Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-02-2002, 14:02
*Sneeuwmuts*
Avatar van *Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Owkee, misschien niet zo'n hele orginele topic, maar ik ben er toch wel heel erg benieuwd naar...dus jongens, wat trekt jullie aan bij meiden?!?! (qua uiterlijk en innerlijk...) dikke meiden, dunne meiden, kleine meiden, grote meiden, lang haar, kort haar...whatever...laat gewoon even weten wat jullie mooi vinden
Kuzzz
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-02-2002, 14:23
Verwijderd
Waar ik op val..

Donkerbruin haar, lichte ogen, lief gezichtje, mooie volle lippen, heeeeeeel lieve wangetjes, prachtig slank figuurtje, mooi kontje, heel slim, aardig, lief, betrouwbaar, goede kledingsmaak.

Hetgeen de keuze beperkt tot één.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 14:30
*Sneeuwmuts*
Avatar van *Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Citaat:
nare man schreef:
Waar ik op val..

Donkerbruin haar, lichte ogen, lief gezichtje, mooie volle lippen, heeeeeeel lieve wangetjes, prachtig slank figuurtje, mooi kontje, heel slim, aardig, lief, betrouwbaar, goede kledingsmaak.

Hetgeen de keuze beperkt tot één.

wat jammer voor de rest van de jongens die ook op zon meid vallen
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 14:32
Verwijderd
Niet echt een doel bij uiterlijk. Ze moet gewoon mooi zijn, bepaalde uitstraling hebben en dat kan met welke kleur ogen of haar of welke lengte dan ook (tenzij ze tot mijn knieën komt natuurlijk). Wat ik bijv. wel mooi vindt is bij een meisje dat ik ken dat ze een vrij fletse huid en ook zulke haren heeft (kleur van haar en huid lijken op elkaar) en dan blauwe ogen. Dat accentueert haar ogen extra en dat vind ik erg mooi aan dat meisje. Het zijn de kleine dingen die 'm doen. M'n vriendinnetje heeft van die hele kleine, lichtelijke spleetoogjes en dat vind ik ook weer heel schattig.

Qua innerlijk vind ik het leuk als een meisje ongeremd is. Dat ze niet constant cola light drinkt bijvoorbeeld en d'r niet zo constant op let wat goed voor haar is, maar dat ze dan toch nog mooi en genuanceerd eruitziet. Ik vind het dus leuk als iemand een beetje nonchalant is en impulsief is.

Zoiets, denk ik Er zijn vast talloze combinaties te bedenken waar ik op val en dit zijn dus louter wat voorbeelden. Een meisje moet 'het' hebben.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 14:38
Marc S
Marc S is offline
Verlegen meisjes hebben wel iets

Qua uiterlijk liever niet mollig / dik. Voor de rest ben ik niet zo kritisch, als ze er maar een beetje normaal uitziet.

Als een meisje ondeugend kijkt, dat is wel
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 16:48
Psychoot
Avatar van Psychoot
Psychoot is offline
Asiatische meisjes
oftewel:
klein, zwart haar, donkere ogen, slank, liev gezichtje, goeie kleding.
__________________
Fatal Error: Signature Not Found
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 17:37
SuperS
SuperS is offline
Blonde mutse met dikke tiete
__________________
ik heb lekkere avatar :D :P
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 17:38
Verwijderd
Citaat:
SuperS schreef:
Blonde mutse met dikke tiete
hahahahahahahahhahahahahahahaha looooool
jaaaa neeeee jij bent echt erg lieverd!!!!!
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 17:40
Verwijderd
tis trouwens voor jou blonde ari met dikke tieten !!! want als je me nog 1 keer muts noemt dan.........(knaag knaag)
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 19:14
ongekend
ongekend is offline
nare man, je hebt net het meisje van men dromen beschreven. ahja, ze noemt nicky ze zit in men klas
__________________
Remember the first dance we shared, Recall the night you melted my uglyness away? The night you left with a kiss so kind, only a scent of beauty left.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 19:29
RemmY
RemmY is offline
uitstraling (blijft, soms een vaag begrip, maar toch). Hersenen graag. en er leuk uitzien
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 10:50
flessenneuker
flessenneuker is offline
dat is toch voor iedere jongen verschillend waar hij op valt!!!Het nut van dit


mzzl kusjes aan alle leuke jongens..
__________________
tja
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 11:08
*Sneeuwmuts*
Avatar van *Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Citaat:
flessenneuker schreef:
dat is toch voor iedere jongen verschillend waar hij op valt!!!Het nut van dit


mzzl kusjes aan alle leuke jongens..
is misschien wel zo...maar kben dr gewoon nieuwsgierig naar...mag toch??!?!
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 11:10
ECKO*72
ECKO*72 is offline
Zoals mijn vriendin er uit ziet, is echt goed, maar ja dat vind ik

__________________
eckö unltd
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 15:57
AsTheFutureRepeats
AsTheFutureRepeats is offline
Uitstraling, ik heb weleens bij een meisje die 'helemaal niet knap' is ofzo, dat ik denk van whooo. Ik weet niet precies wat, maar tja het is een beetje raar. Mijn vrienden zien er niks in, maar dat heb ik juist wel... Heeft ook een beetje met kleding enzo te maken.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 16:00
Verwijderd
*Moi,I'm perfect *
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 16:03
D1984
Avatar van D1984
D1984 is offline
Ok, waar ik dus op val is een meisje dat behoorlijk klein is (rond de 1.70m is het mooist) behoorlijk slank, lang haar is absoluut een vereiste, kort vind ik nix, bruine ogen en als ze er maar verzorgd uitziet. Dat was het uiterlijk...

Het innerlijk: vrolijk, opgewekt, spontaan, lief, gezellig...

Hmz, heeft wel wat weg van m'n huidige vriendin...
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 16:03
Verwijderd
Citaat:
Lievemeid14 schreef:
*Moi,I'm perfect *

hahah just my thoughts
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-03-2002, 16:07
BL44DK1PJ3
BL44DK1PJ3 is offline
Wrom lees ik bij de meeste dat het alleen gaat om uiterlijk, daar val ik eigenlijk nooit op!!! alleen op ineerlijk ja ok hij moet niet lelijk zijn maar tog!!! is dat niet veel belangrijker?!?!?!
__________________
Love is a Never-ending story!!! think about it!!!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 16:43
jenny13
jenny13 is offline
Citaat:
Lievemeid14 schreef:
*Moi,I'm perfect *

nee natuurlijk hebbu geen eigendunk

pff....
idd... wel dezelfde topic als voor ons meiden wat wij zo luek vinden aan een jongen
grappug alleen brunetjes
__________________
When I saw ya, I knew, U R mine!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 16:48
Verwijderd
Citaat:
jenny13 schreef:
nee natuurlijk hebbu geen eigendunk

pff....
idd... wel dezelfde topic als voor ons meiden wat wij zo luek vinden aan een jongen
grappug alleen brunetjes
Hahaha beetje eigendunk mag toch wel

Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 18:21
Ilona1
Ilona1 is offline
Citaat:
Evergreen schreef:
Niet echt een doel bij uiterlijk. Ze moet gewoon mooi zijn, bepaalde uitstraling hebben en dat kan met welke kleur ogen of haar of welke lengte dan ook (tenzij ze tot mijn knieën komt natuurlijk). Wat ik bijv. wel mooi vindt is bij een meisje dat ik ken dat ze een vrij fletse huid en ook zulke haren heeft (kleur van haar en huid lijken op elkaar) en dan blauwe ogen. Dat accentueert haar ogen extra en dat vind ik erg mooi aan dat meisje. Het zijn de kleine dingen die 'm doen. M'n vriendinnetje heeft van die hele kleine, lichtelijke spleetoogjes en dat vind ik ook weer heel schattig.

Qua innerlijk vind ik het leuk als een meisje ongeremd is. Dat ze niet constant cola light drinkt bijvoorbeeld en d'r niet zo constant op let wat goed voor haar is, maar dat ze dan toch nog mooi en genuanceerd eruitziet. Ik vind het dus leuk als iemand een beetje nonchalant is en impulsief is.

Zoiets, denk ik Er zijn vast talloze combinaties te bedenken waar ik op val en dit zijn dus louter wat voorbeelden. Een meisje moet 'het' hebben.

Je kan ook cola light drinken omdat je het gewoon lekker vind
__________________
A dream costs nothing unless you want it to come true
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 18:26
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Ilona1 schreef:
Je kan ook cola light drinken omdat je het gewoon lekker vind
Nee helemaal niet, dat kan niet
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 18:33
*Sneeuwmuts*
Avatar van *Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Citaat:
rosi schreef:
Nee helemaal niet, dat kan niet

hoezo nie dan?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 20:18
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
nare man schreef:
Waar ik op val..

Donkerbruin haar, lichte ogen, lief gezichtje, mooie volle lippen, heeeeeeel lieve wangetjes, prachtig slank figuurtje, mooi kontje, heel slim, aardig, lief, betrouwbaar, goede kledingsmaak.

Hetgeen de keuze beperkt tot één.
JA!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-03-2002, 20:49
AMDFreak
Avatar van AMDFreak
AMDFreak is offline
Blonde meisjes met blauwe ogen..
geen anorectia patient.. gewoon een beetje normaal op gewicht.
MOET een hele liefe lach hebben!

En vooral EERLIJK
__________________
Vrijgezelllll
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 23:31
boardbabe
Avatar van boardbabe
boardbabe is offline
Citaat:
AsTheFutureRepeats schreef:
Uitstraling, ik heb weleens bij een meisje die 'helemaal niet knap' is ofzo, dat ik denk van whooo. Ik weet niet precies wat, maar tja het is een beetje raar. Mijn vrienden zien er niks in, maar dat heb ik juist wel... Heeft ook een beetje met kleding enzo te maken.
=sexappeal
__________________
The truth changes colour, depending on the light
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 11:27
*Sneeuwmuts*
Avatar van *Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
JaaaaH! dat stond in de fancy van deze maand....de jongen die ik nu leuk vind heeft dat ook echt wel!! sexappeal rules,
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 12:51
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
rosi schreef:
Nee helemaal niet, dat kan niet

nou, ik drink ALTIJD cola light, en echt niet omdat ik wil afvallen, hoor... (lijkt me niet slim, namlijk )
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 17:32
*mystery*
Avatar van *mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
nare man schreef:
Waar ik op val..

Donkerbruin haar, lichte ogen, lief gezichtje, mooie volle lippen, heeeeeeel lieve wangetjes, prachtig slank figuurtje, mooi kontje, heel slim, aardig, lief, betrouwbaar, goede kledingsmaak.

Hetgeen de keuze beperkt tot één.

hihi... ik heb bruin haar, blauwe ogen, volle lippen, 45 kg (1.65 m) altijd een blosje op m'n wangen, VWO niveau, volgens mijn vriend en een paar andere jongens een lekker kontje, ik hoop toch wel aardig en lief, maar daar heb ik tot nu toe nog geen commentaar op gehad, ben nog nooit vreemdgegaan (zou ik ook niet eens kunnen), en ik draag veel kleding van Wonder Woman ed. lekker strakke kleding, wijde pijpen, strak van boven, bladiebla

naja.. bez wel arrogant, maja.. ikke dan he (khoop niet dat ik arro ben hoor )
__________________
Als U ze allemaal op een rijtje heeft, kijk dan uit voor het domino-effect
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 18:30
Blaa
Blaa is offline
Ik val op een meisje dat heel erg spontaan en heel lief is. Voor de rest is ze ook nog heel erg knap, maar dat is een leuke bijzaak.
Minder leuk is dat ze me gisteravond heeft afgewezen
__________________
Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 18:49
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
Citaat:
*mystery* schreef:
hihi... ik heb bruin haar, blauwe ogen, volle lippen, 45 kg (1.65 m) altijd een blosje op m'n wangen, VWO niveau, volgens mijn vriend en een paar andere jongens een lekker kontje, ik hoop toch wel aardig en lief, maar daar heb ik tot nu toe nog geen commentaar op gehad, ben nog nooit vreemdgegaan (zou ik ook niet eens kunnen), en ik draag veel kleding van Wonder Woman ed. lekker strakke kleding, wijde pijpen, strak van boven, bladiebla

naja.. bez wel arrogant, maja.. ikke dan he (khoop niet dat ik arro ben hoor )
Lucky you
Hoe je er uit ziet vroeg toch niemand geloof ik ...
__________________
Bloedserieus
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 19:20
Verwijderd
Citaat:
*mystery* schreef:
*zelfbeschrijving*
That's nice, but I'm spoken for
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 00:52
Verwijderd
Citaat:
No_third_ch@nce schreef:
Lucky you
Hoe je er uit ziet vroeg toch niemand geloof ik ...


Jij bent dun Niet te dun, neem ik aan, maar wel dun. Nou ja, dat is positief natuurlijk, dan kun je eten zoveel je wilt.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 10:41
*Sneeuwmuts*
Avatar van *Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
w
Citaat:
*mystery* schreef:
...45 kg (1.65 m)

AAARGH, mag ik dan even vragen hoe dun jij wel niet bent?? jezus, dat is toch nie helemaal gezond, joh???!?!?! jasses! sorrie, hoor, maar ik hou helemaal nie van die dunne-vel-over-bot-meiden (niet dat ik bi ben ofsow...maar gewoon...om te zien..:confused
trouwes...als je jezelf zo zit te beschrijven--->misschien toch n beetje arro???
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 10:51
sanne60
sanne60 is offline
Citaat:
*Sneeuwmuts* schreef:
w AAARGH, mag ik dan even vragen hoe dun jij wel niet bent?? jezus, dat is toch nie helemaal gezond, joh???!?!?! jasses! sorrie, hoor, maar ik hou helemaal nie van die dunne-vel-over-bot-meiden (niet dat ik bi ben ofsow...maar gewoon...om te zien..:confused
Ja idd, je hebt een leuk gewicht om geclassificeerd te worden als anorexia-patient, dus zo'n geweldig'lekker kontje' zal er bij jou toch nie echt aan hangen (heb je r uberhaupt wel een )

[Dit bericht is aangepast door sanne60 (03-03-2002).]
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-03-2002, 12:24
xxxSANDRAxxx
xxxSANDRAxxx is offline
Citaat:
sanne60 schreef:
Ja idd, je hebt een leuk gewicht om geclassificeerd te worden als anorexia-patient

[Dit bericht is aangepast door sanne60 (03-03-2002).]
Sommige mensen kunnen er gewoon niks aan doen dat ze niet hoeven lijnen om slank te zijn, of kunnen gewoon niet vet worden (ook niet als ze heeeeel ongezond eten) en dat daar weer zo'n dom iemand op moet reageren zoals jij uit jaloezie vind ik zo stom. En meiden die dun zijn kunnen alles nog wel naar verhouding hebben, het is heus niet zo dat als je dun bent geen kont hebt, maar bv dunne benen ofzow dus maak niet van zulke opmerkingen pleaze
x sandra
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 12:28
AMDFreak
Avatar van AMDFreak
AMDFreak is offline
Citaat:
sanne60 schreef:
Ja idd, je hebt een leuk gewicht om geclassificeerd te worden als anorexia-patient, dus zo'n geweldig'lekker kontje' zal er bij jou toch nie echt aan hangen (heb je r uberhaupt wel een )

[Dit bericht is aangepast door sanne60 (03-03-2002).]
Zo, dus jij wil wel beweren dat jij wel een lekker kontje hebt? Aso!

__________________
Vrijgezelllll
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 13:04
sanne60
sanne60 is offline
Citaat:
xxxSANDRAxxx schreef:
Sommige mensen kunnen er gewoon niks aan doen dat ze niet hoeven lijnen om slank te zijn, of kunnen gewoon niet vet worden (ook niet als ze heeeeel ongezond eten) en dat daar weer zo'n dom iemand op moet reageren zoals jij uit jaloezie vind ik zo stom. En meiden die dun zijn kunnen alles nog wel naar verhouding hebben, het is heus niet zo dat als je dun bent geen kont hebt, maar bv dunne benen ofzow dus maak niet van zulke opmerkingen pleaze
x sandra
1. ik ben niet jaloers, want 45kg is veel te dun
2. ik heb ook altijd enorme hoeveelheden kunnen eten zonder dik te worden
3. 45kg is gewoon ontzettend ondergewicht, maargoed, de manier waarop zij zichzelf"presenteert" vind ik gewoon nergens op slaan en daarom reageerde ik zo
4. ik ben niet dom, vind ik ook een beetje een nutteloos argument maaar ok.....
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 13:04
sanne60
sanne60 is offline
Citaat:
AMDFreak schreef:
Zo, dus jij wil wel beweren dat jij wel een lekker kontje hebt? Aso!

Waar haal jij dat nou weer uit Dat zeg ik toch helemaal niet Jij ziet dingen die er niet zijn.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 13:10
Krastain
Avatar van Krastain
Krastain is offline
Citaat:
Iedereen schreef:
Ik val op de perfecte vrouw.
Helaas, die bestaat niet. Pech gehad.

(een kleine uitzondering: mijn vriendin )

__________________
Not wanting to share, not willing to give. Deserving to die, too selfish to live.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 13:26
@pie
@pie is offline
Citaat:
*Sneeuwmuts* schreef:
Owkee, misschien niet zo'n hele orginele topic, maar ik ben er toch wel heel erg benieuwd naar...dus jongens, wat trekt jullie aan bij meiden?!?! (qua uiterlijk en innerlijk...) dikke meiden, dunne meiden, kleine meiden, grote meiden, lang haar, kort haar...whatever...laat gewoon even weten wat jullie mooi vinden
Kuzzz
Ik hou van slimme, lieve, zelfstandige, een eigen mening hebbende, voor zichzelf opkomende meisjes, die liever verlegen zijn dan constant hun bek open hebben.. daarnaast moet ze romantisch zijn, sociaal, en een tikkeltje bijdehand

qua uiterlijk moet ze wel verzorgd zijn, weinig make-up gebruiken, een figuur dat in verhouding is (zandloper hoeft nieteens) en een beetje normale kleren dragen (ik hou niet van broeken met het kruis op de knieen )

verder mag ze sportief zijn, niet roken, gezelligheid ook opzoeken (uitgaan), lekker op de bank (al knuffelend ) een filmpje kijken, en daar eindigt mijn 'checklist' zo ongeveer

ik vind het niet gek dat ik geen vriendin heb

[Dit bericht is aangepast door @pie (04-03-2002).]
__________________
If you don't like me, ignore me (I know I will :))
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 16:33
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
spontaniteit, ze moet vlotgebekt zijn want anders praat ik haar omver en ze moet ook mooie ogen hebben. Vooral uitstraling is belangrijk... gelukkig heeft mijn vriendin dat allemaal. BTW: Mijn vriendin is een lekker wijf
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 13:01
muckymouse
Avatar van muckymouse
muckymouse is offline
my god, wat een eisenlijsten zeg
__________________
www.wijwillenmeer.tk
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 15:06
Verwijderd
Citaat:
@pie schreef:
Ik hou van slimme, lieve, zelfstandige, een eigen mening hebbende, voor zichzelf opkomende meisjes, die liever verlegen zijn dan constant hun bek open hebben..
Uhm, beetje tegenstrijdig? Eigen mening en voor zichzelf opkomend, nou als ik kijk naar de verlegen meiden in mijn klas, dan komen die de helft van de tijd niet voor zichzelf op maar laten alles maar gelaten over zich heen komen...

Ah wacht, ik weet nog een mogelijkheid, als ze verliefd op je zijn en heel verlegen worden, maar eigenlijk veel praten, wat dan?
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 20:55
meissie 1982
meissie 1982 is offline
Citaat:
Blaa schreef:
Ik val op een meisje dat heel erg spontaan en heel lief is. Voor de rest is ze ook nog heel erg knap, maar dat is een leuke bijzaak.
Minder leuk is dat ze me gisteravond heeft afgewezen
shittie! da's k*T!!!
__________________
wat voor jullie gek is is voor mij normaal!
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 21:19
fokkie
Avatar van fokkie
fokkie is offline
Ze moet een goed karakter hebben, trouw zijn. Spontaan zijn vind ik erg leuk aan een meisje, iemand om mee te lachen, die lacht om mijn soms iewat misplaatste humor Ik vind het ook altijd leuk als je verrast word met een zoen op een onverwacht moment. Ze moet me steunen als ik het allemaal ff niet zie zitten. Dat ze dan tegen me zegt dat alles goed komt etc. Ze moet het leuk vinden weekendjes weg te gaan of een strandwandeling te maken etc. En ze moet het kunnen presteren om tot 14:00 in bed te blijven liggen ookal zijn we al om 10:00 wakker, gewoon lekker tegen elkaar aan liggen onder een warm dekbed. Beetje gevoel voor romantiek is ook niet weg. Qua uiterlijk vind ik een vrolijke uitstraling, lieve ogen en een normaal postuur wel belangrijk. (Onder een normaal postuur reken ik géén ultradunne typjes.)

[Dit bericht is aangepast door fokkie (05-03-2002).]
__________________
Dit zijn geen fratsen
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 08:45
@pie
@pie is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Uhm, beetje tegenstrijdig?
nee, ik bedoel dus dat ze d'r mening niet onder stoelen of banken hoeft te steken, maar dat ook niet zo nodig hoeft te laten weten aan iedereen.. en niet zó verlegen en onzeker dat ze dus alles over dr heen kan laten komen..

dr zit ook een tussenweg in namelijk, daar zit ik ook op :-)
__________________
If you don't like me, ignore me (I know I will :))
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 10:03
INDO18
INDO18 is offline
ogen,slank en verzorgd lief sociaal en oja zonder minderwaardigheids complex
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 11:50
drama
Avatar van drama
drama is offline
ok, ik val dus op esthers

Neej, uiterlijk:

Een meisje dat zich niet druk maakt over de plooival van haar kleding, een meisje met een eigen smaakje, een meisje met kleding die een beetje hetzelfde is als dat van mij. Maar dat boeit verder niet zo, het belangrijkste is dat ze gewoon niet zo zeikerig is en bijv. ook gewoon opo de grond gaat zitten en niet bang is dat d'r kleding vies wordt ofzo.

Innerlijk: lief, eerlijk, serieus, humor, goed mee kunnen praten, elkaar aanvoelen, veel gedeelde interesses, beetje vrijgevochten, eigen willetje.

That's Es


[Dit bericht is aangepast door drama (06-03-2002).]
__________________
Ik koop, dus ik besta
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe raak je nou als jongen, het beste in contact met een meisje
Pioneer3006
39 22-11-2002 17:34
Liefde & Relatie waar vallen jongens op?
BrunetJuh
57 30-06-2002 15:58
Liefde & Relatie Help, wat moet k doen :S
Freaked Reality
49 11-04-2002 18:07
Liefde & Relatie Ik ben er ziek van!
PFP
47 11-04-2002 17:38
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 16:14
Liefde & Relatie What should I do
mysteryyy
22 15-02-2002 16:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:16.