Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-09-2005, 12:55
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Balance schreef op 05-09-2005 @ 12:52 :
Ik snap gewoon niet dat je je ongeboren kindje al risico's wil laten lopen. Zodra het geboren is zul je als moeder d'r álles, maar dan ook álles aan willen doen dat het gezond blijft. Waarom dan niet al voor de geboorte?
Heel goed gezegd! Idd, waarom dan voor de geboorte niet het beste voor je kindje.

Wat vinden jullie van Rob? Ik vind 'em zelf beetje te stoer doen...
Advertentie
Oud 05-09-2005, 13:04
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Rachel schreef op 05-09-2005 @ 13:44 :
Dat is geen bewijs, maar je kan je kind toch nooit 100% gezond houden. Als jij nu naar buiten stapt, dan adem jij ook de meeste vreselijke dingen in. {Ligt er natuurlijk wel aan waar je woont }.
Alleen dat vergeten de meeste mensen.
Ik snap jouw logica niet hoor. 'Ach, het kind ademt straks toch al slechte lucht in, dus waarom nu ook niet?' Is dat soms wat je bedoelt?
Want idd, tegen sommige dingen kán je je kind simpelweg niet beschermen. Maar tegen sommige dingen ook wél. En het binnen krijgen van schadelijke lucht op het moment dat het zich aan het ontwikkelen is, is daar één van.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 05-09-2005, 14:40
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
Rachel schreef op 05-09-2005 @ 13:44 :
Dat is geen bewijs, maar je kan je kind toch nooit 100% gezond houden. Als jij nu naar buiten stapt, dan adem jij ook de meeste vreselijke dingen in. {Ligt er natuurlijk wel aan waar je woont }.
Alleen dat vergeten de meeste mensen.
dus dan adem je al vieze lucht in, en dan moet je ook nog eens die gore rook van je moeder in je lijf krijgen... ja heel logisch...

Die Tanja is sowieso niet goed bezig
- 3 sigaretten per dag zegt ze (1 is al te veel, bovendien rookt ze veel meer dan 3 sigaretten per dag)
- ze drinkt koffie, wat ook niet goed is als je zwanger bent
- ze slaapt heel erg slecht en onregelmatig, ook niet verstandig als je zwanger bent
- en ze is gewoon dom, paar voorbeelden:

"ik weet precies wanneer ik wel en niet zwanger kan worden" (ja dat zien we)

Ze verwijt Lieske dat ze zich niet als dame gedraagt door de woorden die ze gebruikt en haar 'sletterige' gedrag (nee Tanja, jij bent een lekkere dame die met de eerste beste kerel uit je café het bed in duikt en meteen zwanger raakt)

m.a.w. ik heb een hekel aan Tanja en ze moet gauw oprotten
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 05-09-2005, 16:35
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 05-09-2005 @ 15:40 :
m.a.w. ik heb een hekel aan Tanja en ze moet gauw oprotten
Vraag me af of er mensen zijn die Tanja helemaal 't einde vinden.

Denk dat Tanja trouwens nog niet eens in de playboy komt, ook al betaalt ze playboy 50000.
Oud 05-09-2005, 16:41
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 05-09-2005 @ 15:40 :
(nee Tanja, jij bent een lekkere dame die met de eerste beste kerel uit je café het bed in duikt en meteen zwanger raakt)
ze had toch wel een relatie met de vader van het kind?

maar verder komt ze idd nogal rot over. Toch zou ik het nog steeds leuk vinden om straks zo'n kindje daar geboren te zien worden, dus persoonlijk hoop ik niet dat ze er meteen al uitligt

@Marcade: zo uberlelijk vind ik d'r nou ook weer niet. Ze heeft best een mooi figuur (als je die dikke buik wegdenkt ) en kan op sommige momenten ook best een leuk gezichtje hebben. Eén zo'n moment is voor een foto al genoeg.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 05-09-2005, 17:22
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
Balance schreef op 05-09-2005 @ 17:41 :
ze had toch wel een relatie met de vader van het kind?
ja 6 weken ofzo... of je dat nou een serieuze relatie kunt noemen... bovendien gaat er ook tijd overheen om te ontdekken dat je zwanger bent, dus ze zal wel vrij snel met hem het bed ingedoken zijn.

maar ik bedoelde meer dat Tanja wel de laatste is die iemand mag verwijten dat ze zich niet als dame gedraagt
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 05-09-2005, 19:33
Verwijderd
Lieske is wel dom
'Dit is nog zwaarder dan een ontgroening' oid zei ze, toch?
Maar vond het wel gek wat Tanja zei over dat brood en tiefen, 't klinkt niet erg mooi, maar om er nu direct geen honger meer van te hebben Je kan toch gewoon normaal zeggen dat je dat geen fijne woordkeuze vindt? Ze overdreef het echt, imo, beetje sneu voor Lieske (die toch al niet zo slim is).

Tanja vind ik vreselijk. Telkens dat onnozele geluid wat uit haar mond komt

De rest, mja, de meeste vrouwen vind ik echt niets, allemaal zo... raar Van de mannen is een groot deel geloof ik precies hetzelfde, maar Rikkert vind ik wel leuk
Oud 05-09-2005, 19:48
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
Tanja is echt niet goed in beeld gekomen. Toen Lieske wegging om haar tanden te poetsen hebben ze echt nog hard over haar zitten roddelen.
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 05-09-2005, 19:59
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
vind het helemaal niet zo raar dat ze het geld wilde aannemen, ik bedoel de kans dat ze wint is niet zo heel groot..
mag tanja lieske alleen om die rede niet dan? ik snap het niet helemaal
Oud 05-09-2005, 20:09
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
Tanja vindt Lieske een vuile slet. En ze ergert zich aan het taalgebruik van Lieske, want 'zo praat een dame niet' (moet Tanja nodig zeggen, ook bepaald geen dame).

En toen Rikkert 's nachts aangaf dat hij Lieske leuk vond zei Tanja (ongeveer): Dat moet je niet doen, daar is de hele school al overheen geweest, dan heb je zo'n afgelebberde slet.

en dat ging zo nog een kwartiertje door, en Chantal deed vrolijk mee, die de volgende dag het lef had om Lieske te gaan troosten en allemaal leuke dingen tegen haar zei *kots*
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 05-09-2005, 20:54
Fleurop
Avatar van Fleurop
Fleurop is offline
Ik vind Joost geweldig.
Oud 05-09-2005, 21:00
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Balance schreef op 05-09-2005 @ 14:04 :
Ik snap jouw logica niet hoor. 'Ach, het kind ademt straks toch al slechte lucht in, dus waarom nu ook niet?' Is dat soms wat je bedoelt?
Want idd, tegen sommige dingen kán je je kind simpelweg niet beschermen. Maar tegen sommige dingen ook wél. En het binnen krijgen van schadelijke lucht op het moment dat het zich aan het ontwikkelen is, is daar één van.
Tijdje geleden hadden ze het er op (ik geloof netwerk over. Het schijnt nog veel slechter te zijn dan tot nu toe altijd al is gedacht.

Ik zou graag uitleggen hoe dat komt, maar ik ben meer dan de helft alweer vergeten dus als ik het vertel klopt het vast niet helemaal
__________________
That'll be our little secret
Oud 05-09-2005, 23:02
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Balance schreef op 05-09-2005 @ 17:41 :

@Marcade: zo uberlelijk vind ik d'r nou ook weer niet. Ze heeft best een mooi figuur (als je die dikke buik wegdenkt ) en kan op sommige momenten ook best een leuk gezichtje hebben. Eén zo'n moment is voor een foto al genoeg.
Over Tanja:

Kijk, of ze nou lelijk is of niet boeit mij niet. Laten we haar gewoon op haar gedrag beoordelen!


Citaat:
Die Tanja is sowieso niet goed bezig
- 3 sigaretten per dag zegt ze (1 is al te veel, bovendien rookt ze veel meer dan 3 sigaretten per dag)
Ik weet het: waarschuwingstekst in beeld als Tanja rookt!
Oud 05-09-2005, 23:03
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
knijtert! schreef op 05-09-2005 @ 22:00 :
Tijdje geleden hadden ze het er op (ik geloof netwerk over. Het schijnt nog veel slechter te zijn dan tot nu toe altijd al is gedacht.
Joh, het is nu zachtjes aan wel duidelijk dat roken slecht is voor het ongeboren kind.

Ik vind het belachelijk dat Talpa toestaat dat er in bijzijn van Tanja gerookt wordt. Maar ja, ze rookt zelf ook, dus ja...
Oud 06-09-2005, 10:40
Summerlover
Avatar van Summerlover
Summerlover is offline
Eeeerg leuk programma! Alleen Tanja volg ik echt totaal niet, maar geloof niet dat dat aan mij ligt als ik zo eens de reacties lees hier

Ze noemt Lieske egoistisch omdat ze voor het geld koos (volgens mij had iedereen in haar plaats voor het geld gekozen trouwens als je eerlijk bent, maar dat is weer een ander verhaal) terwijl zij volgens mij de enige egoistische persoon is daar door zo onverantwoord om te gaan met jezelf en je kind.

Maar goed, tussen het foeteren door blijf ik natuurlijk wel kijken
__________________
life is what you make it
Oud 06-09-2005, 11:02
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
ze hebben een nieuwe weekopdracht

Menno en Ingrid mogen zich 3 dagne niet zelfstandig bewegen en om dat te controleren krijgen ze sokken aan met rauwe eieren erin. Ze moeten zich dus 3 dagen laten dragen door de rest
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 06-09-2005, 12:31
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 06-09-2005 @ 12:02 :
ze hebben een nieuwe weekopdracht

Menno en Ingrid mogen zich 3 dagne niet zelfstandig bewegen en om dat te controleren krijgen ze sokken aan met rauwe eieren erin. Ze moeten zich dus 3 dagen laten dragen door de rest

cool, doe mijn zo'n opdracht haha
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 06-09-2005, 12:39
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 06-09-2005 @ 12:02 :
ze hebben een nieuwe weekopdracht

Menno en Ingrid mogen zich 3 dagne niet zelfstandig bewegen en om dat te controleren krijgen ze sokken aan met rauwe eieren erin. Ze moeten zich dus 3 dagen laten dragen door de rest
Ik snap niet zo goed vanwaar de sokken met eieren .. daar kan je toch gewoon nog steeds mee lopen? Moeten ze wel heel wild doen.
Oud 06-09-2005, 12:42
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
ja ze hebben de eieren bovenop gebonden... dat mag waarschijnlijk niet (en is de opdracht al mislukt). maar ze mogen zichzelf gewoon niet verplaatsen, alleen in de douche en wc mogen ze zelf lopen. de rest moet ze gewoon dragen als ze ergens naartoe willen
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 06-09-2005, 12:54
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 06-09-2005 @ 13:42 :
ja ze hebben de eieren bovenop gebonden... dat mag waarschijnlijk niet (en is de opdracht al mislukt). maar ze mogen zichzelf gewoon niet verplaatsen, alleen in de douche en wc mogen ze zelf lopen. de rest moet ze gewoon dragen als ze ergens naartoe willen
Juh weet ik; ik lees ook http://bigbrother.fok.nl/blog/
Oud 06-09-2005, 12:56
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Ze mogen eerst nog oefenen trouwens.
Oud 06-09-2005, 13:00
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Tanja moet er gewoon als 1e uit, maar dat zal we niet gebeuren .
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Oud 06-09-2005, 13:08
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Menno net naar de dagboek kamer .. Dido nu .. .. moeten ze nu stemmen ofzo?

En Menno en Ingrid zitten elkaar in elkaar te slaan
Oud 06-09-2005, 13:24
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Bizarre opdracht!
Oud 06-09-2005, 13:39
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
uit het interview met die vader van de baby:

Tot het telefoontje van Tanja, zes weken na hun eerste nacht, zijn hele leven op de kop zette. "Ik was op vakantie op Curaçao, waar mijn vader woont. Ze belde me om te zeggen dat ze zwanger was." Met de ongeloof opnieuw in zijn ogen: "Ik schrok me rot! Ik reageerde meteen: 'Je zei toch dat dat niet zou gebeuren?!'" Tanja rekende haar vruchtbare dagen altijd uit, zo laat hij doorschemeren. "Ze was niet aan de pil. En dat wist ik. Ik zei nog tegen haar: 'Ik zit niet op een baby te wachten, want ik ben zelf nog een kind.' Maar ze zei tegen me dat ik me geen zorgen hoefde te maken. Dus dat deed ik toen ook maar niet."
Oud 06-09-2005, 13:48
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Marcade schreef op 06-09-2005 @ 14:08 :
Menno net naar de dagboek kamer .. Dido nu .. .. moeten ze nu stemmen ofzo?

En Menno en Ingrid zitten elkaar in elkaar te slaan
Ja, nu moet Rob
en Ingrid En Menno zijn elkaar aan het zoenen {en ook stoeien}
Oud 06-09-2005, 19:15
G-force
Avatar van G-force
G-force is offline
Die Ingrid is volgens mij een travestiet. Dus die Menno mag nog wel effe uitkijken.
En wat ik niet snap dat die gasten die Dido de knapste van het huis vinden, die Nathalie is toch tien keer zo knap.
Oud 06-09-2005, 19:23
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
whaha neej Ingrid is obviously geen travestiet!
Oud 06-09-2005, 19:54
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Faerie schreef op 06-09-2005 @ 20:23 :
whaha neej Ingrid is obviously geen travestiet!
Nee idd
Oud 07-09-2005, 07:00
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
Haha echt een leuke weekopdracht, echt cruel voor Ingrid.
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Oud 07-09-2005, 08:38
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
Faerie schreef op 06-09-2005 @ 20:23 :
whaha neej Ingrid is obviously geen travestiet!
nee maar ze praat wel irritant
Oud 07-09-2005, 09:22
3rd Rock
Avatar van 3rd Rock
3rd Rock is offline
Citaat:
Faerie schreef op 06-09-2005 @ 20:23 :
whaha neej Ingrid is obviously geen travestiet!

mmm, er hangen silliconenborsten aan, dus t zou kunnen...
als is t volgens mij gewoon een vrouw hoor
__________________
As many intelligent people know, aliens are all around us. */* http://www.achterklap.nl
Oud 07-09-2005, 13:21
Een Tweeling
Avatar van Een Tweeling
Een Tweeling is offline
't Is me al wel een gezeik zeg in dat huis. Gister ook, al dat gehuil en zo.. pff.
Ik las ergens dat het dit keer gaat om 'de relaties tussen de mensen in het huis'. Hoop niet dat het daardoor een grote soap wordt.
Ik wil juist meer zien hoe ze muizen vangen en andere onzin. Vind ik boeiender dan dat gejank.
__________________
De dokter zei: 'volgens mij ben je schizofreen.' Maar wij denken van niet.
Oud 07-09-2005, 17:01
TooskeDooske
Avatar van TooskeDooske
TooskeDooske is offline
vandaag voor het eerst naar de streams gekeken, die joost is echt hilarisch
Oud 08-09-2005, 20:06
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Ok ik erger me aan Ruud de Wild .. lijkt net of die irritant nerveus is ofzo. Hij moet is wat rustiger aan doen en wat minder proberen grappig te zijn.
Oud 08-09-2005, 20:41
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
En ik gok dat Rikkert eruit word gestemd.

En Ruud moet oprotten; zeker toen met die echo was die echt te erg.
Oud 08-09-2005, 20:47
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
tof dat lieske de envelop pakte
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 08-09-2005, 20:49
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
Citaat:
Marcade schreef op 08-09-2005 @ 21:41 :
En ik gok dat Rikkert eruit word gestemd.

En Ruud moet oprotten; zeker toen met die echo was die echt te erg.
Mee eens met beide uitspraken

Go lieske btw, ik had eerder gedacht dat Linda die envelop zou pakken.

Het wordtt eeen Meisje
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Oud 08-09-2005, 20:51
Romie
Romie is offline
vreemd genoeg heb ik nog nooit big brother gekeken, ik ben dus zeker niet van plan om dat nu wel te doen, boeit me echt geen flikker
Oud 08-09-2005, 21:33
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Marcade schreef op 08-09-2005 @ 21:06 :
Ok ik erger me aan Ruud de Wild .. lijkt net of die irritant nerveus is ofzo. Hij moet is wat rustiger aan doen en wat minder proberen grappig te zijn.
helemaal mee eens!

Leuk dat Lieske er zeker weten in blijft. Ik hoop dat Ralph ook blijft, gewoon om die ex van hem te dwarsbomen.

Verder hoop ik voor Tanja dat ze in het huis blijft tot aan d'r bevalling, anders weet die meid heel spoedig dat ze een meisje krijgt. Misschien eerder ook al, want ik zie genoeg mensen er voor aan om haar het nieuws te geven door over de schutting te schreeuwen / dingen te gooien of een andere manier.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 08-09-2005, 22:00
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Nee, Ruud is cool. Hij(en in mindere mate ook Bridget) benadert het hele gebeuren tenminste met een knipoog. Dat kunnen we van al die aandachtsgeile assclowns niet zeggen.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 08-09-2005, 22:15
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 08-09-2005 @ 23:00 :
Nee, Ruud is cool. Hij(en in mindere mate ook Bridget) benadert het hele gebeuren tenminste met een knipoog. Dat kunnen we van al die aandachtsgeile assclowns niet zeggen.
Dat ie 't met een knipoog benadert vind ik ook helemaal niet erg, leuk juist! Bridget vind ik daarom ook een hele leuke presentatrice voor Big Brother. Maar dat van Ruud komt gewoon niet aan. Zijn grappen zijn vaak niet leuk en hij lijkt compleet onvoorbereid en ongeďnteresseerd.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 08-09-2005, 22:23
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Balance schreef op 08-09-2005 @ 23:15 :
Dat ie 't met een knipoog benadert vind ik ook helemaal niet erg, leuk juist! Bridget vind ik daarom ook een hele leuke presentatrice voor Big Brother. Maar dat van Ruud komt gewoon niet aan. Zijn grappen zijn vaak niet leuk en hij lijkt compleet onvoorbereid en ongeďnteresseerd.
Tja, die nonchalance en schijn-desinteresse heeft hij zo'n beetje tot zijn handelsmerk verheven. Ik dig het wel, eigenlijk.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 08-09-2005, 22:45
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Balance schreef op 08-09-2005 @ 22:33 :
Misschien eerder ook al, want ik zie genoeg mensen er voor aan om haar het nieuws te geven door over de schutting te schreeuwen / dingen te gooien of een andere manier.
Tanja weet al dat ze een meisje krijgt. Ze is na de uitzending de dagboekkamer ingedoken en was woedend omdat Ruud dus zo'n lul was en het aan heel nederland verteld heeft. Blijkbaar heeft ze daar ook haar moeder mogen bellen en heeft die doorgegeven dat ze een meisje kreeg.
Oud 08-09-2005, 22:50
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 08-09-2005 @ 23:23 :
Tja, die nonchalance en schijn-desinteresse heeft hij zo'n beetje tot zijn handelsmerk verheven. Ik dig het wel, eigenlijk.
nonchalance en schijn-desinteresse kan, net als wat balance zei, best koel zijn .. maar Ruud slaat gewoonweg de plank mis met zijn houding en uitspraken.

En helemaal toen die in gesprek was met de gyneacoloog .. op een gegeven moment maakte die ook een hele flauw grap naar haar (of ze kon zien of het kindje wit of zwart werd) .. en ze snapte serieus niet hoe of wat en toen had Ruud wel even door dat die grap niet echt aankwam. Of het kindje al haar kreeg en eventueel een kapper bij tanja naar binnen moest duwen. Of over dat hartje begon dat 't even snel klopte als het hart van de gyneacoloog zelf omdat ze zenuwachtig was ... waar slaat dat op.

En hij heeft zelf ook door dat die niet echt scherp is want hij blijft zelf ook continu herhalen dat 't voor hem ook allemaal nieuw is en dat die radio gewend is ed.
Oud 08-09-2005, 23:03
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Wat ik vooral irritant vind is dat ie dus totaal niet geďnteresseerd lijkt te zijn. Hij stelt gerust 2x dezelfde vraag aan een gast.
Dan denk ik 'dat is toch net verteld? Als je ook maar een beetje interesse had gehad, wist je dat nog.'
Zoiets kan je best per ongeluk 1x overkomen, maar bij hem is dat veel vaker. En ik vind dat je gewoon moet luisteren naar je gasten; anders moet je hen geen vragen stellen.

@Marcade: hoe bedoel je dat Tanja kwaad werd op Rob? Wat had hij dan doorverteld? En waarom vertelde Tanja's moeder dat het een meisje wordt, als Tanja juist net zegt dat ze het niet wil weten?!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 08-09-2005, 23:05
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Balance schreef op 09-09-2005 @ 00:03 :

@Marcade: hoe bedoel je dat Tanja kwaad werd op Rob? Wat had hij dan doorverteld? En waarom vertelde Tanja's moeder dat het een meisje wordt, als Tanja juist net zegt dat ze het niet wil weten?!
Rob? Ze werd kwaad op Ruud de Wild omdat hij tijdens de uitzending zei dat die 't aan heel nederland ging vertellen of 't een jongen of meisje werd.

Tanja wilde dat niet omdat ze bang was dat wat eikels 't dan over de schutting zouden gaan roepen .. en ze zegt zelf dat ze dat dan toch gelijk gaat geloven ..

Ik denk toen ze erachter was dat nederland 't wist, ze 't liever van d'r moeder wilde horen, dan van een vreemdeling die achter 't hek dat gaat roepen .. lijkt me tenminste ..
Oud 08-09-2005, 23:07
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Het kindje heet trouwens Lorena Savana ..
Oud 08-09-2005, 23:09
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Marcade schreef op 09-09-2005 @ 00:05 :
Rob? Ze werd kwaad op Ruud de Wild omdat hij tijdens de uitzending zei dat die 't aan heel nederland ging vertellen of 't een jongen of meisje werd.

Tanja wilde dat niet omdat ze bang was dat wat eikels 't dan over de schutting zouden gaan roepen .. en ze zegt zelf dat ze dat dan toch gelijk gaat geloven ..

Ik denk toen ze erachter was dat nederland 't wist, ze 't liever van d'r moeder wilde horen, dan van een vreemdeling die achter 't hek dat gaat roepen .. lijkt me tenminste ..
Ah oke, nou snap ik 'm
Ik vind het wel een behoorlijk lullige actie om bekend te maken wat het wordt als de moeder het niet wil. Maar ja, dat is big brother natuurlijk.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 08-09-2005, 23:10
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Marcade schreef op 09-09-2005 @ 00:07 :
Het kindje heet trouwens Lorena Savana ..
Ik weet wel dat dat het plan was, maar is het nu ook definitief dan? Heeft ze dus gezegd dat het echt zo gaat heten?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Big Brother is bedrog!
BrunetJuh
22 02-01-2006 17:57
Films, TV & Radio Expeditie robinson-> BB kloon of beter dan Big Brother?
Carpe Diem
12 23-09-2002 06:35
Films, TV & Radio Big Brother 4
Main
9 07-06-2002 11:25
Films, TV & Radio [poll]moet er een 4e big brother komen??????
miss-tess
43 30-05-2002 13:52
Films, TV & Radio Big Brother
wimmeke
16 26-12-2001 13:26
Films, TV & Radio big brother 'gefakt?' hier.klopt nix van
Lieverd17
5 30-11-2001 16:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:19.