Advertentie | |
|
Ads door Google |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
![]() |
|
![]() |
Hier in Goeree Overflakee:
-pette peppe -gnoeken (de pindahamsteren) -onthaasten... -onthaasten.... -een vette Dubai Pampen -blazen -ff dinge -ff rooksignalen inhaleren (communicatiegebrekje?) -ff suiker bij de melk doen. -ff neus laten poederen -ff intelligent kijken... -ff mondhoeken naar beneden persen -ff naar de Gallemiezen en terug. -blowen -grasmaaien + roken -ff naar de Filisteinen en terug. -ff oraal inbrengen -anaal doet pijn -Cannabinol, ik kies U!!!!!! -ff Canadezen -ff de fietsketting aan banden roken -aan het langste strootje sucken -het groene hart van Nederland affikken! -het varkentje wassen (nee, roken ![]() -het engeltje laten poepen (nee, roken ![]() -ff dat groene plakkerige spul vermengen met tabak en dat dan in een grote vloe met een tip draaien, en dat dan oproken en lekker knetter fucking stoned worden!!!!!!!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() enne xal ff uitlegge waar henk van komt =) ut was d8 ik toen me ouderz een week weg waren, we hadde wat voorgedraaide gehaal en we gingen een daggie met drexz zen scheepje varen doen, we waren duzz op het water en ik had me jonko meegenomen in een hoesje van een bandje, en dat bandje was een bandje van ome henk (je weet wel, die kinderliedjes maakt enzo...) ik denk dat we zo op die naam kwamen... ![]() wat ik ook wel es zeg alz me ouderz der bij staan en ik wil vragen of iemand geblowt heeft: hebbie henk vandaag gezien? of als ik wil smoken met me waterpijp "kelso" (kep al me pijpen een naam gegeven... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Hoe wat een nieuw begin moest zijn, bijna het einde werd. Kraai | 27 | 26-11-2012 17:50 | |
Liefde & Relatie |
Mijn verhaal Undertow | 21 | 10-05-2011 15:39 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Zana heel hoofdstuk 1 Nas-t Zeekoe | 8 | 29-03-2003 12:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Zana Nas-t Zeekoe | 12 | 30-01-2003 14:18 | |
ARTistiek |
De Rots Hannibal | 11 | 21-09-2001 20:52 |