Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2005, 20:07
RoxX
Avatar van RoxX
RoxX is offline
ik heb een relatie met een jongen en hij is heel lief en aardig etc. maar ik ben gewoon niet meer verliefd op hem. ik zie hem als een gewone vriend en ik wil hem dat ook vertelle en het dus uit maken. maar nou is het probleem dat hij een uur met de trein reizen van mij af woont en ik zie hem dus alleen in het weekend en in het weekend blijft hij dan altijd de hele dag.
nou weet ik niet goed hoe ik het uit moet maken, ik weet wel hoe ik het hem wil vertellen enzo maar ik vraag me af of ik hem helemaal hier eerst heen moet laten komen om het uit te maken of dat ik hem gewoon op zou moeten bellen om het te vertellen?
iemand help mij alsjeblieft
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-02-2005, 20:09
Verwijderd
Ga naar hem toe, doe je ding en ga weer terug.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 20:10
Zwarte Reiger
Avatar van Zwarte Reiger
Zwarte Reiger is offline
Citaat:
Olafant schreef op 26-02-2005 @ 21:09 :
Ga naar hem toe, doe je ding en ga weer terug.
Briljant!
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 20:10
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
lijkt me beter dat jij naar hém toegaat, beetje lullig als hij eerst een uur in de trein zit om vervolgens gedumpt te worden. Via de telefoon vind ik niks, heb het lef om het hem recht in zn gezicht te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 20:16
RoxX
Avatar van RoxX
RoxX is offline
ik wil het ook wel recht in zijn gezicht zeggen.. ik hou zelf ook nie zo van opbellen. maar ik vind het een beetje lullig om daar aan te komen en dan te zeggen da ik het uitmaak en dan zo van: nou da was het.. houdoe he..
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 20:18
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
RoxX schreef op 26-02-2005 @ 21:16 :
ik wil het ook wel recht in zijn gezicht zeggen.. ik hou zelf ook nie zo van opbellen. maar ik vind het een beetje lullig om daar aan te komen en dan te zeggen da ik het uitmaak en dan zo van: nou da was het.. houdoe he..
maar het is nog altijd lulliger om hem daarvoor naar jou toe te laten komen lijkt me, en voor de rest heb je denk ik weinig keus
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 20:20
RoxX
Avatar van RoxX
RoxX is offline
hmm daar heb je wel gelijk in.. alleen ik heb dus nog een probleem wat ik net ben vergete te vermelde.. aankomend weekend blijft hij van vrijdag tot zondag bij mij slapen ( iets wat we vorige week al hebbe afgesproken) en ik kan niet eerder naar hem toe....
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 20:24
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
RoxX schreef op 26-02-2005 @ 21:20 :
hmm daar heb je wel gelijk in.. alleen ik heb dus nog een probleem wat ik net ben vergete te vermelde.. aankomend weekend blijft hij van vrijdag tot zondag bij mij slapen ( iets wat we vorige week al hebbe afgesproken) en ik kan niet eerder naar hem toe....
Hmm.. Dan zit er denk ik toch niks anders op dan hem te bellen (maar dan wel een keer naar hem toe te gaan om het uit te praten, lijkt me wel ze vriendelijk) of het hem toch in het weekend te laten komen, het hem te vertellen en er het beste van te maken..


maarja, ik heb weinig ervaring met uitmaken
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 20:26
RoxX
Avatar van RoxX
RoxX is offline
ja misschien dat ik m dan toch maar even opbel en er later nog eens langs te gaan..

maar iig bedankt voor jullie advies
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 20:26
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Ik weet niet wat voor een relatie je hebt, maar hem aan het lijntje houden kan natuurlijk niet. Als je hem pas volgend weekend ziet en je wilt het nu uitmaken, dan moet je niet wachten tot vrijdag.
Volgens mij kan het best aan de telefoon in jouw geval.
Straks komt hij verliefd en vol leuke plannen naar je toe vrijdag met zijn logeerspullen en dan zeg jij 'ik ben niet meer verliefd op je.. je mag nu wel naar huis gaan, als je wilt?'
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 20:27
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Geef hem een sixpack heineken, dan ziet hij wel in dat je'm niet meer moet. Of geef'm een dood plantje met een kaartje erbij waarop staat 'mijn liefde voor jou is net als dit plantje'.
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 20:27
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
RoxX schreef op 26-02-2005 @ 21:26 :
ja misschien dat ik m dan toch maar even opbel en er later nog eens langs te gaan..

maar iig bedankt voor jullie advies
lijkt me toch ook het beste

succes dr mee!
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 20:30
Verwijderd
Ja, ik zou hem inderdaad niet langer aan het lijntje houden. Je kunt ook niet doen alsof er niets aan de hand is (en dat wil je hoop ik niet ) als hij bij jou is. Daarom lijkt het me inderdaad verstandiger om hem te bellen.
En misschien is het verstandig om te zeggen dat mocht hij nog vragen hebben ofzo, hij ze altijd kan stellen. Want vragen komen vaak later pas...

Succes!
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 20:30
Verwijderd
Als je het maar niet via msn doet
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 20:33
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 26-02-2005 @ 21:30 :
Als je het maar niet via msn doet
idd! of via sms
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 20:41
RoxX
Avatar van RoxX
RoxX is offline
hmm ik wou hem dus idd niet aan het lijntje houden anders zou ik dit niet plaatsen hier.. en ik wil het cker nie via sms mail of msn ofzoiets dergelijks uitmaken.. maar ik bel m dan wel even..
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 21:07
Verwijderd
"Het ligt niet aan jou, het ligt aan mij."
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 01:20
bamiPoep
Avatar van bamiPoep
bamiPoep is offline
-zeg dat je lesbisch bent
-zeg dat hij te lelijk is
__________________
ik schep sambal, schep jij?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-02-2005, 01:41
blupp
blupp is offline
Vervelend he, ergens serieus op moeten reageren.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 11:25
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Citaat:
bamiPoep schreef op 27-02-2005 @ 02:20 :
-zeg dat je lesbisch bent
-zeg dat hij te lelijk is
ok...........
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 11:31
yapo
Avatar van yapo
yapo is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 26-02-2005 @ 21:30 :
Ja, ik zou hem inderdaad niet langer aan het lijntje houden. Je kunt ook niet doen alsof er niets aan de hand is (en dat wil je hoop ik niet ) als hij bij jou is. Daarom lijkt het me inderdaad verstandiger om hem te bellen.
En misschien is het verstandig om te zeggen dat mocht hij nog vragen hebben ofzo, hij ze altijd kan stellen. Want vragen komen vaak later pas...

Succes!
idd, 't is wel belangrijk dat je zijn vragen beantwoord, hoe vervelend dat ook voor jou mag zijn. Hij heeft wel het recht om te weten waarom het uit is, hoe lang je die gevoelens niet meer hebt, etc. naar mijn mening. Sowieso als je er nog een vriendschap aan over wil houden.
__________________
Non-actief

Laatst gewijzigd op 27-02-2005 om 12:56.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 11:33
yapo
Avatar van yapo
yapo is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 26-02-2005 @ 22:07 :
"Het ligt niet aan jou, het ligt aan mij."
dat vind ik wel het zwakste excuus dat je kan gebruiken. Liefde komt van twee kanten, dus het ligt altijd aan allebei.
__________________
Non-actief
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 13:12
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
heb ik ook gehad, ik heb hem opgebeld. ik was 15, had geen baan en geen geld dus en hij woonde 3 uur treinen van me af. Ik zag hem eens in de twee weken, dus dat ging niet. Ik voelde me onwijs lullig en heb hem na die tijd nooit meer gezien. Ik spreek hem tegenwoordig wel weer veel en uiteindelijk was ik blij dat ik het over de telefoon heb uitgemaakt.

Je kunt natuurlijk hem ook opbellen en zeggen: Ik wilde eigenlijk even met je praten, zal ik zaterdag bij jou komen.
Wedden dat hij dan nieuwsgierig is en je het over de telefoon moet doen?

Misschien staan er nog wel tips op www.dumpjeschatje.nl
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 20:04
Verwijderd
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef op 26-02-2005 @ 21:10 :
lijkt me beter dat jij naar hém toegaat, beetje lullig als hij eerst een uur in de trein zit om vervolgens gedumpt te worden. Via de telefoon vind ik niks, heb het lef om het hem recht in zn gezicht te zeggen.
trouwes.. soad rult ik ga der naar toe jij ook?


en ik zal het in zn gezicht zeggen, dat is teminste persoonlijk. en het is beter dat je het uit maakt want als je toch niks meer voor hem voelt hou je hem alleen maar voor de gek, en kwets je hem meer.

eni k heb een gore kaassmaak in me mond iewl.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 20:46
Verwijderd
Vogel eerste eens uit wat hij voor jou voelt, als hij ook niet meer verliefd is en mss met hetzelfde als jij zit schiet het ook niet op.
En anders, jij naar hem toe. En het in zijn gezicht zeggen, wel zo eerlijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-02-2005, 22:36
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Multilot schreef op 27-02-2005 @ 14:12 :


Misschien staan er nog wel tips op www.dumpjeschatje.nl
Dat het meerdan 20 reacties heeft moeten duren voordat die opmerking kwam, zeg.

OT: Je maakt het uit door met 'm af te spreken en hem eerlijk te zeggen wat er aan de hand is. Geen flauwe dingen als "het ligt niet aan jou" of "ik weet het ook niet precies.." Gewoon precies wat er aan de hand is, want dat verdient-ie. Je kan overigens wel het beste bij hem of op een neutrale plek afspreken. Als je het bij jou thuis doet, heb je nog een kans dat je 'm na een tijdje de deur uit moet zetten en dat is niet echt gemakkelijk.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Hoe maak je vrienden uit een klas hoger dan jij???
somebody...
38 03-04-2013 14:39
Liefde & Relatie Hoe maak ik het uit?
DJ Breda
41 24-02-2012 08:16
Liefde & Relatie Hoe maak je het uit?
Yana
35 23-10-2005 13:40
Liefde & Relatie hoe kan ik het beste beginnen?
Verwijderd
22 30-06-2004 20:52
Software & Hardware [phpBB] Hoe upload ik het?
Stofzuigerslang
5 19-02-2004 15:55
Liefde & Relatie hoe maak je het uit ? en als het uit is ?
Verwijderd
13 08-04-2002 19:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:56.