Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-03-2013, 12:43
Mr_bart
Mr_bart is offline
Hallo,
Ik ben Bart. 14 Jaar oud.
Vorig jaar ben ik blijven zitten en kwam ik in een nieuwe klas terecht. In die klas zat een meisje die ik heel erg leuk vond. Ik probeerde eerst een beetje aandacht van haar te krijgen en zo en dat is ook gelukt maar ik ben erg onzeker. Een jaar verder (half jaar geleden) had ik eindelijk genoeg moed verzameld om haar te vragen. Ik kende haar inmiddels al goed en we waren al goede vrienden. Maar dat was op een vrijdag en ik ging dat weekend met mn familie weg dus ik had me zelf bedacht het die volgende maandag te vragen. Maar precies in dat weekend kreeg ze verkering met een andere klas genoot

Nu heb ik op mijn werk een collega ontmoet. De afgelopen 3 a 4 weken gaan we tijdens het werk gezellig met elkaar om enzo en we lopen met elkaar naar huis (Al is dat maar 3 minuten). En ze loopt ook met mij mee ookal is dat een klein beetje om voor haar. En als ze wat wil vragen aan de baas maar ze kan hem niet vinden gaat ze altijd naar mij toe enzo. Maar ik wil het deze keer wat beter aanpakken. Dus ik wil haar vandaag of morgen gaan vragen maar ik weet niet hoe. Ik heb nog nooit verkering gehad en ik heb autisme (Kan er goed mee omgaan, heb er sociaal weinig problemen mee) dus ik weet niet echt wanneer het nou het goede moment is en wat ik dan moet doen. Ik ben morgen ook vrij dus ik kan misschien met haar na haar school afspreken maar ik weet niet echt wat ik dan met haar moet doen. Bij ons is ook de bios weg dus dat kan ook niet. En hoe moet ik haar een beetje subtiel vragen.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-03-2013, 18:45
MMollie
MMollie is offline
Als ik het zo lees zit je er goed voor. Contact, samen naar huis... Heb ik ook.

Ik denk (lees: hoop) dat ik haar over een weekje of 2 ga vragen.

Hoe? Ik neem haar mee naar de musical op onze school.

Ik denk dat je het beste
A) iets leuks kunt gaan doen voor je haar vraagt
B) haar uitnodigen thuis en een romantisch sfeertje creëren.

Groet en succes!
__________________
Too hot to be true
Met citaat reageren
Oud 04-03-2013, 19:52
SpeedyMartinos
SpeedyMartinos is offline
Ga iets leuks met haar doen buiten werktijd, zoals naar de bios of iets dergelijks. Je kent haar goed genoeg. Als je het een leuk afspraakje vond, moet je zoiets zeggen als: Ik vond het wel leuk met je, vond je het ook leuk met mij? Als ze ja zegt weet je dat je goed zit en kan je haar vragen.

Succes!
Met citaat reageren
Oud 05-03-2013, 13:24
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Als je een gesprekje met haar hebt, vraag je haar is mee uit. Gewoon je moed bij elkaar rapen en doen! Succes!
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2013, 15:27
JustWannaHelp
Avatar van JustWannaHelp
JustWannaHelp is offline
Hey,

Als je met haar over liefdes praat enzo, kan je haar tussendoor gewoon een keer mee uitvragen. Bereidt een picknick voor, ga naar een zwembad etc.

Succes!
__________________
Live, laugh, love // Be yourself // You're beautifull in you way // Live your Life
x een meisje
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Hoe ontwikkel je studiekeuze-skills?
Tom Dekker
7 17-01-2013 12:10
Liefde & Relatie Tips! Hoe vraag je verkering? Jongen naar meisje
Schattekuuhh
4 04-01-2013 08:31
Liefde & Relatie Verkering (vragen)
DomenicW.
70 25-12-2011 20:38
Liefde & Relatie Verkering vragen aan een meisje
goreth
46 10-01-2009 14:49
Verhalen & Gedichten Waar leef je van? [verhaaltje]
Verwijderd
6 28-06-2006 10:37
Liefde & Relatie Verkering vragen, Help!!!???
Butterflygirly
4 05-02-2002 21:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:20.