Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-05-2005, 19:36
Droid
Avatar van Droid
Droid is offline
Het is niet zo dat ik er mee zit dat ze al eens eerder meerderen vrienden heeft gehad.
Maar als ik aan de exen van mijn vriendin wordt herinnerd (door dat zij toevallig er iets over zegt) krijg ik een erg onprettig gevoel.
En dat terwijl ik die gasten nog geen eens ken (ik wil juist zo min mogelijk van ze weten).

Mijn vriendin vraagt zich af waarom ik er zo'n probleem mee heb.

ligt dat nu aan mij of krijgen andere mensen ook een onprettig gevoel als hun vriend(in) iets over haar ex zecht?
__________________
Batty: Fiery the angels fell. Deep thunder rode around their shores... burning with the fires of Orc.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-05-2005, 19:42
suusch
Avatar van suusch
suusch is offline
Ik herken me niet in dat gevoel, omdat ik er totaal geen problemen mee heb. Maar in kan me wel enigzins voorstellen dat het je misschien onzeker maakt op 1 of andere manier.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 19:47
Droid
Avatar van Droid
Droid is offline
het maakt me niet onzeker. Maar meer precies dan onprettig kan ik het niet zeggen. Ik hoop ook door reacties van jullie erachter te komen wat dat onprettige gevoel precies is en waar ik me nou zo druk over maak. dus ik kan nu in ieder geval 1 ding van mijn lijstje wegstrepen en dat is onzeker.
__________________
Batty: Fiery the angels fell. Deep thunder rode around their shores... burning with the fires of Orc.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 19:48
Envy
Avatar van Envy
Envy is offline
Nee, dat maakt me helemaal niks uit.
__________________
your papa never told you about right and wrong
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 19:48
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Heb precies het zelfde
Maar ik laat haar er wel gewoon over praten, en dan wordt het gevoel minder, bij mij in ieder geval
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 19:53
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Nu ik erover na denk kwam het denk ik toch omdat een ex altijd een bepaalde plek bij iemand inneemt.
Denk dat ik me daarom vreemd voel als mijn vriendin over haar ex praat. Want vaak genoeg is iemand nog niet heen over zijn/haar ex. Maar juist als je wat verhalen begint te horen neemt dat gevoel af(of natuurlijk toe als je een gevoel krijgt dat ze er nog niet overheen is)
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 19:57
Droid
Avatar van Droid
Droid is offline
het zijn geen verhalen die ze over haar ex verteld. maar terloopse dingen van "hij reed altijd te hard" en bij het zeggen van dat kleine dingetje krijg ik al een onprettig gevoel. En ik neem haar op haar woord aan dat ze over haar exen heen is aangezien die gasten al een aantal jaren terug zijn. En als ik haar moet geloven nemen ze ook geen speciale en zeker geen positie plaats bij haar in.
__________________
Batty: Fiery the angels fell. Deep thunder rode around their shores... burning with the fires of Orc.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 20:01
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
dan maar hopen dat het minder word met de tijd, anders zou het erg kut voor je zijn
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 20:03
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Droid schreef op 03-05-2005 @ 20:57 :
"hij reed altijd te hard"
misschien een subtiele hint
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 20:08
Droid
Avatar van Droid
Droid is offline
Citaat:
misschien een subtiele hint
inderdaad ik rij ook te hard. (een peugeot 206 gaat erg trillen als je er 150+ mee rijd, en das erg jammer ) Alleen niet met haar in de auto. mijn leven zou kapot zijn als haar wat overkomt. zeker als het mijn schuld zou zijn.

maar goed. ik denk ook wel dat het gevoel over gaat. alleen ik vroeg me gewoon af of ik alleen was of dat er meer mensen waren die zich erin herkenden en welke oplossingen zij hadden.
__________________
Batty: Fiery the angels fell. Deep thunder rode around their shores... burning with the fires of Orc.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 20:12
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
maar dat je dit zowiezo met je vriendin bespreekt is al een goed teken
Als jullie ook nog goede sex hebben zou ik maar zuinig zijn
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 20:15
Droid
Avatar van Droid
Droid is offline
Ik kan alles bespreken met mijn vriendin dus ook dit.
En over dat andere, dat is tussen mijn vriendin en mij
__________________
Batty: Fiery the angels fell. Deep thunder rode around their shores... burning with the fires of Orc.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 20:17
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
ik wou het ook niet weten
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 00:10
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Tja, ik weet het niet. Ik vind het niet zo'n ramp. OK, sommige ex'en zijn misschien stoerder, knapper of wat dan ook dan mij.... Maar: nou en?

Ze is nu toch met mij!?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 08:13
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ze heeft nu toch voor jou gekozen?
Ik denk dat ik er niet zoveel problemen mee zou hebben
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 09:27
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik herken me niet in jou gevoelens, maar mijn vriend heeft wel al eens te bekennen gegeven dat hij er een nogal onprettig (onzeker) gevoel bij krijgt wanneer ik het over 1 van mijn exvriendjes heb. Ik begrijp het wel, maar ik herken het niet.. terwijl je toch zou verwachten dat ik meer reden tot onzekerheid heb, haha.

Ik zou me er niet al te druk over maken, want ze hoort nu immers toch bij jou? Ze is gek op je.. houd van je.. Geniet ervan!
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 09:39
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Ik krijg ook zo'n onprettig gevoel als we praten over zijn ex..doet me echt pijn dan..en dan raak ik zooo jaloers..echt gek, want tis uit tussen hen..

En ik ben normaal ook nooit echt jaloers!!!

Maar mijn vriend heeft hetzelfde bij mij, dus dat scheelt ..

Je moet jezelf voor houden, dat het niet voor niets uit is gegaan tussen hen..en wat ik dan ook doe, is proberen de relatie goed te houden, dat is dan tenminste 1 ding wat die ex niet kon en ik misschien wel ..nouja het zijn misschien niet echt nuttige gedachten, maar als ik me zo rot voel, denk ik dit en dat helpt me best!

En verder..ik zou het dan zo min mogelijk over exen hebben, ik heb dat ook maar uit mijn hoofd geschrapt, en dat werkt ook wel. Ik concentreer me op het hier en nu, op de relatie die wij nu hebben. Vraag anders eens waarom het uit is gegaan tussen haar en haar exen, wat er niet klopte en haar vorige relaties. Als het goed is, krijg je dan juist een goed gevoel, want in haar ogen waren haar exen allemaal niet de geschikte jongen voor haar, en jij misschien wel! En jij hebt haar nú, haar exen hebben haar niet meer..jij staat dus een punt voor, in plaats van die exen!

Ok dit klinkt misschien erg vaag, maar tis nog vroeg en mij helpen deze gedachten dus wel..succes!!
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 09:45
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Ik vind het ook niet leuk om wat over zijn ex te horen, ( maarja, ik weet alles al van die twee, was haar beste vriendin --->probeer al die info maar eens te verwerken )

Anywho, gelukkig heeft ie echt een hekel aan haar gekregen, dus hij is degene die er nooit over begint en ik vind het wel prima zo. Dat hoofdstuk is echt afgesloten en wij zijn samen aan een nieuw boekje begonnen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-05-2005, 16:23
Droid
Avatar van Droid
Droid is offline
humm. ik herken mezelf niet echt in de dingen die die gezecht worden. Dus een onzeker gevoel, jaloers.

Ik denk dat ik erachter ben, maar ik weet nog niet helemaal zeker. het ligt er meer aan denk ik dat ik een onprettig gevoel krijg bij de gedachte dat ze een deel van haar leven heeft gedeeld met mensen waar ze zelf achteraf spijd van heeft.
Zie het zo die exen hebben mijn vriendin in meer of mindere mate gekwetst. En als ik aan die gasten denk krijg ik een onprettig gevoel omdat ik niet wil dat iemand mijn vriendin kwaat doet.
Dat zij dat gevoel helemaal niet heeft, dat weet ik. Maar ik heb dat gevoel nog steeds. Buiten dat wil ik ook niet weten wat hun allemaal met mijn vriendin hebben uitgevoerd, en dat krijg ik zo wel stukje bij beetje te weten. Jaloers is daarbij niet het goede woord.

Citaat:
Dat hoofdstuk is echt afgesloten en wij zijn samen aan een nieuw boekje begonnen.
ik denk dat doordat er af een toe iets naar boven komt, we niet echt aan een nieuw boekje begonnen zijn. Meer aan een vervolg die de vorige slechte delen moet doen vergeten <- ik denk hier hardop. ik zeg zeker niet dat het zo is.
__________________
Batty: Fiery the angels fell. Deep thunder rode around their shores... burning with the fires of Orc.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 16:43
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
logisch, dat heeft zowat iedereen
Met citaat reageren
Oud 08-05-2005, 21:14
Suzanne
Avatar van Suzanne
Suzanne is offline
Dit is gezond hoor.. dat wilt zeggen alleen maar zeggen dat je je vriendin helemaal voor jezelf wilt houden Heb er zelf ook last van.. niemand kan mijn vriend nou eenmaal gelukkiger maken dan ikzelf
__________________
www.suzannevisser.nl
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saaiske en Wiske #379
Daboman
500 15-10-2008 20:20
Liefde & Relatie Vriendin verblijft tijdelijk bij haar ex - Hoe hiermee om te gaan?
FT
30 20-06-2007 23:27
Liefde & Relatie Ouders die tegenwerken.
Blackeyed
20 25-03-2004 10:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:35.