Oud 16-05-2004, 12:16
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Dat we bijna allemaal blowen, snuiven, pillen slikken of weet ik veel wat voor drugs dan ook gebruiken dat moge ondertussen algemeen bekend zijn hier. Maar weten jullie ouders het ook. En zo ja hoe zijn ze erachter gekomen, en wat vonden ze er van? Zo nee waarom weten ze het dan niet?

Mijn moeder weet wel dat ik blowde ze kwam erachter door dat ik zo stom was om een pakje big vloei en tipies in mn broekzakken te laten zitten . Ze vind het op zich natuurlijkk wel erg maar heeft zoiets van: Ik kan het je toch niet verbieden dus je gaat je gang maar en je komt er vanzelf wel achter dat het slecht voor je is.

Mijn pa die weet het niet. Die werd al bijna gek toen ie erachter kwam dat ik rook. Laat staan wat er gaat gebeuren als ie weet dat ik geblowd heb. Ik denk niet dat ie er erg blij mee zal zijn ondanks dat het me niet zal verbazen als ie het vroeger zelf ook heeft gedaan.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Advertentie
Oud 16-05-2004, 12:24
Type
Avatar van Type
Type is offline
Nee, mijn ouders weten dat niet.
Om de heel simpele reden dat mijn pa me absoluut af zou maken als hij er iets van weet. Mijn vader is namelijk al 28 jaar politieagent. Maar ja, fuck authority, right?

Nee, dat weet'ie echt niet. Hij weet zelfs niet dat ik hier op dit forum rondhang. Dat een paar van mijn vrienden blowen is al 'tot daar aan toe', maar nee, van mij moet'ie er niet achterkomen ook, als ik hier nog een tijdje rond wil blijven hangen...

(En dan valt mijn drugsgebruik echt nog wel mee, vergeleken bij wat ik hier voorbij heb zien vliegen)
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Oud 16-05-2004, 12:52
Daniël Chaos
Avatar van Daniël Chaos
Daniël Chaos is offline
mijn ouders weten dat ik blow, en bij m'n moeder thuis, kan ik ook gewoon thuis blowen...
__________________
TWISTED WRONGS & CROOKED RIGHTS
Oud 16-05-2004, 13:24
Verwijderd
mijn ouders weten dat ik blow, ze vinden het niet zo leuk denk ik maar ze houden mij niet tegen. ze heeft zelfs liever dat ik in de tuin blow

van pillen slikken en snuiven weet ze niet. hoeft ze ook niet te weten. Zou ze erachter komen dan zou ze verdrietig zijn, maar ze zou me niet tegen houden
Oud 16-05-2004, 13:30
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Mn ouders weten dat ik af en toe blow, vinden ze niet zo erg. Zolang ik maar maat weet te houden en mn school er niet onder lijdt.
Verder heb ik ze niet verteld dat ik wel eens xtc/mdma heb gebruikt. Ik heb geen idee wat ze daarvan zouden vinden en ik heb geen zin om naar ze toe te gaan m het ze te vretellen. Als ze ernaar vragen vertel ik wel dat ik dat gedaan heb maar uit mezelf zal ik dat niet zo snel doen.
Ik kwam vanochtend wel met (nog steeds) redelijk grote pupillen vn gisteravond de huiskamer ingewandeld en ik weet niet of ze dat opgemerkt hebben
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 16-05-2004, 13:32
Verwijderd
bij mij hadden ze het wel gemerkt van mijn grote doppen.
Maar ja gewoon gezegt van veel blowen en zuipen
Oud 16-05-2004, 13:35
Risce
Avatar van Risce
Risce is offline
Wel van ephedra, heb ik gewoon gezegd, was no big deal, surprisingly. Dat engels syndroom hebben ze zelf ontdekt trouwens..
__________________
Theorie... Ja. Praktijk... uh Nee.

Laatst gewijzigd op 16-05-2004 om 13:38.
Oud 16-05-2004, 13:59
Verwijderd
me ouders weten da ik blow, en ik mag t ook gwoon... tis ook nix anders als drinken, en da doe ik bijna nooit dusja...
me ma weet ook da ik n keer xtc heb geslikt, maja da doe ik toch nie meer want heb dr geen zak aan dusja da boeit verder nie..
Oud 16-05-2004, 15:14
Risce
Avatar van Risce
Risce is offline
Dan was het vast niet zo heel veel xtc...
__________________
Theorie... Ja. Praktijk... uh Nee.
Oud 16-05-2004, 15:15
yuck fou
Avatar van yuck fou
yuck fou is offline
sma heeft een sterk vermoeden maar vraagt verders nix, spa gelooft heilig in mijn onschuld, ook als ik vertel dat vrijwel al men vrienden blowen enzo (zelfs als ik zeg dat ik daarbij was)
Oud 16-05-2004, 15:16
Risce
Avatar van Risce
Risce is offline
Hee, die avatar....
__________________
Theorie... Ja. Praktijk... uh Nee.
Oud 16-05-2004, 15:25
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Ze weten dat ik blow en ik mag 't gewoon op m'n kamer. (zolang ik maar 'n stokje wierook aansteek, want m'n ma zegt hoofdpijn te krijgen van de wietlucht. )
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 16-05-2004, 15:27
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
cha0s schreef op 16-05-2004 @ 15:25 :
Ze weten dat ik blow en ik mag 't gewoon op m'n kamer. (zolang ik maar 'n stokje wierook aansteek, want m'n ma zegt hoofdpijn te krijgen van de wietlucht. )
Das wel chill ik mag niet eens roken op mn kamer niet dat ik dat wil want ik moet er ook slapen enzo. Maar het gaan in dit geval om het principe
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 16-05-2004, 15:32
Verwijderd
dit topic is al vaak geweest

maare mijn ouders weten dat ik blow, kwamen ze achter door allemaal gebeurtenissen (geen zin om te vertellen). Ze vinden het niet erg, zolang ik het maar niet elke dag doe.
Van smartshopstuf en hd weten ze het niet. Smartshopstuf als paddo's enzo heb ik wel laten doorschemeren dat ik dat us wil proberen, en dat vinden ze stom, maar daar zullen ze niet boos om zijn.
Als ik vertel over hd willen ze er alles over weten (hoe vaak, waarom, van wie, met wie etc.) en zullen ze het zwaar kut vinden en zeggen dat ik in de goot beland. Maar tegenhouden kunnen ze toch niet.
Maarja daarom vertel ik dat dus maar niet, ooit wel, als ik 25 ben ofzo, ik heb er nu al zin in, alle verhalen van me jeugd vertellen en dan die bekken van hun zien
Oud 16-05-2004, 15:32
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
wammus schreef op 16-05-2004 @ 15:27 :
Das wel chill ik mag niet eens roken op mn kamer niet dat ik dat wil want ik moet er ook slapen enzo. Maar het gaan in dit geval om het principe
Ik rook ook gewoon op m'n kamer. Gewoon 's avonds raampje open zetten.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 16-05-2004, 15:33
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Oma schreef op 16-05-2004 @ 15:32 :
Maarja daarom vertel ik dat dus maar niet, ooit wel, als ik 25 ben ofzo, ik heb er nu al zin in, alle verhalen van me jeugd vertellen en dan die bekken van hun zien
haha, dat ben ik ook van plan om ooit nog es te doen
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 16-05-2004, 15:34
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
cha0s schreef op 16-05-2004 @ 15:32 :
Ik rook ook gewoon op m'n kamer. Gewoon 's avonds raampje open zetten.
Uit het raam doe ik wel zo vaak dan blijft de rook niet hangen en meurt het ten minste niet zo
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 16-05-2004, 15:34
Verwijderd
Ik vind het trouwens maar schraal van die ouders, waarvan de ma wel weet dat het kind drugs gebruikt en de pa niet. Zoals wammus zei.
Wat is dat voor huwelijk? Als ouders bespreek je toch dingen over je kind en zeker belangrijke zaken als drugs.
Duz
Ads door Google
Oud 16-05-2004, 15:36
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Mijn pa heeft heel lang in ontkenningsfase gezeten.
Hij wist 't wel, maar deed alsof 't niet zo was en verder werd 'r niet over gesproken omdat m'n ma 't ook wist en die 't wel best vond verder en 'r totaal geen punt van maakte.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 16-05-2004, 15:38
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Oma schreef op 16-05-2004 @ 15:34 :
Ik vind het trouwens maar schraal van die ouders, waarvan de ma wel weet dat het kind drugs gebruikt en de pa niet. Zoals wammus zei.
Wat is dat voor huwelijk? Als ouders bespreek je toch dingen over je kind en zeker belangrijke zaken als drugs.
Duz
Geen huwelijk. Heb gescheiden ouders. Mn ma voed me zegmaar op ( of doet een poging tot ) en bij mn pa zit ik alleen in het weekend of als ik me de tering verveel. Pc staat ook bij mn pa.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 16-05-2004, 15:44
Verwijderd
Aaagh das wat anders hm. Maar dan nog eigenlijk, maarja misschien zit er bij jou wel hele geschiedenis achter waardoor je ouders niet echt met elkaar praten ofzo.
Oud 16-05-2004, 15:58
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
M'n ouders hebben nog prima contact enzo das niet echt een probleem. Alleen doet mn moeder zegmaar het opvoedgedeelte en mn pa meer de rest. Ik woon dan ook oficieel bij mn ma maar zit vaker bij mn pa ( hier staat mn computer ). Dat zal ook wel de reden zijn dat mn ma het niet tegen mn pa heeft verteld ( gelukkig). Die was er al niet zo blij mee dat ik rook dus blowen zal ie wel helemaal niet leuk vinden
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 16-05-2004, 16:02
Verwijderd
Hmmmz ok, naja ik blijf het vaag vinden.
Oud 16-05-2004, 16:08
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Je mag er van mij van vinden wat je wil. Daarom leven we in een vrij land .
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 16-05-2004, 16:08
Nrackhnir
Avatar van Nrackhnir
Nrackhnir is offline
me ouders weten dat ik blow, mag ook in me kamer gewoon roken, me ma vindt het wel erg maar goed wat kan ze er tegen doen?
__________________
Hak en kerf en maak kapot, slijp je bijl en sla ze bot, Geen paaps gespuis zal overleven, In doodsangst is de kerk aan het beven ..
Advertentie
Oud 16-05-2004, 16:12
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 16-05-2004 @ 12:16 :
...

Mijn moeder weet wel dat ik blowde ze kwam erachter door dat ik zo stom was om een pakje big vloei en tipies in mn broekzakken te laten zitten . Ze vind het op zich natuurlijkk wel erg maar heeft zoiets van: Ik kan het je toch niet verbieden dus je gaat je gang maar en je komt er vanzelf wel achter dat het slecht voor je is.
zelf verteld aan mijn pa na een keiharde discussie over eerlijkheid enzo en hij had dezelfde reactie als jouw moeder, mijn moeder weet ik niet van of die het weet aangezien mijn ouders gescheiden zijn en elkaar 2x per week zien (met het ophalen en brengen) dus dan hebben ze wel wat belangrijkere dingen te bespreken als mijn hobby's, zo schokkend vondt hij het ook weer niet (mijn ouders hebben ook nog goed contact en ik woon bij mijn vader en zit af en toe bij mijn moeder)

oh ik mag trouwens niet thuis smoken want dan vind mijn vader dat hij er aan meewerkt en dat wil hij dus niet.

Laatst gewijzigd op 16-05-2004 om 16:14.
Oud 16-05-2004, 16:23
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
mamma weet denk ik wel alles, maar zwijgt er liever over

blowen weet ze zeker, rest, pluh, who knows
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Oud 16-05-2004, 16:26
Verwijderd
Me ouders weten het. Ze vroegen, blow je? Ik zei ja. Beetje over gepraat en klaar. Ze weten alleen niet dat ik weer (half) rook, dat ik XTC heb geslikt, paddo's genomen etc. Maar blowen dus wel. Oh ja, en zuipen ook .
Oud 16-05-2004, 17:01
Verwijderd
Mijn ouders weten dat ik blow, ze denken dat ik veel drink ( ), paddo's, xtc, en lsd heb ik zelf nooit verteld, maar dat zullen ze vast wel van mijn tante hebben gehoord aangezien ik mijn ervaringen veel met haar heb besproken.

En ook denken ze onterecht dat ik rook.

[edit] en van mijn mislukte dxm-ervaring weet niemand iets [/edit]

Laatst gewijzigd op 16-05-2004 om 17:05.
Oud 16-05-2004, 17:06
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Neti-Zen schreef op 16-05-2004 @ 17:01 :
Mijn ouders weten dat ik blow, ze denken dat ik veel drink ( ), paddo's, xtc, en lsd heb ik zelf nooit verteld, maar dat zullen ze vast wel van mijn tante hebben gehoord aangezien ik mijn ervaringen veel met haar heb besproken

En ook denken ze onterecht dat ik rook.
Hoe kunnen ze nou onterecht denken dat je rookt. Voor zover ik het uit je verhaal kan opmaken ga ik er ff vanuit dat je ze zelf hebt verteld dat je blowt. Als je ze dat eerlijk verteld hoe kunnen ze je dan niet geloven als je zegt dat je niet rookt
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 16-05-2004, 17:07
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Neti-Zen schreef op 16-05-2004 @ 17:01 :
[edit] en van mijn mislukte dxm-ervaring weet niemand iets [/edit]
wij wel
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Oud 16-05-2004, 17:11
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 16-05-2004 @ 17:06 :
Hoe kunnen ze nou onterecht denken dat je rookt. Voor zover ik het uit je verhaal kan opmaken ga ik er ff vanuit dat je ze zelf hebt verteld dat je blowt. Als je ze dat eerlijk verteld hoe kunnen ze je dan niet geloven als je zegt dat je niet rookt

met roken en blowen bedoelde ik dus 2 verschillende dingen.
Oud 16-05-2004, 17:14
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Neti-Zen schreef op 16-05-2004 @ 17:11 :
met roken en blowen bedoelde ik dus 2 verschillende dingen.
Dat had ik ook al begrepen. Maar wat ik nog steeds niet snap is dat je ouders je wel geloven als je zegt dat je blowt maar vervolgens niet dat je niet rookt.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 16-05-2004, 17:44
Verwijderd
Dat zou kunnen komen door vrienden die op mijn kamer roken, het feit dat ik zelf vroeger wel rookte, en dat gecombineerd met mijn o zo geloofwaardige manier van praten

Laatst gewijzigd op 16-05-2004 om 17:47.
Oud 16-05-2004, 17:46
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Neti-Zen schreef op 16-05-2004 @ 17:44 :
Dat zou kunnen komen door vrienden die op mijn kamer roken, het feit dat ik zelf vroeger wel rookte, en dat gecombineerd met de o zo geloofwaardige manier van praten
Ja ok dan zou ik zegmaar als ouder zijnde toch ook dezelfde conclussie trekken. Mischien tegen vrienden zeggen dat ze niet meer op je kamer mogen roken.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 16-05-2004, 18:41
LiNiaaL
Avatar van LiNiaaL
LiNiaaL is offline
mn ouders weten inmiddels dat ik blow, ik had het er met mn moeder over en ze zei zoiets als "ik vertrouw je erop dat je jezelf in de hand kan houden"






...(niet dus he)
__________________
would it not be madness to fight_
Ads door Google
Oud 16-05-2004, 18:57
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
stiekem weet elke ma dat haar kind aan de dope is en geen toekomst heeft
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 16-05-2004, 19:35
Verwijderd
Mijn pa heeft altijd de angstaanjagende dreiging gespeeld op gebied van drugs, mijn moeder wist dat ik het ooooit wel eens een keertje heb gedaan.

Paar weken terug, ik zit bij ons thuis in de zetel,
Pa: Heb je wel eens geblowd?
Ik slik eens en zwijg, totaal verbijsterd door die vraag en razendsnael alle mogelijkheden overlopend.
Pa: Ja zeg maar eerlijk.
Ik: ehm... jaaa?
Pa: Ja en helpt dat nu tegen pijn?
Ik: ? EHm, voor reuma enzo dacht ik dat het werd voorgeschreven.
Pa: Ah, want ik zit met rugpijn.
Ik zwijg en staar.
Pa: Ja en kan ik dat ook roken zonder dat ik terug verslaafd raak aan nicotine.
Ik: ehm ja, puur roken.
Pa: en is dat niet verslavend.
Ik: Niet lichamelijk, maar je moet je weten te beperken natuurlijk, anders moet je meer roken voor meer effect.
Pa: ok dan.
Ik: en nu?
Pa: Ja ik wou t gewoon ff weten.

Vaagheid alom. Maar wel cool. Dus ze weten t nu .
Oud 16-05-2004, 19:41
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Vet zon pa wil ik ook.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 16-05-2004, 20:02
Verwijderd
Mijn ma heeft wel is meegeblowt met me broer en ik. Kijken wat het nu ongeveer is ( me pa heeft ut vroeger al genoeg gedaan ), maar ze merkte er telkens nix van .
Oud 16-05-2004, 20:36
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
hehehehe, mijn stiefma heeft wel eens op oud en nieuw een haaltje van mijn blow... 5 minuten later zit ze op de bank met ogen zo rood als het veel te strakke truitje voor die brugklasser bij de achmea kennisquiz, raar te bazelen en zegt op een gegeven moment... "Ja, ik ga naar bed" (en dat was om 11 uur )
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Oud 16-05-2004, 21:01
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
uhhh mijn ouders hebben me dr nix over gevraagd (of ik blow)... maar kdenk dat ze t wel weten gezien ik met allemaal hippies rondhang Mjah en van mijn broer weten ze t wel... daar doen ze niet moeilijk over

Mijn zus stelde voor wiet te kweken in de tuin en da vonde ze wel n leuk plan

Mijn pa verteld welles verhalen over hoe ze vroeger op school stiekem gingen blowen nzo... dus.... tis nie zo'n big deal hier

alleen dat k welles veel bier drink da vertel ik ze maar niet...
__________________
To eu zèn
Oud 16-05-2004, 21:05
Bleater
Avatar van Bleater
Bleater is offline
Ik heb er nooit een geheim van gehouden dat ik blow. Mijn ouders blowen af en toe ook nog wel eens. Stelletje oude hippies . Ze weten dat ik nauwelijks drink, dus ze maken er niet zo'n probleem van.
Oud 16-05-2004, 21:21
Verwijderd
drinken vinden ze hier geen probleem juist, blowen wel ook al drink ik meer (nouja zover mijn ouders weten )
Oud 16-05-2004, 21:54
Verwijderd
mijn ouders weten 't wel van soft en harddrugs, met m'n pa heb ik spacecake gegeten en met m'n moeder ga ik dat binnenkort nog doen (nog steeds ja)
Type, raar van jouw pa hoor, mijn pa is ook ex-politieagent (nog steeds overheid), dan weet je toch juist dat het ook met mate kan?
Oud 16-05-2004, 22:59
Verwijderd
Mijn moeder weet alles. Sterker nog.... Ik heb het op TV uiteengezet dus binnenkort weet een vrij groot percentage nederlanders het. Including baas, vader, opa en oma(griffo's) en ga zo maar door.....

En mijn moeder heeft er niet zoveel moeite mee. Ik denk ook dat ik er makkelijk over praat omdat het nooit een taboe is geweest thuis. Magoed, 23 juni wordt het geloof ik uitgezonden, dus allemaal kijken!
Oud 17-05-2004, 00:24
Type
Avatar van Type
Type is offline
Citaat:
********** schreef op 16-05-2004 @ 21:54 :
Type, raar van jouw pa hoor, mijn pa is ook ex-politieagent (nog steeds overheid), dan weet je toch juist dat het ook met mate kan?
Ja, maar mijn pa is dan iemand die denkt "Ik heb mensen in de goot zien liggen door drugs, any drugs, dus drugs zijn slecht"
En hij heeft ooit over het Stadhuisplein in Eindhoven gelopen, en daar junkies gebust. Dus dat is blijven hangen

daarnaast is mijn pa omdat hij politie-agent is heel strikt, en hij heeft de regels 1. geen alcoholprobleem (heb ik niet) 2. niet roken (doe ik niet, heeeeel af en toe een sigaar) 3. geen drugs naast af en toe een drankje (tja...)
En die regels zijn er nu eenmaal, dus als ik me daar niet aan houdt, dan... oei...

Oh, btw, van die sigaren: mijn stiefmoeder weet dat wel, maar dat boeit haar niets, zolang ik het maar niet te vaak doe. (En dat doe ik niet )
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Oud 17-05-2004, 00:51
Prudentulo
Prudentulo is offline
Pa, stiefpa en ma weten wel dat ik blow en alcohol drink.. Is ook geen probleem. Paddo's/salvia niet maar dat wil ik best uitleggen als ze erom vragen .. Ze zijn vooral bezorgd of ik xtc gebruik als ik naar feesten ga. Dat doe ik niet, maar het is moeilijk om daar overtuigend in over te komen.. ivm om tien uur sochtends brak binnen komen lopen enzo
Oud 17-05-2004, 00:53
Party_P
Party_P is offline
mijn ouders weten wel dat ik soms blow

van mijn paddo ervaringen weten ze helemaal niks
__________________
he lol, en nog meer, apeldoorn :/
Oud 17-05-2004, 08:11
Verwijderd
ik denk dat mijn moeder wel een vermoeden heeft van mijn slik en snuif gebeuren. Maar ja ze vertrouwt erop dat ik het niet doe.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Drugs en je ouders
Verwijderd
99 05-12-2008 14:16
Drugs & Alcohol Drugs als je je kut voelt
Wammus
84 10-12-2004 12:17
Drugs & Alcohol drugs en ouders
funkypunk
6 23-05-2004 15:52
Drugs & Alcohol Gaarne lezen, over dit drugs en alcohol forum
Internationalist
61 02-10-2003 23:05
Drugs & Alcohol De serie Drugs en Drank in De gelderlander
Isa
3 20-03-2003 22:20
Liefde & Relatie Vriend en ouders..
Eleanor
28 16-09-2002 18:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:42.