ik ga het gewoon proberen, k zie wel. Maar als je al begint te niezen als je bij bepaalde dieren in de buurt komt, is het misschien handig om iets anders uit te zoeken.
Je allergie kan, als je zo'n dierenstudie doet, ook nog erger worden. Dus je moet vante voren wel even goed nadenken of je dat risico wil lopen.
Maar je kunt (met een soort van kuur) ook van je allergie afkomen. Dan krijg je over een periode van ongeveer 5 jaar een paar prikken met daarin die stoffen waar jij verkeerd op reageert (en die dus die allergische reacties bij jouw veroorzaken) en dan zou het over kunnen gaan. (= niet zeker) Tis een beetje krom uitgelegd hier, maar je zou eens op google bij 'allerieen' kunnen zoeken, op een van die sites stond die kuur-van-5-jaar-methode. Kweenie precies of die ook echt 5 jaar duurde.
__________________
mjah....vast
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 16:02
loefje
loefje is offline
in Kesteren heb je "de Groene School". ik weet niets meer hierover te vertellen , en ik weet niet waar je vandaan komt en of je dan lang moet reizen, maar misschien moet je maar eens op een zoekmachine zoals Google zoeken naar die school. Een paar van mijn vriendinnen doen deze school en het schijnt erg leuk te zijn.

PS: Kesteren ligt trouwens bij Ochten en in de buurt van Rhenen (Bij Ouwehandsdierenpark) als je dat wat helpt!
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 06:20
Janet
Avatar van Janet
Janet is offline
tuurlijk helpt het me.....(denk ik) ik woon in de buurt van r'dam,dus het is wel een eindje weg...

maar ik ga het wel met me ouders er nog een x over hebbe.....want ik wil het toch wel erg graag bedankt!!!!!
__________________
*I love Superfly*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Mn moeder laat me niet los
Girl With Faith
12 08-04-2005 13:51
Psychologie vertellen of niet?
Anonymusjuh
8 16-11-2003 20:07
Muziek Zelfgemaakte rapteksten (voor 16 jaar of ouder)
no pain n death
115 16-10-2003 18:17
Psychologie hij deed het waar ik bij was
n3uk
9 04-05-2003 13:20
Psychologie *ik weet niet of het hier hoort,maar.....*
Janet
8 29-06-2002 05:22
Software & Hardware siemens m35i of de nokia 3310
Mizz X
13 26-06-2001 21:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:41.