Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-03-2003, 13:06
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
wissie schreef:
Om daar nu speciaal weer een uur lang voor te gaan kijken, neem het gewoon van mij aan

Hij doet het al sinds de eerste uitzending van idols
hm, zolang kijk ik dat programma nog niet
dus ik zal het maar van je aannemen dan..
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Advertentie
Oud 02-03-2003, 13:25
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Blizz schreef:
kvin die jamai toch niet echt moeders mooiste, maar homo's kunnen nu eenmaal erg goed omgaan met meisjes, omdat ze zich gewoon een beetje gedragen als een meisje, dus stemmen meisjes op hem. jamai wint trouwens volgende week
is Jamai homo?
__________________
<):o)
Oud 02-03-2003, 13:28
wissie
wissie is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef:
is Jamai homo?
Zo komt 'ie wel op mij over
Oud 02-03-2003, 13:28
M*girl
Avatar van M*girl
M*girl is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef:
is Jamai homo?
Kan
Oud 02-03-2003, 13:31
Diovai
Avatar van Diovai
Diovai is offline
Jamai IS geen homo.
Maar hij moet er wel uit. Feestvierende sukkel. Makkelijk publiek. Vreselijk dat Hind weg moest, ze had er duidelijk niet op gerekend. Jim mag nu wel winnen van me.
Oud 02-03-2003, 13:34
Shibby
Avatar van Shibby
Shibby is offline
Citaat:
Anneee schreef:
Ik háát kleine hysterische meisjes van 14 jaar die alleen maar op uiterlijk stemmen en omdat 'de rest' ook op hem stemt. \

Zo, dat is er uit.

Ik vind het zelfs belachelijk dat die kleine rotapen allemaal een mobiel hebben. Of die van hun pappie mogen lenen!
__________________
"Whoever said a horse was dumb, was dumb." "There's nothin' in life that's worth doin' if it can't be done from a horse"
Oud 02-03-2003, 13:35
GUANO APES!!
GUANO APES!! is offline
Citaat:
Sven schreef:
Op basis van deze schow vind ik dat Jamai en Jim terecht in de finale zitten.

..vond et toch wel erg sneu voor hind

na ik zal wel bijna de eenige zijn maar ik vind jamai echt slecht dramatisch zelfs geen mooie stem,hopte dat hij bij de theater acts deruit ging maar hij bleef erin snap er nix van maar zal wel aan mij ligge niet dat jim veel beter is beetje 1 toonig
maar ik vind die jamai irritant
ik had david op de 2e plaats gezet en die ging er ook te vroeg uit,die vind ik ook echt goed zinge

ik was dus voor hind heb gister ook op der gestemd ik stond er echt van te kijke dat zij eruit ging had ik echt niet verwacht
ze heeft zo'n mooie stem
__________________
SMOEL HOUWE!
Oud 02-03-2003, 13:42
inge_de_kruijff
inge_de_kruijff is offline
JIM RULEZZZZ

ik ben blij dat hind eruit is!
Oud 02-03-2003, 13:44
GUANO APES!!
GUANO APES!! is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef:
is Jamai homo?

dat vond ik al de 1e x dat ik um zag
__________________
SMOEL HOUWE!
Oud 02-03-2003, 13:45
wissie
wissie is offline
Citaat:
Diovai schreef:
Jamai IS geen homo
Hoe weet je dat zo zeker?
Oud 02-03-2003, 13:49
Deliveran©e
Avatar van Deliveran©e
Deliveran©e is offline
Weet iemand de email van Jim..iemand wil die weten maar ik weet em niet meer..

alvast bedankt
__________________
|| &hearts; AlBundy &hearts; || Karlijn. samen blond. samen niet-stom. || ~suusch ||
Oud 02-03-2003, 13:50
Kinshi
Avatar van Kinshi
Kinshi is offline
Als die Jim wint die gozer kan gewoon echt niet goed zingen! Jammer dat Hind eruit is maarja ik was toch voor Jamai stem trouwens toch niet...
__________________
Ik weet het ook allemaal niet. Het verschil met jou is dat ik het nooit heb geweten.
Oud 02-03-2003, 14:01
SnOw-star
Avatar van SnOw-star
SnOw-star is offline
Gaan jullie ook van die posters ophangen?

van Jamai natuurlijk!

Laatst gewijzigd op 02-03-2003 om 14:05.
Oud 02-03-2003, 14:09
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Kinshi schreef:
stem trouwens toch niet...
Och, daar gaat je kans op die auto
__________________
<):o)
Oud 02-03-2003, 14:18
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef:
is Jamai homo?
dűh...
Oud 02-03-2003, 14:18
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
*~*SuSHiJoW*~* schreef:
Weet iemand de email van Jim..iemand wil die weten maar ik weet em niet meer..

alvast bedankt
hm.. het zijn altijd van die dingen die een 'ander' wil weten he
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Oud 02-03-2003, 14:18
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
wissie schreef:
Hoe weet je dat zo zeker?
hij heeft al een aanzoek gedaan...
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Oud 02-03-2003, 14:19
wissie
wissie is offline
Citaat:
Talon schreef:
hij heeft al een aanzoek gedaan...
Aanzoek Aan wie?
Oud 02-03-2003, 14:20
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
wissie schreef:
Aanzoek Aan wie?
diovai aan jamai
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Oud 02-03-2003, 14:22
Verwijderd
Hoe stom kunnen jullie allemaal zijn zeg? Het draait toch niet alleen om zangtalent. Ik weet niet of mensen het in de gaten hebben maar het hele Idols-concept is alleen bedoeld om geld mee te verdienen, niets meer en niets minder.

Jim is in de finale gekomen en zal volgens mij ook wel winnen omdat hij gewoon het meest voor de hand liggende popidool is. Wees nou eerlijk, op wie is Idols gericht? Welke groep brengt in verhouding het meeste geld in het laatje bij platenmaatschappijen, niet alleen door singletjes te kopen maar door te SMSen, de merchandise, de concerten, noem maar op? Juist, blije 14-jarige meisjes die helemaal smelten bij het zien van Jims lekkere koppie.

Alledrie kunnen ze goed zingen, maar Hind is gewoon geen idool. Het is moeilijk uit te leggen waar het aan ligt (lees het stukje over Factor X in de Volkskrant van afgelopen zaterdag ) maar zij zal gewoon nooit zo'n idool worden als Jim wel zal kunnen zijn. En dat is voor de jury en makers van Idols het enige criterium. Het heet niet voor niets Idols.
Oud 02-03-2003, 14:23
wissie
wissie is offline
Citaat:
Talon schreef:
diovai aan jamai
Oh, ik dacht Jamai aan iemand anders

Ik blijf er bij dat Jamai overkomt als homo, hij is zo vrouwelijk
Oud 02-03-2003, 14:24
Verwijderd
Citaat:
Rocksaan schreef:
tuurlijk niet, het volk dat naar idols kijkt, de doelgroep zijn meisjes tussen de 10 en de 16 ongeveer. Hind is voor hen geen idool, en voor jongens is ze ook geen idool want daar heeft ze de looks niet voor. Alleen van het oudere pubbliek zou ze dan haar stemmen krijgen. logisch dat ze er uit ligt, dat ze nou ongelofelijk goed kan zingen doet er niet toe. Volgende week zal Jim het van de meisjes-stemmen moeten hebben en jamai van de jongens en het oudere publiek, Jim wint dus.
Hee, dit had ik nog niet gezien. Wijze woorden.
Oud 02-03-2003, 14:57
Blizz
Avatar van Blizz
Blizz is offline
is jamai serieus (nog) geen homo? lmfao, kan toch niet
__________________
http://www.twistedmojo.com/la.html
Oud 02-03-2003, 15:07
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
ik denk dat ie geen homo is...maar veel mensen beweren het hier wel...

wie heeft hier een gaydar?
__________________
<):o)
Oud 02-03-2003, 15:12
M*girl
Avatar van M*girl
M*girl is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef:
Och, daar gaat je kans op die auto
De doelgroep is zo ongeveer meisjes van 14/15 jaar (zoiets he ) en wat kan je winnen, EEN AUTO. jaja..
Oud 02-03-2003, 15:14
DarkRaven
Avatar van DarkRaven
DarkRaven is offline
Jim is lauw, Jim gaat winnen

Jamai is een dikke vette bolle, maar hij kan wel zingen, beter dan Jim, maar hij gaat toch niet winnen, want hij heeft te weinig mensen die achter hem staan
Oud 02-03-2003, 15:31
Maurice
Avatar van Maurice
Maurice is offline
ja prcies.

alle homo's en ouderen stemmen op jamai
alle meisjes op jim

wordt spannend.
__________________
they really got us by the nezmins
Oud 02-03-2003, 15:37
Verwijderd
Citaat:
morris schreef:
alle homo's en ouderen stemmen op jamai


ik stem op jim hoor
Oud 02-03-2003, 15:48
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
M*girl schreef:
De doelgroep is zo ongeveer meisjes van 14/15 jaar (zoiets he ) en wat kan je winnen, EEN AUTO. jaja..
wat klopt hier niet

__________________
<):o)
Oud 02-03-2003, 16:23
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
bertbart schreef:


ik stem op jim hoor
goed zo.
Oud 02-03-2003, 16:25
Sven
Avatar van Sven
Sven is offline
Jim of Jamai komt zo bij Life & Cooking vanwege dat campagne gedoe
Oud 02-03-2003, 16:29
scala
scala is offline
Citaat:
nare man schreef:
Hoe stom kunnen jullie allemaal zijn zeg? Het draait toch niet alleen om zangtalent. Ik weet niet of mensen het in de gaten hebben maar het hele Idols-concept is alleen bedoeld om geld mee te verdienen, niets meer en niets minder.
Je bent heus niet de enige die hier 'geweldig achter is gekomen' hoor, Milk zegt precies hetzelfde een pagina terug om maar niet te spreken over topic idols[3]..dus voor je mensen over 1 kam gaat scheren, even wat beter lezen aub.
Oud 02-03-2003, 16:35
Verwijderd
ik keek gister voor het eerst, hahahahahah die jim met ze boerenstem, dat die er nog inzit snap ik echtniet, dat geluid dat er uit komt, jezus ey...net een basgitaar ofzo, maar dan nog lelijker
Oud 02-03-2003, 16:41
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
ooow serieus allemaal doorgestoken . . . .
hind was gewoon verreuit de beste ik was echt ff in een kutbui als k uit deze 3 had moeten kiezen dan moest de finale gaan tusen jamai en hind
alleen had van mij zosja der echt nog in moeten zitten zij had ook echt een dijk van een stem echt een corrupte tering zooi allemaal die meisjes die jim zo leuk en lekker vinden en hij kan wel zingen NOT kom op hier aarde hij zal volgens mij ook volgende week wel winnen zeeeer onterecht
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 02-03-2003, 16:42
scala
scala is offline
moet je zien, hier kan je zogenaamd een foto van je idol krijgen met je handtekening grappig bed8, maar hoezo fake
Oud 02-03-2003, 16:44
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
nare man schreef:
Hoe stom kunnen jullie allemaal zijn zeg? Het draait toch niet alleen om zangtalent. Ik weet niet of mensen het in de gaten hebben maar het hele Idols-concept is alleen bedoeld om geld mee te verdienen, niets meer en niets minder.

Jim is in de finale gekomen en zal volgens mij ook wel winnen omdat hij gewoon het meest voor de hand liggende popidool is. Wees nou eerlijk, op wie is Idols gericht? Welke groep brengt in verhouding het meeste geld in het laatje bij platenmaatschappijen, niet alleen door singletjes te kopen maar door te SMSen, de merchandise, de concerten, noem maar op? Juist, blije 14-jarige meisjes die helemaal smelten bij het zien van Jims lekkere koppie.

Alledrie kunnen ze goed zingen, maar Hind is gewoon geen idool. Het is moeilijk uit te leggen waar het aan ligt (lees het stukje over Factor X in de Volkskrant van afgelopen zaterdag ) maar zij zal gewoon nooit zo'n idool worden als Jim wel zal kunnen zijn. En dat is voor de jury en makers van Idols het enige criterium. Het heet niet voor niets Idols.
knappe jongen hoor, was nog niemand opgekomen
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 02-03-2003, 16:57
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Citaat:
scala schreef:
moet je zien, hier kan je zogenaamd een foto van je idol krijgen met je handtekening grappig bed8, maar hoezo fake
lol, geinig
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Oud 02-03-2003, 17:00
Verwijderd
Maar die factor X is volgens mij ook uitstraling hebben, en dat heeft Jim nou HELEMAAL niet...
Maarjah, je weet maar nooit met die 14/15 jarige meisjes...
Oud 02-03-2003, 17:02
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
lol die arme Jim gaat gewoon uitgebuit worden door een paar slimme mensen (als hij wint dan).
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Oud 02-03-2003, 17:43
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
K ga uit protest toch gewoon die poster van Hind buiten hangen!!!!!!!!!!!!!!
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Oud 02-03-2003, 18:01
Sven
Avatar van Sven
Sven is offline
Citaat:
owlbeer schreef:
K ga uit protest toch gewoon die poster van Hind buiten hangen!!!!!!!!!!!!!!
Er zijn toch alleen posters verkrijgbaar van de finalisten?
Oud 02-03-2003, 18:02
DarkRaven
Avatar van DarkRaven
DarkRaven is offline
Ja, alleen van Jim en Jamai
Oud 02-03-2003, 18:14
maantje tuurt
Avatar van maantje tuurt
maantje tuurt is offline
bah, hind heeft gewoon de beste stem

in jim zn stem zit gewoon geen variatie, ik bedoel geef toe, ik zet de radio denk'k uit als ik hem zou horen... jamai dan maar hoop ik.
__________________
if I can't dance I don't want to be part of your revolution
Oud 02-03-2003, 18:14
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
N00dles schreef:
Maar die factor X is volgens mij ook uitstraling hebben, en dat heeft Jim nou HELEMAAL niet...
Maarjah, je weet maar nooit met die 14/15 jarige meisjes...
blijkbaar vinden die grietjes jim toch leuk, ook al vind jij dat ie geen uitstraling heeft (ben ik het overigens mee eens).
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 02-03-2003, 18:30
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
oooooooow wat ergerlijk: die kinderen die gister tijdens de uitzending zaten te schreeuwen toen Jim gezongen had! wat een kleuters zeg, niet normaal.
zelfs de juryleden waren het helemaal beu.

Jim mag gewoon niet winnen, het is echt nog een kind. hij weet niet wat hij met al die aandacht moet en ik heb al een tijd geleden gelezen dat hij zichzelf later in een musical ziet spelen. ik denk niet dat hij het lang uit zal houden. hij moet tenslotte ook nog 2 jaar school. verder heeft ie geen goede uitstraling, entertaint ie het publiek nauwelijks en weet ie een beetje te goed dat ie knap is.
ow ja, en hij kan maar 1 noot zingen, lijkt t wel.

neej, Jamai moet winnen. een kei in entertainen, goede uitstraling en gewoon zichzelf. een echte artiest.
Oud 02-03-2003, 18:31
GUANO APES!!
GUANO APES!! is offline
ik denk dat jim ook wint zijn de meisjes toch ut meest gek op

keek laatst een discurssie op ned 1 over idols mogt je je meening erover geven, was echt leuk zie je pas hoeveel mensen erop tegen zijn
__________________
SMOEL HOUWE!
Oud 02-03-2003, 19:10
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Talon schreef:
you're welcome

precies zoals starmaker, k-otic vond iedereen wel aardig, en nu zijn ze uit elkaar. sita werd als grote winnares gezien, maakte een cd en zong met marco, maar waar is ze nu? ik vind haar ook niet echt een topartiest... misschien over een jaar of 5?

ik hoor vaak bij idols dat ze het nummer dat ze zingen beter vinden klinken dan het origineel... dit is dus echt niet waar..
laatst bv heaven van bryan adams.. geen enkele idolsdeelnemer kan en mag zich vergelijken met zo'n artiest zonder zichzelf te schamen.

erg leuk al die artiestjes van tegenwoordig.. ze maken 1 hit en zijn weg... terwijl de echte artiesten een paar jaar stil blijven en weer terug komen met een nieuwe hit.
phil collins bv, de meeste mensen zullen hem een oude vent vinden, maar toch maakte en maakt hij heel erg goede muziek

(waar heb ik het toch allemaal over *blijft voortaan maar van de wijn af* )
eindelijk iemand die mijn mening deelt!!! Ik vind die cover van Bryan Adams zoooo lelijk!! Het hele nummer is verziekt en het was zoo'n mooi nummer! Phil Collins vind ik heel goede muziek maken, en inderdaad al die artiesten van nu
Sita vind ik ook geen geweldige stem hebben en Jim alleen al helemaal niet. Ik was dan ook helemaal in shock toen ik hoorde dat hij in de finale zat en Hind eruit is... terwijl ze nog nooit op de kruk heeft gezeten!!!

Maar ik denk eigenlijk dat het komt omdat Jim en Jamai allebei jongens zijn, en meiden reageren nou eenmal wat hysterischer op mannelijke popidole dan jongens op vrouwelijke popidolen... dit is mijn mening, als iemand er wat tegenin te brengen heeft hoor ik dat graag

ik denk niet dat het doorgestoken kaart is... de populairste verkoopt namelijk straks het meest en ze moeten dr natuurlijk wel aan verdienen...
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Oud 02-03-2003, 19:11
Sarsefras
Avatar van Sarsefras
Sarsefras is offline
hoe kom je aan zo'n poster van jim of jamai dan?
Oud 02-03-2003, 19:19
Violet15
Violet15 is offline
het is volgens mij ook doorgestoken kaart. Ik vind dat die Jim helemaal niet kan zingen en dat het alleen is omdat hij er `goed`uitziet, ik vind dat hij er een beetje goed uitziet maar hij weet het toch van zichzelf en dan is de leuke eraf, Hind mocht er van mij in blijven!

Ik hoop dat Jamai wint!

groetjes xxx Violet
Oud 02-03-2003, 19:23
Violet15
Violet15 is offline
Ik vind dat Jim een arrogante kwal is sorry ( ik weet dat ik veel commentaar krijg) maar dat is mijn mening
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken Idols forum hot or not
Shitonya
31 02-05-2004 08:55
Films, TV & Radio Idols 2: de finales
Hoipiepeloi
500 24-03-2004 13:56
Films, TV & Radio Idols 2: Nog meer amateurs? [3]
xx
500 22-02-2004 14:03
Films, TV & Radio Idols 2: Workshops Poll
Ovidius
72 02-02-2004 17:50
Psychologie gelukkig... blij... emotioneel. hebben jullie dit weleens?!
Fantôme
16 06-01-2004 19:31
Films, TV & Radio Idols 2 > wie doet er mee
jewel4life
5 15-09-2003 20:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:07.