Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-09-2002, 18:09
Eleanor
Eleanor is offline
Mensen, Ik weet niet wat ik moet..
Ik heb eindelijk (na veel andere jongens) een heeele lieve jongen gevonden. Mijn ouders Weten dat hij bestaat maar niet dat ik wat met hem heb. Het probleem ook is dat hij hasj en weed rookt en dat hij haast altijd stoned is. Mijn ouders willen hem wel een x zien maar ik schaam me voor hem.. op 1der van een manier.. mijn ouders vinden zoiets nooit goed zelf ben ik 13 en hij net 16 maar dat hij aan de softdrugs is vind ik heel erg kut.. Wie weet wat ik kan doen please help me..!!!!!!!!

Trouwens ik weet echt cker dat hij veel om mij geeft en ik ook om hem zijn vrienden vinden hem ook veranderd zins we wat hebben en hij woont 18km verder dus moet met de trein om hem te zien maar hij maakt zijn geld op aan drugs en ik heb het niet.. ik vind het maar moeilijk wat moet ik nou doen.. (behalve dan dat jullie zeggen dumpen..)

Veel Liefs,

Marieke
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-09-2002, 18:22
X-je
X-je is offline
Je vindt hem lief en alles, maar wat ik mij afvraag, als hij altijd stoned is, hoe kan je hem dan kennen? Hoe weet je dan hoe hij is. Ik zou mijn tijd in zo'n jongen niet steken, en terecht dat je je schaamt voor hem.
Kan je gelukkig zijn met zo iemand?

Hij doet niet eens moeite voor je, want hij vindt zijn weed en hasj belangrijker dan jou es te zien. Hij is tijdverspilling

X-je
__________________
mijn kipje, mijn leven...
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 12:24
moedergans
moedergans is offline
Misschien moet je met deze jongen stoppen?
Zo'n gozer verkloot zijn leven....
__________________
Ik zat met m'n vriend in bad toen ik greep naar de zeep....en voelde dat ik ergens anders in kneep.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 12:34
Maboq
Avatar van Maboq
Maboq is offline
Citaat:
Eleanor schreef:

Trouwens ik weet echt cker dat hij veel om mij geeft en ik ook om hem zijn vrienden vinden hem ook veranderd zins we wat hebben en hij woont 18km verder dus moet met de trein om hem te zien maar hij maakt zijn geld op aan drugs en ik heb het niet.. ik vind het maar moeilijk wat moet ik nou doen.. (behalve dan dat jullie zeggen dumpen..)

Veel Liefs,

Marieke [/B]
als dat ventje het belangerijker vindt om z'n geld op te maken aan die shit ipv een treinkaartje te kopen en naar jouw toe te komen....... wat moet je dan met zo'n ventje... en ja ik zeg et tog.... DUMPEN
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 15:53
highlight
Avatar van highlight
highlight is offline
Citaat:
MåBøQ schreef:


als dat ventje het belangerijker vindt om z'n geld op te maken aan die shit ipv een treinkaartje te kopen en naar jouw toe te komen....... wat moet je dan met zo'n ventje... en ja ik zeg et tog.... DUMPEN
ja idd..en je zegt dat je hem heel lief vind enzo, maar je schaamt je wel voor hem dat hij de hele dag stoned is, en daardoor durf je hem niet aan je ouders te laten zien... Beetje vreemd..
__________________
|| ==-- Met mijn gedachten ergens anders, ben ik altijd overal --== ||
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 16:40
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Citaat:
highlight schreef:


ja idd..en je zegt dat je hem heel lief vind enzo, maar je schaamt je wel voor hem dat hij de hele dag stoned is, en daardoor durf je hem niet aan je ouders te laten zien... Beetje vreemd..
vind ik ook. Als je een vriend(in) hebt dan ben je daar toch trots op en wil je hem/haar toch gelijk aan je ouders laten zien, denk ik.
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 18:14
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Als hij blowen belangrijker vindt dan jou, tja dat ben je naar mijn mening niet waard.. Wat heb je aan een jongen die altijd zo stoned als een garnaal is?? Wat weet je dan werkelijk van hem??
Ik zou mijn tijd daar niet aan besteden eerlijk gezegd..
Ik kan me voorstellen dat je ouders je vriendje wel eens willen zien en van jou kant kan ik me voorstellen dat je je schaamt.. Maar wat als je je voor hem blijft schamen? Wat ga je dan doen? Tegen niemand zeggen dat hij je vriendje is, hem aan niemand laten zien?? Dat kan niet lijkt mij.. Je ouders zullen toch willen weten wie hij is denk ik..

En ik kan me ook voorstellen dat ze liever niet hebben dat jij met hem omgaat, ze zullen natuurlijk bang zijn dat jij ook gaat blowen vanwege hem.. of dat hij een slechte invloed op je zal hebben.. Ik vind het niet vreemd.. (zo zouden mijn ouders ook zijn namelijk)

Maar goed, ik zeg niet dat je het nu gelijk uit moet maken ofzo, dat moet je zelf maar weten, maar ik zou eens ff nadenken, wat je nou eigenlijk aan een jongen hebt waar je je voor schaamt, die al zn geld besteedt aan hash en weed ipv bij jou langs te komen oid, die altijd stoned is.... enz enz..
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 20:24
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Sorrie, zeg het toch, DUMPEN
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 20:45
Mindfields
Mindfields is offline
niks dumpen..
gwoon ff zeggen dat meneer moet stoppen met blowen
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 22:47
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
wat een stelletje schijnheiligen hier, net alsof iemand met blowen gelijk z'n hele leven verneukt....

k moet zeggen dat hij er op z'n 16 dan wel vroeg bij is; iets te vroeg naar mijn mening. je kan ook gwoon vragen of ie een keer nie wil blowen voordat ie naar je ouders komt!
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 23:39
Maboq
Avatar van Maboq
Maboq is offline
Citaat:
birthmark schreef:
wat een stelletje schijnheiligen hier, net alsof iemand met blowen gelijk z'n hele leven verneukt....

k moet zeggen dat hij er op z'n 16 dan wel vroeg bij is; iets te vroeg naar mijn mening. je kan ook gwoon vragen of ie een keer nie wil blowen voordat ie naar je ouders komt!
hmm..... het gaat er mij niet om dat ie zo graag die shit wilt gebruiken, maar blijkbaar geeft ie z'n geld liever uit aan die shit dan dat ie een treinkaartje koopt en naar z'n vriendin toe gaat.
wat heb je dan aan em
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 19:29
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
sorry, aan zo'n jongen heb je niks!!! kappen ermee, serieus.

k heb een vriend gehad die blowde... nou k had niet veel aan hem, eerlijk gezegd helemaal niks. hij was hartstikke traag en niks wond hem op geen goed gesprek kon ik met hem voeren en had dus vrijwel niks aan hem.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 19:55
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
birthmark schreef:
wat een stelletje schijnheiligen hier, net alsof iemand met blowen gelijk z'n hele leven verneukt....
Ik heb echt niks tegen mensen die blowen, dat moet ieder voor zich gewoon zelf weten enzo, en ik zal niet zeggen dat ze het moet uitmaken omdat hij blowt..
Maar hij geeft liever al zijn geld uit aan drugs, dan aan een treinkaartje om zijn eigen vriendin te zien!! Dan is hij haar gewoon niet waard vind ik..

Tja en ze kan hem wel vragen of hij een keer niet wil blowen als hij bij haar thuis komt, maar als hij dat zelf nog niet inziet, dat het niet gepast is als je bij je vriendin thuis stoned zit, tja daar kan ik niet bij..
En ik denk niet dat hij permanent zal willen stoppen, wat moet dat meisje dan tegen haar ouders zeggen?
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 14:42
girl18
Avatar van girl18
girl18 is offline
Citaat:
Eleanor schreef:
Mensen, Ik weet niet wat ik moet..
Ik heb eindelijk (na veel andere jongens) een heeele lieve jongen gevonden. Mijn ouders Weten dat hij bestaat maar niet dat ik wat met hem heb. Het probleem ook is dat hij hasj en weed rookt en dat hij haast altijd stoned is. Mijn ouders willen hem wel een x zien maar ik schaam me voor hem.. op 1der van een manier.. mijn ouders vinden zoiets nooit goed zelf ben ik 13 en hij net 16 maar dat hij aan de softdrugs is vind ik heel erg kut.. Wie weet wat ik kan doen please help me..!!!!!!!!
op je 13de al heel veel andere jongens.???? sorry hoor maar ben je een slet OFZO.? en waarom over jongens denken je bent nog 13.. JE BENT NET VAN DE BASISSCHOOL..

Citaat:
Trouwens ik weet echt cker dat hij veel om mij geeft en ik ook om hem zijn vrienden vinden hem ook veranderd zins we wat hebben en hij woont 18km verder dus moet met de trein om hem te zien maar hij maakt zijn geld op aan drugs en ik heb het niet.. ik vind het maar moeilijk wat moet ik nou doen.. (behalve dan dat jullie zeggen dumpen..)
dumpen... sorry hoor maar het komt over dat er in jullie relatie altijd jij alles moet doen.. naar hem toe gaan en zo...

mischien is die wel in de ogen van die vrienden van hem veranderd omdat ie drugs gebruikt.. sorry hoor maar je zegt zelf hij is altijd stoned... dus hoe kan hij veranderen.?? is ie opeens op een andere manier stoned..
__________________
Get a life.!!! cool where can i downloud whone of those from.?

Laatst gewijzigd op 06-09-2002 om 14:45.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 14:43
girl18
Avatar van girl18
girl18 is offline
Citaat:
Parallel schreef:
niks dumpen..
gwoon ff zeggen dat meneer moet stoppen met blowen
BEN JE EVEN DOM ALS DE ACHTERKANT VAN EEN VARKEN OFZO..


het is toch al 100% duidelijk dat die gozer niet om het mens geeft als hij niet eens de moeite neemt om een treinkaartje te kopen.?
__________________
Get a life.!!! cool where can i downloud whone of those from.?

Laatst gewijzigd op 06-09-2002 om 14:46.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 21:29
Cassidy
Cassidy is offline
Als je je voor hem schaamt is er dan niet iets mis?????
Je kan proberen of hij voor jou wil stoppen, maar t zou kunnen dat ie daardoor veranderd denk ik? (geen ervaring mee, maar t lijkt me als je iemand (bijna) enkel zo kent)
En als ie nie wil stoppen... dan kan je m (hoe hard je t ook zal proberen) toch niet veranderen...
__________________
Cassidy
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 21:31
Cassidy
Cassidy is offline
en als je m meeneemt naar je ouders, 'smeek' m dan even of ie die dag even niks wil gebruiken.. omdat je ouders daar moeite mee hebben, wil ie dat niet.. nou dan weet je al gelijk wat je aan m hebt..
__________________
Cassidy
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 22:13
de abt van sion
de abt van sion is offline
Je ouders hebben gelijk. Maak het maar gauw uit.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-09-2002, 22:15
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Als hij liever z'n geld opmaakt aan drug, dan geeft hij blijkbaar niet genoeg om je. Uitmaken maar he.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 22:57
the Comebackkid
the Comebackkid is offline
Er is toch niks mis met blowen????? ik begrijp niet dat je daar zo'n probleem van maakt hoor. stoned is de manier waarop hij leeft, het is een levenswijze die veel mensen gevolgt hebben, denk maar aan iemand als bob marley. Gewoon relaxed.

Niets om je voor te schamen. Dat ie zijn geld zo verneukt dat is een ander verhaal. blowen moet kunnen, een treinkaaartje voor de meid kopen ook, dan maar wat meer werken. Werken om te kunnen smoken. Stoned is the way of the walk.
__________________
detach_yourself@hotmail.com
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 07:09
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
ik zou hem vragen of hij wil minderen met blowen (1 of 2 keer per week, ofzow..). Wil hij dit niet, zeg dan dat jij het heel vervelend vindt, en of hij het misschien voor jou zou willen doen. Ziet hij het helemaal niet zitten, dan lijkt me de kans heel klein dat jullie een goede relatie opbouwen. Hij doet nl. niks voor jou, en bovendien schaam je je voor hem als hij blowt (en dat is dan dus altijd!)...
Doet hij z'n best om te stoppen, maar lukt het niet? Dan zou ik hem een kans geven. Hij heeft veel voor je over, maar hij is te "zwak"... Help hem dan zoveel mogelijk.
En als hij stopt met blowen, (of gedeeltelijk dan...) dan is jouw probleem opglost. Nou ja, misschien blijkt hij heel anders te zijn, als hij niet stoned is, maar daar kom je wel achter. Misschien issie wel veel leuker!
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 15:07
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
the Comebackkid schreef:
Er is toch niks mis met blowen????? ik begrijp niet dat je daar zo'n probleem van maakt hoor. stoned is de manier waarop hij leeft, het is een levenswijze die veel mensen gevolgt hebben, denk maar aan iemand als bob marley. Gewoon relaxed.

Niets om je voor te schamen. Dat ie zijn geld zo verneukt dat is een ander verhaal. blowen moet kunnen, een treinkaaartje voor de meid kopen ook, dan maar wat meer werken. Werken om te kunnen smoken. Stoned is the way of the walk.
Jij bent dus al net zo'n onnozele hals.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 17:32
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
girl18 schreef:


BEN JE EVEN DOM ALS DE ACHTERKANT VAN EEN VARKEN OFZO..


het is toch al 100% duidelijk dat die gozer niet om het mens geeft als hij niet eens de moeite neemt om een treinkaartje te kopen.?
laten we het maar niet over jou hebben. kijk als je daar moeite mee hebt moet je met je vriend P-R-A-T-E-N. vond het op een gegeven moment ook minder dat mijn vriend toch redelijk wat dronk..en daar over gepraat..nu mindert ie. had ik hem dan ook gelijk moeten dumpen?
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 15:55
Eleanor
Eleanor is offline
Dankje wel dat jullie zo hebben gereageerd ik heb het hem gevraagd om te stoppen met blowen.. hij zei van nee dat doe ik niet ik doe wat ik zelf wil en als mijn meisje dat niet goed vind rot ze maar op.. ik heb toen gezegt als je zo doet dan dump ik je meteen toen zei hij maar je hebt een plaatsje in me hart en ik heb toen gezegt maar jij niet meer bij mij.. nu wil hij me niet meer spreken mijn ouders die zeiden van uitmaken je gaat niet met een jongen die verslaafd is aan drugs ik wil dat niet hebben.. (ik heb ook eerlijk gezegt dat ik ook geblowd heb om het uit teproberen maar dat ik niet zoals hem door blijf gaan dus.. ) maar het is nu uit heb het gister uitgemaakt met hem..!! ik ben opgeluchtig maar aan de ander kant vind ik het toch ook wel kut want hij moes gewoon half janken.. maar tis toch ut beste denk ik..

dankje voor de reacties!

xx Eleanor
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 15:59
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
hoi Eleanor!
Heel veel sterkte en ik denk dat wat je gedaan hebt, juist is..
Als hij niet voor jou wil stoppen met blowen (of in ieder geval minder wil gaan blowen) dan is hij je gewoon niet waard! En gezien zijn reactie "als mijn meisje wil dat ik dat opgeef dan kan ze oprotten" vind ik al helemaal dat je beslissing om het uit te maken juist is!!
Natuurlijk is het even moeilijk, want je bent toch verliefd op die jongen enzo, maar achteraf zul je zien dat je veel beter af bent zonder hem!!

sterkte!
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-09-2002, 16:00
Verwijderd
Citaat:
girl18 schreef:


BEN JE EVEN DOM ALS DE ACHTERKANT VAN EEN VARKEN OFZO..
Anders lees je eerst even dit

Laatst gewijzigd op 10-09-2002 om 16:03.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 18:45
girl18
Avatar van girl18
girl18 is offline
Citaat:
Parallel schreef:


laten we het maar niet over jou hebben. kijk als je daar moeite mee hebt moet je met je vriend P-R-A-T-E-N. vond het op een gegeven moment ook minder dat mijn vriend toch redelijk wat dronk..en daar over gepraat..nu mindert ie. had ik hem dan ook gelijk moeten dumpen?

natuurlijk kun je er over praten.. met je vriend of die er mee mindert of niet... maar dat meisjes zegt dat ie bijna altijd stoned is als ze met hem is.. das toch belachelijk hoe kunnen zijn vrienden dan zeggen dat ie echt veranderd is nu die meisje kent.. hij is alleen maar stoned.. is ie dan op een ander manier stoned.?
__________________
Get a life.!!! cool where can i downloud whone of those from.?
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 18:46
girl18
Avatar van girl18
girl18 is offline
Citaat:
Eleanor schreef:
Dankje wel dat jullie zo hebben gereageerd ik heb het hem gevraagd om te stoppen met blowen.. hij zei van nee dat doe ik niet ik doe wat ik zelf wil en als mijn meisje dat niet goed vind rot ze maar op.. ik heb toen gezegt als je zo doet dan dump ik je meteen toen zei hij maar je hebt een plaatsje in me hart en ik heb toen gezegt maar jij niet meer bij mij.. nu wil hij me niet meer spreken mijn ouders die zeiden van uitmaken je gaat niet met een jongen die verslaafd is aan drugs ik wil dat niet hebben.. (ik heb ook eerlijk gezegt dat ik ook geblowd heb om het uit teproberen maar dat ik niet zoals hem door blijf gaan dus.. ) maar het is nu uit heb het gister uitgemaakt met hem..!! ik ben opgeluchtig maar aan de ander kant vind ik het toch ook wel kut want hij moes gewoon half janken.. maar tis toch ut beste denk ik..

dankje voor de reacties!

xx Eleanor
goeie keus... als hij niet eens wilt minderen of stoppen is hij jou niet waard
__________________
Get a life.!!! cool where can i downloud whone of those from.?
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 17:33
Eleanor
Eleanor is offline
Parallel Schreef:

natuurlijk kun je er over praten.. met je vriend of die er mee mindert of niet... maar dat meisjes zegt dat ie bijna altijd stoned is als ze met hem is.. das toch belachelijk hoe kunnen zijn vrienden dan zeggen dat ie echt veranderd is nu die meisje kent.. hij is alleen maar stoned.. is ie dan op een ander manier stoned.?

Ach man.. Ik bedoel het niet van dat als hij stoned is veranderd maar hij was ook wel eens een dagje niet stoned.. maar ook maar 2x meegemaakt van 4 weken dat we wat hadden..
En als jij niet met me eens ben is het jou mening..
Mijne is van als hij niet wil mindere voor mij en dat voor gaat dan zeg ik VAL DOOD
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie verliefd op mijn beste vriend en een vriend van mijn vriendje
xwebelieve
7 17-07-2012 13:19
Liefde & Relatie Problemen met m'n vriend en m'n moeder
Daantje_0705
18 08-10-2011 14:47
Liefde & Relatie Beste vriend en ik in dip.
GoddessOfDesire
10 08-10-2005 23:22
Liefde & Relatie Mijn vriend, mn ouders en ik..
lso
45 07-11-2004 08:54
Liefde & Relatie vriend en geld...
colors
29 09-09-2003 18:06
Liefde & Relatie Jonge meiden en oudere jongens
luckyleo
42 13-07-2002 10:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:03.