Oud 26-11-2003, 17:35
$uperGirl
Avatar van $uperGirl
$uperGirl is offline
DIT WAS ZO'N LEUKE AFLEVERING!!!!!!!
Rory & Jess Rory & Jess Rory & Jess Rory & Jess Rory & Jess Rory & Jess Rory & Jess Rory & Jess Rory & Jess Rory & Jess Rory & Jess Rory & Jess Rory & Jess Rory & Jess Rory & Jess Rory & Jess

Ze zijn echt leuk samen!!! en die ouders van lorelai waren ook zo grappig alleen wel een zielig stukje met dean.
__________________
If the facts don't fit the theory, change the facts.
Advertentie
Oud 26-11-2003, 20:05
@ngel from Hell
@ngel from Hell is offline
[IMG][/IMG]


hihihihi

He used to work at Blockbuster in La Jolla.
He was considering being a professional surfer.
He loves emo (hae)music.
He likes the same type of music as the character he plays, Seth Cohen.
Many roles that he gets his character skate boards but in real life he is not a good skater I guess he has the look of a skater.







Spoiler
__________________
Learn the rules, then break them
Oud 26-11-2003, 20:11
Dolby Surreal
Avatar van Dolby Surreal
Dolby Surreal is offline
Citaat:
Vash! schreef op 26-11-2003 @ 17:37:
wat praten die twee snel tegen elkaar zeg
dat is juist het geweldige aan die hele serie, de onmogelijk snelle dialogen
Oud 26-11-2003, 20:55
Pla
Pla is offline
Citaat:
@ngel from Hell schreef op 26-11-2003 @ 21:05:
[url=[IMG]
Spoiler
NEEE!
__________________
duss..
Oud 26-11-2003, 21:00
Briseďs
Avatar van Briseďs
Briseďs is offline
Citaat:
@ngel from Hell schreef op 26-11-2003 @ 21:05:
http://www.tvtome.com/tvtome/servlet/PersonDetail/personid-32634][afbeelding][/IMG]


Enne, staat daar nou dat ie in Judging Amy die belachelijke nep-gothic speelde die zichzelf Romeo noemde en zn vriendin hielp met r zelfmoord? whahahahahahhahaha Wat een lol!
__________________
Hela världen är sĺ underbar
Oud 27-11-2003, 10:17
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
linda85 schreef op 26-11-2003 @ 13:34:
nou heb ik toch nog een spoiler gelezen
Spoiler

Spoiler
Oud 27-11-2003, 15:42
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
kut man!! door overmatige werkdruk ben ik dinsdag gilmore gewoon vergeten
Oud 27-11-2003, 19:27
Briseďs
Avatar van Briseďs
Briseďs is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef op 27-11-2003 @ 11:17:
Jess is seksie Jess is seksie!
Ik vond dat dat wel een spoiler-vrij stukje verdiende
__________________
Hela världen är sĺ underbar
Oud 27-11-2003, 20:30
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Briseďs schreef op 26-11-2003 @ 22:00:
[afbeelding]

Enne, staat daar nou dat ie in Judging Amy die belachelijke nep-gothic speelde die zichzelf Romeo noemde en zn vriendin hielp met r zelfmoord? whahahahahahhahaha Wat een lol!
whahhaha ja dat staat er idd! dat was zo dom! leuk om te lezen dat ik niet de enige was die dat keek

oh maar mensen wat gaan we snel door de pagina's heen! ik kom 1 dag niet en ik moet meteen 2 blz doorlezen!

maar anyway, geweldige aflevering! rory en jess natuurlijk.
maar ook die stukjes met Emily/Richard waren lief
alleen gemeen van Richard dat ie dat stiekem deed, hoewel ik wel vond dat ie t goed bedoeld had. hij had t gewoon moeten zeggen. zeker omdat ie hiermee ook Lorelai heel erg kwetste...en dat mag niet, want Lorelai is cool
en t einde vond ik best zielig. nou nee, ik weet niet, een beetje gemeen ofzo, want ik vind dat Dean best een beetje normaler had kunnen reageren. ok, hij is boos, maar ik vond wel dat Rory het heel netjes deed, dus hij had best ff aardig kunnen doen.
en geen Paris en Lane
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 27-11-2003, 21:10
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
was de aflevering van deze week 'let the games begin' ????
Oud 27-11-2003, 21:58
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
sublime schreef op 27-11-2003 @ 22:10:
was de aflevering van deze week 'let the games begin' ????
ja klopt.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 28-11-2003, 11:17
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
Citaat:
linda85 schreef op 27-11-2003 @ 22:58:
ja klopt.
thanx

ik ben nu aan t downen en kijk steeds al stukjes en ik zit me echt kapot te lachen om jess en rory en luke die binnen komt op t moment dat ze gaan zoenen

o my god de deur moet open!!!
Oud 28-11-2003, 13:43
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Ik denk dat Rory toch naar Yale gaat.
__________________
I'll find you.
Oud 28-11-2003, 14:27
Verwijderd
Ik zit met een probleem.. wat was er nu precies gebeurt tussen Dean en Rory met dat zij in die boom zat (laatste aflevering) want toen gingen mensen mij bellen en kon ik het niet meer volgen

Dus.. wat was er precies.. ik weet wel dat hij zijn moeder nog niet had vertelt dat het uit was maar verder niet..
Oud 28-11-2003, 14:56
Briseďs
Avatar van Briseďs
Briseďs is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 28-11-2003 @ 15:27:
Ik zit met een probleem.. wat was er nu precies gebeurt tussen Dean en Rory met dat zij in die boom zat (laatste aflevering) want toen gingen mensen mij bellen en kon ik het niet meer volgen

Dus.. wat was er precies.. ik weet wel dat hij zijn moeder nog niet had vertelt dat het uit was maar verder niet..
Zij wilde hem uitleggen dat ze spijt had van hoe ze hem de afgelopen tijd behandeld had. En ze wilde duidelijk maken dat ze wel echt van m hield en dat ze hoopte dat hij haar ooit niet meer zou haten. En toen zei hij dat hij dat ook hoopte en toen deed ie t raam dicht.

Correct me if I'm wrong.
__________________
Hela världen är sĺ underbar
Oud 28-11-2003, 15:15
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Briseďs schreef op 28-11-2003 @ 15:56:
Zij wilde hem uitleggen dat ze spijt had van hoe ze hem de afgelopen tijd behandeld had. En ze wilde duidelijk maken dat ze wel echt van m hield en dat ze hoopte dat hij haar ooit niet meer zou haten. En toen zei hij dat hij dat ook hoopte en toen deed ie t raam dicht.

Correct me if I'm wrong.
klopt wel, maar dat dean dat zelf ook hoopte kwam d'r zeg maar best wel rottig uit. Hij was dus nog steeds boos, terwijl Rory het juist min of meer goed wilde maken door te vertellen dat hij gelijk had, maar dat ze dat zelf al die tijd niet door had gehad. En dat ze idd echt van hem hield.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 28-11-2003, 19:34
Verwijderd
Citaat:
linda85 schreef op 28-11-2003 @ 16:15:
klopt wel, maar dat dean dat zelf ook hoopte kwam d'r zeg maar best wel rottig uit. Hij was dus nog steeds boos, terwijl Rory het juist min of meer goed wilde maken door te vertellen dat hij gelijk had, maar dat ze dat zelf al die tijd niet door had gehad. En dat ze idd echt van hem hield.
jah. maar het komt wel weer goed tussen hun denk
Oud 30-11-2003, 14:03
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
inmiddels eindelijk de hele aflevering van vorige week gezien, en twas echt een geweldige aflevering!! woh! *blijig* *zin in dinsdag*
Oud 30-11-2003, 14:09
Winner
Avatar van Winner
Winner is offline
Ben ik hier de enige die helemaal overstuur is van het feit dat Rory en Dean uit elkaar zijn? Ik vind die Jess echt een verschrikking, niks voor haar. En ik ben bang dat Rory nu gaat ontsporen. Ze was altijd zo'n lief meisje, en nou wordt ze geleidelijk aan steeds brutaler (dinsdag niet gezien dan ze een soort van bolling in haar haart had zitten en meer make-up droeg dan gewoon ofzo?!). Ze is helemaal aan het ontsporen!!! En dan nog maar te zwijgen van dat ordinaire afspraakje bij het tankstation. Ik kijk echt met hele andere ogen naar haar ineens. Ik hoop maar dat het een fase is en dat ze die vuile eikel Jess snel dumpt en met spijt over haar domheid teruggaat bij Dean. Jess is geen goed vriendje voor haar hij heeft een veel te grote bek. En ze moet gewoon lekker naar Harvard. Ze moet Richard maar een tijdje negeren vind ik, dat zal hem leren.
__________________
BORED NOW...
Oud 30-11-2003, 14:18
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
jess is juist veel en veel en veel leuker dan dean en ze passen juist veel en veel en veel beter bij elkaar dan dean en rory.

*hmm jess is zoo kjoetig *
Oud 30-11-2003, 14:40
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Winner schreef op 30-11-2003 @ 15:09:
Ben ik hier de enige die helemaal overstuur is van het feit dat Rory en Dean uit elkaar zijn? Ik vind die Jess echt een verschrikking, niks voor haar. En ik ben bang dat Rory nu gaat ontsporen. Ze was altijd zo'n lief meisje, en nou wordt ze geleidelijk aan steeds brutaler (dinsdag niet gezien dan ze een soort van bolling in haar haart had zitten en meer make-up droeg dan gewoon ofzo?!). Ze is helemaal aan het ontsporen!!! En dan nog maar te zwijgen van dat ordinaire afspraakje bij het tankstation. Ik kijk echt met hele andere ogen naar haar ineens. Ik hoop maar dat het een fase is en dat ze die vuile eikel Jess snel dumpt en met spijt over haar domheid teruggaat bij Dean. Jess is geen goed vriendje voor haar hij heeft een veel te grote bek. En ze moet gewoon lekker naar Harvard. Ze moet Richard maar een tijdje negeren vind ik, dat zal hem leren.
hehe, maak je niet zo druk joh
maar nee, je bent niet de enige. Ik vind Jess ook een stuk minder leuk dan Dean. Mja als Rory t graag wil..? Ze zal wel veranderen denk ik ja. maar misschien is het juist Jess die gaat veranderen, dat zou wel leuk zijn
ach ja, we zien het vanzelf wel!
en dat van harvard of Yale boeit me niet zo. als ze maar naar een school gaat die ze leuk vindt. en als ze naar yale gaat kan ze tenminste thuis blijven wonen, wat betekent dat we nog steeds genoeg Lorelai te zien krijgen

mensen, vanavond weer!
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 30-11-2003, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Blubje schreef op 30-11-2003 @ 15:40:


mensen, vanavond weer!
de herhalingen he? hoelaat ook al weer?
Oud 30-11-2003, 16:03
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Rianne schreef op 30-11-2003 @ 16:42:
de herhalingen he? hoelaat ook al weer?
18.35
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 30-11-2003, 18:33
nińa
Avatar van nińa
nińa is offline
ben blij dat er herhalingen zijn
tristin
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Oud 30-11-2003, 18:40
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
leuke aflevering vandaag!
The Bangles
t gaat al beter tussen Paris en Rory
Luke had een vriendinnetje
naja gewoon leuke aflevering...

oeh. t 'previously on gilmore girls' filmpje was wel leuk in elkaar gezet! allemaal lieve Luke/Lorelai momenten
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 30-11-2003, 19:07
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
de eerste x dat ik deze aflevering zag vond ik het al zielig, maar nu weer: dat lorelai en sookie helemaal achteraan moesten zitten, terwijl die twee stomme dozen hun stoelen van rij 9 leeg lieten!
lorelai is echt
en paris ook. Echt lief hoe ze zei dat dit haar leukste avond ooit was.
En rory zag er grappig uit met dat vlechtje, echt zo'n hippie idee
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 30-11-2003, 21:21
nińa
Avatar van nińa
nińa is offline
Toen 1 van die figuren Jess bleek te heten dacht ik echt van "nu al" maar hij was het duidelijk niet
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Oud 30-11-2003, 21:22
Verwijderd
Citaat:
linda85 schreef op 30-11-2003 @ 20:07:
de eerste x dat ik deze aflevering zag vond ik het al zielig, maar nu weer: dat lorelai en sookie helemaal achteraan moesten zitten, terwijl die twee stomme dozen hun stoelen van rij 9 leeg lieten!
lorelai is echt
en paris ook. Echt lief hoe ze zei dat dit haar leukste avond ooit was.
En rory zag er grappig uit met dat vlechtje, echt zo'n hippie idee
precies wat ik wilde zeggen
Oud 01-12-2003, 09:31
nińa
Avatar van nińa
nińa is offline
welke serie en aflevering is nu bezig? (ivm met downloaden)(ben er achter gekomen dat 2x per week niet genoeg voor me is)
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Oud 01-12-2003, 12:15
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
linda85 schreef op 30-11-2003 @ 20:07:

lorelai is echt
jupz, door deze episode wist ik weer precies waarom ik Lorelai ook alweer zo cool vond

en Paris was geweldig, echt lief dat ze dat zei. Zou je eigenlijk niet verwachten dat zij het t leukst zou vinden. (ja ok, doordat we de nieuwe seizoenen kennen wel natuurlijk )
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 01-12-2003, 14:09
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
Nina schreef op 01-12-2003 @ 10:31:
welke serie en aflevering is nu bezig? (ivm met downloaden)(ben er achter gekomen dat 2x per week niet genoeg voor me is)
Herhalingen: gister was aflevering 13 van seizoen 1
Nieuwe afleveringen: morgen komt aflevering 9 van seizoen 3
(je kunt het opzoeken op veel GG-sites)

Wat een trutten die .... en ..... (hoe heten ze? )
Wel een leuke aflevering, maar ik had hem voor het grootste deel al gezien.
Oud 01-12-2003, 14:19
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Hai,

Wij hebben sinds kort schotel-antenne TV (eindelijk, na jaren smeken, want m'n moeder wilde dat eerst niet), waardoor ik nu eindelijk series kan volgen waar ik al zoveel over gehoord heb. Zoals bijvoorbeeld "Gilmore Girls." Ik heb gisteren (zondag) voor het eerst een "Gilmore Girls" aflevering gezien, en ik vond het best leuk.

Maar nu heb ik een vraagje. "Gilmore Girls" wordt 2x per week uitgezonden, op dinsdag en op zondag. Ik zie dat de aflevering op zondag steeds een herhaling is. Is de aflevering van zondag altijd de herhaling van de aflevering van dinsdag, of niet? Dat wou ik graag even weten.

Alvast bedankt, hč!

Groetjes,

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 01-12-2003, 14:36
scala
scala is offline
Citaat:
Ripper schreef op 01-12-2003 @ 15:19:
Maar nu heb ik een vraagje. "Gilmore Girls" wordt 2x per week uitgezonden, op dinsdag en op zondag. Ik zie dat de aflevering op zondag steeds een herhaling is. Is de aflevering van zondag altijd de herhaling van de aflevering van dinsdag, of niet? Dat wou ik graag even weten.

Alvast bedankt, hč!
jeej fijn dat je mee kunt kijken

Op de dinsdag zijn de nieuwste afleveringen en op de zondag zijn ze het eerste seizoen aan het herhalen
&
ur welcome
Oud 01-12-2003, 16:15
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
MoonMonkey schreef op 01-12-2003 @ 15:09:


Wat een trutten die .... en ..... (hoe heten ze? )
Louise en Madeline
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 01-12-2003, 19:13
machtigespa
machtigespa is offline
wist je dat die ma dr vroeg bij was

Date of birth (location)
16 March 1967
Honolulu, Hawaii, USA


Date of birth (location)
16 September 1981
Houston, Texas, USA


14 1/2 om precies te zijn

[TV-Series 2000-????]

en waarom zit zij als 19 jarige nog op een middelbare school?
Oud 01-12-2003, 19:22
Briseďs
Avatar van Briseďs
Briseďs is offline
__________________
Hela världen är sĺ underbar
Oud 01-12-2003, 20:21
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
machtigespa schreef op 01-12-2003 @ 20:13:
wist je dat die ma dr vroeg bij was

Date of birth (location)
16 March 1967
Honolulu, Hawaii, USA


Date of birth (location)
16 September 1981
Houston, Texas, USA


14 1/2 om precies te zijn

[TV-Series 2000-????]

en waarom zit zij als 19 jarige nog op een middelbare school?

als jij nog altijd gelooft dat acteur en personage dezelfden zijn, dan moet jou nog een hoop worden uitgelegd...
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 01-12-2003, 20:33
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
machtigespa schreef op 01-12-2003 @ 20:13:
wist je dat die ma dr vroeg bij was

Date of birth (location)
16 March 1967
Honolulu, Hawaii, USA


Date of birth (location)
16 September 1981
Houston, Texas, USA


14 1/2 om precies te zijn

[TV-Series 2000-????]

en waarom zit zij als 19 jarige nog op een middelbare school?
Oud 01-12-2003, 20:53
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
machtigespa schreef op 01-12-2003 @ 20:13:
wist je dat die ma dr vroeg bij was

Date of birth (location)
16 March 1967
Honolulu, Hawaii, USA


Date of birth (location)
16 September 1981
Houston, Texas, USA


14 1/2 om precies te zijn

[TV-Series 2000-????]

en waarom zit zij als 19 jarige nog op een middelbare school?
als je nou ook even uitlegt waar je het over hebt, dan zou dat handig zijn...
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 02-12-2003, 08:27
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
Blubje schreef op 01-12-2003 @ 21:53:
als je nou ook even uitlegt waar je het over hebt, dan zou dat handig zijn...
Ik denk dat hij denkt dat dit de geboortedatums van Rory en Lorelai zijn, maar het zijn de geboortedatums van de actrices. Of hij denkt dat de actrices zichzelf spelen, oid.
Of hij lult gewoon maar wat.
Oud 02-12-2003, 13:40
Sandpaper Tears
Avatar van Sandpaper Tears
Sandpaper Tears is offline
Ik begin het een steeds irritanter programma worden.
Dat verschrikkelijk burgerlijke dorpje, die dansmarathon , Rory die nooit eens lekker gaat puberen..
Het enige leuke zijn de Dean-Rory-Jess perikelen
__________________
"Father...yes son...I want to kill you//Mother...I want to...@#$%#^****%!!!!!"
Oud 02-12-2003, 13:48
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Sandpaper Tears schreef op 02-12-2003 @ 14:40:
Ik begin het een steeds irritanter programma worden.
Dat verschrikkelijk burgerlijke dorpje, die dansmarathon , Rory die nooit eens lekker gaat puberen..
Het enige leuke zijn de Dean-Rory-Jess perikelen
dat is juist het leuke: niks klopt daar!
dat verschrikkelijk burgerlijke dorpje is om je kapot over te lachen. Er zal toch echt geen enkel dorpje zijn waar het er op die manier aan toe gaat, met dorpsvergaderingen, rouwdiensten voor een kat enz. Die dansmarathon hoort daar ook bij, net als al die achterlijke feesten van Taylor
En Rory pubert een beetje, ze papt met jongens aan en gaat meer tegen d'r opa en oma in. Maar als Rory écht zou gaan puberen zou het niet leuk meer worden. Dan zou ze veel ruzie moeten maken met d'r moeder (wat niet echt leuk is voor de serie) en stoppen met al dat studeren (wat zowel voor de verhaallijn als het karakter van rory funest is).
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 02-12-2003, 13:57
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
MoonMonkey schreef op 02-12-2003 @ 09:27:
Ik denk dat hij denkt dat dit de geboortedatums van Rory en Lorelai zijn, maar het zijn de geboortedatums van de actrices. Of hij denkt dat de actrices zichzelf spelen, oid.
Of hij lult gewoon maar wat.
hehe, ik denk dat we er nooit achter zullen komen
maar volgens mij zijn het de geboortedata van de actrices en denkt hij dat zij in het echt ook moeder en dochter zijn. (want 14,5 komt weer niet overeen met de 16 jaar in de serie enzo...) dus dat zal het wel zijn dan
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 02-12-2003, 14:17
Sandpaper Tears
Avatar van Sandpaper Tears
Sandpaper Tears is offline
Citaat:
linda85 schreef op 02-12-2003 @ 14:48:
dat is juist het leuke: niks klopt daar!
dat verschrikkelijk burgerlijke dorpje is om je kapot over te lachen. Er zal toch echt geen enkel dorpje zijn waar het er op die manier aan toe gaat, met dorpsvergaderingen, rouwdiensten voor een kat enz. Die dansmarathon hoort daar ook bij, net als al die achterlijke feesten van Taylor
En Rory pubert een beetje, ze papt met jongens aan en gaat meer tegen d'r opa en oma in. Maar als Rory écht zou gaan puberen zou het niet leuk meer worden. Dan zou ze veel ruzie moeten maken met d'r moeder (wat niet echt leuk is voor de serie) en stoppen met al dat studeren (wat zowel voor de verhaallijn als het karakter van rory funest is).
Zo kun je het ook zien
__________________
"Father...yes son...I want to kill you//Mother...I want to...@#$%#^****%!!!!!"
Oud 02-12-2003, 14:42
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
linda85 schreef op 02-12-2003 @ 14:48:
dat is juist het leuke: niks klopt daar!
dat verschrikkelijk burgerlijke dorpje is om je kapot over te lachen. Er zal toch echt geen enkel dorpje zijn waar het er op die manier aan toe gaat, met dorpsvergaderingen, rouwdiensten voor een kat enz. Die dansmarathon hoort daar ook bij, net als al die achterlijke feesten van Taylor
Mijn nichtje woont in een dorp waar het er wel een beetje zo aan toe gaat. Met dorpsvergaderingen enzo

Citaat:
Blubje schreef op 02-12-2003 @ 14:57:
hehe, ik denk dat we er nooit achter zullen komen
maar volgens mij zijn het de geboortedata van de actrices en denkt hij dat zij in het echt ook moeder en dochter zijn. (want 14,5 komt weer niet overeen met de 16 jaar in de serie enzo...) dus dat zal het wel zijn dan
Is ook zo In seizoen 4 zit Rory op de universiteit en zou dus 18 of 19 moeten zijn, en geen 22.
Oud 02-12-2003, 14:59
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
MoonMonkey schreef op 02-12-2003 @ 15:42:
Mijn nichtje woont in een dorp waar het er wel een beetje zo aan toe gaat. Met dorpsvergaderingen enzo


waar is dat?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 02-12-2003, 16:30
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
mensen, nog maar 3 uurtjes! ik kan niet wachten
als ik teletekst zo lees, wordt het een leuke eps vandaag
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 02-12-2003, 17:43
Verwijderd
Citaat:
linda85 schreef op 02-12-2003 @ 14:48:
dat is juist het leuke: niks klopt daar!
dat verschrikkelijk burgerlijke dorpje is om je kapot over te lachen. Er zal toch echt geen enkel dorpje zijn waar het er op die manier aan toe gaat, met dorpsvergaderingen, rouwdiensten voor een kat enz. Die dansmarathon hoort daar ook bij, net als al die achterlijke feesten van Taylor
En Rory pubert een beetje, ze papt met jongens aan en gaat meer tegen d'r opa en oma in. Maar als Rory écht zou gaan puberen zou het niet leuk meer worden. Dan zou ze veel ruzie moeten maken met d'r moeder (wat niet echt leuk is voor de serie) en stoppen met al dat studeren (wat zowel voor de verhaallijn als het karakter van rory funest is).
'k Vind juist dat ze wel flink aan het puberen is... dan zou ik wel nooit echt gepuberd hebben... Ik denk dat de meeste meisjes wel zo puberen als Rory (hoewel er natuurlijk meisjes zijn met hele andere interesses, maar dat staat daar los van). Dat vind ik dus echt wel realistisch.

En het dorpje; mijn vriend is opgegroeid in zo'n soort dorp, iedereen kende elkaar en er zaten ook wat rare types tussen. Ook waren er vergaderingen enzo, waar nooit iets in bereikt werd hoor, maar toch. Ook veel rare feesten enzo... Mja, 't is niet totaal onrealistisch.
Oud 02-12-2003, 18:10
@ngel from Hell
@ngel from Hell is offline
in usa heb je juist veel van die dorpen ik ben er een aantal zomers in een ervan geweest, toen was er ook een rommelmarkt echt geweldig hoe dat was de mainstreet was helemaal afgezet
en daar waren allemaal kraampjes met van alles tot $ 6 en op de laatste dag was alles voor de halfe prijs er waren ook elke week thema feesten allemaal door die mensen georganiseerd, echt gewledig dat ze elkaar zo kennen ikke wille ook
__________________
Learn the rules, then break them
Oud 02-12-2003, 18:35
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 02-12-2003 @ 18:43:
'k Vind juist dat ze wel flink aan het puberen is... dan zou ik wel nooit echt gepuberd hebben... Ik denk dat de meeste meisjes wel zo puberen als Rory (hoewel er natuurlijk meisjes zijn met hele andere interesses, maar dat staat daar los van). Dat vind ik dus echt wel realistisch.

hmm. dan ben ik nu wel erg aant puberen
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio [Spoilertopic] Gilmore Girls part 2
Dexter_M
72 05-06-2007 21:28
Films, TV & Radio the gilmore girls
Silent Enigma
615 25-09-2004 15:09
Films, TV & Radio top 10 series (wekelijkse series met lengte ca. 45-50 minuten)
superjip
8 08-04-2004 14:06
Films, TV & Radio Je top 3 van favoriete tv-programma's..
Carpe Diem
62 23-05-2003 22:40
Films, TV & Radio Top 3 Humor op tv
Serebeii
26 17-12-2002 20:25
Films, TV & Radio Beste Serie
CoRnFlAkEs
32 28-04-2002 13:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:32.