Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2002, 15:26
nisha
nisha is offline
Ik dnek niet dat veel mensen vc Zwolle volgens, maar ik ga het toch ff proberen. Wat vinden jullie van de prestaties van Zwolle? Ik ben het de laatste tijd namelijk erg aan het volgen. Het gaat als ietsjes beter in de competitie, maar zijn zijn nog niet top ofzo. Geeft verder niet, maar als ik dan naar trainingen van die lui ga zie ik ze ook eigenlijk nooit echt op de zwakke punten ( pass) trainen. Ja en dan kan het nog lang duren voor dat ze weer es de beker gaan winnen. iemand die mijn mening deelt of een andere mening hier over heeft?????
__________________
let me be the first to say, that i don't have all the answers and dn't wanne pretend that i do.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-03-2002, 21:07
B.G.G.O
B.G.G.O is offline
ehm,ik zit zeg maar aan de andere kant van het land en ken vc zwolle dan ook absoluut niet. Maar denk je niet dat deze situatie die jij net schetst bij alle clubs die net geen top zijn voorkomt? Zie micro electro....
__________________
take your time, hurry up...
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 16:11
nisha
nisha is offline
Citaat:
B.G.G.O schreef:
ehm,ik zit zeg maar aan de andere kant van het land en ken vc zwolle dan ook absoluut niet. Maar denk je niet dat deze situatie die jij net schetst bij alle clubs die net geen top zijn voorkomt? Zie micro electro....

Weet ik niet. Ik denk alleen dat landstede wel top zou kunnen zijn als ze wat meer op elkaar zijn ingespeeld. En als je toch weet wat je wakke punt is dan ga je daar toch juist op trainen?

__________________
let me be the first to say, that i don't have all the answers and dn't wanne pretend that i do.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:48.