Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2002, 16:49
Roosa
Avatar van Roosa
Roosa is offline
Ik had bloed laten prikken, en hoorde vanmiddag dat ik pfeiffer heb, maar ik heb een paar vraagjes, ik hoop dat er mensen zijn die het antwoord weten..

Ik hoorde van de dokter dat ik nog een keer iets moet laten prikken, voor mijn lever (ik heb geen idee wat of hoe of waarom), weet iemand dat misschien?

Ik ben eigenlijk helemaal niet moe ofzo, wel na een paar dagen laat naar bed in de vakantie, en veel drukte.. maar dat lijkt mij normaal.
Ik ben wel snel ziek, snel verkouden en dikke klieren in mn nek.
Nu moet ik dus rustig aan doen.. maar ik heb er eigenlijk weinig behoefte aan, ik ben nu niet ziek, en ook niet moe
moet je ook rustig doen als je niet moe bent??

Ik heb al heel erg lang pfeiffer denk ik, want ik ben al een jaar lang steeds ziek, maar omdat ik steeds een andere dokter had heeft hij/zei nooit gezegt dat ik bloed moest laten prikken of iets.. maar weet iemand hoe lang het ongeveer duurt, en hoe je weet wanneer het over is..?

En de laatste vraag.. ik kreeg na het bloedprikken een uitslag waaruit bleek dat ik geen pfeiffer had, een week later wat ik getest op een virus, en daar uit bleek dat ik wel pffeifer had.
Weet iemand misschien of er verschil is tussen deze twee uitslagen, en wat dat verschil is? En waarom het bijde ene negatief en bij de andere prositief was?

Ik hoop dat iemand me kan helpen, want ik snap er weinig van..
Roos
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 16:53
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
Roosa schreef:
Ik had bloed laten prikken, en hoorde vanmiddag dat ik pfeiffer heb, maar ik heb een paar vraagjes, ik hoop dat er mensen zijn die het antwoord weten..

Ik hoorde van de dokter dat ik nog een keer iets moet laten prikken, voor mijn lever (ik heb geen idee wat of hoe of waarom), weet iemand dat misschien?
- neej

Ik ben eigenlijk helemaal niet moe ofzo, wel na een paar dagen laat naar bed in de vakantie, en veel drukte.. maar dat lijkt mij normaal.
Ik ben wel snel ziek, snel verkouden en dikke klieren in mn nek.
Nu moet ik dus rustig aan doen.. maar ik heb er eigenlijk weinig behoefte aan, ik ben nu niet ziek, en ook niet moe
moet je ook rustig doen als je niet moe bent??
- somige mensen merken zowiezo niet echt wat van pfeiffer.. ik zou gewoon LUISTEREN naar je lichaam als je lichaam zegt ik ben moe moet je rusten en niet doorgaan

Ik heb al heel erg lang pfeiffer denk ik, want ik ben al een jaar lang steeds ziek, maar omdat ik steeds een andere dokter had heeft hij/zei nooit gezegt dat ik bloed moest laten prikken of iets.. maar weet iemand hoe lang het ongeveer duurt, en hoe je weet wanneer het over is..?
-wanner er geen pfeiffer meer in je bloed zit
En de laatste vraag.. ik kreeg na het bloedprikken een uitslag waaruit bleek dat ik geen pfeiffer had, een week later wat ik getest op een virus, en daar uit bleek dat ik wel pffeifer had.
Weet iemand misschien of er verschil is tussen deze twee uitslagen, en wat dat verschil is? En waarom het bijde ene negatief en bij de andere prositief was?
- ik denk dat dat je het GEHAD hebt
Ik hoop dat iemand me kan helpen, want ik snap er weinig van..
Roos
__________________
hm
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 18:09
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
als je pfeiffer hebt, dan kan het zijn dat je lever vergroot of 'ontstoken' is. als dat zo is moet je heel erg voorzichtig doen. pfeiffer heeft namelijk veel met je lever te maken. ik denk dat je huisarts wil dat je daarop gaat testen.

doe in ieder geval niet al te druk. als je niet moe bent hoef je natuurlijk niet te gaan slapen enzo, maar ga nou ook niet overdreven veel doen. zoals ZHAzha al zei, moet je gewoon naar je lichaam luisteren. als je moe bent heel rustig aan doen en anders gewoon leven. het is over als jij er geen last meer van hebt. mijn klieren hebben er jaren over gedaan weer wat normaler te worden. maar als je gewoon nooit moe bent, dan heb je gewoon geen last van pfeiffer.

pfeiffer is redelijk lastig aan te tonen, daardoor kan het zijn dat dat de eerste keer niet lukte. ik denk niet dat je al een jaar pfeiffer hebt, maar al een jaar een slecht afweersysteem.

als laatste: eet veel gezond en drink veel. weinig tot geen alcohol en koffie.

sterkte!

als je meer wilt weten over pfeiffer: ik heb een siteje gemaakt: http://maaike.endoria.net. misschien heb je er wel wat aan.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 20:27
Roosa
Avatar van Roosa
Roosa is offline
bedankt! ik ga even op de site kijken
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Ziekte van pfeiffer
Charity's
4 18-01-2012 08:20
Lichaam & Gezondheid pfeiffer
pietje11
22 20-12-2010 11:53
Lichaam & Gezondheid pfeiffer
jornah
6 01-07-2006 15:10
Lichaam & Gezondheid pfeiffer+huiduitslag
Tulpje6
15 28-02-2006 22:16
Lichaam & Gezondheid Alle symptomen van Pfeiffer, maar na bloedtest..
Elysium
2 17-03-2004 14:56
Lichaam & Gezondheid pfeiffer!!
gitan
16 05-12-2001 20:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:46.