Oud 07-10-2010, 14:32
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik ga zeker je drankspel een keer doen
Wat betreft die eindscène
Spoiler
dat is echt priceless.
__________________
I love mittens made out of kittens
Advertentie
Oud 07-10-2010, 18:45
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
1408
Vaag, maar er zaten wel 'n aantal spannende scènes tussen .
__________________
En dat meen ik!
Oud 08-10-2010, 18:05
Egoconstructie
Avatar van Egoconstructie
Egoconstructie is offline
Citaat:
Ik ga zeker je drankspel een keer doen
Wat betreft die eindscène
Spoiler
dat is echt priceless.
Oh hi oma!

Inderdaad, dat was echt zó verkeerd... ik vraag me echt af wat er toen in zijn hoofd omging...
__________________
"Atheïsm: the religion devoted to the worship of one's own smug sense of superiority" ;)
Oud 09-10-2010, 12:01
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Oh hi oma!

Inderdaad, dat was echt zó verkeerd... ik vraag me echt af wat er toen in zijn hoofd omging...
Haha, don't worry about it .

Geen idee, maar het voegt zeker wat toe

Wallstreet Money never sleeps
Ik vond vrijwel alles wel goed aan de film, maar het verhaal boeide me niet zo. Ik voelde me niet echt betrokken bij de personages en ondanks de warme/ emotionele momenten vond ik de film toch wat kil. Heb het eerste deel overigens niet gezien, dus ik weet niet of dat er wat mee te maken had. Maar het sprak me gewoon niet aan, wat ik wel jammer vindt, want verder was alles prima.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 09-10-2010, 14:58
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
hoe kun je het dan wel een goeie film vinden? als het je niet boeit en als je je niet echt betrokken voelde? Ik snap dat nooit zo...
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 10-10-2010, 00:11
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
devil, leuke film.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 10-10-2010, 11:55
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
hoe kun je het dan wel een goeie film vinden? als het je niet boeit en als je je niet echt betrokken voelde? Ik snap dat nooit zo...
Ik zeg niet dat ik de hele film goed vond. Maar het verhaal was niet slecht, er werd goed geacteerd, er zaten leuke vertalingen in van het hele beurs gedoe, camerawerk vond ik goed etc. Alleen het verhaal sprak me niet aan. De rest vond ik goed te doen. Hmmm, klinkt misschien alsnog een beetje raar.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 10-10-2010, 21:36
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Despicable Me 3D (2010)

Eén van de films waar ik echt maanden naar heb uitgekeken en misschien dat hij daardoor niet helemaal aan mijn verwachtingen kon voldoen. Het eerste half uur is wat traag, maar het laatste uur maakt dat voor een groot deel goed. Zeker de minions zijn erg grappig

8,2/10
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 11-10-2010, 12:14
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
district 9
Los van mijn te hoge verwachtingen, een zeer fijn filmpje

Thank you for smoking
Bijna precies hetzelfde als Lord of War. Qua cast wint deze, al is de sfeer en het verhaal in Lord of War weer net iets beter, gelijk spel dan maar (J.K Simmons blijft zo fucking hard, waarom speelt ie niet in elke film?)

my queen karo
Leuk als tijdsbeeld, meer niet.

Ghost World
Verliefd geworden op de stijl van Enid, eigenlijk sowieso wel een beetje op haar Voor de rest een leuke film, al is het wel een beetje veel 'o jee, ik ben een puber, issues, blabla.' Wel grappig dat Steve Buscemi films altijd vet zijn^^

Garden State
Veel goeie dingen over gehoord, maar was er niet echt van onder de indruk

Die Hard
Na weet ik veel hoeveel viewings nog steeds helemaal geweldig
Oud 11-10-2010, 20:54
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
The Last Exorcism.

't was alweer een maand geleden.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 11-10-2010, 22:49
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Iron Man 2
Nog minder sterk dan de voorganger aangezien het duidelijker is dat RDJ de hele film draagt; is ook duidelijk een Avengers film setup.

6.5/10 want hij is wel gewoon leuk om te zien en vermakelijk.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 12-10-2010, 12:52
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Batman: The Dark Knight

Ben geen Batman fan, dus deze stond niet zo hoog op mijn lijstje... Toch maar eens gekeken na wat goede verhalen over Heath Ledger.
Helaas viel het me allemaal maar tegen. The Joker was lang niet zo sick als hij had kunnen zijn, Jack Nicholson deed dit véél beter. Ik vermoed dat Heath Ledger een beetje opgehemeld is omdat hij toen is overleden toen de film nog niet eens uit was. Ik vond het in ieder geval geen goede Joker die hij heeft neergezet.
Batman zelf vond ik ook maar matig (what's up met die rare stem? ). Verder een hoop blabla en te weinig actie voor een actieheldenfilm.

Magere 6/10
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 12-10-2010, 13:50
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
duh die stem is natuurlijk om zijn ware identiteit te beschermen :') Ik heb me er ook ziek om gelachen hoor. Ik vond het wel een goeie Joker eigenlijk, al heb ik de Jack Nicholson versie nooit gezien geloof ik, heb dus geen referentie materiaal
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 12-10-2010, 19:27
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Saat Po Long - 8/10

Wat kickt deze film toch ongelofelijk ass. En dat einde is schitterend op meerdere niveau's, lol <3

Piranha 3D - 6/10

Niets bijzonders.....tot de laatste 25 minuten ofzo. Dan wordt het uber-episch
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 12-10-2010, 22:35
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Saat Po Long - 8/10

Wat kickt deze film toch ongelofelijk ass. En dat einde is schitterend op meerdere niveau's, lol <3

Piranha 3D - 6/10

Niets bijzonders.....tot de laatste 25 minuten ofzo. Dan wordt het uber-episch
uber-episch? Nu maak je me benieuwd
Als het te veel spoiler is kan je me ook een pm sturen... (ben zo benieuwd )
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Oud 13-10-2010, 01:09
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
The Mist - 7+

Gebaseerd op een verhaal van Stephen King, zou je alleen al door de titel denken dat het een soort remake is van John Carpenter's "The Fog", maar dat is niet zo.

Deze film begint vrij traag en het blijft ook op een laag tempo voor de eerste helft van de film - daarna neemt alles langzaam in spanning toe. Het acteerwerk is af en toe ook matig, bijvoorbeeld van hoofdrolspeler Thomas Jane (die maar een paar gezichtsuitdrukkingen tot zijn beschikking lijkt te hebben), maar gelukkig maakt het goede acteerwerk van andere bekende gezichten (met name Frances Sternhagen) dat wel goed. Soms erger je je ook aan de blunders van de personages, natuurlijk van het type dat terug te vinden is in het standaardrepertoire van thrillers (wat dat betreft had het van mij wel ietsje origineler gekund).

Je zou denken dat dit type film vrij voorspellend is, en voor een gedeelte is het dat ook... maar er zijn elementen bij die het nét even iets anders maken dan andere films van zijn soort. Eén element in het bijzonder, maar daar kan ik niet over vertellen zonder een belangrijk gedeelte van het verhaal te verklappen. Het vrij onconventionele einde van de film alleen al vind ik het waard om bijvoorbeeld de algemene traagheid van de film voor lief te nemen - dat blijft je wel even bij, daar vraag je je bij af hoe je daar nog mee zou kunnen leven, hoe je dan verder gaat. Dus voor wie op zoek is naar een film die je niet meteen weer vergeten bent en die nog even bij je nadreunt, dan is dit mijns inziens wel een goede.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 13-10-2010, 11:58
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Despicable me

__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 13-10-2010, 16:35
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Waiting for Guffman, 8/10

Beetje kort, beetje te weinig aandacht voor de verschillende personages, maar wat er is, is gewoon heel erg goed. Prachtige citaten. "He's teaching me to change my instinct, or at least ignore them."

What ever happened to Baby Jane?, 9.5/10

Dat is toch schitterend.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 13-10-2010, 22:00
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Sunshine - 7+

Aangezien dit een film was van de Britse regisseur Danny Boyle (die onder andere "Trainspotting" en "28 Days Later" heeft gemaakt), had ik wel aanzienlijke verwachtingen van deze film. Deze werden vooral in de eerste helft van de film vervuld: alhoewel een rustig tempo (dat ik bij deze film niet zo erg vond), was deze verzorgd en ook bedachtzaam. Vrij realistisch ook, en ook goed acteerwerk. (Ik was trouwens aangenaam verrast om Hiroyuki Sanada te zien, die ik eerder dit jaar voor het eerst in "Lost" heb gezien; ik vind dit een goede maar ook leuke acteur, met een mooie stem. ) De tweede helft ging helaas iets meer de cliché-kant op, en daarmee ook meer op het onrealistische af - mijns inziens deed dit afbreuk aan de eerste helft van de film.

Ik heb me laten vertellen dat ze de tweede helft zo ingericht hebben, om meer bioscoopbezoekers van de tienerleeftijd te kunnen trekken: dit is jammer, dat ze de voorkeur geven aan het grote geld inplaats van de puurheid van kunst (helaas komt dit te vaak voor in de filmwereld). Als ze die lijn van de eerste helft door hadden getrokken, hadden ze echt met recht kunnen zeggen dat ze een 100% intelligente en bedachtzame film hebben gemaakt. Nou en als je film dan gewoon voor een emotioneel volwassener publiek was geweest, en je daardoor misschien iets minder geld had verdiend?! Dan had je tenminste van jezelf kunnen zeggen dat je iets heel oprechts had afgeleverd, waar een stukje van jezelf in zit. Nu is de film helaas voor de helft intellectueel en voor de andere helft oppervlakkige campy "horror" (alhoewel horror een veel te sterk woord is).

Desondanks vond ik de film wel de moeite waard, en is het wel eentje die ik zou aanraden. Vooral een bepaald stukje muziek (dat je geregeld in de film hoort en echt sfeer geeft) charmeerde me bijzonder; ik ga dadelijk kijken of het ook als mp3 beschikbaar is. Het is ook anders dan andere rampenfilms (zoals "Armageddon", bijvoorbeeld) en alleen al daarom best wel een verademing. Voor mij dan: of jij dat ook vindt, moet je uiteraard zelf ontdekken. Ik denk dat deze film vrij dicht bij "Solaris" komt qua sfeer, al is het wel alweer een hele tijd geleden dat ik "Solaris" heb gezien (en dus zit ik er misschien een beetje naast). Dus als je die gezien hebt en je vond 'm leuk, dan is "Sunshine" zeker geschikt voor jou.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 18-10-2010, 17:09
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
The killer inside me

Casey Affleck is een van mijn nieuwe helden. Ook fijn waren de 2 bloedmooie vrouwen, gekleed in de al zo mooie jaren 50 stijl Voor de rest weet de film eigenlijk net niet te boeien, wat wel jammer is. Achteraf blijft vooral het gevoel achter dat het slechts aftellen geblazen is voor Casey om een hele grote te worden, en zijn grote broer heel ver achter zich te laten


Inception
Ik ben een behoorlijke Nolan fan, en ook dit was voor mij weer een feest om te kijken, maar vooral omdat het gewoon een erg lekkere actiefilm is. Qua cast was het niet zo'n feest, daar konden een paar minuten Michael Caine verder ook niet meer zo veel meer aan doen Verder ging ik er vanuit dat ik een flinke hersenkraker voorgeschoteld zou krijgen, en ook dit was niet het geval. Wel was het visueel erg mooi allemaal, en het verhaal was een goed excuus voor rare actie grapjes, waardoor het soms een soort matrix fibe had. Wel suf waren die slowmotions, waardoor de film zo'n 15 minuten langer duurt dan nodig geweest was.
Nu maar hopen dat batman 3 lekker lijkt op the dark knight, en dat leo en de tietloze mevrouw Page wegblijven
Oud 19-10-2010, 17:16
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
leo wegblijven?
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 20-10-2010, 12:47
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Toy Story Al vaak genoeg beschreven dus ik houd het bij mijn oude mening.

Toy Story 2Ook al vaak genoeg beschreven.

Toy Story 3
Aangezien hij in Breda alleen Dub draaide in 2d heb ik hem nu pas gezien; en hij stelde niet teleur. Mijn enige klacht is eigenlijk dat hij te kort was. Ik zou zo een film kijken met Andy's fantasie.
Ook die ene beruchte scene was erg donker voor pixar.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 20-10-2010, 13:28
AudioFreak
AudioFreak is offline
The Expendables

Zeer triest dat zelfs ''stoere'' mannen bang zijn om oud te worden.
Mooie actiescenes maar de ge-epileerde wenkbrauwtjes maken het voor mij een comedy.
Wel leuk om deze ouwe rotten weer bezig te zien

Laatst gewijzigd op 21-10-2010 om 20:32.
Oud 24-10-2010, 05:55
Verwijderd
Steamboat Bill, Jr.

Buster Keaton <3 Buster Keaton Buster Keaton Buster Keaton. Wat een held is het toch.

Het meest memorabele aan de film is niet eens de stoomboot, of de vrouwelijke trekjes van Junior, maar de enorme windhoos die op een gegeven moment door het dorp raast. Met als hoogtepunt de klassieke scène waarin een huis bovenop Buster valt, maar hij door het open raamkozijn overleeft. En dat zonder CGI. Wat een ballen had die gast

8/10
Oud 27-10-2010, 00:38
Verwijderd
Paranormal Activity 2

Oke, ik heb deel 1 niet gezien, maar wat een loze vertoning was dit zeg. Eerst een half uur lang helemaal NIKS, en dan ineens wat vage, ondefinieerbare poltergeist-tafereeltjes die zogenaamd eng zijn. Dan een vaag, saai einde zonder enige stevige basis. Het bestond vooral uit een hoop jatwerk en cliché's.

Anderhalve punt voor de lach.
De rest van het biospubliek was ook zichtbaar verveeld; mobieltjes floepten her en der aan, de jongen naast mij verwoorde continu wat iedereen dacht: "ah nee he, kom OP zeg" en na afloop merkte iemand voor ons sarcastisch op 'ik denk niet dat ik vannacht nog zal kunnen slapen'.

1,5/10
Oud 27-10-2010, 10:00
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Paranormal Activity 2

Oke, ik heb deel 1 niet gezien, maar wat een loze vertoning was dit zeg. Eerst een half uur lang helemaal NIKS, en dan ineens wat vage, ondefinieerbare poltergeist-tafereeltjes die zogenaamd eng zijn. Dan een vaag, saai einde zonder enige stevige basis. Het bestond vooral uit een hoop jatwerk en cliché's.

Anderhalve punt voor de lach.
De rest van het biospubliek was ook zichtbaar verveeld; mobieltjes floepten her en der aan, de jongen naast mij verwoorde continu wat iedereen dacht: "ah nee he, kom OP zeg" en na afloop merkte iemand voor ons sarcastisch op 'ik denk niet dat ik vannacht nog zal kunnen slapen'.

1,5/10
stiekem verdien jij natuurlijk ook een 1,5/10 voor het feit dat je naar deze film bent geweest in de bios
Oud 27-10-2010, 10:05
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Paranormal Activity 2

Oke, ik heb deel 1 niet gezien, maar wat een loze vertoning was dit zeg. Eerst een half uur lang helemaal NIKS, en dan ineens wat vage, ondefinieerbare poltergeist-tafereeltjes die zogenaamd eng zijn. Dan een vaag, saai einde zonder enige stevige basis. Het bestond vooral uit een hoop jatwerk en cliché's.

Anderhalve punt voor de lach.
De rest van het biospubliek was ook zichtbaar verveeld; mobieltjes floepten her en der aan, de jongen naast mij verwoorde continu wat iedereen dacht: "ah nee he, kom OP zeg" en na afloop merkte iemand voor ons sarcastisch op 'ik denk niet dat ik vannacht nog zal kunnen slapen'.

1,5/10
Net zo'n boutfilm als deel 1 dus.
Ze moeten eens kappen met dat hypen van dergelijke films
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 27-10-2010, 10:20
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Payback - 7/10

Heel aardige zwarte misdaad-comedy met een best wel creatieve uitvoering. En een helaas nogal routineuze rol van Gibson. Maar hé, iedere film waarin junkies de tering worden geslagen, geschopt en geschoten heeft natuurlijk al een streepje voor op andere films in zijn soort.

Merantau - 5/10

Mooie beelden, goede choreografie, overwegend slappe rest. Next plz!
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 27-10-2010, 10:29
Verwijderd
Citaat:
stiekem verdien jij natuurlijk ook een 1,5/10 voor het feit dat je naar deze film bent geweest in de bios
De biostrip was een impulsactie. Het was 9 uur toen we klaar waren met eten en toen was het zo van: "nou, filmpje pakken dan maar?"
En omdat Foeksia de Miniheks niet echt onze smaak was, werd het PA2.
Oud 27-10-2010, 10:31
Verwijderd
Biosagenda:

Paranormal Activity 2 (16)
Familiefilm, horror


Familiefilm, omdat het gaat over een familie?
Oud 27-10-2010, 19:32
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Hoe kan iets en een familiefilm en horror zijn? Een familiefilm wil toch juist zeggen dat het voor alle leeftijden geschikt is?
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 28-10-2010, 23:13
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
RED, helemaal goed.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 30-10-2010, 10:04
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
The Social Network (2010)

Voor de verandering maar eens niet in de bioscoop omdat ik het gevoel had dat dit niet echt een film is die ik in de bios wilde zien. En mijn gevoel had gelijk in dit geval.

Een film met ontzettend veel dialoog en daardoor wat zwaarder dan de gemiddelde film, maar ondanks (of in dit geval juist: dankzij) dat wordt er een mooi, ietwat overgedramatiseerd verhaal neergezet over het ontstaan van Facebook. Jesse Eisenberg zet een hele sterke nonchalante Mark Zuckerberg neer, maar ook Justin Timberlake verbaasde me in positieve zin.

Door de geloofwaardige manier van vertellen verveelt de film geen moment.

8,5/10
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 30-10-2010, 11:46
Verwijderd
Toy Story 3

Kijkt aardig weg. Is qua humor en verhaal niet echt veel anders dan deel 1 en 2, en past daarom prima in de serie. Zo op het eerste gezicht niet technisch beter, maar als je ze naast elkaar kijkt en vergelijkt, zie je toch dat gaandeweg steeds meer detail en betere shading in de achtergronden is gekomen. Niet dat dat de film beter maakt.
Het plot is niet heel bijzonder, maar blijft wel genoeg boeien. Mooi momentje vond ik
Spoiler


Dus, leuk derde deel, prima afsluiter en nu maar hopen dat ze geen vierde deel maken.

7,5/10
Oud 30-10-2010, 17:44
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
cemetery junction.

leuk hoor.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 30-10-2010, 22:25
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
The Pianist

Geweldig, ik heb bijna de hele tijd zitten huilen. Echt gruwelijk, maar ik vond het enorm goed en... integer neergezet.

9,8/10
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 31-10-2010, 13:07
Verwijderd
Sunrise: A Song of Two Humans

Geen slechte film, maar ook niet zo heel denderend. Een aardig liefdesdrama. Wel aardig (subtiel) geacteerd, als je bedenkt dat in die tijd theatraal acteerwerk de boventoon voerde.

7/10
Oud 31-10-2010, 23:53
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Bridget Jones: The Edge Of Reason
Blijft leuk! "Bridget, that's not your coat.."
__________________
En dat meen ik!
Oud 01-11-2010, 12:27
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Scott Pilgrim vs The World.

vond m leuker dan verwacht; ik ken de comics niet maar ik vond Cera zowaar niet al te irritant Cera-achtig en de effecten en montage was vaak erg tof gedaan. Verhaaltje slaat natuurlijk nergens op maar dat maakt ook niet echt uit.

8/10
Citaat:
een van mn persoonlijke favo's; en inderdaad: de film levert flink wat in met de tweede helft, de eerste helft is echt sterke scifi maar wat daarna gebeurd is allemaal een beetje jammer. Nummer wat je zoekt is trouwens Adagio in D minor van John Murhpy; staan wel meer versies/varianten van online. Soundtrack is sowieso best de moeite waard
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 01-11-2010, 14:21
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
I love Dries

Deze film behoeft geen commentaar
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 01-11-2010, 17:46
Verwijderd
Inception. Hm. Hm.
Oud 01-11-2010, 21:55
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Un Prophete - 7/10

Typisch Europese nonsens, die maar weer eens laat zien dat de weerzinwekkende lelijkheid van dit continent (nou ja, in dit geval alleen Frankrijk, maar toch) voldoende is om het predikaat "arthouse" te verdienen. Want als je lelijke, volkse dingen laat zien, moet het haast wel arthouse zijn!

Maar goed, de film is verder best boeiend. Die moordscenes zijn sowieso lekker droog.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 02-11-2010, 10:26
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Eternal Sunshine of the Spotless Mind

Blijft een geweldige film, ook voor de zoveelste keer

9,2/10
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 04-11-2010, 15:40
Verwijderd
Exit through the gift shop

Ik kom er niet echt uit met deze film. Hij was zeker amusant, maar ik heb er toch een nare bijsmaak bij. Als het inderdaad een documentaire is dan vertelt hij vooral wat ik al wist - de kunstwereld is een plaats waar talent niet vereist is, en dat is treurig. Bovendien is dan de kans op een gave documentaire over street art verkeken, want
Spoiler
Als het een mockumentary is die moet overkomen als een echte documentaire dan drijft hij mooi de spot met de kunstwereld, alleen bereikt hij de mensen die 't eigenlijk zouden moeten zien niet, heb ik 't idee. Dan is er is te weinig ophef over, en misschien is hij dan ook te subtiel. Bovendien werkt het averechts, want kunstverzamelaars denken volgens mij óf 'oh, nieuwe populaire kunstman, ook even kopen', óf 'oh, leuke stunt van Banksy, dikke kans dat hij al dat werk gewoon zelf gemaakt heeft, even kopen'. Het is hetzelfde dubbele gevoel dat ik weleens heb bij films van The Yes Men, alleen weet ik hierbij niet eens of het wel echt niet-serieus is.

Na er wat dingen over te hebben opgezocht neig ik te denken dat
Spoiler
maar ik zit er toch mee in de maag.

Niettemin: 7,5/10, want leuk was 'ie wel.
Oud 06-11-2010, 16:44
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Tropic Thunder


Wat een vreselijke film.
2.0/10 voor het begin maar de rest was echt verschrikkelijk.
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Oud 06-11-2010, 19:08
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Hostel

Prima verhaal maar toch minder gore dan ik had verwacht.
Verder wel spannend maar toch ook wel voorspelbaar.

7,0/10
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Oud 07-11-2010, 17:21
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Mr.Brooks

Spannend van begin tot eind. En een erg onvoorspelbaar einde!
Wel iets anders dan ik had verwacht na de trailer te hebben gezien en op moviemeter te hebben gekeken maar dat was juist positief. Daarop leek het me weer zo'n standaard film maar hij was zeker erg origineel en leuk.

9,6/10
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Oud 09-11-2010, 00:00
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Gladiator

Prachtige film. Heb hem nu al voor de 4e keer gezien maar hij blijft gewoon geweldig. Het was zelfs de extended edition

10/10


*maak ik nu zo'n beetje in m'n eentje dit topic vol?
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Oud 09-11-2010, 01:36
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Nou goed dan:

Sint

Dick Maas neemt het allemaal veel te serieus. Een paar aardige scènes, maar over het algemeen merk je te erg dat hij eng probeert te zijn. Had meer ingezeten.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 09-11-2010, 15:15
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Nou goed dan:

Sint

Dick Maas neemt het allemaal veel te serieus. Een paar aardige scènes, maar over het algemeen merk je te erg dat hij eng probeert te zijn. Had meer ingezeten.
Wanneer en waar heb je die gezien dan?
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:22.