Oud 25-01-2003, 20:16
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Dewi was echt waardeloos,

vond ik.

Hmm...
Misschien heb ik het niet goed gehoord ofzo. *luistert naar de jury*
Advertentie
Oud 25-01-2003, 20:21
Verwijderd
wooww...! wat hebben ze allemaal voorn verschrikkelijke kleding aan!
naaaaaah.. dat rokje vannuh.. hind geloof ik... en dat tshirt van jamai... pff...maar dewi zong wel goed.. en dr haar von ik ook wel leuk... iedereen is ineens helemaal anderz..
en dat jassie van joel!!!! ahhhhhh*valt dood neer*

Laatst gewijzigd op 25-01-2003 om 20:25.
Oud 25-01-2003, 20:35
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Ik vond Jamai eigenlijk niet zo heeeeel goed of ligt dat aan mij? Hij maakte af en toe de tonen niet af zo leek het!

Oh My God, Marieke is zo fout, ze vindt Avril Lavinge koel

Wie is trouwens 'Robbie'?


OMG Marieke was echt slechtttt


Oh en David
niet slecht
maar die keuze
niet verstandig
af en toe er naast

Laatst gewijzigd op 25-01-2003 om 20:44.
Oud 25-01-2003, 20:45
Verwijderd
ahh.. die haarband van david!!! lelijk!
ik vond jamai egt wel goed hoor... alleen zen kleding was iets minder.. ma keej..en marieke!naaaah... dat leidje paste egt niet bij haar! *avrile lavinge is best okeej..!*
Oud 25-01-2003, 20:55
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Bas: Goeie stem, maar steeds zo onzeker. Bij de lange halen kun je horen dat ie het wel kan, maar het is zo bibberig. Af en toe wat vals, maar verder wel ok lijkt me.
Oud 25-01-2003, 20:57
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Ok Bas gaat dus door...
Oud 25-01-2003, 21:02
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Kut Hind was echt slecht

Eh
misschien heb ik het weer verkeerd gehoord ofzo


Horen wij wel hetzelfde als de zaal/Reinout (met zijn stijve lul)/jury?


Shit
Jim is goed
Ik haat hem
Ik haat JIM! GRR



Latere edit: OMG ik krijg echt kinderlijke emoties

Laatst gewijzigd op 25-01-2003 om 21:06.
Oud 25-01-2003, 21:15
the tourist
the tourist is offline
Argh, kunnen ze dat gegil er niet uitknippen? (vast niet) Echt verschrikkelijk gewoon.

Hind was weer goed, Jim weer slecht (ik vind zijn stem gewoon te laag en niet mooi). Dewi en David gingen wel, de rest vond ik ook niet echt geweldig. En Marieke als Avril Lavigne: omg!
Oud 25-01-2003, 21:15
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Wanneer gaat die Jim eens weg?

Dat Cry me a river klonk nergens naar en OMG toen hij ging praten

*Marlies kijkt voor het eerst Idols*

Maar goed wedden dat ze die Jim laten winnen, terwijl hij niet de beste is, maar die heeft nu al van die zielige gillende meisje achter zich aan lopen, dus die is al een idol.

Ik vond die jongen met die bril tot nu toe het beste.
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Oud 25-01-2003, 21:17
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
marlies schreef:
Wanneer gaat die Jim eens weg?

Dat Cry me a river klonk nergens naar en OMG toen hij ging praten

*Marlies kijkt voor het eerst Idols*

Maar goed wedden dat ze die Jim laten winnen, terwijl hij niet de beste is, maar die heeft nu al van die zielige gillende meisje achter zich aan lopen, dus die is al een idol.

Ik vond die jongen met die bril tot nu toe het beste.
Das Jamai
Oud 25-01-2003, 21:20
*gaapt*
Avatar van *gaapt*
*gaapt* is offline
ik vond Jamai het beste. David en Bas waren ook wel goed.

Hind vond ik niet zo mooi klinken en Marieke was echt erg!

ik hoop dat Joel eruit gaat, maar ik denk dat marieke weg moet
__________________
Er was een donder, een bliksem, een slag toen ik je zag...
Oud 25-01-2003, 21:24
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Ik denk voor vandaag:

1. Jamai
2. Jim
3. Hind
4. David
5. Dewi
6. Bas
7. Joel
8. Marieke
Oud 25-01-2003, 21:31
TripleX
Avatar van TripleX
TripleX is offline
Van goed naar slecht:

1. Jamai
2. Dewi
3. Hind
4. Jim
5. David
6. Bas
7. Joel
8. Marieke
Oud 25-01-2003, 21:31
Verwijderd
ik denk voor vandaag:
1. jamai- top, alleen lelijke kleding
2. hind-helemaal goed!
3. jim-veel beter gezonge!
4. dewi-jmmr van dr haar, vorige waz leuker, verder ook wel goed
5. bas-zong beter von ik, beter dan de vorige x, heb eerste toon niet gehoord.
6. david- haarband was afschuwelijk! maar zong verder wel oke
7. marieke- liedje paste idd niet bij haar..
8. joel-ging wel, niet zo heel goed
Oud 25-01-2003, 21:52
Verwijderd
1. Hind
2. Jamai
3. Dewi
4. Bas
5. David
6. Jim
7. Joel
8. Marieke
Oud 25-01-2003, 21:58
Verwijderd
je kan wel duidelijk zien wie er bij de top hoort en wie er de a.s. rondes gaan afvallen he..
ik bedoel, als je naar die top-8 kijkt, en naar wat die dj's zeiden, dan zie je wel, dat joel, david marieke en bas aan de onderkant zitte.. en dat jamai, jim, hind en Dewi aan de bovenkant...
dus ik denk dat joel,david,marieke en bas de volgende afleveringen gaan afvallen...
Oud 25-01-2003, 22:18
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Hč hč, eindelijk die vervelende gast weg.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Oud 25-01-2003, 22:19
208
Avatar van 208
208 is offline
Shit gek, ik kijk het vandaag voor het eerst: wat een irritante gehyped programma! Echt constant gekrijs en al die kandidaten proberen zo hip en trendy mogelijk te zijn. Vre-se-lijk!
Oud 25-01-2003, 22:24
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Jeej, eindelijk is Joël weg.

Ik vond Hind erg goed, maar vorige week iets beter.
Jim vond ik matig, niet zo goed als de jury hem vond iig.
Jamai vond ik wel erg goed.
Dewi vond ik ook erg goed.
Bas vond ik niet zo slecht als de jury zei.
Joel vond ik niet zo slecht, maar dat Justin Timberlaske-kloon-dansje
Marieke: ik ga Eevril Lavienje zingen, en het klonk niet goed ook.
David: vond ik niet geweldig, maar ook niet goed.

En volgende week gaat denk ik Bas eruit.

Iemand trouwens dat stukje Duiste idols gezien met die vrouw met uitpuilende borsten ?
Oud 25-01-2003, 22:32
*gaapt*
Avatar van *gaapt*
*gaapt* is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef:
Hč hč, eindelijk die vervelende gast weg.
dat werd tijd ja...
__________________
Er was een donder, een bliksem, een slag toen ik je zag...
Oud 25-01-2003, 22:32
blaatje0000
blaatje0000 is offline
Ik vond Hind en Jamai echt super. Jim viel mee, vergeleken met vorige keer in ieder geval..
En eindelijk Joel weg inderdaad
Volgende week valt David denk ik weg, helemaal omdat het thema Nederlandstalig is, ik denk niet dat er veel Nederlandstalige liedjes zijn die bij zijn stem passen. Hij zal wel iets zingen van Romeo ofzo
In ieder geval als laatste drie blijven over Jamai, Hind en Jim (denk ik)
Oud 25-01-2003, 22:38
DarkRaven
Avatar van DarkRaven
DarkRaven is offline
Eindelijk Joel weg

Volgende week gaan David, Bas of Marieke eruit. Ik denk David, want Nederlandstalige liedjes passen niet echt bij zijn stem. Wel jammer, want ik hoop dat Marieke of Bas eruit gaat
Oud 25-01-2003, 22:40
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
hehehe EINDELIJK is die Joel eruit,....vind dat toch zo'n kwal he!

Hind vind ik echt super goed,....en vooral omdat het eigelijk een 'mannenlied' is. en naja de rest was ook wel goed alleen Marieke vond ik dan nie echt geweldig, maar van haar weet je dat ze het kan dus ik ben wel blij dat ze toch door is.
Oud 25-01-2003, 22:41
*gaapt*
Avatar van *gaapt*
*gaapt* is offline
ik vond het gejuich wel zwaar irritant, er werd echt om alles gejuichd en gegild.

en ik vind het stom dat er tussendoor ff lekker reclame wordt gemaakt voor de musical de drie musketiers en dat liedje dat erbij hoort en reclame voor de dvd van idols. ze kunnen de kandiaten beter langer laten zingen en die reclame weglaten
__________________
Er was een donder, een bliksem, een slag toen ik je zag...
Oud 25-01-2003, 22:42
de ijsprinses
Avatar van de ijsprinses
de ijsprinses is offline
Woow, dit is de eerste keer dat ik het eens ben met de uitslag

ik vond Joel heel slecht
Marieke ook
David vond ik niet slecht maar zeker niet kei goed ofzo
Hind vond ik helemaal niet zo goed als de jury vond, ze deed iets met haar stem dat ik niet mooi vind
Dewi vond ik wel goed, maar dat liedje is een beetje eentonig waardoor ik haar niet super vond
Bas vond ik wel goed! Ik vond zijn stem best wel heel erg op die van Ronan Keating lijken en en en naja, ik vond het goed
Het was voor het eerst dat ik Jim goed vond, ik heb hem alleen nog maar heeel laag horen zingen, nu ging hij ook wat omhoog. beetje meer variatie =
Jamai was ook weer goed. Zijn stem is niet echt mijn smaak, maar ik vond wel dat ie het heel mooi zong en dat ie dat heel makkelijk deed

okee, dat was het wie denken of hopen jullie dat er volgende week uitgaat? Ik denk David of Bas. Marieke gaat een ballad zingen en dat zal ze vast een stuk beter doen dan wat ze vandaag deed. David en Bas zijn op zich wel goed maar er zijn te weinig mensen die helemaal gek van ze zijn. denk ik
Oud 25-01-2003, 23:11
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
208 schreef:
Shit gek, ik kijk het vandaag voor het eerst: wat een irritante gehyped programma! Echt constant gekrijs en al die kandidaten proberen zo hip en trendy mogelijk te zijn. Vre-se-lijk!
vaag....dat dacht ik vandaag ook voor het eerst
dat gekrijs van het publiek werd echt TE irritant, kon er op een gegeven moment ook echt niet meer tegen. en die hype over jim word ik ook helemaal zat, zo goed is ie ook weer niet. mijn lijstje was

1. hind
2. jamai
3. dewi
4. jim
5. bas
6. David
7. Joel
8. Marieke
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 25-01-2003, 23:48
heavinly
heavinly is offline
Ben blij dat Joel eruit is, ik dacht echt dat het gedaan was met Marieke, wat een foute keuze maar goed.. ze is er nog en volgende week moet ze het even heel erg gaan goed maken.

Ik vond Hind helemaal niet zo super, evenals David, wat deed de jury daar posi over zeg Dewi vond ik echt geweldig!

Jamai ook trouwens En ik denk dat Bas het niet lang meer uit houdt bij Idols, ik snap sowieso niet zo heel goed wat hij er nog doet, niet omdat ik hem slecht zou vinden, maar omdat ik hem geen persoonlijkheid vind hebben.
Oud 25-01-2003, 23:50
heavinly
heavinly is offline
Nederlandstalig volgende week? Bah.. dat vind ik bij voorbaat al nix.. Hins zal wel een Edsilia Rombley liedje doen of Trijntje ofzo.. marco borsato zal er ook ongetwijfeld bij zitten.. oeh als iemand nou van dik hout gaat doen ofzo, dat is nog wel leuk.. ben benieuwd!

(en waar halen jullie deze info vandaan )
Oud 26-01-2003, 07:51
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
mijn lijstje:

Jamai - was gisteren top, klonk echt heel sterk
Hind - gewaagd om een nummer van robbie te kiezen, t klonk prachtig
dewi - klonk goed, niet mijn soort nummer
david - had alles van zich af gegooid, klonk lekker ontspannen
jim - beter dan gehoopt
bas - commentaar van de jury vond ik echt onterecht, hij was beter dan ze zeiden, maar niet top
marieke - verkeerd nummer, niet geweldig gezongen
Joel - ik vond m duidelijk de slechtste, een vekereerd nummer, vooral bij zijn persoonlijkheid en terecht dat hij druit ligt

dat gegil is nu toch te erg aan het worden, is zwaar irritant, ook mogen ze oerlemans eruit trappen, hij verziekt het programma.
let's pray dat jim er volgende keer uit ligt, dan is het grootste gekrijs ook over
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.

Laatst gewijzigd op 26-01-2003 om 07:54.
Oud 26-01-2003, 08:52
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
JOEL WEG! JAAA!
Hij was echt heel slecht. Dat dansje was nog wel koel,
maar het zingen was waardeloos.
Hind: Gewaagde keuze, klonk bij nader inzien wel mooi, maar ze deed idd iets, wat ik niet kon waarderen. Ze zong zo laag en dan weer hoog. Natuurlijk is ze ook een superstar, uiteraard, zoals Jerney al zei. Maar ze had beter DO - Heaven kunnen doen vind ik. Welnu, dan maar hopen dat ze voor volgende week iets tofs kiest!
Oud 26-01-2003, 08:53
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Maar Dewi/Jim/Jamai/Hind vallen toch nog niet af voor Marieke/Bas/David !

En Reinout,
was vroeger wel OK, maar is nu gewoon een domme lul geworden!
Oud 26-01-2003, 09:42
xx
xx is offline
Ik vond HIND wel écht heel goed!!!!!! En JAmai was ook goed!!!

xx
Oud 26-01-2003, 09:45
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Nou ja,
het gaat er ook niet om of Hind goed is,
het gaat er ook om of men haar goed vindt,
nu vond ik haar niet tof gisteravond,
maar dat boeit me niet zolang ze wint,
want ze kan het zeker wel!
Oud 26-01-2003, 09:56
sammiej
sammiej is offline
joel the best!
hind the best!
jim the best!
marieke the best!
BAS the best!
jamai the best!
dewi the best!

DAVID SUX!!!!!
hij is lelijk.....
een lekker lijf heeft'ie wel, maar da's dan ook alles...!

oja, ik vind bas echt cool! waarom vindt iedereen hem een boer? hijs best knap, en zingt mooi!
jammer dat hij idd zo onzeker is....
Oud 26-01-2003, 10:18
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
Dat gegil was zooo irritant! En helemaal dat boegeroep als de jury eens wat kritiek had.. bah, hoezo kinderachtig. Over het algemeen vond ik iedereen iets minder dan de afgelopen afleveringen, maar top40 is eigenlijk ook best een moeilijk thema, omdat iedereen die nummers kent en je dus gaat vergelijken met het orgineel.. eigenlijk had ik liever Bas eruitgehad dan Joel, want ja Joel is een kwal, maar hij is wel 1 van de enige die er een echte show van maakt, met dans enzo, en het valt me op dat hij ook de enige is die buigt enzo.. dus als je het geluid uitzet is Joel eigenlijk heel fijn om naar te kijken.. maar goed, ff een lijstje:

Dewi:kijk, ze kan hartstikke goed zingen, maar ze moet eens wat anders doen dan die eeuwige r&b riedeltjes.. k vond haar deze keer iets minder, dat nieuwe haar is wel leuk trouwens

Marieke: iedereen roept nu 'o wat is ze slecht!' maar ze is wel 1 van de weinigen die durft te experimenteren.. het miste idd wat, maar ze heeft wel gewoon een hele goede stem, en ze durft tenminste! Van mij mag ze nog steeds winnen.. ben wel erg benieuwd als ze volgende week een ballad gaat zingen..

Jamai: BLUE??? for the love of cheese zeg.. k had hem echt veel liever iets als robbie williams zien doen.. maar ja, best goed gezongen hoor, daar niet van ^_^''

Hind: dat vond k wel geinig.. want voor Idols begon dacht ik 'wat zou ik kiezen als ik een nummer uit de top40 moest zingen?' en ik had dus ook Feel.. maar goed, ze zong het heel mooi, vooral op het eind, want op het begin miste ik een beetje die sfeer die je wel hebt als robbie het zingt.. maar goed, een gedurfde keus(eindelijk) en ook goed uitgevoerd, zij is dus mijn favoriet van deze week^_^

David: die viel eigenlijk best mee! van mij had ie niet op de stoel gehoeven..(dat klinkt net alsof je de elektrische stoel bedoelt btw ). Eerst dacht ik 'hoezo slechte keuze!' maar hij bracht het wel leuk en ook geinig om te horen dat ie nog wat anders kan dan 'woowhoowhoowhoo..' als je begrijpt wat ik bedoel en ons vrouwelijke jurylid keek wel weer erg verliefd hoor

Jim: ...moet k daar nog iets over zeggen dan? Afschuwelijke keuze, hij heeft zo'n lage stem en dan zingt ie Justin? en hij deed me op het eind een beetje aan Wanda denken, uit de eerste ronde.. 'kun je rustig spe..len.' leek net dat 'cry me a ri..ver.' van hem ook zat er weer voor geen meter gevoel in.. maja, hij zal toch wel winnen joh

Bas: ...hij is gewoon echt zo'n k-otic typje.. eigenlijk zou ie eens iets heel anders moeten doen, en dan gewoon onwijs goed, zodat de hele bende denkt 'zoo hee!' en elke week hoop k weer 'zou ie dat nou eens doen?' en elke week stelt Bas weer teleur.. Ronan Keating lag nogal voor de hand natuurlijk.. hij kan wle zingen, maar hij springt er niet uit

Joel: sja.. hij is eruit, maar hij deed het wel lekker. Vooral als we hem met Jim vergelijken, die ook Justin deed dus, was Joel veel beter.. misschien niet qua zang, maar wel qua entertainen.. van mij had ie nog 1 weekje mogen blijven, en dan bas eruit. maja.

ben benieuwd naar volgende week
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Oud 26-01-2003, 10:21
TripleX
Avatar van TripleX
TripleX is offline
wat is er mis met reinout?
Oud 26-01-2003, 10:23
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
TripleX schreef:
wat is er mis met reinout?
Laat ik het zo zeggen; ik vond hem als Arnie leuker!
Oud 26-01-2003, 10:25
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
Bluesummers schreef:
dus als je het geluid uitzet is Joel eigenlijk heel fijn om naar te kijken..


Hij is wel een goede entertainer, dat dansen was best stoer, en hij speelt wel met de camera. Maar het lijkt wel alsof hij meer zegt dan zingt ofzo. Het komt er niet mooit uit.
Oud 26-01-2003, 10:29
Main
Avatar van Main
Main is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef:
vaag....dat dacht ik vandaag ook voor het eerst
dat gekrijs van het publiek werd echt TE irritant, kon er op een gegeven moment ook echt niet meer tegen. en die hype over jim word ik ook helemaal zat, zo goed is ie ook weer niet. mijn lijstje was

1. hind
2. jamai
3. dewi
4. jim
5. bas
6. David
7. Joel
8. Marieke
Mijn lijstje is nu:

1 Hind
2 Jamai
3 David
4 Marieke
5 Jim
6 Dewi
7 Bas
( 8 Joel)
Oud 26-01-2003, 10:40
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
Evito schreef:


Hij is wel een goede entertainer, dat dansen was best stoer, en hij speelt wel met de camera. Maar het lijkt wel alsof hij meer zegt dan zingt ofzo. Het komt er niet mooit uit.
idd..met jou kan ik praten
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Oud 26-01-2003, 10:43
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
heavinly schreef:
Nederlandstalig volgende week? Bah.. dat vind ik bij voorbaat al nix.. Hins zal wel een Edsilia Rombley liedje doen of Trijntje ofzo.. marco borsato zal er ook ongetwijfeld bij zitten.. oeh als iemand nou van dik hout gaat doen ofzo, dat is nog wel leuk.. ben benieuwd!

(en waar halen jullie deze info vandaan )
*verwacht dat er veel disneyliedjes tussen zullen zitten* Dat is mijn wens uit de kleine zeemeermin komt ongetwijfeld voorbij (of een vergelijkbaar disneyliedje..)
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Oud 26-01-2003, 11:55
M*girl
Avatar van M*girl
M*girl is offline
Joel eruit!!!!!!! Eindelijk gerechtigheid . En hij leuk om naar te kijken als het geluid uitstaat? NOT, met zn vreselijke ken/prodent/zonnatura lach. IEUUUUUUUUW.
Toen ie hoorde dat ie niet door was, toen kwam die vader in beeld GE-WEL-DIG!!!

Hind viel tegen, maar toch blijf ik erbij dat ze het beste kan zingen.

En zag je Bas helemaal trillen?! Sow, die baalde echt toen de jury hem afkraakte, ook onterecht trouwens..

En David is toch helemaal niet zo slecht?? Zeker gister niet. Hij stond daar echt heel relaxt en hij heeft zeker wel een fijne stem om naar te luisteren.
Oud 26-01-2003, 12:16
Verwijderd
Wie is trouwens 'Robbie'?



van dat spanbord bedoel je? dat is robbie williams, dat hind wel beter zingt dan hem..
Oud 26-01-2003, 12:23
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
Bluesummers schreef:
Jamai: BLUE??? for the love of cheese zeg.. k had hem echt veel liever iets als robbie williams zien doen.. maar ja, best goed gezongen hoor, daar niet van ^_^''
Ik vond 'm heel goed bij dit liedje, paste echt precies bij 'm hij gaat vast nog wel een keer robbie doen denk ik
Oud 26-01-2003, 12:29
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Ik vond t wel jammer dat Joel eruit moest (ja serieus, ik vond m erg grappig, niet knap niet de beste, maar toch.) Maar ja, David had ik er ook nog niet uitgewild.
Hind vind ik de beste: zang en uitstraling, alleen trekt ze soms wel rare bekken tijdens te zingen. Niet storend ofzo, alleen opvallend.
Jamai, ik weet het niet, voor mij klinkt hij altijd tzelfde. Ik vind zijn performance van 'always on my mind' nog steeds zijn beste.
Joel als Justin vond ik erg grappig, wel leuk gedaan enzo, ja zang wat minder, maar als je zijn zang met Jim vergelijkt vond ik Joel beter, qua toonhoogte dan. Jim zingt laag, ik vond wel dat hij 'Jesse' heel goed deed, maar daarna vond ik m minder..
Dewi, haar haar was wel leuk vond ik, dat nummer vond ik ook wel leuk gedaan, ze neigt idd meer naar R&B, past wel goed bij haar stem vind ik.
David vond ik best goed gisteren, dat nummer had hij leuk gedaan.
Marieke, tja, ik heb haar nooit echt leuk gevonden... Vorige week vond ik wel dat ze leuk optrad, maar deze week niet echt. Ik vind dat nummer van Avril sowieso stom en daarbij kwam dat Marieke dit nummer niet echt mooi zong..
Bas, ik vind hem ook niet zo sterk, Ronan is eigenlijk best moeilijk 'na te doen'. Ik vond ook niet dat Bas dat in zich had, misschien volgende keer een ander nummer kiezen, en geen Ronan of Westlife oid.

Oud 26-01-2003, 12:29
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
Vond het knap van Hind dat ze Robbie op haar eigen manier had aangepast. Jamai was ook goed, maar k vond hem vorige week leuker.
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Oud 26-01-2003, 12:48
Verwijderd
ik heb het niet gezien maar.. HIND DIE ROBBIE ''DOET".... Ze zal het vast wel aardig gedaan hebben (ik kijk woensdag wel even) maar er is sowieso NIEMAND beter dan Robbie. Milk has spoken.
Oud 26-01-2003, 13:31
Sarsefras
Avatar van Sarsefras
Sarsefras is offline
Nu komt mijn commentaar

Dewi: goede keus, past goed bij haar stem.. goede performance
Joel: het was wel leuk hoe hij entertainde, zn zang was niet zo mooi maar het was leuker om te zien dan wat Jim deed. Jim zong het niet mooi en hij danste er ook niet bij dus dat was gewoon niet zo boeiend.
Marieke: hmz, ik begin haar irritant te vinden. Ik weet niet waarom, ze heeft gewoon iets wat ik niet mag denk ik. De keuze van het liedje was niet zo goed -> paste niet bij haar, maar ik vond dat ze het toch wel oké gezongen had.
Hind: vind ik gewoon geweldig! van mij moet zij winnen! Ze zingt zoo mooi en haar uitstraling is ook geweldig, ze zag er echt goed uit, goede kleding enzo.
Jamai: vond ik een goede keuze, liedje past goed bij zn stem, ik was het met de jury eens.
David: vond ik heel goed, het liedje was nogal eentonig.. de hele tijd zelfde melodietje, maar hij maakte het leuk. met die whooohoo erin ik vind hem echt goed, volgende keer ga ik op hem stemmen
Bas: vind ik irritant. ik snap niet wat ie nog in de finale doet. hij is niet eens zo slecht maar gewoon saai. hij is alleen leuk als ie zich echt goed voelt, dan heeft ie een leuke uitstraling. gister was ie echt nix. hij keek de hele tijd zo boos, als je zulke slechte commentaar gaat moet je er mee om leren gaan vind ik en niet de hele tijd zo chagrijnig kijken
Jim: vond ik niet boeiend. liedje past niet bij zn stem -> zn stem is te laag..
Oud 26-01-2003, 13:43
DarkRaven
Avatar van DarkRaven
DarkRaven is offline
1: Hind
2: Jamai
3: Jim (Ondanks zijn eentonige stem vond ik het best wel goed klinken)
4: Dewi
5: David
6: Marieke
7: Bas
8. Joel

Dus volgende keer mag Bas eruit
Oud 26-01-2003, 14:00
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
wat vond ik ervan, niet belangrijk, toch ga ik het neerzetten:

dewi: niet speciaal, ze deed het wel leuk

joel: ik ben zijn ge-entertain nou wel echt gigantisch zat, en zn zingen vond ik echt niet leuk, dus ik vond het niet erg dat ie weg moest (vond ik toch al niet)

marieke: hele foute keuze. vind dr leuk zingen, maar niet dit soort nummers. En haar overdreven blijheid en kinderlijkheid hangt me nu een beetje de keel uit eigenlijk

hind: geweldig gezongen! maakte er echt iets leuks van! maar nog steeds haat ik haar grijns op haar gezicht

jamai: leuk, maar hij heeft voor mij niets speciaals. niks bijzonders

david: die vond ik best goed deze keer! vond het echt leuk,
alleen jammer dat het nummer alleen maar herhaling was

bas: wat deed ie ookalweeR? oja ronan. niet bijzonder, niet echt leuk

jim: nog steeds een leuk koppie natuurlijk hij deed het best goed vond ik. niet voortreffelijk, wel leuk.

Ik blijf voor Jim gaan, sorry
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Idols 2: de finales
Hoipiepeloi
500 24-03-2004 13:56
Films, TV & Radio Wie is de Mol in Idols 2 ??
Verwijderd
21 18-03-2004 15:52
Films, TV & Radio Idols 2: Workshops Poll
Ovidius
72 02-02-2004 17:50
Muziek Idols-2
lucky*me
93 16-09-2003 16:44
Films, TV & Radio Idols 2 > wie doet er mee
jewel4life
5 15-09-2003 20:10
Films, TV & Radio Idols 2
Poor twisted me
72 11-09-2003 00:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:43.