Oud 28-08-2005, 10:28
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Balance schreef op 28-08-2005 @ 11:12 :
leuk is subjectief; dat jij het niet leuk vindt betekent niet dat ik het ook niet leuk vindt. Maar ik vind jou daarom niet triest en jij mij wel,
ik kijk dan ook niet naar dat soort pulprotzooi
__________________
ofzoiets
Advertentie
Oud 28-08-2005, 12:44
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 28-08-2005 @ 11:28 :
ik kijk dan ook niet naar dat soort pulprotzooi
maar nog steeds kun je mij niet uitleggen waarom mijn smaak triest is en jouw smaak niet.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 28-08-2005, 13:24
Verwijderd
Oh! Ik vergat dat dit is met die HIV patient en die zwangere vrouw.. eh, nee.
Oud 28-08-2005, 13:37
idontcare
Avatar van idontcare
idontcare is offline
ik kijk nu naar een heel interessant gesprek over verpleegsters en gehandicapten
__________________
hoii
Oud 28-08-2005, 13:53
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Balance schreef op 28-08-2005 @ 13:44 :
maar nog steeds kun je mij niet uitleggen waarom mijn smaak triest is en jouw smaak niet.
nou ik heb een aantal posts al gezegd dat ik het triest vind om te kijken naar:

Citaat:
hoe iemand de afwas doet, een sigaret rookt of de aardappels schilt.
of naar "nuttige" gesprekken:
Citaat:
ik kijk nu naar een heel interessant gesprek over verpleegsters en gehandicapten

Je kan je tijd wel nuttiger besteden denk ik toch zo, maar goed smaken (en meningen) verschillen nogal...
__________________
ofzoiets
Oud 28-08-2005, 13:55
idontcare
Avatar van idontcare
idontcare is offline
ik bedoelde het sarcastisch hoor
__________________
hoii
Oud 28-08-2005, 13:56
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
idontcare schreef op 28-08-2005 @ 14:55 :
ik bedoelde het sarcastisch hoor
ik ook vandaar de aanhalingstekens
__________________
ofzoiets
Oud 28-08-2005, 14:06
11568
11568 is offline
Vermaak voor de simpele zielen onder ons.
Oud 28-08-2005, 14:35
SimplyABoy19
Avatar van SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
Mala schreef op 28-08-2005 @ 14:24 :
Oh! Ik vergat dat dit is met die HIV patient en die zwangere vrouw.. eh, nee.
Er komt geen HIV patient in, dat is bullshit dat is verzonnen door de pers
Oud 28-08-2005, 18:39
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Het is wel zo dat ze dit keer allemaal een geheim hebben ofzo, dus het zou best zo kunnen zijn dat iemands geheim is dat ie HIV heeft. Maar goed, ik zie ook niet in waarom iemand met HIV niet in dat huis zou mogen.

@0oFZo0: je zei niet dat je het triest vond om naar afwassende mensen (ed) te kijken, maar dat je het publiek die dat wél doet, triest vindt. Dat is een verschil; bij het één heb je het over het programma, bij het ander heb je het over de mensen die het kijken.
Maar goed, ik vind dat dus wél interessant, omdat het één van de weinige programma's is waar niet al vrijwel de gehele serie geschreven is door mensen van buitenaf. Tuurlijk zijn hier ook delen geschreven of verzonnen door de mensen die het programma maken, maar een groot deel van de inhoud is gewoon puur wat de mensen ervan maken en dat vind ik wel mooi om te zien
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 28-08-2005, 18:40
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
hoelaat begint dit eigenlijk?
Oud 28-08-2005, 18:47
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 28-08-2005 @ 19:40 :
hoelaat begint dit eigenlijk?
20.30
Oud 28-08-2005, 19:28
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
SimplyABoy19 schreef op 28-08-2005 @ 15:35 :
Er komt geen HIV patient in, dat is bullshit dat is verzonnen door de pers
eigenlijk heeft Youp van het Hek die grap eens in zijn show gebruikt.
"we stoppen 9 hitsige nichten in een huis en dan heeft er een aids en alleen wij weten wie, dat noemen we dan Gaywatch"
__________________
ofzoiets
Oud 28-08-2005, 19:29
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Balance schreef op 28-08-2005 @ 19:39 :
@0oFZo0: je zei niet dat je het triest vond om naar afwassende mensen (ed) te kijken, maar dat je het publiek die dat wél doet, triest vindt. Dat is een verschil; bij het één heb je het over het programma, bij het ander heb je het over de mensen die het kijken.
Ik vind het dus beide triest, maar dat is ook maar een mening ...
__________________
ofzoiets
Oud 28-08-2005, 19:41
hi
hi is offline
Citaat:
Balance schreef op 28-08-2005 @ 19:39 :
Het is wel zo dat ze dit keer allemaal een geheim hebben ofzo, dus het zou best zo kunnen zijn dat iemands geheim is dat ie HIV heeft. Maar goed, ik zie ook niet in waarom iemand met HIV niet in dat huis zou mogen.

Nou ja ze kunnen ook "onveilige" seks hebben en dan is er kans op besmetting etc.
Oud 28-08-2005, 19:45
SimplyABoy19
Avatar van SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
Balance schreef op 28-08-2005 @ 19:39 :
Het is wel zo dat ze dit keer allemaal een geheim hebben ofzo, dus het zou best zo kunnen zijn dat iemands geheim is dat ie HIV heeft. Maar goed, ik zie ook niet in waarom iemand met HIV niet in dat huis zou mogen.
Mjah I know maar bij het programma " thuis" op Talpa werd hier naar gevraagd aan nou ja weet ik het....een producer ofzo die er te gast was, en die knikte geschokt "nee"

Maargoed je weet maar nooit!
Oud 28-08-2005, 19:47
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
hi schreef op 28-08-2005 @ 20:41 :
Nou ja ze kunnen ook "onveilige" seks hebben en dan is er kans op besmetting etc.
dat kan buiten het huis ook
__________________
ofzoiets
Oud 28-08-2005, 19:49
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Om er toch even over mee te kunnen praten heb ik het even opgezet. Wat ik me meteen al afvraag waarom zenden ze niet live het moment uit dat de bewoners er in gaan?
__________________
ofzoiets
Oud 28-08-2005, 20:08
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
hi schreef op 28-08-2005 @ 20:41 :
Nou ja ze kunnen ook "onveilige" seks hebben en dan is er kans op besmetting etc.
Maar dat is gewoon de verantwoordelijkheid van de persoon die seks met iemand heeft. Dat risico heb je altijd! Iemand kan ook het HIV virus dragen terwijl hij/zij dat niet weet bijvoorbeeld.

@ 0oFZo0: weet ik ook niet. Misschien dat ze graag willen dat mensen via internet 24-uur per dag het programma gaan volgen en dat ze denken dat ze dat het snelst bereiken als mensen via internet alvast een voorsprong kunnen krijgen.
Het schijnt ook al druk bezocht te zijn de afgelopen dagen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 28-08-2005, 20:14
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
Balance schreef op 28-08-2005 @ 21:08 :
Maar dat is gewoon de verantwoordelijkheid van de persoon die seks met iemand heeft. Dat risico heb je altijd! Iemand kan ook het HIV virus dragen terwijl hij/zij dat niet weet bijvoorbeeld.

@ 0oFZo0: weet ik ook niet. Misschien dat ze graag willen dat mensen via internet 24-uur per dag het programma gaan volgen en dat ze denken dat ze dat het snelst bereiken als mensen via internet alvast een voorsprong kunnen krijgen.
Het schijnt ook al druk bezocht te zijn de afgelopen dagen.
ja idd. maar dat ga je toch niet als reden gebruiken om kijkcijfers te halen?
De 1e BB was nog echt. De dingen die toen gebeurden kent iedereen. Bij de volgende afleveringen werd er geforceerd naar sentatie gezocht; en het werd alleen maar saaier.
Nu ook weer. " oooooh, ze hebben een geheim, er is er 1 zwanger etc etc." Komt er op neer dat je naar 12 doodsaaie mensen zit te kijken.
1e keer is dat leuk, maar daarna niet meer.
En iedereen bezoekt die sites alleen maar om tieten te kijken.
__________________
You're either very brave or very stupid.
Oud 28-08-2005, 20:24
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
o lol "morgen" komt de ex van één van de bewoners

wat een pulp
__________________
ofzoiets
Oud 28-08-2005, 20:25
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Balance schreef op 28-08-2005 @ 21:08 :
@ 0oFZo0
ik zit nog steeds te kijken
__________________
ofzoiets
Oud 28-08-2005, 20:52
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Ik vind die ex-streek eigenlijk wel leuk Als big brother zo de hele tijd doorgaat met van die kutstreken dan kan 't nog wel is leuk worden.
Oud 28-08-2005, 21:21
boer
Avatar van boer
boer is offline
hoe kunnen ze nu al laten zien wat er vannacht gaat gebeuren
__________________
ik zeg maar wat
Oud 28-08-2005, 21:24
Mackan
Mackan is offline
Leuk leuk leuk leuk
Maar één ding snap ik niet, net zoals Boer zegt, het is dus niet 'live'. Ze lopen dus een paar dagen voor. Wie kan me vertellen hoe dat zit?
Oud 28-08-2005, 21:30
HenkMul
Avatar van HenkMul
HenkMul is offline
Het programma is op woensdag opgenomen.
__________________
Uit de slobber gewassen kluit.
Oud 28-08-2005, 21:41
Type
Avatar van Type
Type is offline
Ik vond het altijd wel een leuk psychologisch experiment, en daarom zal ik het misschien eens een keer gaan kijken.
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Oud 28-08-2005, 21:55
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Het is idd niet live, ze liepen een paar dagen achter zodat ze die ex-streek enzo in één uitzending konden laten zien. Ik geloof dat vanaf nu de donderdagavonden wel live zijn.

Ik vond het trouwens leuk, dat met die ex en die gast die dacht dat ie eruit moest. Kan best leuk worden als ze allemaal van die streken gaan leveren
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 28-08-2005, 22:15
Verwijderd
Hehe. Hoe kansloos was de aflevering vanavond. Veel platter gaat het niet worden. Ik ben fan.
Oud 28-08-2005, 23:19
Someboy
Avatar van Someboy
Someboy is offline
Maar dat mens gaat in Oktober bevallen, tot die tijd word ze er dus NIET uitgestemd offe hoe zit dat? Ik neem niet aan dat ze er voor die tijd eruit gaat.
__________________
...
Oud 28-08-2005, 23:24
Akilina
Avatar van Akilina
Akilina is offline
Ik heb vanavond gekeken en ik vond het eigenlijk nog wel redelijk vermakelijk.

Maar echt divers is het niet. Iedereen is 26 of zo? En ze komen allemaal een beetje zelfingenomen, overdreven adrem, bijdehand en oppervlakkig over. Maar dit lijkt vast alleen maar zo misschien, eerste indruk en zo. Maar goed, misschien zijn ze zo geselecteerd om de ingeschatte Talpa doelgroep aan te trekken. Of waarschijnlijk alleen in de hoop dat ze allen met elkaar erop los vozen of zo.
Oud 28-08-2005, 23:30
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik heb de eerste serie vrij fanatiek gekeken omdat het toen nog vernieuwend en origineel was. Van de series daarna heb ik wel altijd wat meegekregen maar het niet echt meer gevolgd. Dingen als de bus en weet ik het wat vond ik gewoon gejat en dus heb ik dat niet gevolgd. Van deze serie zal ik vast wel weer wat meekrijgen maar het is niet zo dat ik er speciaal tijd voor ga maken om er naar te kijken.

Het verbaast me op zich niets dat ze met nog een BB serie komen puur en alleen al om het feit dat er toch wel genoeg mensen naar kijken en het John de Moll echt geen fuck kan schelen wat half Nederland er van vind zolang ze maar naar zijn programa kijken.

Dat van die zwangere vrouw vind ik op zich best grappig bedacht en al die ophef over dat ze in het bb huis bevalt vind ik echt zwaar overdreven. Het is heel simpel ze heeft er zelf voor gekozen en mocht er iets mis gaan ofzo dan is ze daar dus ook zelf verantwoordelijk voor.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 28-08-2005, 23:47
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Ze zitten nu een toneelstukje op te voeren over varkenspest oid.

[edit]

Ow nee, een toneelstukje over boeren die een seksfilm opnemen in de boerderij.

Laatst gewijzigd op 28-08-2005 om 23:53.
Oud 29-08-2005, 08:15
Mara
Mara is offline
Ik heb tot nu toe geen enkele BB gevolgd, dus deze ga ik ook niet volgen.
Oud 29-08-2005, 08:56
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Omg. De hele smoes dat het interessant is om de psychologie blabla kunnen ze ook schrappen. Ze zijn met uitzondering van 2 mensen allemaal tussen de 19 en de 27, volgens de maatstaven absoluut niet lelijk, niet dom. Maar god, wat een aandachtszoekers. Ik heb me echt helemaal doodgeërgerd aan dat ene wijf waarvan nu de ex terugkwam. Grrom.

Ook leuk toen die Rob er uit ging en dat kind van hem hysterisch ging janken en anderen allemaal riepen:;'Ooooh, we hadden zo'n hechte band na één dag en ik ga hem zooo missen'. Hoe kansloos. Maar dat was te verwachten.

Ik vind het vermakelijk dus ik ga het zeker nog een keer kijken, maar ik erger me wel aan de keuze van mensen, nauwelijks zoiets als diversiteit, bovendien allemaal errrrg tevreden met zichzelf. Dat vind ik wel minder en ik kan niet tegen dat hypocriete gejank. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat.
Oud 29-08-2005, 09:30
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
Echt lollig, die ex kwam binnen en toen moest hij gelijk iemand uit halen,
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Oud 29-08-2005, 10:08
PV
PV is offline
Citaat:
Halflight schreef op 29-08-2005 @ 09:56 :
Ik vind het vermakelijk dus ik ga het zeker nog een keer kijken, maar ik erger me wel aan de keuze van mensen, nauwelijks zoiets als diversiteit, bovendien allemaal errrrg tevreden met zichzelf. Dat vind ik wel minder en ik kan niet tegen dat hypocriete gejank. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat.
Ben ik het mee eens. Het zijn bijna allemaal mensen die zichzelf ontzettend graag horen praten. Ik hoop dat dat een keer gaat botsen
Oud 29-08-2005, 11:35
Verwijderd
Citaat:
PV schreef op 29-08-2005 @ 11:08 :
Ben ik het mee eens. Het zijn bijna allemaal mensen die zichzelf ontzettend graag horen praten. Ik hoop dat dat een keer gaat botsen
Daar zoeken ze ze toch op uit, allemaal lekker zelf ingenomen zodat ze lekker met elkaar kunnen botsen, ruzie gaan maken want dat is natuurlijk harstikke leuk om naar te kijken.
Oud 29-08-2005, 11:41
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
levi's schreef op 29-08-2005 @ 10:30 :
Echt lollig, die ex kwam binnen en toen moest hij gelijk iemand uit halen,
Juh en iedereen verweet het hem nonverbaal.

Ik denk dat Ralphieboy wel een grote kans maakt als eerste eruit gestemd te worden.

Al is 't omdat de bewoners als excuus zouden hebben dat hij een dag korter erin zit als de rest en dat ze niks persoonlijks tegen hem hebben. ("Ja maar er moet toch iemand uit?")
Oud 29-08-2005, 12:04
SimplyABoy19
Avatar van SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Kheb het gezien en ik vind het wel leuk...alleen beetje irritant dat die ex uitgerekend ralph heet, want zo heet ik zelf ook....en tsjah als je steeds je eigen naam hoort zit je toch steeds effe van..."oh"

Vind de bewoners erg leuk, alleen zijn een groot aantal toch wel ERG aanwezig en happy met zichzelf zoals anderen al zeiden hier...maar vind ze toch best wel verschillend...ik kan toch al bepaalde juppies en flodders/aso's onderscheiden, dus ik denk nog wel dat er ruzies zullen komen!

Die geheimen en missies vind ik wel leuk allemaal, dat maakt het toch wel een beetje spannend!
Oud 29-08-2005, 12:21
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Ik vind het ook wel leuk..
Ik heb nu al een paar mensen die nooit mijn favoriet zullen worden (denk ik): Dido en Linda, en die Ingrid vond ik ook maar overdreven doen..

rob vind ik wel heel erg leuk, lijkt me wel een gezellige vent!
Oud 29-08-2005, 12:58
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Rob vind ik ook een van de weinige die ik wel stoer vind.

"Daar klinkt plots de stem van Big Brother weer. De Bewoners mogen weer gaan en staan waar ze willen. Ze zijn blij dat ze eindelijk de slaapkamer mogen verlaten. In de Huiskamer vinden ze twee hometrainers en een envelop. Rikkert leest voor: “De eerst weekopdracht, jullie moeten fietsend een lamp aaneengesloten laten branden door te blijven fietsen tot en met donderdag 9 uur. De lamp mag maar 60 seconde knipperen. Tanja mag niet meefietsen.” De bewoners overleggen een tactiek, maar ze moeten opschieten, het startsein van de weekopdracht heeft reeds geklonken."

*lol*
Oud 29-08-2005, 14:04
VADER_METAL
Avatar van VADER_METAL
VADER_METAL is offline
ik keek de laatste 10 minuten... en volgens mij is het allemaal gespeelt...
Oud 29-08-2005, 15:36
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
wammus schreef op 29-08-2005 @ 00:30 :
Dat van die zwangere vrouw vind ik op zich best grappig bedacht en al die ophef over dat ze in het bb huis bevalt vind ik echt zwaar overdreven. Het is heel simpel ze heeft er zelf voor gekozen en mocht er iets mis gaan ofzo dan is ze daar dus ook zelf verantwoordelijk voor.
Sommige mensen moet je tegen zichzelf beschermen.
__________________
ofzoiets
Oud 29-08-2005, 16:04
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
VADER_METAL schreef op 29-08-2005 @ 15:04 :
ik keek de laatste 10 minuten... en volgens mij is het allemaal gespeelt...
VOLGENS mij ook !!!

ik vond die Nathalie wel ERG geacteerd reageren op haar ex, helemaal niet geloofwaardig...
Oud 29-08-2005, 16:11
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
devilcat schreef op 29-08-2005 @ 17:04 :
VOLGENS mij ook !!!

ik vond die Nathalie wel ERG geacteerd reageren op haar ex, helemaal niet geloofwaardig...
ik vond het ook raar hoe ze in dat filmpje zat te praten over hem, met z'n foto's enzo, en dat ze als een blok voor hem zou vallen ofzoiets... uhm hallo, je hebt een vriend
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 29-08-2005, 17:04
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
ja dat vond ik ook raar met haar. en sowieso het is wel heel toevallig dat ze dan bij Nathalie thuis het juist net over DIE ex van haar hadden!

de presentatie was al helemaal nep, jezus.

vooral toen Rob eruit moest en zijn dochter ging huilen daar, kwam Bridget naar haar toe: en hoe vond je dat nou, je reactie was wel mooi!
En toen het bijna was afgelopen ook. toen zei ruud iets van: "Owja ik wist niet of we hier uit onszelf op mochten reageren"
Oud 29-08-2005, 18:54
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
wat is die tanja een dom wijf zeg...
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 29-08-2005, 19:07
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Wahaha, dat mokkel op die fiets......


"Wat ben jij aan het doen?"

__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 29-08-2005, 22:23
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
devilcat schreef op 29-08-2005 @ 17:04 :
VOLGENS mij ook !!!

ik vond die Nathalie wel ERG geacteerd reageren op haar ex, helemaal niet geloofwaardig...
Gisteren heb ik gekeken om een mening te kunnen vormen, het kwam mij ook nogal nep over allemaal.

Vandaag heb ik er niets van gezien, net zoals de komende 100 (?) dagen.
__________________
ofzoiets
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Big Brother is bedrog!
BrunetJuh
22 02-01-2006 17:57
Films, TV & Radio Expeditie robinson-> BB kloon of beter dan Big Brother?
Carpe Diem
12 23-09-2002 06:35
Films, TV & Radio Big Brother 4
Main
9 07-06-2002 11:25
Films, TV & Radio [poll]moet er een 4e big brother komen??????
miss-tess
43 30-05-2002 13:52
Films, TV & Radio Big Brother
wimmeke
16 26-12-2001 13:26
Films, TV & Radio big brother 'gefakt?' hier.klopt nix van
Lieverd17
5 30-11-2001 16:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:13.