Oud 02-03-2003, 09:29
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Citaat:
moenbase schreef:
Milan is echt lomp, hij denkt dat ie alles kan maken.

Das juist leuk
__________________
I'll find you.
Advertentie
Oud 02-03-2003, 16:21
10.45
Avatar van 10.45
10.45 is offline
Citaat:
*-MissEvil-* schreef:
*~Volgende Week ~*
Dinsdag 4 maart
Robin is heel erg trots wanneer de schilderijen van Benjamin een succes zijn. Hij wil ook schilderen, maar wordt met viltstiften afgescheept.
wtf is dit nou voor zielige verhaallijn?
__________________
Neen.
Oud 02-03-2003, 16:30
scala
scala is offline
Citaat:
MarTjuH schreef:
wtf is dit nou voor zielige verhaallijn?
welkom bij gtst maar je hebt wel gelijk sjee gaarheid alom
Oud 02-03-2003, 16:48
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
al weer robin d'r in?
als ie maar niet ook nog dat stomme vriendinnetje meeneemt, die speelt helemaal slecht
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 02-03-2003, 17:30
M*girl
Avatar van M*girl
M*girl is offline
Citaat:
MarTjuH schreef:
wtf is dit nou voor zielige verhaallijn?
Go Mart!
Oud 02-03-2003, 17:33
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
linda85 schreef:
al weer robin d'r in?
als ie maar niet ook nog dat stomme vriendinnetje meeneemt, die speelt helemaal slecht
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Oud 02-03-2003, 18:06
--Pipeloi--
Avatar van --Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
klinkt misschien stom maar wie is robin ook alweer?
__________________
Love is a battlefield.
Oud 02-03-2003, 18:11
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
--Pipeloi-- schreef:
klinkt misschien stom maar wie is robin ook alweer?
dat gehandicapte broertje van benjamin
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 03-03-2003, 11:54
Ellun
Avatar van Ellun
Ellun is offline
Citaat:
moenbase schreef:
Milan is echt lomp, hij denkt dat ie alles kan maken.

Ludo blijft m'n favoriet...'k wil dat hij weer met Janine krijgt. 'k vond ze echt een leuk stelletje Simon is toch maar een paardelul. En Remko, tja, misschien kan die over een paar jaar iets met Nina beginnen ofzo.
Ludo is ook mijn favoriet! Nu Janine en Ludo niet meer bij elkaar zijn, vind ik er eigenlijk niets meer aan...
__________________
As long as I know how to love, I know I'm alive
Oud 03-03-2003, 15:15
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Ik vind die periode waarin ludo en janine weer bij elkaar komen altijd wel leuk, daarna, als ze eenmaal samen zijn, vind ik dr gauw nix meer aan
Oud 03-03-2003, 18:43
GUANO APES!!
GUANO APES!! is offline
vind die daantje en die dennis zwaar irritant
ben al blij dat miky eruit is met die rotkop jezus wat een hoofd heeft die gozer


ik kijk het voor de rest soms het is wel grapzig als ik thuis ben dan kijk ik het meestal wel
__________________
SMOEL HOUWE!
Oud 03-03-2003, 20:01
scala
scala is offline
argh robin terug wat is dat toch ongelovelijk FAKE...ik bedoel, doe het dan niet!:\

Ludo wordt weer de oude joehoe gelukkig maar....ja ludo en janine zijn echt koel samen maar dat komt vast wel weer zoals altijd!

hoewel ik janine wel onwijs grappig vond in haar hoe-versier-ik-simon-tijd (hoe is dat eigelijk afgelopen?? is ie al getrouwd/weg?) alleen wat minder dat ie remco nou weer verliefd op haar is...

en stefano blijft gewoon

en daantje...wannéér rot dat kind op grmbl
Oud 03-03-2003, 20:36
Verwijderd
Citaat:
scala schreef:
argh robin terug wat is dat toch ongelovelijk FAKE...ik bedoel, doe het dan niet!:\
Nee, Robin is supercool

Citaat:
en stefano blijft gewoon
Dank je
Oud 03-03-2003, 21:01
scala
scala is offline
Citaat:
stefano schreef:
Nee, Robin is supercool
maar hij doet het zo dom te gaar voor woorden
Citaat:
stefano schreef:
Dank je
Oud 03-03-2003, 21:10
Verwijderd
kan Ludo al weer zien? Ik heb het een hele week moeten missen! En waar hadden Barbara en Charlie ruzie om? Ik heb een update nodig!
Oud 03-03-2003, 21:38
scala
scala is offline
Citaat:
Hermione schreef:
kan Ludo al weer zien? Ik heb het een hele week moeten missen! En waar hadden Barbara en Charlie ruzie om? Ik heb een update nodig!
euh nee hij kan niet zien:\ maar er was een opening van een tentoonstelling van stefano. Eerst wilde hij niet gaan, omdat hij natuurlijk niet kan ZIEN, waar het om gaat uiteraard. Stefano confronteerde hem ermee, dat ludo bang was om af te gaan of medelijden te krijgen maar volgens ludo 'hebben ze groot respect voor mij!'...stefano: nee ze zullen je vergeten!(oeh) toen veranderde hij toch maar van ged88 en ging wel, tegen rosa: 'ik moet weer aan het werk" stefano ging helemaal af bij z'n speech maar ludo saves the day

Barbera en Charlie hadden ruzie om het feit dat barbara niet wil zeggen wat het Grote Geheim is nl dat valerie de moeder van charlie is(jaja) barbara had charlie eerder geslagen, die was naar robert gevlucht en komt niet eerder naar huis voordat barbara vertelt wat er aan de hand is(pfoe)

nou uitgebreider kan niet *verveelt zich*
Oud 04-03-2003, 13:18
xx
xx is offline
en nu is charlie bij remco ingetrokken omdat ook robert begon te zeiken. En gister kwam barbara er achter dat valerie een klant van jef is en dat ze samen aan eht lunchen waren!!!

xx
Oud 04-03-2003, 15:46
Verwijderd
Citaat:
scala schreef:
een update
Thanks.. Wat denken jullie, gaat Barbara het vertellen? Moet natuurlijk wel he? Ik lees/hoor overal dat Daantje er eindelijk uitgaat, maar wanneer is het zover..grrrr zij moet echt verdwijnen. Ik geloof dat ik de enige ben die Laura wel cool vindt... Ik vind het ook goed dat ze haar kind houdt! Lekker balen voor Daantje en Dennis gnagna...
Oud 04-03-2003, 16:14
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Ik las in de gids dat Daantje met Milan breekt. Why oh why??
__________________
I'll find you.
Oud 04-03-2003, 16:40
Verwijderd
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef:
Ik las in de gids dat Daantje met Milan breekt. Why oh why??
Misschien gaat Milan Laura steunen met haar zwangerschap. Of loopt het zo hoog op tussen domme Daantje en iets minder domme Charlie en kiest Milan voor Charlie. Daantje is wel zo'n dom tiepje die om zo'n achterlijke reden met iemand breekt. Je breekt toch niet met je broertje die jouw leven heeft gered terwijl je hem net 2 weken kent?
Oud 04-03-2003, 18:37
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
En volgens mij is zo ook niet langer dan een week singel geweest. (ga na: stefano, toen ging ze vreemd met benjamin, en na benjamin ging ze met dennis vreemd :/)

maja, te veel analyse voor een soap
Oud 04-03-2003, 19:05
scala
scala is offline
Citaat:
Yeah_Right schreef:
En volgens mij is zo ook niet langer dan een week singel geweest. (ga na: stefano, toen ging ze vreemd met benjamin, en na benjamin ging ze met dennis vreemd :/)
viel mij ook al op ja de slet

ik ben vooral benieuwd naar haar soap einde hopelijk niet zo'n flauw einde zoals rik en anita, maar meer iets gruwelijks, in de richting van meike gna
Oud 04-03-2003, 19:47
Verwijderd
Citaat:
scala schreef:
viel mij ook al op ja de slet

ik ben vooral benieuwd naar haar soap einde hopelijk niet zo'n flauw einde zoals rik en anita, maar meer iets gruwelijks, in de richting van meike gna
Peins peins.. Wat is er met Meike gebeurd? Ik vond het einde van vandaag ongelofelijk dom! Die Robin is zo overbodig. En van een lampje op je kop beland je heus niet op de Intensive Care.. En Benjamin had nog genoeg schilderijtjes liggen voor in de krant...
Barbara rocks. Maar als Valerie de moeder van Charlie is, is het wel raar dat Barbara haar een achterbakse trut noemt... Slaat nergens op.
Oud 05-03-2003, 01:37
M@XXer
M@XXer is offline
We zullen het vanavond weer zien, heb vage verhalen gehoord omtrent Robert en Valerie dat ze misschien bij elkaar zouden komen .....

Verder mag die Robin ook wel oplazeren van mijn part... slecht in de serie opgezet en vind ik er niet tussen passen, hopelijk blijft ie in de toekomst maar even een lange tijd weg

Barbara moest het natuurlijk wel goedmaken tussen Valerie en die opdracht met A&A, want anders had ze Jef wel haast op d'r buik kunnen schrijven hehe... Alleen een beetje impulsief vond ik Valerie's uithalen naar Charlie toe, deed ze vast express, maar toch wat overdreven... Hier wil ik nog wel even het fijne van afweten :-)
Oud 05-03-2003, 09:33
scala
scala is offline
Citaat:
Hermione schreef:
Peins peins.. Wat is er met Meike gebeurd?
oeh die werd vermorzeld onder de motor van de boot van ludo&janine janine had d'r geduwd en startte vervolgens de motor om weg te varen *SPLETZ* dat was meike (ook erg vet gedaan met rood water enzo)

en ja dat einde, ik vond het meer lachwekkend dan erg eigelijk hij stond echt zo stil voordat ie viel..
Oud 05-03-2003, 10:04
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Misschien wordt robin door die klap 'normaal'. Dat zou best zijn (iig beter dan nu)
Oud 05-03-2003, 12:40
Verwijderd
Citaat:
Yeah_Right schreef:
Misschien wordt robin door die klap 'normaal'. Dat zou best zijn (iig beter dan nu)
Ha ha, daar dacht ik ook al aan
Oud 05-03-2003, 13:34
xx
xx is offline
maar eigenlijk vind ik dat gedoe tussen remco, janine en simon nog het leukst, volgens mij wordt dat vanavond ook weer vetgrappig!

xx
Oud 05-03-2003, 19:44
MissEvil
Avatar van MissEvil
MissEvil is offline
go remco, go remco..
whaaaa goede actie man..
__________________
________________
Oud 05-03-2003, 20:42
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Nee, kvind t n stomme actie.. Arme Janine
__________________
I'll find you.
Oud 05-03-2003, 23:04
Sarsefras
Avatar van Sarsefras
Sarsefras is offline
jaa echt zielig voor Janine... Nu komt Simon het te weten en dan is het allemaal niet zo grappig meer Kvind het steeds zo leuk hoe Janine en Simon kijken als ze elkaar zien

verder hoop ik dat die Robin gauw weggaat... 'als je stout doet krijg je hoofdpijn' kom op zeg, zelfs als je mongool bent kun je toch wel gewoon zeggen dat een lamp op je hoofd is gevallen?

Oud 06-03-2003, 09:37
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Volgens de tv gids komt simon het pas volgende week te weten

(of dr moet nog iets zijn wat simon niet mag weten :/)
Oud 06-03-2003, 09:49
osama
osama is offline
hopelijk stopt die kanker serie
ik wordt er helemaal gek van
Oud 06-03-2003, 10:53
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
hopelijk stopt kanker
ik wordt er helemaal gek van


....
Oud 06-03-2003, 11:00
de ijsprinses
Avatar van de ijsprinses
de ijsprinses is offline
watt is er gister allemaal gebeurd? iemand die het even wil vertellen?? *puppyeyes*
Oud 06-03-2003, 13:15
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
de ijsprinses schreef:
watt is er gister allemaal gebeurd? iemand die het even wil vertellen?? *puppyeyes*
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Oud 06-03-2003, 15:52
Verwijderd
Ja wil ik ook erg graag weten
Oud 06-03-2003, 16:01
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Uhmm... moet ik heel hard nadenken

Remco is dus hartstikke jaloers en staat op het punt om tegen Simon te vertellen dat het allemaal een spelletje was van Janine. Want Janine had gezegd tegen Esther en Simon dat Remco het had uitgemaakt zonder dat met Remco te overleggen.

Enn.. Charlie is weer terug in huis. En ze hebben besloten op wintersport te gaan (barbara, charlie en morris)

Valerie heeft promotie gekregen en zal over een week terug naar Monaco vertrekken. Barbara en Charlie blij, maar Robert vond het niet zo leuk.

Verder... tja, kweet t niet zo goed meer!
__________________
I'll find you.
Oud 06-03-2003, 17:33
Verwijderd
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef:
Uhmm... moet ik heel hard nadenken

Remco is dus hartstikke jaloers en staat op het punt om tegen Simon te vertellen dat het allemaal een spelletje was van Janine. Want Janine had gezegd tegen Esther en Simon dat Remco het had uitgemaakt zonder dat met Remco te overleggen.

Enn.. Charlie is weer terug in huis. En ze hebben besloten op wintersport te gaan (barbara, charlie en morris)

Valerie heeft promotie gekregen en zal over een week terug naar Monaco vertrekken. Barbara en Charlie blij, maar Robert vond het niet zo leuk.

Verder... tja, kweet t niet zo goed meer!
Thanks. Remco moet het dus even niet gaan verpesten! Het is juist zo leuk, hoewel er nu wel eens wat mag gaan gebeuren. Of Janine moet verliefd worden op Remco, want hij is wel leuker dan Simon. Maar toch weer liever Simon, om haar doel te bereiken... Zwijmel.

Wintersport Waar slaat dat nou weer op!!!

Ok, Valerie gaat dus niet weg... Er gaat wat gebeuren.
Oud 06-03-2003, 18:47
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Citaat:
Hermione schreef:

Wintersport Waar slaat dat nou weer op!!!

msschien een truck van de schrijvers om morris er op die manier weer in te laten komen ? (morris gaat namelijk mee op wintersport :/)
Oud 06-03-2003, 19:46
M*girl
Avatar van M*girl
M*girl is offline
Zou Valerie er nou echt uitgaan?
Het lijkt mij niet eigenlijk, want het zou toch wel uit moeten komen dat Charlie haar dochter is..
Misschien gaat de hele family op wintersport en als ze terugkomen denken ze dat Valerie weg is, maar dan is ze er nog..Zoiets.
Goh spannend
Oud 06-03-2003, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Yeah_Right schreef:
msschien een truck van de schrijvers
Een vrachtwagen van de schrijvers

Valerie gaat er niet uit, het geheim moet nog uitkomen en ze heeft nog niet genoeg opschudding veroorzaakt, ze moet minstens nog de halve cast uit de kleren krijgen

Ik vond het einde van Simon en Janine zooo goed! Hier heb ik op gewacht... Maar de kans is natuurlijk groot dat Remco uit wraak het verhaal vertelt van hun toneelstukje, en dat zal Simon wel een beetje sick vinden...

Ludo is lief.

Tony moet weg.
Oud 06-03-2003, 21:57
Thomas
Thomas is offline
Ik moet dit altijd kijken van mijn vriendin.
Oud 07-03-2003, 15:40
Verwijderd
Het zou wel tof zijn als Barbara, Charlie en Morris dan op wintersport gaan naar Monaco en dan ook nog in hetzelfde hotel als Valerie
Oud 07-03-2003, 15:47
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Citaat:
Hermione schreef:
Een vrachtwagen van de schrijvers
ik was niet helemaal helder op dat moment (nu nog steeds niet,maargoed)
Oud 07-03-2003, 15:52
Mari
Avatar van Mari
Mari is offline
Nou, ik denk niet dat Barbara zo dom is!
Eerst doet ze alles om Valerie weg te krijgen, vervolgens gaat ze doodleuk op vakantie naar monaco.
Kun je eigenlijk wel wintersporten in Monaco?
Nah, nevermind..

En Simon is echt een loser. Nu Laura blijkbaar ook een face-lift heeft gehad mag Simon er ook wel één!
Remco is veel liever voor Jeanine, ik snap niet dat ze dat niet inziet.
Simon is gewoon een vuile overspelpleger.
Na al die keren dat Ludo haar heeft bedonderd moet ze toch wel weten hoe Esther zich nu voelt..
Kortom: Jeanine is een egoïstische trut, en Simon probeert van 2 walletjes te eten.

Hebben Jeanine en Barbara het eigenlijk alweer bijgelegd..?
Oud 07-03-2003, 16:06
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Barbara gaat helemaal nie naar Monaco om te wintersporten @ ^
__________________
I'll find you.
Oud 07-03-2003, 16:46
Mari
Avatar van Mari
Mari is offline
Citaat:
stefano schreef:
Het zou wel tof zijn als Barbara, Charlie en Morris dan op wintersport gaan naar Monaco en dan ook nog in hetzelfde hotel als Valerie
dat zei ik ook niet, dat zei hij ^^^^^^^^^^^^^^
Oud 07-03-2003, 18:19
MissEvil
Avatar van MissEvil
MissEvil is offline
Op 28 maart wordt aflevering 2500 uitgezonden en die duurt een heel uur.
__________________
________________
Oud 07-03-2003, 19:22
10.45
Avatar van 10.45
10.45 is offline
Citaat:
*-MissEvil-* schreef:
Op 28 maart wordt aflevering 2500 uitgezonden en die duurt een heel uur.


zal m'n moeder leuk vinden
__________________
Neen.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Gtst
Verwijderd
101 31-03-2013 23:27
De Kantine Wat heb jij vandaag allemaal gedaan? (Topic 2!)
Mr.Oizo
2 13-04-2004 22:53
Beleidszaken Waarom een max. aantal posts?!?!
blueeyes_jochie
39 23-12-2003 14:09
Films, TV & Radio 3 Vragen over GTST
Martijn
2 20-12-2002 20:41
Films, TV & Radio 1 acteur, 2 rollen, zelfde serie: goed of slecht? (ik doel op de Nederlandse Soaps)
de Duif met de Bijl
12 01-06-2002 19:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:02.