Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2004, 13:58
Orlygirl66
Orlygirl66 is offline
Je kan gewoon niet zeggen wie het idool word want wie had er verw8 dat Jamai het zou worden ik nie hoor
Advertentie
Oud 17-03-2004, 15:00
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
Boris is Wel Arrogant

Boris: 'Ik vind mijzelf een integer persoon'

Ciao
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Oud 17-03-2004, 15:04
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
omrielevie schreef op 17-03-2004 @ 16:00:
Boris is Wel Arrogant

Boris: 'Ik vind mijzelf een integer persoon'

Ciao
hij zei niet: ik vind mezelf...

hij zei dat hij misschien wat integer is en dat is heel wat anders!


Ik denk dat hij op mensen arrogant overkomt omdat hij niet zo goed weet hoe hij zich moet gedragen. Tenminste, ik vind het lijken alsof hij een beetje verlegen is maar tegelijkertijd toch wel wat wil doen om geliefd te zijn bij het publiek (want daar draait het om bij idols). En dit zal op sommige mensen als arrogant overkomen.
Oud 17-03-2004, 16:59
nienie
Avatar van nienie
nienie is offline
Citaat:
omrielevie schreef op 17-03-2004 @ 16:00:
Boris is Wel Arrogant

Boris: 'Ik vind mijzelf een integer persoon'

Ciao
Waarom mag je dat niet van jezelf zeggen? Ik weet ook van mezelf dat ik verlegen ben, en dat zeg ik ook als dat nodig is.
Oud 17-03-2004, 17:09
Verwijderd
Ik denk dat Boris verlegen is. Ik ben ook erg verlegen geweest en begreep van sommige mensen dat dat ook als verwend of arrogant over kon komen, sindsdien zeg ik soms dat ik verlegen ben, dat werkt.
Maar nu zie ik om me heen nog steeds dat mensen die het niet duidelijk maken, als arrogant worden gezien. Denk dat dus niet meteen wanneer iemand niet zo veel zegt of niet meteen iemand om de nek vliegt, 't kan ook een verlegen of ingetogen persoon zijn.
Oud 17-03-2004, 17:18
Hyphen
Avatar van Hyphen
Hyphen is offline
Citaat:
Raakaap schreef op 14-03-2004 @ 18:18:
Trouwens, waarom kunnen mensen geen topics aanmaken. Zet toch eens een deelnummer in de titel!!
Waarom zou dat moeten?? Zodat je kunt zeggen:
"Wow, wat zijn er al veel topics geweest! Dit is al de 16e!"??
__________________
I'll make you banana pancakes pretending it's the weekend now
Oud 17-03-2004, 17:27
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 17-03-2004 @ 18:09:
Ik denk dat Boris verlegen is. Ik ben ook erg verlegen geweest en begreep van sommige mensen dat dat ook als verwend of arrogant over kon komen, sindsdien zeg ik soms dat ik verlegen ben, dat werkt.
Maar nu zie ik om me heen nog steeds dat mensen die het niet duidelijk maken, als arrogant worden gezien. Denk dat dus niet meteen wanneer iemand niet zo veel zegt of niet meteen iemand om de nek vliegt, 't kan ook een verlegen of ingetogen persoon zijn.
maar 't gaat vooral om het feit dat z'n daden z'n woorden een beetje tegenspreken.
Wel handgebaren maken voor meer applaus enzo, maar tegelijkertijd zeggen dat je integer bent. Die combinatie maakt vooral dat men (ik althans) gaat twijfelen aan z'n woorden.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 17-03-2004, 19:37
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
Balance schreef op 17-03-2004 @ 18:27:
maar 't gaat vooral om het feit dat z'n daden z'n woorden een beetje tegenspreken.
Wel handgebaren maken voor meer applaus enzo, maar tegelijkertijd zeggen dat je integer bent. Die combinatie maakt vooral dat men (ik althans) gaat twijfelen aan z'n woorden.
ik denk dat dat tegenstrijdige ook door zijn verlegenheid komt. Hij weet niet goed wat hij moet doen en doet daarom misschien wel dingen die anders overkomen dan ze bedoeld zijn.
Oud 17-03-2004, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 17-03-2004 @ 18:27:
maar 't gaat vooral om het feit dat z'n daden z'n woorden een beetje tegenspreken.
Wel handgebaren maken voor meer applaus enzo, maar tegelijkertijd zeggen dat je integer bent. Die combinatie maakt vooral dat men (ik althans) gaat twijfelen aan z'n woorden.
Mja, ik denk dus dat hij wel spontaan probeert te doen, maar daar niet helemaal z'n houding in weet te vinden. Dan komt het dus raar over
Oud 17-03-2004, 19:46
Goede Fee
Avatar van Goede Fee
Goede Fee is offline
Citaat:
Sweet Revenge schreef op 17-03-2004 @ 20:37:
ik denk dat dat tegenstrijdige ook door zijn verlegenheid komt. Hij weet niet goed wat hij moet doen en doet daarom misschien wel dingen die anders overkomen dan ze bedoeld zijn.
Misschien is ie dan wel arrogant (dat schijnt hij volgens mijn moeder, die een keer een optreden van hem heeft moeten regelen, ook te zijn). Dat maakt hem voor míj niet minder leuk!

__________________
<3

Laatst gewijzigd op 17-03-2004 om 19:52.
Oud 17-03-2004, 20:04
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
Goede Fee schreef op 17-03-2004 @ 20:46:
Misschien is ie dan wel arrogant (dat schijnt hij volgens mijn moeder, die een keer een optreden van hem heeft moeten regelen, ook te zijn). Dat maakt hem voor míj niet minder leuk!

inderdaad, hij ziet er gewoon leuk uit en hij kan geweldig zingen en daar draait het om bij idols!
Oud 17-03-2004, 21:15
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
Sweet Revenge schreef op 17-03-2004 @ 21:04:
inderdaad, hij ziet er gewoon leuk uit en hij kan geweldig zingen en daar draait het om bij idols!
Wat vond je van dat oermens uiterlijk bij de audities dan?
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Oud 17-03-2004, 21:20
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 17-03-2004 @ 22:15:
Wat vond je van dat oermens uiterlijk bij de audities dan?


ja, ook toen vond ik hem al leuk. Het ligt niet alleen aan de manier waarop hij zich kleedt (dat valt me eigenlijk nauwelijks op). Het gaat me meer om zijn uitstraling. Hij heeft een knap gezicht en straalt iets moois uit, ook bij de audities al.
Oud 17-03-2004, 22:07
Jordi
Avatar van Jordi
Jordi is offline
Citaat:
Sweet Revenge schreef op 17-03-2004 @ 16:04:
hij zei niet: ik vind mezelf...

hij zei dat hij misschien wat integer is en dat is heel wat anders!


Ik denk dat hij op mensen arrogant overkomt omdat hij niet zo goed weet hoe hij zich moet gedragen. Tenminste, ik vind het lijken alsof hij een beetje verlegen is maar tegelijkertijd toch wel wat wil doen om geliefd te zijn bij het publiek (want daar draait het om bij idols). En dit zal op sommige mensen als arrogant overkomen.
Misschien is hij best wel een beetje verlegen, maar weet je hoe arrogant hij overkomt als hij zegt dat hij integer en verlegen is. Zeker als je hem dan eerst hebt zien optreden. Dan is hij toch ineens een stuk minder verlegen...
Het zal inderdaad wel komen doordat hij zich geen houding weet te geven en doordat hij zichzelf wil promoten (hij wil natuurlijk winnen), maar ik vind hem in ieder geval erg arrogant overkomen. En als hij zichzelf (nog) geliefd(er) wil maken bij het publiek, kan hij dit soort dingen volgens mij beter niet zeggen.
Oud 18-03-2004, 08:56
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
Ik bedoelde duz ook dat als je jezelf 'integer verlegen' noemt, dan moet je ook niet steeds zo anders doen zodat het publiek je leuk gaat vinden.
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Oud 18-03-2004, 11:05
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
damn, wat is die alice een trutje! ze zong zo vreselijk slecht...begrijp niet waarom dat mens er nog inzit
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 18-03-2004, 11:12
Me-ke
Avatar van Me-ke
Me-ke is offline
En Ron is lekker knap!
Zo..!!!
__________________
Zeg 't zegt 't ... Deportivo de la Coruña ... ah!!
Oud 18-03-2004, 12:10
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Die Eric kan echt niet goed zingen, maar hij is wel verschrikkelijk grappig & leuk. Toch vond ik het raar dat Irma die ontzettend goed kan zingen op die kruk wordt gestemd en hij helemaal niet.

Ik ben fan van Ron & Boris. Irma heeft een mooie stem maar is kut gestyld. Alice is een doos. JK is ook wel okay samen met Marlies. Eric is super, maar kan niet goed zingen, helaas, wel apart dat hij het zover brengt.
Oud 18-03-2004, 12:24
load_harmony
load_harmony is offline
IK OOK EEN TOP 8!

1. Marlies
2. Eric
3. Maud
4. Alice
5. Boris
6. Ron
7. Irma
8. JK

ik vind alice eigenlijk wel coool... ik zou het jammer vinden als ze eruit ging.. of zo.. JK niet.. dat is niet mijn stijl kwa muziek. Irma vond ik vanaf het begin al vervelend... gewoon omdat zij mij niks doet... Ron die posseert toch op homo sites en zo?? jah niet daarom, maar die vind ik niet zo relax.. Boris' staartje en decollecte was... afknapper..

Eric is lachen! vette mafkees. Marlies is ook tof! Ik denk serieus dat zij wint.. She got the looks and the voice Maud is ook wel okeej. Word ik neit gek van... (niet positief en niet negatief) dus neutraal is altijd goed
__________________
just call it music
Oud 18-03-2004, 16:08
Verwijderd
Wat betreft die meneer die beweert dat hij mensen naar idols heeft gestuurd: hoe oud is die site? want dat beweerde dezelfde meneer bij Idols 1 ook al. Niets van gemerkt toen.
Oud 18-03-2004, 16:12
Lief Bloempje
Lief Bloempje is offline
1. Boris
2. Marlies
3. Eric
4. JK
5. Irma
6. Maud
7. Alice
8. Ron

Oud 18-03-2004, 16:14
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 18-03-2004 @ 17:08:
Wat betreft die meneer die beweert dat hij mensen naar idols heeft gestuurd: hoe oud is die site? want dat beweerde dezelfde meneer bij Idols 1 ook al. Niets van gemerkt toen.
Site is up to date en het gaat om idols 2.

Herhaling van mijn gesloten topic:
"Wie is de Mol?

Columnist nico dijkshoorn beweert op zijn pagina dat hij twee mollen in Idols heeft geplant, van wie er nog een over is. Doel: in een van de live uitzendingen de jury afzeiken. Waar of niet waar? Zo ja, wie is de mol????


Sommige kranten en tijdschriften verwachten wel zoiets van Dijkshoorn, omdat hij als fel bestrijder van dit soort programma's bekend staat. Citaat:

"Hier het scenario, dat tot nu toe zoveel beter loopt dan ik had kunnen denken. Twee mensen, een dochter van een goede vriend van mij en een perfect zingende jongen die ik ken deden op mijn verzoek mee aan de voorrondes van Idols. Allebei in een andere stad. Ik kan niet zeggen welke audities het waren, want dan wordt het ingewikkelder om dit plan te laten slagen.
[...]
Het plan is om het spel zo lang mogelijk mee te spelen en om dan op een beslissend moment, als zoveel mogelijk mensen kijken, totaal onverwacht keihard de waarheid te zeggen over de walgelijke zelfingenomen jury. Het is live, het is onmogelijk om te knippen etc. Voor zeker een paar seconden zal de jury live zwaar door de mangel worden gehaald. Mijn deelnemers hebben allebei beloofd dat als het zover is zij zich alleen maar weg laten slepen door bewaking. Zij zullen hun tekst tegen de jury blijven zeggen tot ze worden verwijderd."

(zie berichten op zijn pagina bovenaan: (1) "IDOLS: DE MOL" en ergens in het midden (2) "IDOLS: LIVE WRAAK")"
Oud 18-03-2004, 16:24
Verwijderd
Er waren trouwens mensen die zeiden dat Boris niets deed toen Robin eruit moest, maar hij deed wel iets, alleen sprongen een paar mensen tussen hem en Boris in. Als je later goed op de achtergrond kijkt, ze je dat Boris met Robin staat te praten en hem stevig op z'n schouder klopt, heel aardig enzo, niet raar. Ik vind het ook niets wanneer er zomaar 6 mensen elkaar ineens omhelzen, nooit van gehouden.. ik denk dat Boris ook liever one-on-one 'troost' zeg maar.. Mja, hij deed dus wél iets! En niet alleen lullig een klopje
Oud 18-03-2004, 16:29
pourlesyeux_
Avatar van pourlesyeux_
pourlesyeux_ is offline
Streng doch rechtvaardig.
Boris kan echt goed zingen, hij moet alleen niet kijken alsof ie op de WC zit.

En <3 is een hartje! Moet je je hoofd 90 graden naar rechts draaien!
__________________
hitsig
Oud 18-03-2004, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Ijslepeltje schreef op 18-03-2004 @ 17:29:
Streng doch rechtvaardig.
Boris kan echt goed zingen, hij moet alleen niet kijken alsof ie op de WC zit.

En <3 is een hartje! Moet je je hoofd 90 graden naar rechts draaien!
Hij kijkt niet alsof hij op de wc zit, hij kijkt bozig... en daardoor ook heel mooi
Oud 19-03-2004, 17:57
Verwijderd
Morgen nieuwe aflevering, ik kan niet wachten! Hopelijk gaat Alice eruit, stom trutje
Oud 19-03-2004, 18:17
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Ik kreeg een kussie van Alice

net op idols chat
__________________
Há lekker, appeltaart!
Oud 19-03-2004, 18:36
niña
Avatar van niña
niña is offline
alice is een neppe doos. laat Marlies maar winnn, en voor uitkomen dat ze lesbisch is en wereldberoemd worden.
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Oud 19-03-2004, 18:48
Mary_o0
Avatar van Mary_o0
Mary_o0 is offline
wtje wat ik vind.. Alice is zoooo slecht! Boris enzo zijn veel beter..
Oud 19-03-2004, 19:11
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
Nina schreef op 19-03-2004 @ 19:36:
alice is een neppe doos. laat Marlies maar winnn, en voor uitkomen dat ze lesbisch is en wereldberoemd worden.
Marlies is vreselijk. Ken je haar niet?
__________________
Há lekker, appeltaart!
Oud 19-03-2004, 21:59
nienie
Avatar van nienie
nienie is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 19-03-2004 @ 20:11:
Marlies is vreselijk. Ken je haar niet?
Nee, jij wel?
(En chatten is niet 'kennen'. )
Oud 19-03-2004, 22:13
the spongeman
Avatar van the spongeman
the spongeman is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 19-03-2004 @ 20:11:
Marlies is vreselijk. Ken je haar niet?
maar ik denk wel dat ze ver gaat komen
Oud 20-03-2004, 01:00
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
nienie schreef op 19-03-2004 @ 22:59:
Nee, jij wel?
(En chatten is niet 'kennen'. )
ja. You wouldn't like her either. Maar ze kan wel zingen.. das welzo
__________________
Há lekker, appeltaart!
Oud 20-03-2004, 08:35
Hyphen
Avatar van Hyphen
Hyphen is offline
okee, Alice moet eruit, maar volgens mij gaat Irma eruit.
Iedereen vindt haar volgens mij geen stem waard.
Dat is mijn prognose.
__________________
I'll make you banana pancakes pretending it's the weekend now
Oud 20-03-2004, 08:37
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 19-03-2004 @ 20:11:
Marlies vind ik vreselijk. Ken je haar niet?
Kleine correctie..
Oud 20-03-2004, 10:20
Nuck
Nuck is offline
Wederom hoop ik dat Alice eruit gaat
__________________
As if!
Oud 20-03-2004, 10:31
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
Hyphen schreef op 20-03-2004 @ 09:35:
okee, Alice moet eruit, maar volgens mij gaat Irma eruit.
Iedereen vindt haar volgens mij geen stem waard.
Dat is mijn prognose.

Eric mag er van mij ook wel uit, dat klinkt toch niet!

Ik vind het stom dat de jury bij hem nog zulk 'positief' commentaar geeft en bij alice niet. 'Je bent geen goede zanger, maarja, je brengt het zooo leuk'

Eric is niet veel beter dan Alice, vind hem misschien nog wel slechter.
Oud 20-03-2004, 10:42
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
hopelijk gaat Alice eruit maar ik ben bang dat Irma er vanavond uit wordt gestemd.

Nederland heeft volgens mij niet zoveel vertrouwen in haar aangezien ze al twee keer op de kruk heeft gezeten.
Maar het kan raar lopen.. Kijk maar naar Erik vorige week, dat had ik ook totaal niet verwacht. Ik dacht dat hij juist heel erg populair was bij de meisjes.
Oud 20-03-2004, 10:44
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Bloss0m schreef op 20-03-2004 @ 11:31:
Eric mag er van mij ook wel uit, dat klinkt toch niet!

Ik vind het stom dat de jury bij hem nog zulk 'positief' commentaar geeft en bij alice niet. 'Je bent geen goede zanger, maarja, je brengt het zooo leuk'

Eric is niet veel beter dan Alice, vind hem misschien nog wel slechter.
Je zegt het zelf, Eric is wél een goede entertainer en daarom krijgt ie nog wel positief commentaar (en ik ben het met je eens, hij kan niet zingen). Alice is gewoon een schaap.
__________________
As if!
Oud 20-03-2004, 10:45
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Sweet Revenge schreef op 20-03-2004 @ 11:42:
hopelijk gaat Alice eruit maar ik ben bang dat Irma er vanavond uit wordt gestemd.

Ja, dat is wel een mogelijkheid ja, voor de liveshows begonnen was ik echt onder de indruk van Irma, maar ze heeft het in de finales nog niet echt laten zien. Wel jammer, want volgens mij is ze écht wel goed.
__________________
As if!
Oud 20-03-2004, 10:49
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
Nuck schreef op 20-03-2004 @ 11:45:
Ja, dat is wel een mogelijkheid ja, voor de liveshows begonnen was ik echt onder de indruk van Irma, maar ze heeft het in de finales nog niet echt laten zien. Wel jammer, want volgens mij is ze écht wel goed.
Ja dat vind ik ook jammer. Toen ze voor de workshops met
Di-rect mocht zingen deed ze dat geweldig vond ik. In de liveshows mist er iets. Ze zingt wel mooi maar het is niet af. Misschien zou het helpen als je er een band bijzet of als ze eens een heel ander liedje zou kiezen (al zou ik niet weten wat voor soort nummer)
Oud 20-03-2004, 10:57
Goede Fee
Avatar van Goede Fee
Goede Fee is offline
Citaat:
Nuck schreef op 20-03-2004 @ 11:20:
Wederom hoop ik dat Alice eruit gaat
__________________
<3
Oud 20-03-2004, 10:58
AZ Fan
Avatar van AZ Fan
AZ Fan is offline
Ik denk dat dit het dit jaar word

1. JK
2. Eric
3. Boris
4. Marlies
5. Maud
6. Ron
7. Alice
8. Irma
__________________
There's only one Barry van Galen
Oud 20-03-2004, 11:53
the tourist
the tourist is offline
Ik kan het eindelijk weer helemaal zien

Ik denk dat Alice of Irma eruit gaat..
Oud 20-03-2004, 13:03
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
zjoerd schreef op 20-03-2004 @ 09:37:
Kleine correctie..
dat slaat dus echt op niks, ik had het niet over haar zangkwaliteiten. Dan zou er nog altijd moeten staan: iedereen die haar al wat langer kent behalve haar ouders.
__________________
Há lekker, appeltaart!
Oud 20-03-2004, 13:04
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
en JK kan niet praten die nederlandse taal.
__________________
Há lekker, appeltaart!
Oud 20-03-2004, 13:11
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 19-03-2004 @ 20:11:
Marlies is vreselijk. Ken je haar niet?
Hou jij je vreselijke waffel dan ff. Iedereen zijn eigen mening hoor. Je hoeft er niet trots op te zijn dat je haar kent, respecteer andermans mening lekker ff.

Dit draait echt uit op een afzeiktopic trouwens, Eric, Marlies en vooral Alice worden helemaal afgezeken en de volgende die zegt weer dat ze helemaal geweldig zijn en vervolgens wordt diegene en de desbetreffende idool weer afgezeken. Kan iedereen niet gewoon zeggen wie hij/zij leuk/een idool vindt? Daar gaat het tenslotte om, bij de stemmen en bij de uiteindelijke winnaar...
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Oud 20-03-2004, 14:12
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Ik ben daar absoluut niet trots op, maar bij deze trek ik mijzelf terug uit dit topic, zodat anderen zich niet onnodig aan nutteloze zaken gaan ergeren.
__________________
Há lekker, appeltaart!
Oud 20-03-2004, 14:16
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
heeey
Ik denk dat door vorige week Alice heel wat meer fans heeft dan Erik of Ron of Irma.
ik denk dat zij op de kruk komen te zitten

3.Irma
2.Ron
1.Erik, hij moet idols verlaten

Dit is nog steeds mijn top 8:
1.maud
2.irma
3.alice
4.jk
5.marlies
6.ron
7.erik
8.BOOORINGGGG

We zullen zien...
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Oud 20-03-2004, 14:20
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
zjoerd schreef op 20-03-2004 @ 09:37:
Kleine correctie..
http://maddox.xmission.com/c.cgi?u=boiling_blood

punt 2.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Idols #3
Verwijderd
500 09-03-2006 18:02
Films, TV & Radio Idols #2
Verwijderd
500 21-01-2006 19:37
Films, TV & Radio Idols 2004/2005
Orlygirl66
48 14-05-2004 18:14
Films, TV & Radio Idols 2: de finales
transfattyacid
500 24-04-2004 23:27
Films, TV & Radio [3]idols 2 de finales
Verwijderd
1 10-04-2004 19:56
Films, TV & Radio Idols 2: de finales [2]
Sweet Revenge
500 10-04-2004 19:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:47.