Oud 06-06-2002, 17:32
ZHAzha
ZHAzha is offline
OKAY.. ik had het er net over met een meisje uit me klas...
Het gesprek kwam er op neer dat we allebei de ziekte van pfeiffer hebben gehad. ( 3 jaar geleden)

Maar wat gebeurd er als je die ziekte gehad hebt??!! Het zit nog wel in mijn bloed zei de dokter.

Maar ik ben nog steeds super snel moe.. als ik een dag lang heb gewerkt.. dan ben ik als ik thuis kom super shagarijnig en dood moe.. het enigste wat ik dan wil is op me mezelf zijn en geen gezeik hebben.

Maargoed waar ik hier mee heen wil,
MENSEN die pfeiffer hebben gehad hoe voelen ze zich nu?
Want ik ben gewoon vaak dood moe en zit heel vaak niet lekker in me vel.

dank u xxxjes
Oud 06-06-2002, 17:59
ekki
ekki is offline
ik heb datzelfde.
dat heet nasleep en wordt niet door iedere arts onderkend (dat dat zo is zeg maar).

maar je kan er behoorlijk lang last van hebben, ja.

voor meer info over pfeiffer: http://maaike.endoria.net/pfeiffer.html
Oud 06-06-2002, 18:05
Balance
Balance is offline
ik heb meer last gehad van de nasleep als toen ik pfeiffer had, dus 't is niet raar dat je zo voelt, wel erg vervelend!
bij mij is het (gelukkig) inmiddels over en gaat het goed

khoop dat het ook bij jou binnenkort weg gaat, want 3 jaar vink wel erg lang! (hoewel ik heel goed weet dat het mogelijk is)
Oud 06-06-2002, 18:20
halve gare
halve gare is offline
in de herfstvakantie was bij mij pfeiffer gevonden (ongeveer 7,5 maand geleden ongeveer) met kerstmis was mijn bloed weer goed. dat wil zeggen dat het virus niet meer actief was. ik kan nu nog steeds niets en ben even moe nog en heb er allerlei vage klachten bij gekregen...

dus ik kan me voorstellen dat je nog erg moe bent want volgens mij ben ik dat de komende paar jaar ook nog wel...
Oud 06-06-2002, 18:46
Mara
Mara is offline
Khad het toen ik 4 was maar ik had hele andere symptonen ofzo, heel vaag maar ik weet er dus ook niks meer van

Onnodig antwoord eigenlijk maarja...
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 06:46
ZHAzha
ZHAzha is offline
hm.. maar ik heb ook het idee dat het niet echt veel veranderd is in een jaar of 2..
de eerste maanden toen ik het net had was gewoon super erg en daarna wat minder erg.. maar dat minder erge heb ik nu nog..
ik hoop dat het gewoon een x overgaat..
zit maar te gapen
Oud 11-06-2002, 08:11
robijnbeertje
robijnbeertje is offline
ik heb ook 3jaar geleden de ziekte van pfeiffer gehad, en ook ik ben nog vaak moe als ik een grote inspanning heb gedaan, en dan voel ik me zo slap, ook heel vaag.
ik denk nu ik je topic lees, dat dit misschien daarmee in verband ligt, maar weet het niet zeker kan ook bloedarmoede ofzo zijn?
Oud 11-06-2002, 10:17
Verwijderd
Ik heb anderhalf jaar geleden de ziekte van pfeiffer gehad.. Ik ben ook nog steeds snel moe, kan slecht tegen ook maar een beetje te weinig slaap enzow. Kben dr ook al voor naar de dokter geweest maar die zegt dat het niet mogelijk is dat ik het of nog steeds heb of weer heb.. dus kweetniet..
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 10:18
Verwijderd
Citaat:
robijnbeertje schreef:
ik heb ook 3jaar geleden de ziekte van pfeiffer gehad, en ook ik ben nog vaak moe als ik een grote inspanning heb gedaan, en dan voel ik me zo slap, ook heel vaag.
ik denk nu ik je topic lees, dat dit misschien daarmee in verband ligt, maar weet het niet zeker kan ook bloedarmoede ofzo zijn?
de dokter heeft mij iig toen ook op bloedarmoede getest, dat was het bij mij iig niet, en mn bloeddruk was ook normaal enz.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten