12-01-2002, 22:31 | |
woensdag 23 januari - zondag 3 februari 2002
Het programma verschijnt als bijlage bij de Volkskrant op donderdag 17 januari 2002. http://www.filmfestivalrotterdam.nl Wie gaat er heen? Welke films? Tips? Zeg het maar. Ichi The Killer van Miike Takashi lijkt me wel wat....
|
14-01-2002, 20:56 | |
De juiste pagina lijkt me www.iffr.nl
16-01-2002, 20:57 | |
Verwijderd
|
Ichi the killer it is then
Plaatje |
16-01-2002, 23:08 | |
Verwijderd
|
Kheb vorig jaar een uurtje gespijbeld, gaak vast dit jaar ook doen. Kwoon een half uurtje van r'dam, dus das wel handig
en de officiele lijst met films die EIGENLIJK 's ochtends pas wordt uitgegeven: http://www.filmfestivalrotterdam.com...&listtype=film |
18-01-2002, 11:52 | ||
Citaat:
Mini meetings?
18-01-2002, 19:32 | |
ik krijg speciaal vrij enzo dus eigenlijk zou ik wel moeten gaan.. maar zie nog wel.. als ik vrij krijg doe ik meestal automatisch nix meer namelijk..
ik zou ook mulholland drive willen zien en fat girl
19-01-2002, 01:06 | |
kan iemand plz voor mij naar het blok "House of Instants 1: Hidden Springs" en dan een boot maken van "She Puppet"?
die beschrijving: Lara Croft krijgt het aan de stok met zichzelf in een vlaag van filosofische zelfbeschouwing. de briljantie! dat wil ik echt zien ..maar ja. *sob*
23-01-2002, 21:56 | |
Update:
Ik ga de 24ste naar Pulse, de 28ste naar Donnie Darko, en de 31ste naar Ichi the Killer. Het lijkt er dus niet op dat er andere s.com'ers komen, jammer....
24-01-2002, 11:28 | |
ik ga naar
Dogtown and z-boys de 27e Ichi the killer op 2 feb Waking life 26e Sonic animation 31e Teenage Hooker Killing machine wil ik ook zien maar dan heb ik geen tijd :/ Wel zwaar irri dat er zoveel leuke films zijn en ik zo weinig geld heb :\ eigenlijk zou ik alles wel willen zien. [Dit bericht is aangepast door GRRR (24-01-2002).] |
Advertentie |
|
25-01-2002, 12:11 | |
Gisteren Pulse gezien (bedankt voor de tip, legatus), geweldige Japanse film. Je zou het een griezelfilm kunnen noemen, maar het is meer dan dat. Jonge Japanners en technologie. Moderne communicatiemiddelen als demonstratie van het menselijk tekort. Ondanks (of dankzij) mobiele telefoons en internet kennen mensen elkaar steeds minder goed. Ze leven langs elkaar heen.
In de film gedragen sommige mensen zich vreemd. Daarna verdwijnen ze. Of toch niet? Als je deze film hebt gezien, is het alleen maar verbazingwekkender dat er zo weinig goeie enge films uit Hollywood komen. En vaak roepen die alleen maar [b]boe![b] om zo het gewenste effect te bereiken. Pulse niet, de film werkt veel subtieler, en daardoor ook beter. De film is ook nog op 27, 29 en 31 januari te zien bij IFFR. Voor de 31ste kun je nog kartjes reserveren.
30-01-2002, 12:01 | |
Verwijderd
|
Gisterenavond m'n eerste Miike Takashi film gezien; Ichi the Killer. Dat was...anders, in een positieve manier
Leuk was dat hij voordat de film begon er zelf ook was, samen met Tadanobu Asano, die Kakihara speelt in de film. Jammer genoeg geen Q&A, die was pas bij visitor Q, en daar ga 'k nie naar toe |
31-01-2002, 08:55 | ||
Citaat:
Maar zien of het een goed idee was m'n vriendin mee te vragen....
01-02-2002, 13:27 | ||
Citaat:
En het was niet zo smerig als ik verwacht had, het was eerder grappig.... Tja, Miike besloot nog even 'n Q&A te doen na afloop, en....ik heb een handtekening.
01-02-2002, 14:03 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Ads door Google |
02-02-2002, 15:05 | |
japanse films zijn echt wel cool, heb afgelopen Suicide Club gezien, en hij was echt goed
gister bij de moviezoneaward Fat Girl gezien.. viel eigenlijk wel een beetje tegen.. als die gewonnen heeft van 24 andere films dan waren die wel middelmatig dan. door suicide club kijk ik ineens heel anders tegen japanners en metro's aan..
04-02-2002, 00:39 | ||
Citaat:
Jij was toch ook naar Donnie Darko geweest? Ik weet niet of ik het einde helemaal goed door had.... ***SPOILER*** Was Donnie al die tijd nou dood, of wat? Ik bedoel, was hij werkelijk omgekomen door die vliegtuigmotor, en de rest van de film een soort droom? ***/SPOILER***
04-02-2002, 21:00 | ||
Citaat:
06-02-2002, 16:15 | ||
Citaat:
Nog een vraag: ***SPOILERTJE**** Waarom werd Drew Barrymore's personage ontslagen? Dat kreeg ik niet helemaal mee. ***/SPOILERTJE*** P.S. Legatus, ben jij nog naar het filmfestival geweest? In Rotterdan danwel Groningen?
06-02-2002, 16:40 | |
Verwijderd
|
***SPOILER***
Nadat Donnie de school onder water had laten lopen gaf Kittie Farmer haar de schuld omdat zij de leerlingen een bepaald boek lieten lezen waarin de personages een soortgelijke daad uitvoeren. |
07-02-2002, 11:36 | ||
Citaat:
De site is trouwens wel cool, ik kom alleen niet verder dan "The Philosophy of Time Travel".... En de vliegtuigmotor is de Artifact?
07-02-2002, 23:39 | |||
Citaat:
Citaat:
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
International Film Festival Rotterdam 2009 ecrivaine | 9 | 29-01-2009 10:27 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Sollicitatie in het Duits Lif | 1 | 15-01-2008 17:35 | |
Films, TV & Radio |