Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2002, 20:52
jenny13
jenny13 is offline
Hey
Ook altijd?
Ik kan me aandacht er op school niet bijhouden dankzij hem en zit nie eens bij moi op school!!!!!!!!!!!!!!!
ik denk dat ik dit jaar blijf zitten als ik zo door ga...

HELP
__________________
When I saw ya, I knew, U R mine!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-03-2002, 21:03
dwarfy
dwarfy is offline
ik weet dat ik minder ga doen als ik L'amour de voorrang geef.. zit nu ook met een gozer te kloten.. maar ben bang dat als k wat met m krijg k last met me school ga krijgen, en dat kan k echt ff nie gebruiken!!!!
zit er dus nog nie zo diep als jij in... en kan je ook geen raad geven... neem de tijd voor school en laat m weten dat je dat je dat gaat doen.. houdt ie echt van je dan begrijpt ie dat..
maja makkelijker gezegd dan gedaan
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 21:26
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
dat doe je toch echt zelf.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 17:45
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
ik ga juist beter presteren. Ik heb dan een reden om goed te presteren zodat iemand trots op me is...
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 17:56
lake bodom
lake bodom is offline
hmz ja ik heb t zelfde...
aleen ik doe deze klas (4havo) voor de 2e keer..
dus kmoet strax van school.. en dat wilk niet
me ouders worde helle boos
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 17:59
Koningin van de Nijl
Koningin van de Nijl is offline
ik niet

het is net uit gegaan voor mijn examenperiode. ( april CE) Ik was zowieso van plan om in die tijd afstand te nemen. Ik merk wel nu het uit is, ik me beter concentreer, en opleg op school dan terwijl ik een relatie heb.

Maar dat je blijft zitten is gewoon een kwestie van de verkeerde prioriteiten stellen. neem dan ook de verantwoordelijkheid dat het je eigen fout is. En weet in het vervolg voor school te kiezen, als je partner echt om je geeft, begrijpt hij het, en wacht hij op je

zoniet dan ben je ook daar mooi vanaf
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 18:40
WelcomeHome
Avatar van WelcomeHome
WelcomeHome is offline
ik heb ook een vriendin sinds begin van het schooljaar, maar ik had mezelf voorgenomen net zoveel aandacht aan school te besteden als aan haar. Tot nu toe lukt het aardig, want als je eenmaal merkt dat het goed gaat met je vriendin én op school, blijf je wel in dat ritme.
Probeer als je naar school gaat zoveel mogelijk aan school te denken, en aan de vakken en uren die je die dag hebt. Beloon je inzet na school door hem te bellen ofzo.. succes ermee
__________________
Hoewel zowel vertrouwenskwestie als pleeborstelfobie vijf lettergrepen tellen, valt de verdere verwantschap tussen deze woorden vies tegen.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 19:06
Verwijderd
Niet slim

Geen verkering, vriendje of relatie is zoveel waard dat je er je school voor moet laten schieten..gewoon minder aan hem denken lijkt me handig? Gewoon jezelf dwingen je te concentreren op je schoolwerk en niet constant met je gedachten bij hem te zijn. Klinkt moeilijk..is het ook..maar dat is zelfdiscipline..
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 20:03
AMDFreak
Avatar van AMDFreak
AMDFreak is offline
Mahja.. ken het Heel erg vervelend!!!!
__________________
Vrijgezelllll
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 20:35
droomkoningin
Avatar van droomkoningin
droomkoningin is offline
hey
ik denk echt gewoon de hele dag aan mn vriend!behalve als ik heeeeel goed aant werken ben, maar dat komt helaas weinig voor.Maar dat mn schoolwerk eronder lijdt, dat kan k niet zeggen.Behalve dan tijdens heeele saaie lessen ga ik altijd gedichten over/voor hem schrijven.....en das meestal tijdens de lessen waarbij ik heeeel goed op moet letten zoals wis, schei en natuurkunde (oeps!) Maar echt lagere cijfers haal ik er niet door.
__________________
~Jij bent mooi, niet mooier, jij bent anders mooi~Mijn advies: blijf dan weg!~I can't feel a thing from my head down to my toes~
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 21:09
xxx_anouk_xxx
Avatar van xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Hey,

Tis echt vervelend ja.
Ik ben verliefd en kan dat ff niet gebruiken zo voor het eindexamen. Maar goeed.. vanmorgen nog, 10 keer hetzelfde lezen, en dan nog niet weten waar het over gaat.

Kus
__________________
Ik weet, hoe onvoorstelbaar wreed je verscheurd wordt, als liefde wordt gescheiden door zee
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 21:10
eden6
eden6 is offline
Ik ken het probleem. Ik heb tentamenweek maar mn gedachtte dwaalt steeds af en ik heb mn dag - die eigenlijk gereserveerd was om te leren voor die tentamens - met hem doorgebracht i.p.v. met mn schoolboeken.

Tja, ik denk dat het een kwestie is van de goede middenweg vinden?
__________________
Actie wekt reactie. :p
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 22:49
W1ZZ
Avatar van W1ZZ
W1ZZ is offline
Citaat:
nare man schreef:
gewoon minder aan hem denken lijkt me handig?
dat kun je wel zeggen, maar zo simpel is dat niet getuige je eigen situatie

__________________
** Je zoekt het maar uit **
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:41.