Oud 29-07-2002, 21:04
Verwijderd
De Woensdagavond van Net 5

Ook de drie succesvolle NET 5-series van de woensdagavond komen terug met nieuwe afleveringen.

'Buffy the Vampire Slayer' gaat wederom de strijd aan met vampieren en ander demonisch kwaad. De 'Charmed'-Ones Piper, Phoebe en Paige doen hun best 'onschuldigen' te beschermen. 'Angel' zet zich in om de wereld tegen duistere machten te beschermen

Bron: najaarsprogrammering Net5
Advertentie
Oud 29-07-2002, 21:06
GinnyPig
GinnyPig is offline
geil
__________________
O_o
Oud 29-07-2002, 21:23
Verwijderd
*jeuj*
Oud 29-07-2002, 22:08
Verwijderd
Citaat:
GinnyPig schreef:
geil
Geil?? Muahahaha

Van mij mag de programmering ietsjes aangepast worden; eerst Buffy, Angel en dan Charmed.
Oud 29-07-2002, 22:25
GinnyPig
GinnyPig is offline
Citaat:
Sookie schreef:


Geil?? Muahahaha

Van mij mag de programmering ietsjes aangepast worden; eerst Buffy, Angel en dan Charmed.
Naah.. save the best for last
__________________
O_o
Oud 30-07-2002, 10:58
Verwijderd
Ik vind de programmering zo perfect: Buffy als opwarmertje, dan Charmed als 'hoogtepunt'*, dan de hond uitlaten, want ik kijk niet naar Angel.

*niet doordenken
Oud 30-07-2002, 11:06
Verwijderd
Citaat:
DutchECK schreef:
Ik vind de programmering zo perfect: Buffy als opwarmertje, dan Charmed als 'hoogtepunt'*, dan de hond uitlaten, want ik kijk niet naar Angel.

*niet doordenken
Puuuuuuh. Fout.

Beter eerst Charmed, dan kun je dat overslaan; dan Buffy, en dan Angel. Hoei
Oud 30-07-2002, 14:13
Darvan
Avatar van Darvan
Darvan is offline
emm.........buffy, buffy, buffy en dan op dinsdag charmed en op donderdag angel
Oud 30-07-2002, 14:59
HipHopSter
HipHopSter is offline
nieuwe afleveringen of herhalingen? en wanneer beginnen ze?> tell me cause i wanna know! (nee ik ben niet nieuwschierig ofzo...)
__________________
I laugh, I love, I hope, I try I hurt, I need, I fear, I cry. I know you do the same things too, so we're really not that different, me and you.
Oud 30-07-2002, 15:54
Verwijderd
Citaat:
HipHopSter schreef:
nieuwe afleveringen of herhalingen? en wanneer beginnen ze?> tell me cause i wanna know! (nee ik ben niet nieuwschierig ofzo...)
Nieuwe afleveringen. Het is onbekend wanneer ze beginnen
Oud 30-07-2002, 16:12
maryana
maryana is offline
nu ben ik echt blij
Oud 30-07-2002, 18:07
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
HOERA!!!!! eindelijk weer wat te doen mijn leven heeft weer zin

vond btw de programmering best zo... je begitn met iets wel leuks, dan volgt iets heeeel leux, nou en dan volgt angel (zegt genoeg toch ) ideaal... loopt gewoon mooi op van leuk naar geweldig
Oud 30-07-2002, 22:54
Verwijderd
Citaat:
DutchECK schreef:
Ik vind de programmering zo perfect: Buffy als opwarmertje, dan Charmed als 'hoogtepunt'*, dan de hond uitlaten, want ik kijk niet naar Angel.

*niet doordenken

idd, buffy=leuk, charmed=leukst, angel=minst leuk
Oud 02-08-2002, 19:23
Verwijderd
Wordt het zesde seizoen van Buffy nog uitgezonden?

Vanaf woensdag 4 september zijn er weer wekelijks kersverse afleveringen van zowel Buffy, Angel als Charmed. Ook heeft NET 5 de musical van 'Buffy the Vampire Slayer' aangekocht. Deze musical wordt op woensdag 2 oktober om 23.15 uur uitgezonden.
Oud 02-08-2002, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Sookie schreef:
Wordt het zesde seizoen van Buffy nog uitgezonden?

Vanaf woensdag 4 september zijn er weer wekelijks kersverse afleveringen van zowel Buffy, Angel als Charmed. Ook heeft NET 5 de musical van 'Buffy the Vampire Slayer' aangekocht. Deze musical wordt op woensdag 2 oktober om 23.15 uur uitgezonden.
Joepieieie! Het staat in m'n Works agenda!
Oud 02-08-2002, 22:05
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef:



idd, buffy=leuk, charmed=leukst, angel=minst leuk
precies ja!!!
Oud 02-08-2002, 23:47
DizZyRicK
Avatar van DizZyRicK
DizZyRicK is offline
Charmed =
Buffy =
Angel =
Oud 02-08-2002, 23:56
Carpe Diem
Avatar van Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Charmed is best leuk.=7
Buffy is net leuker. = 8
Angel is niet echt onderhoudend.= 6,5

__________________
What's wrong? Do you not like my mouth words?
Ads door Google
Oud 04-08-2002, 15:28
Fly to Rivendel
Fly to Rivendel is offline
yes yes yes, eindelijk geen saaie woensdagavonden meer. nu weet ik eindelijk wanneer ik mezelf weer aan de buis moet kluisteren. ik wist al dat ze na de vakantie weer zouden beginnen met seizoen 6 (buffy) maar ik wist dus nog niet wanneer.
buffy=
charmed=
angel=
zoiets denk ik
Oud 04-08-2002, 15:32
Verwijderd
Citaat:
DizZyRicK schreef:
Charmed =
Buffy =
Angel =
Angel is toch leuker dan anderen denken he? Ik vind van wel. Seizoen 2 was een topseizoen! Seizoen 3 is ook erg goed. Weliswaar wel ietjes minder, maar zeker het kijken waard.

Charmed = Kijk ik nooit. Heb wel seizoen 4 ofzo gekeken en sommige verhaallijnen lijken nogal op Buffy. Zoals dat gedoe met Cole. Je kunt hem een beetje vergelijken met Angel in seizoen 3 van Buffy.
Buffy = SUPERSERIE!! 'nuff said!
Angel = De op een na leukste serie op tv. Geen wonder
Oud 04-08-2002, 16:52
Verwijderd
Buffy is het leukst, hoewel Buffy en Angel allebei niet zo bijzonder waren toen Angel vertrok uit Sunnydale en de serie (vandaar dat seizoen 4 van Buffy dan ook mijn minst favoriete seizoen is). Angel begint nu eindelijk op zichzelf staand te worden, krijgt goeie grappen (die aanpassingspogingen zijn superstrak ), etc. Ook Buffy is een stuk leuker, vooral doordat Spike er is (en neeee, dat zeg ik niet alleen omdat hij lekker is, hij is grappig en zorgt voor een romantisch deel... nou ja romantisch... zoiets ).
Charmed is niet bijzonder boeiend, helemaal niet door die slechte truc - Prue dood, oh, toevallig hebben we nog ergens een zusje die we eerst niet kenden. Hoe triest kun je als serie maker zijn?
Oud 04-08-2002, 16:59
Aurelia AutumnRain
Avatar van Aurelia AutumnRain
Aurelia AutumnRain is offline
Ik vind Charmed erg leuk. Vooral Paige nu.
Ik vind het acteer gedoe van Piper en Phoebe (hoewel phoebe nog wel meevalt) niet echt denderend.
Zo overdreven. Erg jammer.

Buffy keek ik in het begin heel erg veel maar toen die riley in beeld kwam vond ik het een heel stuk minder. Pas de laatste afleveringen van buffy ben ik weer gaan volgen.

En Angel vind ik waardeloos (sorry).
__________________
In Chocolate We Trust.
Oud 04-08-2002, 19:33
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Argh, kvond de vorige programmering juist fijn! Eerst Charmed (Eerst het leukst, nu met Paige minder!) dan Buffy (Oeeh, spanning) en dan Angel (Smuldesmul, het loikste van allemaal en met die gedachte dan naar bed )

Maar nu ist heel raar, kvind sowieso dat Buffy en Angel achter elkaar moeten eigelijk. Maar ja, kben blij dat ze terug zijn
__________________
I'll find you.
Oud 05-08-2002, 16:24
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Citaat:
Sookie schreef:
Wordt het zesde seizoen van Buffy nog uitgezonden?

Vanaf woensdag 4 september zijn er weer wekelijks kersverse afleveringen van zowel Buffy, Angel als Charmed. Ook heeft NET 5 de musical van 'Buffy the Vampire Slayer' aangekocht. Deze musical wordt op woensdag 2 oktober om 23.15 uur uitgezonden.

Jeuhhhhhhhhh, maar waarom zenden ze die musical uit om 23.15, en niet de gewone tijd? Onzinnig gedoe, moet ik m opnemen en tot de volgende dag wachten met kijken. Maar ik ben al lang blij dat ´t weer terugkomt, en dat ´t al op 4 september is.
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Oud 05-08-2002, 20:32
Verwijderd
WOEOEOEOEEO! Nou is mijn dag weer een beetje goed (voor zover mogelijk, want ik voel me klote). Ole, Buffy back. *smiles a big smile* En vooral Spike!
Advertentie
Oud 09-08-2002, 20:23
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
een Buffy kanaal zou leuker zijn
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Oud 09-08-2002, 21:30
Verwijderd
yah helemaal met je eeens
Oud 10-08-2002, 09:08
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
buffy begint bij seizoen 6. bij welk seizoen beginnen charmed en angel? kan iemand me korte samenvattingen geven van al het voorgaande? maakt niet uit over welke van de 3 series.
Oud 10-08-2002, 23:19
Femme-Fatale
Avatar van Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
buffy begint bij seizoen 6. bij welk seizoen beginnen charmed en angel? kan iemand me korte samenvattingen geven van al het voorgaande? maakt niet uit over welke van de 3 series.
Dus geen herhalingen van Buffy?? Thank god.. Bij elke comeback blijven ze herhalingen uitzenden..
Oud 11-08-2002, 03:59
Verwijderd
Charmed is helemaal top! Alleen idd wat minder nu Paige ipv Prue is, maarja, ik vind Rose ook een topwijfie, dus no big deal. Buffy vond ik niet echt leuk meer toen Angel en Cordelia weg gingen Ik vind het ook nep van Angel dat hij zich te goed voelde om in Buffy te blijven en daarom met Cordelia maar een eigen serie is begonnen (weet niet hoe het is gegaan, maar zo komt het op mij over) Ik vind Spike nu wel top alleen is die Riley weer niet leuk . Dus ik weet nog niet of ik Buffy ga kijken, maar Charmed zeer zeker wel. (Angel dus absoluut niet, vieze overloper )
Oud 11-08-2002, 13:11
Draco
Draco is offline
D'r is een Buffy-musical? Die is nieuw voor mij.
__________________
NEIL:Now I hope you'll all come quietly. VYVYAN: No, no, we're all going to come very noisily!
Oud 11-08-2002, 14:41
Verwijderd
Citaat:
tomtommertje schreef:
Ik vind het ook nep van Angel dat hij zich te goed voelde om in Buffy te blijven en daarom met Cordelia maar een eigen serie is begonnen (weet niet hoe het is gegaan, maar zo komt het op mij over)
Nou, een toekomst hadden ze toch al niet. Cordelia is naar LA gegaan om te acteren. Haar acteercarriere verliep niet zo zoals ze had verwacht. Op een feestje komen ze elkaar weer tegen. In eerste instantie was ze niet van plan om samen met Angel tegen het kwaad te vechten. Ze realiseerde zich later dat er veel evil in LA was. Angel had haar een keer geholpen (kweenie meer precies hoe of wat. Dacht dat een demon haar lastig viel) en aangezien ze in LA toch weinig had te zoeken, is ze maar gaan werken voor Angel Investigations.

Citaat:


Ik vind Spike nu wel top alleen is die Riley weer niet leuk . Dus ik weet nog niet of ik Buffy ga kijken, maar Charmed zeer zeker wel. (Angel dus absoluut niet, vieze overloper )
Riley is al sinds half seizoen 5 vertrokken. En in seizoen 6 zie je hem maar een keer.

Citaat:

(Angel dus absoluut niet, vieze overloper )
Zelf vind ik Angel een hele goede serie (Buffy is uiteraard de beste). Seizoen 2 was top! Seizoen 3 is ook heel erg goed. Vooral dat gedoe met Darla
Oud 11-08-2002, 14:43
Verwijderd
Citaat:
Draco schreef:
D'r is een Buffy-musical? Die is nieuw voor mij.
Ook al ben je niet een echte musicalliefhebber, je zult de musical FANTASTISCH vinden! Tenminste, dat is bij mij zo.

Nogmaals: 2 oktober om 23.15 uur Once more, with feeling (de musical).
Oud 11-08-2002, 15:43
Verwijderd
*happy dance*
Oud 11-08-2002, 19:11
Verwijderd
*danst mee* Ik vond het Buffy-kanaal wel een goed idee...
Oud 12-08-2002, 11:37
Verwijderd
Citaat:
Inge13 schreef:
*danst mee* Ik vond het Buffy-kanaal wel een goed idee...
Maak er dan een gezamenlijk Buffy/Charmed/Angel-kanaal van, heb je meer om uit te zenden
Ads door Google
Oud 12-08-2002, 13:30
Verwijderd
Das een nog beter idee *lol*
Oud 12-08-2002, 14:25
Verwijderd
wisten jullie dat tara uit buffy een heeeeeeeeeeeel klein rolletje speelt in can't hardly wait?
dan zit ze bij een bar een banaan te bestuuderen
Oud 12-08-2002, 18:58
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
In september gaan ze dus seizoen 6 uitzenden, maar ik heb alvast wat seizoen 7 spoilers.




SPOILER




SPOILER




SPOILER




SPOILER




SPOILER




SPOILER




Faith, Oz, Harmony en Darla komen misschien terug

Tara (Amber Benson) gaat aan het einde van seizoen 6 uit de serie, maar Amber komt misschien toch terug in seizoen 7, maar dan waarschijnlijk in een andere rol.

Spike komt er in het begin van seizoen 7 achter dat hij een ziel gekregen heeft.

Er komt een soundtrack van de musicalaflevering Once more with Feeling, in de VS komt ie 24 september uit.

In seizoen 7 komt nóg een aflevering waarin ze gaan zingen.

Ook komt er een aflevering waarin ze achterstevoren spreken.

In seizoen 6 of 7 (´t was me niet helemaal duidelijk) komt ook een ´What if` aflevering voor met: What if Xander never met Anya, What if Willow was always straight, What if Faith didn´t go bad en What if Dawn was the Vampire Slayer.

Sunnydale Highschool wordt opnieuw opgebouwd door Xander & het bouwbedrijf waar hij werkt, Buffy krijgt op de school een baan.

Spike krijgt zn eigen haarkleur terug.

Anya verlaat Xander.

Xander gaat misschien dood.






ik heb trouwens alles van een Buffy forum op de site van de BBC, dus als er hierboven dingen staan die niet gebeuren kan ik niet aansprakelijk worden gesteld
bron: http://www.bbc.co.uk/cgi-perl/h2/h2....oilers&&sort=T
















Einde SPOILER

Laatst gewijzigd op 12-08-2002 om 22:26.
Oud 12-08-2002, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Breg schreef:
verhaal

Neeeeeej!! *krijgt nachtmerries van dat donkere haar* Ik heb er al plaatjes van gezien...
Oud 12-08-2002, 20:23
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
S

P

O

I

L

E

R




Citaat:
Breg schreef:
In seizoen 6 of 7 (´t was me niet helemaal duidelijk) komt ook een ´What if` aflevering voor met: What if Xander never met Anya, What if Willow was always straight, What if Faith didn´t go bad en What if Dawn was the Vampire Slayer.
Oooh, van deze spoiler hoop ik dattie echt waar is! Zo'n "What if..." eppie lijkt me heel vet. Doet me een beetje denken aan "The Wish" van het 3e seizoen. Ik hoop dat ze ook iets met Giles doen in die aflevering, bijvoorbeeld "What if Giles never became a Watcher" (of "What if he never became Buffy's Watcher"), "What if Jenny didn't die", etc. etc.

Waar haal je die spoilers eigenlijk? Bij SpoilerSlayer krijg ik ook niet zo veel nieuws te horen, en bij The Buffy Cross & Stake mogen geen spoilers meer worden gepost van FOX. Dus.... waar haal je die? Ik zou het graag willen weten.

Citaat:
Breg schreef:
Xander gaat misschien dood.
Lijkt me HEEL erg onwaarschijnlijk.

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump

Laatst gewijzigd op 12-08-2002 om 21:59.
Oud 12-08-2002, 22:24
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
http://www.bbc.co.uk/cgi-perl/h2/h2....oilers&&sort=T

hier heb ik alles vandaan, dus al wat in die spoilers staat niet gebeurd is het neit mijn schuld maar van die mensen daar.
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Oud 13-08-2002, 12:35
Verwijderd
WWAAAAH Spike met zijn echte haarkleur=niet echt geweldig...

En Xander dood? Don't think so, don't hope so...
Oud 13-08-2002, 14:56
Cinamon
Avatar van Cinamon
Cinamon is offline
Okay here it goes, ik lig 3 weken achter op alle info in hollandaise (vakantie in usa)
anyways ik las net
YES new eps. !!!!!!!
en ik vind ook dat ze een apart kanaaltje daarvoor moet en maken want ik zag 3 dagen geleden een aflevering uit seiz. 6 op tv in usa = vet coooooooooooool so... uh
en 3. over spike: *slikt*


I'M BACK BABY

xxx
__________________
Used to be: D@MP | Wat jouw dromen zijn, interesseert me niet.
Oud 14-08-2002, 14:43
Verwijderd
Welcome back! Maar dat wist je al

Great to have u back anyway, though.

En zo erg loop je niet achter hoor, nieuwe eppies uit seizoen 6 in september, de musical 2 oktober 23:15, en de spoilers hebbu kunnen lezen
Oud 14-08-2002, 16:55
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
drinksmyplace, komt die avatar uit buffy the vampire slayer.
Oud 14-08-2002, 17:57
Verwijderd
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
drinksmyplace, komt die avatar uit buffy the vampire slayer.
Ik zie Buffy... Ik zie Spike... Ik denk het wel
Oud 14-08-2002, 18:44
ForestSpirit
ForestSpirit is offline
Ik heb seizoen 3 van Buffy aflevering 1t/m11 op video gekocht voor 44 euro
best veel maar so what...
__________________
I'd be glad to stop wearing anally electrocuted minks if only you'd be so kind as to skin your legs and present them to me as a gift.
Oud 14-08-2002, 19:41
Verwijderd
Citaat:
ForestSpirit schreef:
best veel maar so what...
Je moet er toch wat voor over hebben Bovendien is het een kickserie! Worth the money
Oud 14-08-2002, 22:00
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
ForestSpirit, is het goed als ik het even over je sig heb? Die komt natuurlijk uit de "Hush" aflevering, het liedje dat dat meisje zong.

Vonden jullie ook niet dat dat liedje heel erg veel lijkt op dat wat die kinderen zongen in "A Nightmare On Elm Street"? Think about it. Ik vond van wel. Als je je afvraagt hoe dat liedje in ANOES gaat, zie hier:

1, 2 Freddy's coming for you
3, 4 Better lock the door
5, 6 Grab your crucifix
7, 8 Better stay up late
9, 10 Never sleep again

O ja, en ik heb het hier niet over de tekst van beide liedjes, maar over de MANIER waarop ze beiden worden gezongen. En dat liedje van the Gentlemen lijkt daarin dus erg veel op dat uit ANOES....

Groetjes,

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump

Laatst gewijzigd op 14-08-2002 om 22:03.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Buffy topic #4
x-spekkie-x
500 27-10-2003 16:08
Films, TV & Radio Alias is er weer op!
Ciskaatje
12 04-04-2003 15:44
Films, TV & Radio Buffy -the musical
the exploding boy
49 01-08-2002 16:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:46.