Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-12-2001, 20:10
BoRNLoZeR
BoRNLoZeR is offline
geen id hoe ik dit ga uitleggen, maar zit met een probleem.

het lijkt net of ik geen controlle meer over het leven heb. Vaak ben ik weer helemaal down en soms is er niet echt een reden voor, ineens is het weer trug.

Vanmiddag moest ik met een groep leerlingen gaan discussieren, ik heb de hele discussie niks gezegt. Ik dacht steeds van nou ga ik dat ff zeggen en er komt gewoon niks uit.

Paar weken geleden had ik ook een paar dagen dat ik niet eens goed kon lopen. Gewoon ineens wegzakken. Niemand merkt hier ooit iets van op, hoe het kan I dunno, maar ut is gewoon zow.

Wordt weleens tegen me gezegt dat ik er met ouders ofzow over moet gaan praten, soms wil ik het wel, maar ik weet van mezelf dat ik het toch nooit zal doen.

just don't know what to do Demotion is allover, guess I just want to be something more than noting if only it would be for just one day

Day by day I can see it changing, some things get worse, some things get better I hate to say...



[Dit bericht is aangepast door BoRNLoZeR (10-12-2001).]
__________________
It's only a matter of time,b4 tears do dry©BlDownForEmbracement -_- I'm on my way, I'm leaving 4good
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-12-2001, 19:14
BoRNLoZeR
BoRNLoZeR is offline
living in my dream
not as easy as it might seem
Although I'm not all alone
there's nothing to see except my own

I feel so lost
only desires to become one with the frost
my thoughts are no longer to be contained
they're dangerous, confused and unexplained

nobody seems to care
a single smile is already rare
I am prepared to die,
but I just can't say my goodbye


lost on the in- and outside Zehn regrets yor pitty -_-
__________________
It's only a matter of time,b4 tears do dry©BlDownForEmbracement -_- I'm on my way, I'm leaving 4good
Met citaat reageren
Oud 11-12-2001, 19:27
silver_kane_freakje
silver_kane_freakje is offline
hmmmmmm....
Heel veel mensen hebben van die klote stemmingswisselingen...
Ik iig wel..echt vneukt..het ene moment ben ik superhappy, dan ineens depri..echt kut..
Soms als ik me kut voel, en we moeten voor school in een groepje werken, ben ik ook heel stil en teruggetrokken...dan gaat iedereen zeuren dat ik niej actief meedoe...
Echt klote, ik weet t, je kan jezelf niet dwingen om te praten etc....maar je bent dus niet de enige..
Ik hoop dat dit soort buien overgaan, dat t de puberteit is ofzo
__________________
I want you to turn cold ice in my soul.....Got to freeze this yearning inside..... | Through The Wind We Crawl | *concertverslaafd*
Met citaat reageren
Oud 12-12-2001, 13:36
liesje17
liesje17 is offline
ik herken het gevoel
Dan denk je dat je eindelijk weer gelukkig aan het worden bent, en van het ene op het andere moment zak je weer weg........
Niemand in de buurt die je begrijpt, niemand die ziet dat het nie goed gaat.
Heel erg mooi gedicht ook.......
Dit is gewoon zo herkenbaar......ik hoop voor je dat je d'r ooit echt uitkomt.
als je wil kun je 's mailen.......m'n adres staat bij info.......

*knuffel*
Met citaat reageren
Oud 12-12-2001, 15:57
BoRNLoZeR
BoRNLoZeR is offline
Citaat:
liesje17 schreef:

Heel erg mooi gedicht ook.......
thx

Citaat:
liesje17 schreef:

als je wil kun je 's mailen.......m'n adres staat bij info.......
ben nu in haatbui, als ie over is zal ik je denk ik nog weleens mailen

__________________
It's only a matter of time,b4 tears do dry©BlDownForEmbracement -_- I'm on my way, I'm leaving 4good
Met citaat reageren
Oud 14-12-2001, 10:42
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
Citaat:
BoRNLoZeR schreef:
geen id hoe ik dit ga uitleggen, maar zit met een probleem.

het lijkt net of ik geen controlle meer over het leven heb. Vaak ben ik weer helemaal down en soms is er niet echt een reden voor, ineens is het weer trug.

Vanmiddag moest ik met een groep leerlingen gaan discussieren, ik heb de hele discussie niks gezegt. Ik dacht steeds van nou ga ik dat ff zeggen en er komt gewoon niks uit.
onverschilligheid ofzo, zoiets van wat doet het er nu toe als ik dit zeg. ze begrijpen me toch ni, ze weerleggen het toch met een of ander demagogisch argument. je denkt het ni bewust maar het is er wel

Paar weken geleden had ik ook een paar dagen dat ik niet eens goed kon lopen. Gewoon ineens wegzakken. Niemand merkt hier ooit iets van op, hoe het kan I dunno, maar ut is gewoon zow.
de meeste mensen letten echt ni op wat er rondom hen gebeurt, ze zijn te fel met zichzelf bezig

Wordt weleens tegen me gezegt dat ik er met ouders ofzow over moet gaan praten, soms wil ik het wel, maar ik weet van mezelf dat ik het toch nooit zal doen.
vreemd dat sommige mensen echt alles gewoon tegen hun ouders zeggen, das best wel maf. ik zou het ook ni kunne

just don't know what to do Demotion is allover, guess I just want to be something more than noting if only it would be for just one day

Day by day I can see it changing, some things get worse, some things get better I hate to say...

[Dit bericht is aangepast door BoRNLoZeR (10-12-2001).]
nou euh mijn ik-ga-dit-niet-aan-de-hele-wereld-posten-bui is trug over psies

__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Jeetje waar moet ik beginnen..
coecie
18 24-06-2009 16:55
Psychologie ik weet het niet meer
Barb4
7 30-12-2007 19:34
Psychologie depressief? Ik weet het zelf niet meer.
trophus
58 03-05-2007 10:48
Verhalen & Gedichten [verhaal] commandant X en ik (graag commentaar)
Verwijderd
22 07-02-2006 20:12
Verhalen & Gedichten Nog 2 columns uit de oude doos
Shitonya
4 23-03-2004 16:17
Psychologie Ik weet het echt niet meer
Another Way
3 22-08-2003 23:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:15.