Oud 14-10-2003, 14:54
Insane Juggalo
Insane Juggalo is offline
Hoe consistent ben jij qua kledingstijl? Heb jij altijd dezelfde soort kleding aan of varieer je erg?

Ik ben zelf helemaal niet consistent qua stijl. Als ik naar school ga draag ik meestal gewoon makkelijke, simpele kleding. Als ik naar familie ga en met speciale gelegenheden draag ik het liefst een pak of in ieder geval een colbert met overhemd, als ik naar concerten ga draag ik kisten en een shirt van een of andere obscure metalband en als ik werk draag ik kisten en oude kleren.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-10-2003, 14:56
Verwijderd
bedoel je nou dat jij je aanpast aan je omgeving met wat je aantrekt?
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 14:59
Insane Juggalo
Insane Juggalo is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 14-10-2003 @ 14:56:
bedoel je nou dat jij je aanpast aan je omgeving met wat je aantrekt?
Ja, enigszins wel, maar daarnaast vind ik al die verschillende stijlen allemaal erg mooi. En er zijn zeker wel dingen in al die stijlen die ik mooi vind en juist niet. Bijvoorbeeld een krijtstreeppak vind ik prachtig, maar een bruin pak vind ik lelijk.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 15:03
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Op het ene moment ga ik meer in de rocky-stijl (bij repeteren met de band enzo) en de andere keer meer op de kak-tour. Ik ben heel wisselend dus.
__________________
I like to say what I want to say
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 15:03
Eyv
Avatar van Eyv
Eyv is offline
Ik draag altijd wel dezelfde soort kleding, of ik nou op school zit of uitga. Ik ben dan ook niet echt het type dat iets heeft van: boeie het is maar school..ik vind het wel altijd belangrijk om er naar mijn idee leuk uit te zien (dit kan gewoon een spijkerbroek met simpel shirtje zijn natuurlijk )
Bij wat nettere gelegenheden trek ik natuurlijk ook wel iets netters aan, maar geen speciale kleding. Dat zijn dan kleren die ik in het dagelijks leven ook gewoon draag maar dan in andere combi ofzo.
__________________
Mjah of niet..
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 15:11
Skibi
Avatar van Skibi
Skibi is offline
Nah, denk niet dat ik erg consequent ben. Draag eigenlijk verschillende 'stijlen', als je het zo noemen wil. Welke, dat hangt sterk van mijn bui af (soms heb ik zin om te 'tutten', andere dagen spring ik gewoon in de eerste de beste broek/trui die ik tegenkom). En ja, natuurlijk ook van de situatie, maar dat vind ik logisch.
Dus nou ja, de ene dag loop ik netjes op school met blousje/hakken/de hele zooi, en de andere keer in mijn oudste kloffie, bij wijze van spreken.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 15:26
sexylexy
Avatar van sexylexy
sexylexy is offline
meestal dezelfde kledingstijl, maar soms kakkeriger dan anders
__________________
ik heb een heel orgineel onderschrift
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 15:26
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ik heb wel verschillende stijlen..

De ene dag loop ik erbij als een hockey trutje, zoals nu... felroze trui, lichte spijkerbroek, symbols sieraden.

De andere dag weer wat meer hip/nonchi.. afzak broek, hippe schoentjes.

En soms combineer ik het
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 15:30
Verwijderd
ik weet niet zo goed wat ik wil...ik draag alles doorelkaar heen...en vaak ziet het er ook nog eens niet uit...
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 15:37
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
Hoodie/spijkerjack/winterjas
t-shirt(van een band)
levi's 501
oldschool vans.

Overal.
__________________
The death toll is rising
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 16:31
Milos
Avatar van Milos
Milos is offline
Ik heb meestal wel een beetje alternatieve kleding aan, maar het veranderd wel.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 16:45
Shah of Blah
Avatar van Shah of Blah
Shah of Blah is offline
soms iets netter dan anders.. verder gene echte grote changes
__________________
*8ballkrew* [TSBS] Her refrigerator-shaped body holds a heart of ice. [TSBS] *8ballkrew*
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 16:48
spunky
Avatar van spunky
spunky is offline
Ik heb een paar jaar lang 'periodes' qua kledingstijl gehad, maar in die periodes was ik wel consistent.

Momenteel is het een rotzooi, maar het bevalt me wel. Ik heb vanalles door elkaar, en draag het meestal door elkaar maar kan door de juiste combinaties ook ontzettend van stijl wisselen. Sjiek, alto, kak, hip, metal en zelfs breezer. "Ik ben een mengelmoes", zoals Herman van Veen het al zei.
__________________
www.dagelijkseportienelleke.tk --> voor al uw dagelijkse behoeften!
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 17:34
Dark Psycho
Avatar van Dark Psycho
Dark Psycho is offline
neen. zondags trek ik geen nette kleren aan, want dan voel ik me kak. en als k me kak voel voel ik me kut. k kleedde me eerst voornamelijk zwart of grijs. toen had k een of andere gothic periode. die is nu overgaan in een soort van skate periode. kdraag alleen maar wijde broeken en skatebroeken. op n feest met oudere mensen, zoals een huwelijksfeest ofzo, kleed ik me wel anders. wat meer beschaafder. maar dan voel ik me niet super mezelf....
__________________
No fear is my weakness I hear when faith has been denied
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 17:40
Verwijderd
Al mn kleding zit wel in ongeveer dezelfde stijl, alleen zien sommige dingen er wat netter uit dan andere. Meestal let ik niet zo op hoe netjes het uitziet, of ik nu uitga of naar school of naar mijn werk ga.. ik let er wel op bij gelegenheden als bruiloften en begrafenissen, dan trek ik wel een van de netste combinaties aan
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 17:43
Williams
Avatar van Williams
Williams is offline
nah ja eigk wel...
soms wat meer modern, dan weer wat netter dan weer wat nonchalanter...maar wel in de zelfde stijl zeg maar of in iedre geval iets in de buurt
__________________
I need your love...So Fuck you All
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 18:00
Verwijderd
nee, soms ben ik o zo hip.

en soms een zwervertje.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 18:06
Hydraul!C FunK
Avatar van Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
Op school boeit het me soms niet hoe ik erbij loop.
Ik kleed me dus eigenlijk alleen goed als ik er zin in heb/vindt dat het moet.
Zoals vanavond, Asianparty in Escape, dan besteed ik natuurlijk wel aandacht aan m'n uiterlijk.

Maar nee, niet echt consistent
Beetje variatie he.

En zoiezo kleed ik me naar de gelegenheid.
__________________
..::: Funked Up! | What The Funk? | Funk You! | Roland Clark - RESIST! :::..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-10-2003, 18:08
Marshall
Avatar van Marshall
Marshall is offline
thuis bijna nooit echt hip omdat mn jogging broek té lekker zit.... anders draag ik mn fashionvictim status graag uit
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 18:59
Verwijderd
Mwah, iig wel altijd bepaalde merken

Maar niet zozeer altijd een bepaald overhemd aan, maar dan net een ander kleurtje
Soms broques met een bandplooibroek en overhemd maar de andere dag weer een oude spijkerbroek met een longsleeve shirtje. In dat opzicht verschilt het wel weer sterk.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 19:02
Verwijderd
nee, ik heb een ratjetoe aan kleding... maar ik vind het wel leuk om te experimenteren met verschillende stijlen...
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 19:31
Verwijderd
Ik ben te stoer voor één kledingstijl.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 19:53
BBEM
BBEM is offline
ik zoek nooit echt me kleding uit, k pak meestal wat er bovenop in de kast ligt en dat gaat aan.
Enigste keer dat ik selectief ben is als ik weet dat ik vies ga worden dan word het oude kleren.
__________________
/ 4AGE POWER \
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 19:55
Verwijderd
Ik draag eigenlijk wel overal dezelfde soort kleding, maar ik draag toch overal weer wat anders Dat ligt niet aan waar ik precies naar toe ga (ok, wel af en toe, ik zorg wel dat ik netjes ben als ik netjes moet zijn), maar gewoon aan wat ik aan wil.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 20:39
Paris
Avatar van Paris
Paris is offline
Citaat:
bertbart schreef op 14-10-2003 @ 19:02:
nee, ik heb een ratjetoe aan kleding... maar ik vind het wel leuk om te experimenteren met verschillende stijlen...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-10-2003, 20:40
Dwarfie
Dwarfie is offline
Ene dag rugbytrui/polo met een chino en bootschoenen. Dan weer een lamswollen trui, overhemd en een wat nettere broek met daaronder broques. Maar net waar ik zin in heb. Maar je zult mij nooit in ultiem hippe kleren tegen komen.
__________________
ok
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 20:49
meddle
Avatar van meddle
meddle is offline
hoodies/fluwelen jasjes of vestjes,
bandshirts/andere zwarte bloesjes of tshirts,
zwarte fluwelen broeken

altijd en overal
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 21:00
Verwijderd
Ik denk niet dat ik erg consistent ben. Ik heb in de afgelopen jaren veel verschillende stijlen uitgeprobeerd en ook toen was ik niet erg 'vast', zeg maar. Nu vind ik het leuk om een beetje mijn eigen ding te doen, dus de restanten een beetje te mixen, oud-nieuw, kak-alto, op die manier. Hoewel er wel dagen zijn dat sommige mensen me zouden omschrijven als kak, alto, 'hip'. Ik vind het ook erg leuk om te experimenteren.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 21:14
Ragnar
Avatar van Ragnar
Ragnar is offline
zeer consistent: zwart
__________________
Hou je bek of ik stop mijn lul erin.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 21:20
Verwijderd
Ik wissel dagelijks op school gewoon af met skatekleding en 'hippe' kleding (denk aan gsus,puma etc)

Als ik naar een metal/punk/oid discotheek ga, doe ik meestal skatekleding aan. Als ik naar een andere discotheek ga, de 'hippe' kleding.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 21:21
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik ben de laatste tijd heel erg veranderd qua kledingstijl. Eerst was ik vrij alternatief, nu draag ik ook wat modernere kleding. Ik verander regelmatig, ligt er maar net aan waar ik zin in heb.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 21:37
Verwijderd
ik zie er altijd leuk uit
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 22:02
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
nee. ik koop wat ik mooi vind en dus niet wat andere mooi vinden of wat ik 'hoor' te kopen. Daardoor heb ik zowel 'skatebroeken' als nette bloesjes en zowel nette broeken als simpele truitjes. Echt van alles. Als ik het maar leuk vind en het lekker zit.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 22:09
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ene dag loop ik in beetje baggy kleren in een effen kleur.
soms draag ik standaardkleding om mezelf een dagje rust te gunnen &ik heb soms van die dagen dat ik iets opvallends aantrek. maar dat laatste komt niet meer zo vaak voor tegenwoordig.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 22:11
Poesket
Poesket is offline
Ja dat ben ik wel denk ik.

Uhm weet niet hoe ik die stijl dan moet omschrijven maar laten we het maar een beetje tussen klassiek en modern in houden. Beetje van alletwee.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 20:12
Verwijderd
ik heb hele verschillende kleuren. veel baggy kleren maar kan net zo goed (zoals vandaag) in een nette blouse of weet ik wat rondlopen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-10-2003, 21:54
Firefly
Avatar van Firefly
Firefly is offline
Helemaal niet. Ik draag van jurkjes tot skatebroeken, van colbertjes tot adidasjes
__________________
StrippenvoorManon {lj: mahi_mahi}
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 00:24
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
nooit consistent
soms korte rokjes met laarzen en grote truien en soms tuttige vestjes en rokjes en schoenen en broeken en soms alles vet wijd en soms een trainingspak en soms vet hip en soms vet alto en soms alles neon en soms gewoon heel lelijk en soms vet kak en soms... en soms... en soms...

ik vind gewoon teveel dingen leuk, om em altijd maar bij een stijl te houden
__________________
hieperdepiepp!
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 05:08
Verwijderd
Soms mn haar omhoog en dan tutterig makeup op en een rokje en shirtje
Meestal sjouw ik gewoon rond in mn spijkerbroek en een trui. Naar school moet ik "profesionele kleding aan" dus altijd geperste dress pants en shirtjes en vestjes etc. *zucht* tis wat. Het verschilt noggal.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 08:32
Verwijderd
van alles,als ik iets leuk vind draag ik t gewoon,. maar ik heb niet echt een bepaalde stijl waar ik gek op blijf
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 08:57
Stamping Zhanz
Avatar van Stamping Zhanz
Stamping Zhanz is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 14-10-2003 @ 21:21:
Ik ben de laatste tijd heel erg veranderd qua kledingstijl. Eerst was ik vrij alternatief, nu draag ik ook wat modernere kleding. Ik verander regelmatig, ligt er maar net aan waar ik zin in heb.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 09:30
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
X Belle X schreef op 14-10-2003 @ 18:00:
nee, soms ben ik o zo hip.

en soms een zwervertje.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 11:56
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Ik ben heel blij dat ik niet consistent ben qua kledingstijl.

Heb wel periodes gehad dat ik veel zwart kocht, veel waterloopleindingetjes of veel zo onopvallend mogelijke dingen.
Gelukkig ben ik daar nu vanaf en koop ik van alles wat, ik ga me echt niet binden aan een speciale stijl.

Het maakt me nu ook niet meer zoveel uit of mensen het wel of niet mooi vinden of dat ik net buiten elk hokje val. Ownee ik draag Overzeas dus nu vinden de alto's me nep, ownee het bandshirtje wat ik draag is niet true metal genoeg, owneeeeeeeeeeee dit kom bij de wibra vandaan wat zullen mensen wel niet denken, ownee een kraagje, nu gaan ze me kakker vinden, sportschoenen van vorig jaar aaaaaargh ik ben zo van gisteren etc.
Bleh druktemakerij, zo origineel en tegelijkertijd zo standaard zijn als het maar kan

Ik ben mn kleding niet, ik draag mn kleding.
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 12:28
Verwijderd
Ja, ik ben erg consistent. Ik draag nooit spijkerbroeken of broeken zonder bandplooi. Ik heb alleen klassieke artikelen in mijn garderobe: geen gheye kleurtjes als roze en lichtblauw.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 13:00
pillbox tales
Avatar van pillbox tales
pillbox tales is offline
Er zijn dingen die ik absoluut nooit zou dragen,

maar verder kleed ik me niet naar één bepaalde stijl, het ligt maar net aan mn mood (en natuurlijk ook de gelegenheid in sommige gevallen) wat ik aantrek.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 13:11
The0
The0 is offline
Denk dat er een beetje tussenin hang. dan weer veel te wijde broeken, dan weer een tot boven dichtgeknoopt blousje. weet niet waar ik bij zou worden ingedeeld
__________________
A l l e s k o m t g o e d.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 14:07
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Nee ik ben niet consistent qua kledingstijl. De ene dag zie ik er casual uit, de andere dag netjes, dan weer hardcore, dan weer artyfarty, dan weer emo en dan weer casual. En soms zie ik er gewoon niet uit als ik vrij heb en de hele dag saaie kutopdrachten moet maken, leve de trainingsbroek (oh save me!).
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 14:31
Verwijderd
Nee, zeker niet. Meestal heb ik wel een broek en een trui(tje) aan. Maar soms ineens een rok of een blousje oid. Of ineens heel netjes. Ligt er net aan waar ik zin in heb.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 15:26
655321
655321 is offline
Soms een broek, soms een rokje, maar wel altijd n hempje, want ik heb zo'n hekel aan t-shirtjes.
__________________
Fire, walk with me
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 16:21
Verwijderd
Neuh. De ene dag ben ik een wannabe-Molukkertje en de andere dag een wannabe-alto, dan weer een wannabe-kakker. Ik ben dus wel erg consistent wannabe.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:02.