Advertentie | |
|
![]() |
|
1. Rook jij? Ja.
2. Hoeveel rook jij? Ligt er aan of ik sigaretten of shag rook. Sigaretten pakje per dag (19), shag 1,5 pakje per week. 3. Vanaf welke leeftijd begon je met roken? 11 of 12 4. Welk merk rook jij? Voorkeur is Javaanse Jongens, maar ik rook eigenlijk alles wel ![]() 5. Vind je zelf dat je verslaafd bent aan roken? Ja. 6. Hoe kom jij aan je sigaretten, Maak je ze zelf, koop je ze gewoon, of draai je shag? 9/10 rook ik shag, dat koop ik gewoon in de winkel. 7. Gooi je er wel eens iets bij? Ik draai geregeld jointjes, maar dan doe ik vooral shag/peuk bij de wiet zodat het fatsoenlijk brandt ![]()
|
![]() |
1. Rook jij?
Ja 2. Hoeveel rook jij? 7 shagjes / sigaretten op een gewone dag, in het weekend kan dit wel verdubbeld worden. 3. Vanaf welke leeftijd begon je met roken? In Groep 7 mijn eerste hijs gehad en in groep 8 heel af en toe en vanaf de 1e klas is echt verslaafd. 4. Welk merk rook jij? Javaanse Jongens/Lucky Strike en Galouise. 5. Vind je zelf dat je verslaafd bent aan roken? Anders was ik wel gestopt ![]() 6. Hoe kom jij aan je sigaretten, Maak je ze zelf, koop je ze gewoon, of draai je shag? Ik koop het gewoon, ondanks dat ik 15 ben. 7. Gooi je er wel eens iets bij? 1 keer in de maand misschien en meestal gewoon paar hijsjes van een ander. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
1. Rook jij?
Ja 2. Hoeveel rook jij? Tussen de 10 en 20 sigaretten per dag. 3. Vanaf welke leeftijd begon je met roken? 15 4. Welk merk rook jij? Blauwe Gaulloises. 5. Vind je zelf dat je verslaafd bent aan roken? Ja. 6. Hoe kom jij aan je sigaretten, Maak je ze zelf, koop je ze gewoon, of draai je shag? Ik koop ze in de winkel. 7. Gooi je er wel eens iets bij? Ik snap niet zo goed wat je met deze vraag bedoeld. Als je bedoeld te vragen of ik ook joints rook is mijn antwoord ja. Zo niet dan raad ik je aan een wat duidelijkere vraag te stellen.
|
1. Rook jij?
Vooral blowen. 2. Hoeveel rook jij? Gemiddeld één keer per 2 weken. 3. Vanaf welke leeftijd begon je met roken? Toen ik voor het eerst ging roken was ik 12, maar heb dat maar even volgehouden. Blowen begon ik op mijn 15e. 4. Welk merk rook jij? American Spirit. De rest is gewoon smerig. 5. Vind je zelf dat je verslaafd bent aan roken? nee 6. Hoe kom jij aan je sigaretten, Maak je ze zelf, koop je ze gewoon, of draai je shag? Gewoon bij een tabakswinkel. 7. Gooi je er wel eens iets bij? natuurlijk
Laatst gewijzigd op 28-09-2009 om 22:22. |
![]() |
|
Verwijderd
|
1. Rook jij? Ja
2. Hoeveel rook jij? 10-15 sigaretten per dag 3. Vanaf welke leeftijd begon je met roken? 15 4. Welk merk rook jij? Blauwe Gauloises of Arizona Blond 5. Vind je zelf dat je verslaafd bent aan roken? Nu wel, vroeger niet 6. Hoe kom jij aan je sigaretten, Maak je ze zelf, koop je ze gewoon, of draai je shag? Ik maak ze zelf. Arizona Blond komt in grote potten. 7. Gooi je er wel eens iets bij? Yep Thanks. Graag gedaan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
1. Rook jij?
ja 2. Hoeveel rook jij? Pakje per dag 3. Vanaf welke leeftijd begon je met roken? 14-15 4. Welk merk rook jij? Lucky Strike/gauloises/L&M 5. Vind je zelf dat je verslaafd bent aan roken? Ja 6. Hoe kom jij aan je sigaretten, Maak je ze zelf, koop je ze gewoon, of draai je shag? kopen 7. Gooi je er wel eens iets bij? ja hasj.
|
Verwijderd
|
1. Rook jij?
Ja 2. Hoeveel rook jij? Pakje sigaretten per twee dagen, als ik die avond uitga of tijdens bezoek waar veel wordt gerookt dan 1 pakje per dag. 3. Vanaf welke leeftijd begon je met roken? 12-13 proberen, 14-15 op feestjes en op het schoolplein om stoer te doen uiteraard en 15-16 vast. 4. Welk merk rook jij? Marlboro/Gauloises Blondes 5. Vind je zelf dat je verslaafd bent aan roken? Ja 6. Hoe kom jij aan je sigaretten, Maak je ze zelf, koop je ze gewoon, of draai je shag? Ik koop ze want ik heb noch geduld noch talent om shag te draaien en ik vind een 'sjekkie' al gauw tokkie-achtig. 7. Gooi je er wel eens iets bij? Nee. Als ik een keer blow dan rook ik met iemand samen een voorgedraaide. |
Ads door Google |
![]() |
|
1. Rook jij?
nee, niet meer 2. Hoeveel rook jij? ik rookte een half pakje per dag 3. Vanaf welke leeftijd begon je met roken? 13 jaar 4. Welk merk rook jij? ik rookte Camel 5. Vind je zelf dat je verslaafd bent aan roken? ik was verslaafd maar ben gestopt 6. Hoe kom jij aan je sigaretten, Maak je ze zelf, koop je ze gewoon, of draai je shag? Kopen of draaien 7. Gooi je er wel eens iets bij? Ik deed er soms wel 'iets' bij
|
Verwijderd
|
1. Rook jij?
heck yess! 2. Hoeveel rook jij? varieert. in barre tijden kan ik van een peukje per dag leven, maar in ik heb wel hoogtij dagen gehad waarin ik inclusief uitgaan dan toch wel door 4 pakjes heen ging, maar truth be told lopen er soms ook wel een paar bietsers voorbij. 3. Vanaf welke leeftijd begon je met roken? 14, en ben sindsdien nooit echt gestopt. 4. Welk merk rook jij? lucky strike is by far mijn favoriet maar ik vind een dunhill ook geweldig. 5. Vind je zelf dat je verslaafd bent aan roken? zeker, hoewel ik gelukkig niet stofzuiger zakken ga openscheuren voor sigaretpeukjes ofzo. 6. Hoe kom jij aan je sigaretten, Maak je ze zelf, koop je ze gewoon, of draai je shag? een cock-nosed sunglasses-wearing camel verkoopt ze aan mij 7. Gooi je er wel eens iets bij? nee, hoewel ik als ik ooit nog de kans zou meemaken wellicht een beetje pure coke of een drupje liquid lsd zou gebruiken voor extra spice. mja dat zou alleen zijn als ik toevallig de gelegenheid had, het is niet iets waar ik werk van maak. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
1. Rook jij?
Sinds vrijdag niet meer! 2. Hoeveel rook jij? Maanden lang omgerekend 8-12 peuken per dag ofzo? Deed met een pakje van 24 peuken 2 tot 3 dagen (aangezien ik vrijwel alleen joints rookte) 3. Vanaf welke leeftijd begon je met roken? 15/16 4. Welk merk rook jij? Lucky strike 5. Vind je zelf dat je verslaafd bent aan roken? Was ik wel heel erg, maar ben ben door hel en terug geweest vorig weekend ![]() 6. Hoe kom jij aan je sigaretten, Maak je ze zelf, koop je ze gewoon, of draai je shag? Die koop ik 7. Gooi je er wel eens iets bij? Wiet dus
|
1. Rook jij?
Ja 2. Hoeveel rook jij? Iets minder dan een pakje per dag, 22 sigaretten of zo 3. Vanaf welke leeftijd begon je met roken? 10 :$ *lame..* 4. Welk merk rook jij? Rode Chesterfield (wat me gelijk opvalt dat niemand de rookt, zijn de meest lekkere sigaretten voor bij het blowen --> naar mijn mening in ieder geval) 5. Vind je zelf dat je verslaafd bent aan roken? Ja 6. Hoe kom jij aan je sigaretten, Maak je ze zelf, koop je ze gewoon, of draai je shag? Gewoon kopen 7. Gooi je er wel eens iets bij? Nope
||
Citaat:
|
![]() |
|
1. Ja
2. Soms 2/3 per dag, soms 1, soms sla ik een paar dagen over. 3. Ik rookte voor het eerste vast op mijn 16e, daarna weer gestopt en begonnen met tussenpozen 4. Marlboro, of het merk van degene die ik biets ![]() 5. Nee, ik kan op elk moment stoppen. Heb ook nooit zo'n behoefte aan roken dat het moet, ik doe het omdat ik het lekker vind. 6. Kopen. 7. Zoals wiet? Ik draai geen pretshag als je dat bedoelt. Ik rook wel is een jonko.
|
1. Rook jij? soms
2. Hoeveel rook jij? gelegenheidsroker, meestal met uitgaan of als ik me verveel 3. Vanaf welke leeftijd begon je met roken? 13/14, ben nu 17 4. Welk merk rook jij? Marlboro 5. Vind je zelf dat je verslaafd bent aan roken? Nee 6. Hoe kom jij aan je sigaretten, Maak je ze zelf, koop je ze gewoon, of draai je shag? Kopen 7. Gooi je er wel eens iets bij? Nee, jammer genoeg niet ![]() |
![]() |
|
1. Rook jij? ja.
2. Hoeveel rook jij? dat verschilt per week. ik denk rond de 3 ŕ 4 sigaretten. 3. Vanaf welke leeftijd begon je met roken? 12e. 4. Welk merk rook jij? maakt me niet uit. 5. Vind je zelf dat je verslaafd bent aan roken? nee. Ik kan stoppen wanneer ik wil. 6. Hoe kom jij aan je sigaretten, Maak je ze zelf, koop je ze gewoon, of draai je shag? ik koop ze op school. 7. Gooi je er wel eens iets bij? ja. en wat, dat ligt eraan in wat voor stemming ik ben. |
![]() |
|
1. Rook jij?
Ja 2. Hoeveel rook jij? Ik doe ongeveer 2 dagen met een pak shag... dus dat zijn er ongeveer 30 per dag 3. Vanaf welke leeftijd begon je met roken? 14 4. Welk merk rook jij? Brandaris 5. Vind je zelf dat je verslaafd bent aan roken? Nogal 6. Hoe kom jij aan je sigaretten, Maak je ze zelf, koop je ze gewoon, of draai je shag? Draai shag, is goedkoper, zeker als je veel rookt 7. Gooi je er wel eens iets bij? Nee
|
1. Rook jij?
Ja 2. Hoeveel rook jij? 3 a 4 per dag, uitgaan kan dat meer zijn. 3. Vanaf welke leeftijd begon je met roken? 14 4. Welk merk rook jij? Gauloises,Marlboro. Maakt me niet zo veel uit, als het maar geen shag is! 5. Vind je zelf dat je verslaafd bent aan roken? Ja 6. Hoe kom jij aan je sigaretten, Maak je ze zelf, koop je ze gewoon, of draai je shag? Ik koop ze 7. Gooi je er wel eens iets bij? Niet vaak Later. |
![]() |
|
1. Rook jij?
nee 2. Hoeveel rook jij? niet van toepassing 3. Vanaf welke leeftijd begon je met roken? niet van toepassing 4. Welk merk rook jij? niet van toepassing 5. Vind je zelf dat je verslaafd bent aan roken? ja soms wel 'n beetje 6. Hoe kom jij aan je sigaretten, Maak je ze zelf, koop je ze gewoon, of draai je shag? niet van toepassing 7. Gooi je er wel eens iets bij? zo nu en dan |
![]() |
|
1. Rook jij?
niet vast maar wel met regelmaat 2. Hoeveel rook jij? iets minder dan een pakje per week 3. Vanaf welke leeftijd begon je met roken? 16 4. Welk merk rook jij? lucky strike 5. Vind je zelf dat je verslaafd bent aan roken? nee 6. Hoe kom jij aan je sigaretten, Maak je ze zelf, koop je ze gewoon, of draai je shag? sigaretten kopen 7. Gooi je er wel eens iets bij? vaak wel |
Ads door Google |
![]() |
|
![]() |
1. Rook jij?
ja 2. Hoeveel rook jij? minimaal 3 perdag 3. Vanaf welke leeftijd begon je met roken? 13 4. Welk merk rook jij? verschilt 5. Vind je zelf dat je verslaafd bent aan roken? beetje 6. Hoe kom jij aan je sigaretten, Maak je ze zelf, koop je ze gewoon, of draai je shag? koop en krijg 7. Gooi je er wel eens iets bij? nee x |
![]() |
||||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je niet blowt, maar wel rookt ben je gewoon maf. Nooit die mensen begrepen en ik vind ze ook altijd maar een beetje vreemd. |
![]() |
|
![]() |
1. Rook jij?
Ja. 2. Hoeveel rook jij? Met 1 pakje doe ik 2 dagen 3. Vanaf welke leeftijd begon je met roken? 14. 4. Welk merk rook jij? L&M, Marlboro, Chesterfield. 5. Vind je zelf dat je verslaafd bent aan roken? Yup. 6. Hoe kom jij aan je sigaretten, Maak je ze zelf, koop je ze gewoon, of draai je shag? Ik koop ze. 7. Gooi je er wel eens iets bij? Nee. |
![]() |
|
![]() |
1. Rook jij?
Heel zelden. 2. Hoeveel rook jij? pff, een pakje per zes weken ofzo? 3. Vanaf welke leeftijd begon je met roken? 16 4. Welk merk rook jij? boeit niet, merk van wie ik ze krijg 5. Vind je zelf dat je verslaafd bent aan roken? nee, ik doe het bijna nooit en dan alleen voor de gezelligheid 6. Hoe kom jij aan je sigaretten, Maak je ze zelf, koop je ze gewoon, of draai je shag? Ik krijg ze meestal ![]() 7. Gooi je er wel eens iets bij? Nee. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
1. Rook jij?
Af en toe. 2. Hoeveel rook jij? Een á twee pakjes per maand? 3. Vanaf welke leeftijd begon je met roken? 15 maar twas niet echt mijn eerste keer ofzo. 4. Welk merk rook jij? L&M 5. Vind je zelf dat je verslaafd bent aan roken? nee. maar op z'n tijd verlang ik wel naar een sigaret. ;] 6. Hoe kom jij aan je sigaretten, Maak je ze zelf, koop je ze gewoon, of draai je shag? Ik koop ze. 7. Gooi je er wel eens iets bij? nee. blowen doe ik een tijdje niet meer. |
![]() |
|
1. Rook jij?
Nee, ik blow alleen. Heb vroeger wel gerookt 2. Hoeveel rook jij? Ik denk gemiddeld 5 joints per dag, maar het varieert veel omdat mijn schoolrooster ook erg varieert. 3. Vanaf welke leeftijd begon je met roken? 29 nov 2003 rookte ik mijn eerste joint. Anderhalf jaar later rookte ik mijn eerst sigaret en weer anderhalf jaar later stopte ik met roken. 4. Welk merk rook jij? Vroeger vaak blauwe gauloises en camel natural flavour. Tegenwoordig vaak javaanse jongens driekwart voor in m'n joints. Of anders wat er maar is. 5. Vind je zelf dat je verslaafd bent aan roken? Nee, ook niet aan blowen. 6. Hoe kom jij aan je sigaretten, Maak je ze zelf, koop je ze gewoon, of draai je shag? Kopen, en na het stappen/op m'n werk op de grond vinden. 7. Gooi je er wel eens iets bij? Altijd dus. |
![]() |
|
![]() |
1. Rook jij?
Al een jaar niet meer ![]() 2. Hoeveel rook jij? Ik rookte op n gegeven moment een pakje + een beetje gauloises blauw per dag, en in t weekend 3 pakjes ofzo. 3. Vanaf welke leeftijd begon je met roken? Mn 17e geloof ik 4. Welk merk rook jij? Kheb Samson Halfzwaar,Camel, Camel Light en Gauloise Blauw gerookt 5. Vind je zelf dat je verslaafd bent aan roken? Ook al vond ik toen van niet, stopte ik en probeerde ik dat vol te houden en ging ik op een gegeven moment toch weer roken. Dus ja verslaafd was ik zeker I guess. 6. Hoe kom jij aan je sigaretten, Maak je ze zelf, koop je ze gewoon, of draai je shag? Die hosselde ik bijmekaar achter Roffa Centraal. 7. Gooi je er wel eens iets bij? Ik rook alleen puur uit mn bong of lange houten pijp. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Korte vragenlijst: win bioscoopbon of 10 kaarten voor zwembad JorisvH | 0 | 13-07-2015 20:03 | |
Drugs & Alcohol |
Bioscoopbon van €20 euro winnen in 10 minuten? IrisUT | 0 | 26-06-2015 17:28 | |
Drugs & Alcohol |
Vragenlijst Campagne drinken, roken en blowen Marion Farmakun | 11 | 16-01-2012 15:47 | |
Drugs & Alcohol |
Rook je? geef je mening over het horecarookverbod en verdien 5 euro winifredanne | 26 | 20-07-2011 11:14 | |
Lifestyle |
cu2-vragenlijst crook | 41 | 22-06-2005 18:02 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 |