Oud 16-05-2017, 01:17
laaukusje
laaukusje is offline
al bijna 4 maanden heb ik last, last van alles wat ik maar kan verzinnen. steken op mijn borst waardoor ik al een aantal keer op de eerste hulp ben gekomen bang dat er wat met mijn hart zou zijn, last van kramp in mijn linkerarm, kaakpijn, maagzuur, hoofdpijn, angst vooral heeeeel veeel angst. bang dat er wat met me gebeurt dat mijn hart ermee stopt of dat ik een hersenbloeding krijg. Niet meer alleen durven zijn, niet in mijn eentje naar de wc durven, niet in mijn eentje durven douchen of slapen helemaal niks meer alleen kunnen. van de een op de andere dag is mijn leven compleet omgegooit en het is een chaos. op de eerste hulp geweest van 3 verschillende ziekenhuizen, hartfilmpjes longfotos laten maken. vaste patient geworden bij de huisarts, vaste patient bij de fysio voor ademhalingsoefeningen, vaste patient bij de psycholoog. EMDR gekregen maar het bleek niks te maken te hebben met een trauma, al zoveel bloed af laten nemen dat het een wonder is dat ik nog bloed over heb, ontlasting inleveren. en er komt maar geen verklaring voor.. ik weet niet meer wat ik ermee aan moet ik voel me klote elke dag de hele dag door. ik leef in angst en het neemt mijn leven over. niet meer kunnen werken, geen leuke dingen meer doen, geen alcohol meer, geen prik meer, geen vet eten meer. Ik hoop dat ik hier iemand vind die zichzelf hierin herkent en wel een verklaring heeft gekregen wat er aan de hand is.. i cant deal with in anymore 😪
Met citaat reageren
Oud 16-05-2017, 07:05
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Heb je iemand waarmee je kunt praten hierover? Een goede vriend of vriendin, één van je ouders, je huisarts of een psycholoog?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 16-05-2017, 08:16
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
van de een op de andere dag is mijn leven compleet omgegooit en het is een chaos.
Wat is er die dag gebeurd?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2017, 23:29
Ben Strik
Ben Strik is offline
Ik hoop voor je dat dit allemaal tussen je oren zit. Alhoewel dat redelijk negatief klinkt is dit waarschijnlijk een mentaal probleem.

Ik heb nog een paar vragen:
Wanneer is dit ontstaan?
Hoe oud ben je (ongeveer)?
Welke dingen hebben in je jeugd veel indruk gemaakt, misschien zelfs recente gebeurtenissen?

Ps
Waarschijnlijk zitten er een of twee vragen tussen die gewoon in je bericht staan, excuus daarvoor. Heb het bericht namelijk niet bij de hand.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2017, 22:24
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Bah wat naar, dit klinkt als een akelige angststoornis. Is er nog een plekje in huis waar je je wel fijn voelt? Angst kan de gekste dingen met je lijf doen, en het kan je zelfs laten geloven dat je doodgaat. Maar dat is dus niet zo. Het is een rotgevoel, maar het kan je niet kwaad doen.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 21-05-2017, 02:35
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Ik heb een tijdje nogal veel stress gehad en toen kreeg ik ook steken op mijn borst, duizeligheid, hartkloppingen, krampen, tintelingen enz. Ik dacht dat ik iets aan mijn hart had, maar na onderzoeken bleek ik helemaal gezond en kwam het door de stress. Ik ben toen verwezen naar een psycholoog en daar kwam ik erachter waar de stress vandaan kwam en leerde ik om beter te ontspannen.

Als het bij jou psychisch is, dan is het belangrijk dat je beseft dat je niet doodgaat, maar dat het alleen zo voelt en dat je zelf het rotgevoel kan weghalen door de oorzaak (in mijn geval de stress) weg te halen. Ik lees dat je al bij een psycholoog loopt. Hoe gaat dat tot nu toe?
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:10.