Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2002, 19:44
The Bikkelm@n
The Bikkelm@n is offline
Wat als je nu goed met elkaar op kon schieten tijdens de relatie, en de liefde bij de een ophield. na een tijdje is de ander er ook overheen, en je herinnerd de tijden die mooi waren, en wil vriendschap sluiten.

Beide partijen zijn het eens, en gaan het prberen. Denken jullie dat het kan, of niet? Waar zou het op stuk kunnen lopen? dezelfde herinnering die aanzet tot vriendschap?
__________________
[b]<<<<<<who's the man: it's the Bikkelm@n>>>>>>>[/b]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-03-2002, 19:46
The Bikkelm@n
The Bikkelm@n is offline
ik hoor van iedereen dat vriendschap=> relatie wel mogelijk is, amar andersom niet. waarom niet, als je goed met elkaar overweg kunt, en elkaar nietin de weg staat met andere geliefden?

ik vind het meer een tekortkomen van d mensen die dat niet kunnen. Of liefde of niets, zó kortzichtig...

nouja, het zal wel menselijk zijn
__________________
[b]<<<<<<who's the man: it's the Bikkelm@n>>>>>>>[/b]
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 19:52
AMDFreak
Avatar van AMDFreak
AMDFreak is offline
This eerder ook de reden waarom het uit gaat...
__________________
Vrijgezelllll
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 19:54
juliettebinoche
Avatar van juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Ik denk dat vriendschap idd een goede basis is voor een relatie, alhoewel je in sommige gevallen elkaar (te) goed kan kennen. Maar vanuit een relatie een vriendschap opbouwen kan best, ALS je ALLEBEI geen gevoelens meer voor elkaar hebt en het door jullie allebei is uitgegaan. Anders werkt het niet..
__________________
http://roospleonasmes.blogspot.com | ~rosacrouch
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 21:20
Piccola
Piccola is offline
Vriendschap is na een relatie zeeeker mogelijk! Ik heb voor mijn huidige vriend nog 2 andere vriendjes gehad en die zijn allebei nu mijn beste vrienden! Ik spreek ze elke dag en het gaat zo heel goed!
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 21:32
highlight
Avatar van highlight
highlight is offline
Het kan wel, maar het is wel moeilijk (ervaring..)
__________________
|| ==-- Met mijn gedachten ergens anders, ben ik altijd overal --== ||
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 06:27
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Citaat:
highlight schreef:
Het kan wel, maar het is wel moeilijk (ervaring..)

gaaf, jij hebt ervaring. BTW: ik ben ook nog steeds bevriend met mun ex.
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 08:15
happygirl1
happygirl1 is offline
het kan wel alleen je moet inderdaad geen gevoelens meer voor elkaar hebben anders werkt het echt niet
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 12:56
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
kan best, alleen is soms je nieuwe
vriend(in) er niet zo blij mee.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 13:16
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Njah ik ben nog steeds bevriend met mn ene ex. Gaat goed zo. Ik moet zeggen dat het een tijdje duurde voor we weer normaal tegen elkaar deden, vooral ook omdat we bij elkaar in de klas zitten, maar goed het is allemaal goedgekomen
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 13:36
meissie 1982
meissie 1982 is offline
het kan perfect!
Ik en mijn exie zijn dikke maatjes ik zou niet weten wat ik zonder hem moest.
Al hebben we wel een moeilijke periode gehad, zoenen en zo maar niks vast dan wilde ik weer niet dan hij weer niet telkens gebeurde er toch dingen zoals zoenen die helemaal niet de bedoeling waren.
Maar nu we daar eenmaal doorheen zijn kan onze vriendschap niet meer stuk, hij is heel erg belangrijk voor mij!
__________________
wat voor jullie gek is is voor mij normaal!
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 14:55
Verwijderd
Als je allebei de vriendschap wilt, dan moet het kunnen, als je zeker weet dat een van twee tenminste niet weer zo gaat voelen...
In mijn geval wou het niet, aangezien hij niet wil
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 15:18
AsTheFutureRepeats
AsTheFutureRepeats is offline
het lukt alleen als er niet 1 is die vriendschap wil met de hoop dat t weer wat wordt
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 16:19
Verwijderd
m'n ex is m'n beste vriend, net als voor de tijd dat we samen waren/toen we samen waren.

*blue*
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 16:20
DarkCat
DarkCat is offline
Ligt eraan. Als je in je relatie ruzie veel ruzie hebt gehad en met ruzie en haat uit elkaar bent gegaan, is de kans klein
Of als hij/zij je belazerd heeft..

Maar als je voor de relatie al vrienden was, maar er tijdens de relatie achter kwam dat jullie niet bij elkaar pasten of de een toch verliefd werd op iemand anders (en de ander niet overdreven jaloers is aangelegd), kan er meestal gewoon vriendschap ontstaan.. veel mensen vinden dat alleen erg moeilijk en lopen elkaar te negeren enzo.. jammer.

Cat
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 16:25
*Frozen Tears*
Avatar van *Frozen Tears*
*Frozen Tears* is offline
ik ben nu nog steeds bevriend met mijn ex waar ik 8 maandjes mee gehad heb...ik vind het wel moeilijk om te horen over hoe leuk hij het wel niet heeft met zn nieuwe vriendin...gelukkig zie ik ze niet zow vaak (ze wonen allebei in engeland)
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 18:56
15 Enrique
15 Enrique is offline
Het is behoorlijk moeilijk als de liefde echt serieus is geweest. Want stel je eens voor, nachten lang hebben ze met elkaar gevreen. En daarna gaat het uit waardoor je eigenlijk je eigenlijk niet eens met elkaar mag zoenen. Dat is toch bizar. Zo'n groot verschil, dagenlange sex- een gewone zoen. Is voor sommige gewoon teveel. Ik kan best begrijpen dat vriendschap gewoon niet goed kan gaan. Maar aan de andere kant geloof ik ook niet dat het op ruzie uitloopt als ze goed uitelkaar gaan.
__________________
B.B.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 19:04
~ Iris ~
~ Iris ~ is offline
plotseling gedaan met vasthouden en knuffels...
zachte kusjes ed.
Dat doet toch pijn, niet?
__________________
help! ______\o/______/\______
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-03-2002, 20:20
Dy|_uCK
Avatar van Dy|_uCK
Dy|_uCK is offline
ik denk dat het ligt aan waarom het uit is gegaan of je nog vrienden kan blijven
__________________
*8ballcrew* I just stop breathing for a few minutes and everybody jumps to conclusions.. *8ballcrew*
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 21:51
Verwijderd
ik weet niet, het kan wel als jullie er allbei 100% vrede mee hebben dat het uit is enzo..

ik zelf zou op zich (ligt er ook aan hoe en waarom het uit is) wel vrienden willen blijven met mn vriendje die ik nu heb als het ooit es uit zou gaan *klopt af*

want....het is gewoon echt een geweldig persoon en we hebben erg veel gemeen enzo, en ik zou gewoon graag met hem om willen gaan (concertjes etc.) en weten hoe het met hem gaat enzo. kweet nie, zo'n iemand wil je niet kwijt in je leven ook al heb je nix meer samen. maar zo denk ik er nu over, je weet maar nooit hoe het later allemaal zit.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2002, 11:08
silvergirlke
silvergirlke is offline
Volgens mij kan dat wel!ik ben het nu aan het bewijzen!het is een lang verhaal maar ik zal het toch maar vertellen!
mijn beste vriend vertelde me opeens dat hij iets meer voor me voelde dan alleen vriendschap.ik voelde ook iets meer voor hem maar ik had schrik dat als het ooit zou gedaan zijn dat ik een goeie vriend zou kwijt zijn en dat heb ik em uk gezegd!ik heb toch aan mijn gevoelens toe gegeven en mijn beetje verstand genegeerd,had ik misschien beter niet gedaan want dan zou ik niet in de situatie zitten waar ik nu in zit!maar ik heb mijn hart gevolgd!na enkele weken was het gedaan en ik was erg down!maar ik wou eerst en vooral mijn vriend terug en zeker geen ruzie.heb ik hem ook gezegd en in het begin verliep het wat stroef maar nu vlot het wel,ik kom terug beter met hem overeen en dat is een hele opluchting!en ik voel nog steeds iets voor hem maar hij niet voor mij,zegt hij toch,ben niet helemaal zeker of hij het meent!maar ja da zal den tijd wel laten weten e.ik ben nu al vree content da we terug vrienden zijn.
we hebben nog een lange weg af te leggen maar we komen er!


you can close your eyes to things you don't want to see but you cant close your heart to things you don't want to feel!!!
Met citaat reageren
Oud 09-03-2002, 11:38
sunnevot
sunnevot is offline
Ja, is mogelijk. Ik en mijn ex zien elkaar nog regelmatig. Bij ons was het trouwens eerst al een hele goede vriendsschap, pas veel later kregen we wat. Nu het over is, is het niet meer zoals voor dat we wat kregen. Er is wel veel veranderd, maar nog steeds kunnen we het heel goed met elkaar vinden.
__________________
{~ I am the virgin and I am the whore~}
Met citaat reageren
Oud 09-03-2002, 19:05
Nighttime Bird
Avatar van Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline
ja het is mogelijk....alleen zal het waarschijnlijk toch niet hetzelfde zijn als de vriendschap die je eerst met elkaar had..

maar ik kan in ieder geval gelukkig nog steeds erg goed met mn exen opschieten.
__________________
groovie ghoulies are go!
Met citaat reageren
Oud 09-03-2002, 19:22
Passenger
Avatar van Passenger
Passenger is offline
Tot nu toe heb ik er alleen nog maar een negatieve ervaring mee... Maar als iemand zegt vrienden te willen blijven, en vervolgens er helemaal niets meer aan doet, werkt dat natuurlijk niet... en daar blijf ik dan dus ook niet achter aan hobbelen
Met citaat reageren
Oud 09-03-2002, 20:27
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Ja dat kan zeker wel
Ik ben nog steeds redelijk bevriend met m'n ex. Het is nou al ruim een jaar uit. In het begin ging het wel moeilijk, omdat het einde van de relatie er nog heel dik oplegt. Maar nu hebben we inmiddels allebei weer een nieuwe vriend/vriendin, en zijn we gewoon vrienden

Al ken ik ook mensen waarbij het heel anders is gegaan. Mensen die vervelende dingen over elkaar gaan vertellen en ruzie maken
__________________
Ik ben verliefd op het leven
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-03-2002, 07:43
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
Als jullie het er allebei mee eens zijn en het allebei willen proberen ...

Ik zou het zelf niet kunnen, tenminste niet bij mijn huidige vriend, want ik wil alles of nix. Ik zou het niet aankunnen om naast hem te lopen en te weten dat we niet meer bij elkaar horen en al die dingen ... Maar ik zie ook wel genoeg mensen om me heen wiens relatie stuk is gegaan en ze daarna gewoon door zijn gegaan als vrienden.
__________________
Bloedserieus
Met citaat reageren
Oud 10-03-2002, 07:59
Koningin van de Nijl
Koningin van de Nijl is offline
Citaat:
Tu-Tone schreef:
Maar als iemand zegt vrienden te willen blijven, en vervolgens er helemaal niets meer aan doet, werkt dat natuurlijk niet... en daar blijf ik dan dus ook niet achter aan hobbelen
Ik herken het. Mijn vriend zei ook vrienden te willen blijven. maar nu heeft hij al een tijd lang niets van zich laten horen. Ik belde hem wel, en sprak hem aan op msn, stelde voor nog een afspraak te maken. maar van zijn kant komt geen enkel initiatief.

Citaat:
No_third_ch@nce schreef:
want ik wil alles of nix. Ik zou het niet aankunnen om naast hem te lopen en te weten dat we niet meer bij elkaar horen en al die dingen ...


dat had ik in het begin ook, vooral bij mijn eerste ex. Ik kon niet leven met het idee dat hij ooit iemand andrs zou treffen. Maar naderhand dacht ik: hij vind nooit meer iemand zo goed als ik ( en dat bleek ook zo te zijn)

mijn recente ex zal wel iemand beter voor hem vinden, een simpele aanhankelijker meisje. althans daar troost ik me mee

vriendschap, ik wacht nu een week, laat echt niet meer van me horen, voor aankomende zaterdag stond er een afspraak. als hij Dan niets meer van zich laat horen, zeg ik voorgoed vaarwel. En dan heb ik genoeg reden om hem te gaat haten en om ruzie te maken. Maar het enige wat ik zal zijn is teleurgesteld, en ik zal ook in twijfel trekken of hij ooit iets om me gegeven heeft als hij nu zo’n onverschillige houding aanneemt. En geef me niet die onzin van ‘hij wil niet gekwets worden’ want dat hoeft helemaal niet.

Als het hier op neerkomt is hij voor mij definitief dood, afgeschreven. Ik laat me niet langer kwetsen dan nodig is, en de stilte is ondraaglijk.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2002, 11:07
Roozie
Avatar van Roozie
Roozie is offline
Mijn vriendje heeft het net uitgemaakt,
ik vind het heeeel erg maar we hebben meteen alles uitgepraat en het kwam er op neer dat het allemaal niet meer ging.
Nu heb ik er geen rare gevoelens aan over gehouden en als ik er een beetje overheen ben en hij ook dan denk ik dat we echt heel leuk met elkaar om kunnen gaan.
Want het is natuurlijk nog steeds dezelfde jongen die ik zo graag mocht!
Ik denk dat je alleen moet oppassen dat de ene dan niet meer verliefd wordt op de andere want dan krijg je pijnlijke situaties.
Mijn conclusie is dat je goede vrienden kunt worden wanneer je op een goede manier uit elkaar bent gegaan.
__________________
Green eyes, you're the sparklight
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat zou je er van vinden als je ex na 1,5 week al met een ander lag te rollebollen?
Optima
25 12-01-2010 07:55
Liefde & Relatie Vriendschap = genegenheid of meer?
theonlymarco
18 30-12-2007 05:40
Liefde & Relatie All you need is love?
no pain n death
62 02-03-2005 21:13
Liefde & Relatie Hoe is het om een ex te hebben?
luchtballon
65 04-08-2004 14:56
Liefde & Relatie Is er leven na een relatie? ( met je 'ex'?)
cassandra
22 21-11-2003 14:15
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 16:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:22.