Oud 21-06-2017, 21:55
Joopie1900
Joopie1900 is offline
Ik ben een jongen van 14 en ik zweet erg veel vind ik

Als ik witte of andere kleur kleding behalve zwart aandoe ziet iedereen mijn zweetoksels. Ik douche elke avond en ben niet te dik ofzo. Als ik sport in Basic Fit zweet ik ook erg veel maar das wat minder erg dan op school of iets

Heeft iemand enig idee wat ik er tegen kan doen? Zijn er dingen die je bij de kruidvat ofzo kan kopen
Met citaat reageren
Oud 21-06-2017, 22:32
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Gebruik je nu deo met anti-transpirant er in? Draag je goed ademende kleding (speciaal sportshirt, of een shirt van minstens 50% maar liefst veel meer katoen)? Zorg je dat je deodorant aanbrengt op schone oksels? Helpt dat allemaal niet, kijk dan eens naar de producten van Odorex Dry, die zijn erg effectief tegen zweten (wel wat agressief voor je huid).
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 22-06-2017, 06:56
Verwijderd
En vraag je huisarts want langdurig gebruik van dat soort dingen kan nooit goed voor je zijn.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2017, 07:38
Verwijderd
Dat je veel zweet tijdens het sporten is niet erg en normaal.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2017, 14:13
TresCoolxx
TresCoolxx is offline
Ik heb hetzelfde probleem, ik draag het liefst alleen zwart. Mijn ouders zeggen dat het door de puberteit komt en dat het wel over gaat maar ik schaam me er wel echt voor. Ik draag niks met polyester erin en alleen shirts van katoen of viscose. Antitransparant mag ik niet, want dat zou schadelijk voor me zijn. Ik douche elke dag en was mezelf met desinfecterende zeep, ik drink ook amper frisdrank (want de suikers zouden gaan verzuren ofzo) en ik heb elke dag een schoon shirt. Maar met 31 graden in een klaslokaal is het onmogelijk om niet al na 5 minuten zweetplekken op mijn rug, buik en onder mijn oksels te hebben....
__________________
Without music, life would be a mistake
Met citaat reageren
Oud 22-06-2017, 14:18
Joopie1900
Joopie1900 is offline
Bedankt voor de reacties ik gebruik nu gewoon normale deo en zometeen ga ik wel even langs de kruidvat om een deo met anti transpirant te halen.

Ik draag met sporten gewoon sportkleding met climacool maar dat is inderdaag gewoon normaal tijdens het sporten.
Bedankt voor de hulp
Met citaat reageren
Oud 22-06-2017, 14:20
Joopie1900
Joopie1900 is offline
Citaat:
Ik heb hetzelfde probleem, ik draag het liefst alleen zwart. Mijn ouders zeggen dat het door de puberteit komt en dat het wel over gaat maar ik schaam me er wel echt voor. Ik draag niks met polyester erin en alleen shirts van katoen of viscose. Antitransparant mag ik niet, want dat zou schadelijk voor me zijn. Ik douche elke dag en was mezelf met desinfecterende zeep, ik drink ook amper frisdrank (want de suikers zouden gaan verzuren ofzo) en ik heb elke dag een schoon shirt. Maar met 31 graden in een klaslokaal is het onmogelijk om niet al na 5 minuten zweetplekken op mijn rug, buik en onder mijn oksels te hebben....
Er zijn verschillende soorten anti transpiranten; cremes, rollers, sprays en iets van een depper ofzo.
Misschien zit er een verschil in hoe schadelijk het voor je is en kan je dat nog met je ouders en evt. Huisarts bespreken.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2017, 18:15
TresCoolxx
TresCoolxx is offline
Citaat:
Er zijn verschillende soorten anti transpiranten; cremes, rollers, sprays en iets van een depper ofzo.
Misschien zit er een verschil in hoe schadelijk het voor je is en kan je dat nog met je ouders en evt. Huisarts bespreken.
Huisarts is 'partijdig' volgens hen. Nu is het ook een groot probleem met mijn zweet dat ik onder mijn borsten vuurrode plekken krijg. Als het heet is (of als ik het opeens super heet krijg zonder reden) dan krijg ik daar een hele erge pijn aan alsof er miljoenen naalden in gestoken worden en t is echt vervelend. We smeren er nu anti schimmelcrème op, maar voorkomen is natuurlijk handiger
__________________
Without music, life would be a mistake
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Zweten
-x-Anoniem-x-
1 26-07-2009 12:01
Lichaam & Gezondheid Zweten en snurken...
Little me
16 08-02-2007 13:38
Lichaam & Gezondheid Zweet
Stofzuigerslang
25 12-12-2005 21:02
Lichaam & Gezondheid Zweten tijdens slaap
soske
2 15-05-2003 14:32
Lichaam & Gezondheid Zweten bij de oksels
Cryptic Winterstorm
23 18-11-2002 23:50
Lichaam & Gezondheid zweten??????
MissLopez
41 29-05-2002 10:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:20.