Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2002, 21:02
Verwijderd
waarom is iedereen tegen ons? uit jaloezie ofzo? leg me dat maar eens uit
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-11-2002, 21:07
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
ik weet van niks
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 21:09
Verwijderd
nee, heb er ook niks tegen.

offtopic: NoMercy285, ben je ook de NoMercy van t voetbalonline forum?
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 21:10
Verwijderd
Citaat:
de ballonnenman schreef:
nee, heb er ook niks tegen.

offtopic: NoMercy285, ben je ook de NoMercy van t voetbalonline forum?
whahaha......ff offtopic...toevallig wel ja..en wie mag jij dan wel niet zijn?
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 21:11
Verwijderd
1900afca2002, maar post daar niet zo vaak
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 21:12
Verwijderd
Citaat:
de ballonnenman schreef:
1900afca2002, maar post daar niet zo vaak
aha...nou ik post dus wel vaak..
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 21:13
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
ik heb er niks tegen hoor
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 21:40
CokemanLalalala
Avatar van CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
paranoid
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 21:46
PV
PV is offline
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 22:34
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
En iedereen reageerd met . Dus laten we er vanuit gaan dat ze niet begrijpen wat je zegt. Ik kan me ook niet echt voorstellen dat iemand hier anti doet over Roda J.C. Behalve als hun clubje tegen Roda J.C. moet spelen, maar dat wordt dan als normaal aanvaard.
Ikzelf ben lichtjes pro Roda J.C. omdat vorig jaar er een Vlaamse trainer was (Leekens).
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 08:31
Verwijderd
Citaat:
Tofke_H schreef:
En iedereen reageerd met . Dus laten we er vanuit gaan dat ze niet begrijpen wat je zegt. Ik kan me ook niet echt voorstellen dat iemand hier anti doet over Roda J.C. Behalve als hun clubje tegen Roda J.C. moet spelen, maar dat wordt dan als normaal aanvaard.
Ikzelf ben lichtjes pro Roda J.C. omdat vorig jaar er een Vlaamse trainer was (Leekens).
jullie zijn er misschien dan niet tegen, maar als ik bijvoorbeeld op een voetbalforum kijk zie ik alleen maar negatieve dingen over roda en daar doel ik dus op...
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 09:15
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
NoMercy285 schreef:
jullie zijn er misschien dan niet tegen, maar als ik bijvoorbeeld op een voetbalforum kijk zie ik alleen maar negatieve dingen over roda en daar doel ik dus op...
waarom post je dan hier dat wij tegen roda zijn
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 11:30
AirRaid
Avatar van AirRaid
AirRaid is offline
heel simpel omdat ik voor Fortuna Sittard ben, en daar leer je gewoon een haat tegen Roda te krijgen
net zoals je die tegen MVV krijgt

Roda doet altijd zo arogant tegenover de andere limburgse clubs. Roda meent dat ze de beste van limburg zijn (oke zijn ze nu ook, ben ik eerlijk genoeg voor), maar ze moeten niet vergeten dat ze dat maar aan 1 persoon te danken hebben Nol Hendrikx
als ze die niet hadden gehad stond roda er niet zo goed voor
en heel veel fans van roda ontkennen dat en dat ergert mij
__________________
Now light our darkest hour. Till all are one!!!!!
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 13:50
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:
waarom post je dan hier dat wij tegen roda zijn
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 15:31
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Op voetbalonline zijn ze tegen elke club behalve hun eigen club, en als de ander nog dicht bij Belgie of vooral bij Duitsland ligt, zijn ze wel gemakkelijk doelwit. Dat forum moet je niet echt serieus nemen Wel lachen trouwens.

Ik heb er geen nickname ofzo heb er nog nooit gepost maar lees het wel regelmatig.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 17:04
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Ik heb er ook nix op tegen maar ik vind het altijd beetje saaie club maja das mijn mening.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 17:56
Gonzo
Avatar van Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
Forza_FC_Groningen schreef:
Ik heb er ook nix op tegen maar ik vind het altijd beetje saaie club maja das mijn mening.
Het gevoel naar Groningen is wederzijds .
__________________
"Stampen, Beukūh & kjoe-dance komen niet voor in mijn woordenboek"
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 18:02
Gonzo
Avatar van Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
AirRaid schreef:
heel simpel omdat ik voor Fortuna Sittard ben, en daar leer je gewoon een haat tegen Roda te krijgen
net zoals je die tegen MVV krijgt

Roda doet altijd zo arogant tegenover de andere limburgse clubs. Roda meent dat ze de beste van limburg zijn (oke zijn ze nu ook, ben ik eerlijk genoeg voor), maar ze moeten niet vergeten dat ze dat maar aan 1 persoon te danken hebben Nol Hendrikx
als ze die niet hadden gehad stond roda er niet zo goed voor
en heel veel fans van roda ontkennen dat en dat ergert mij
Wij hebben inderdaad veel te danken aan Nol Hendriks. So What? Jaloers?

Ik kan het ook niet helpen dat de besturen van Fortuna en MVV in het verleden te pijnlijke fouten hebben gemaakt, en dus nu in de diepe stront zitten. Vind het eigenlijk wel lachen als ik bij de stand van de 1e Divisie kijk: MVV, Fortuna en FC Dorderecht stijf onderaan.

Btw: niet iedereen binnen Roda houdt Nol Hendriks een hand boven het hoofd. Hij was nl. diegene die het FC Limburg-plan weer uit de prullenbak deed halen. Maar ach, fouten gebeuren nu eenmaal hč.

Maar ach Grijze Muis, wees positief, ooit wordt die betonnen vuilnisbelt van jullie verpatst i.v.m. schulden en kunnen jullie lekker op amateurniveau potjes spelen tegen SV Meerssen, Panningen & natuurlijk die kut pieren van MVV.
__________________
"Stampen, Beukūh & kjoe-dance komen niet voor in mijn woordenboek"
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-11-2002, 19:40
Dr. Oetker
Avatar van Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
ik denk dat ik wel kan bedenken waarom iemand roda een minder sympathieke ( ) club vind. ik heb zelf geen hekel aan roda, aan bijna geen enkele club
1. speelstijl.
de laatste paar jaar lijkt roda alleen maar op de counter te spelen en dan nog niet eens goed. het is alleen maar verdedigen en niet verder kijken (counterspel zoals kiev het ooit deed is juist soms leuk om naar te kijken, bij roda is het irriterend en slaapverwekkend). De andere ploeg het spel laten maken, zelf de overtredingen. Wel is het knap dat een ploeg die in een wedstrijd nauwelijks 3 goeie passes achterelkaar kan geven 4 keer scoort in een wedstrijd (nec-uit 6 weken terug)
2. transferbeleid
Ik kan me bijna geen speler herinneren die bij Roda uit eigen jeugd in het eerste kwam. Zafarin en nu staat er ook weer een in.
Wat ik er van weet is dat Roda vooral jonge spelers ergens anders weghaalt (een paar jaar terug kwamen er veel van anderlecht bijvoorbeeld). Scouten is ook een kwaliteit. Maar die zooi met Sergio en Cristiano en Roorda hebben Roda ook geen goede naam gegeven hoewel het voor een deel ook aan de spelers zelf ligt.
3. spelers
Tom Soetaers, Lachambre en Eric van de Luer (al weg) zijn echt van die spelers die bij alles bij de scheidsrechter gaan zeuren maar zelf rattenstreken uithalen. Vorig seizoen heeft Tom Soetaers tegenstanders minstens 2 rode kaarten aangesmeerd terwijl achteraf duidelijk was dat er eigenlijk niks gebeurde.

Wel heeft Roda een mooi stadion en staan ze 4e.
Veel succes in de rest van het seizoen
__________________
De man die bakt

Laatst gewijzigd op 04-11-2002 om 19:56.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 21:57
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
* is MVV-supporter *

Zegt al genoeg
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 15:28
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Gonzo schreef:
Het gevoel naar Groningen is wederzijds .

Nog nooit in het Oosterpark geweest?
En je kijkt ook nooit tv want de media zegt altijd dat FC Groningen een goeie sfeervolle aanhang heeft.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 07:00
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
Forza_FC_Groningen schreef:
Nog nooit in het Oosterpark geweest?
En je kijkt ook nooit tv want de media zegt altijd dat FC Groningen een goeie sfeervolle aanhang heeft.
maar zondag waren jullie toch even stil
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 12:38
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:
maar zondag waren jullie toch even stil

Ik heb jullie maar 2x gehoord (bij 0-1 en bij 0-2) en wij waren tog zeker 75 min. aan het zingen enzo
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 12:49
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
Forza_FC_Groningen schreef:
Ik heb jullie maar 2x gehoord (bij 0-1 en bij 0-2) en wij waren tog zeker 75 min. aan het zingen enzo
ik zei toch even en ja groningen ligt niet om de hoek he ben zelf niet eens geweest
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 13:36
CokemanLalalala
Avatar van CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
Citaat:
Forza_FC_Groningen schreef:
Nog nooit in het Oosterpark geweest?
En je kijkt ook nooit tv want de media zegt altijd dat FC Groningen een goeie sfeervolle aanhang heeft.
het is niet de bedoeling dat men klakkeloos de hersenspinsels van de media overneemt, die beweren ook dat iedereen dat schurfterige laffe clubje heerenveen een warm hart toedraagt na zijn eigen club!

ps. ben wel eens in het oosterpark geweest, seizoen '99/'00 tegen nac met die rellen enzo
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-11-2002, 16:47
Gonzo
Avatar van Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
Forza_FC_Groningen schreef:
Nog nooit in het Oosterpark geweest?
En je kijkt ook nooit tv want de media zegt altijd dat FC Groningen een goeie sfeervolle aanhang heeft.
Één keer in het Oosterpark geweest. Ik vond de sfeer erg matig maar dan kon ook aan het jaargetijde liggen zeggen we dan maar.

Vond het btw ook een zielige actie van de Groningense hools om na afloop een paar "petjes met sjaals" tussen te pakken. Maar ja.

Voor de rest vind ik de media maar bull shit. Vooral bij de NOS kan er geen goed woord over Roda gerept worden. No One Like Us, maar ach ja - je kent het spreekwoord wel.

Vraagje voor jou: heb jij ooit de reis gemaakt naar Kerkrade?
__________________
"Stampen, Beukūh & kjoe-dance komen niet voor in mijn woordenboek"
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 18:39
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Gonzo schreef:
Één keer in het Oosterpark geweest. Ik vond de sfeer erg matig maar dan kon ook aan het jaargetijde liggen zeggen we dan maar.

Vond het btw ook een zielige actie van de Groningense hools om na afloop een paar "petjes met sjaals" tussen te pakken. Maar ja.

Voor de rest vind ik de media maar bull shit. Vooral bij de NOS kan er geen goed woord over Roda gerept worden. No One Like Us, maar ach ja - je kent het spreekwoord wel.

Vraagje voor jou: heb jij ooit de reis gemaakt naar Kerkrade?
ja 2x en dat is me tog een tering eind rijden om ziek van te worden ik doe het dit jaar alleen als het geen VC is anders hoeft het van mij niet.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 20:12
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Ik snap de reden van deze topic niet eigenlijk maarja...

dit weekend heb ik idd. iets tegen ze maar dat is omdat Ajax tegen ze moet...
Daarna mogen ze weer winnen... Van bv feye of psv
__________________
That'll be our little secret
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 10:33
TheMANhimselve
TheMANhimselve is offline
Jullie hebben Louis Coolen van 'ons' gekregen en daarom mogen wij nu Jan van Dijk van jullie lenen............(=4eplek).....
Roda en Helmond zijn dus dikke vrienden
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 14:04
Tangaslip Jongentje
Avatar van Tangaslip Jongentje
Tangaslip Jongentje is offline
Citaat:
Dr. Oetker schreef:
ik denk dat ik wel kan bedenken waarom iemand roda een minder sympathieke ( ) club vind. ik heb zelf geen hekel aan roda, aan bijna geen enkele club
1. speelstijl.
de laatste paar jaar lijkt roda alleen maar op de counter te spelen en dan nog niet eens goed. het is alleen maar verdedigen en niet verder kijken (counterspel zoals kiev het ooit deed is juist soms leuk om naar te kijken, bij roda is het irriterend en slaapverwekkend). De andere ploeg het spel laten maken, zelf de overtredingen. Wel is het knap dat een ploeg die in een wedstrijd nauwelijks 3 goeie passes achterelkaar kan geven 4 keer scoort in een wedstrijd (nec-uit 6 weken terug)
2. transferbeleid
Ik kan me bijna geen speler herinneren die bij Roda uit eigen jeugd in het eerste kwam. Zafarin en nu staat er ook weer een in.
Wat ik er van weet is dat Roda vooral jonge spelers ergens anders weghaalt (een paar jaar terug kwamen er veel van anderlecht bijvoorbeeld). Scouten is ook een kwaliteit. Maar die zooi met Sergio en Cristiano en Roorda hebben Roda ook geen goede naam gegeven hoewel het voor een deel ook aan de spelers zelf ligt.
3. spelers
Tom Soetaers, Lachambre en Eric van de Luer (al weg) zijn echt van die spelers die bij alles bij de scheidsrechter gaan zeuren maar zelf rattenstreken uithalen. Vorig seizoen heeft Tom Soetaers tegenstanders minstens 2 rode kaarten aangesmeerd terwijl achteraf duidelijk was dat er eigenlijk niks gebeurde.

Wel heeft Roda een mooi stadion en staan ze 4e.
Veel succes in de rest van het seizoen
wat is het toch heerlijk om domme argumenten makkelijk te kunnen weerleggen. Argumenten van mensen die maar wat roepen, gestuurd door mensen die ook maar wat roepen in de media.

1.
Onder Sef Vergoossen speelden wij 3 jaar lang aanvallend voetbal, met ons spitsenkopper Peeters/van Houdt. Net als de jaren onder Stevens, en het eerste jaar Jol. Dom argument dus. Het enige jaar dat het wat minder was was vorig jaar, maargoed, verder kijken veel kortzichtige mensen niet. Nu onder Vloet spelen we ook vij aanvallend. Maarja, mensen die niet verder kijken dan hun neus lang is zien dat niet, en hebben alleen de Vloet van Den Bosch. Niet wetend dat Roda inmiddels 22 goals heeft gemaakt, met afstand het meeste na de top 3.
2.
Eigen Jeugd? Ooit van jongens als Fatih Sonkaya, Mark Luijpers, Ger Senden, Roel Brouwers, Dave Zafarin, Humphry Rudge gehoord?? Makkelijk, alleen maar lezen wat Joop Brand bij Vitesse roept. Pure jaloezie op een club die finacieel wel de zaakjes voor elkaar heeft. of die domme Ten Cate. Goede trainer, maar een domme man. Ik denk niet dat er veel eredivisieclubs zijn die zoveel eigen jeugd spelers in de slecetie hebben. En dan hebben we nu nog Jongen en Reneerkens in het vat. Vitesse zal er wel meer hebben, maar dat is puur omdat ze geen geld hebben.
3.
Zanikken tegen de scheids? Mag je mij één voorbeeld noemen. Neen, ik denk dat je door de war bent. Om hele vreemde redenen kregen wij bijvoorbeeld vorig jaar roda kaarten tegen Milan (Vrede), Willem II (van Dijk), AZ (Vicelich), Den Bosch (weer Vrede) en Heerenveen (Tchoutang, dat sloeg helemaal alles! Tchoutang zou gespuugd hebben naar Vonk.. Vonk wist nergens van). Of je bedoelt dat Soetaers een kaart werd aangesmeerd tegen MVV. Hij deed niks, Van Dooren ging liggen en Soetaers kreef Rood.. Naja, ik kan ernaast zitten.

Dit soort domme praat bedoelt de starter van deze topic misschien..
__________________
NEC is linker RIJ-TJE
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 17:17
Dr. Oetker
Avatar van Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
*juicht* eindelijk iemand die mijn in 3 minuten getypte onzinverhaal onderuit komt halen.
hier weer nieuwe flinterdunne argumenten
Citaat:
Tangaslip Jongentje schreef:
*knip*
Citaat:
ik denk dat ik wel kan bedenken waarom iemand roda een minder sympathieke club vind. ik heb zelf geen hekel aan roda, aan bijna geen enkele club
misschien heb ik in deze zin niet helemaal goed uitgelegd dat het niet mijn argumenten zijn om roda te haten (wat ik ook niet doe)
maar dat dit in mijn ogen enkele negatieve dingen zijn over roda. Hij vraagt waarom mensen een hekel hebben aan roda, ik reageer op het topic en schrijf wat dingen op.
verder heb ik het interview met joop brand nooit gelezen uit pure desinteresse. Waarom haal je trouwens een paar keer vitesse aan?

1. ik had het over de laatste paar jaar. niet over de tijd daarvoor onder stevens toen roda wel leuk voetbal speelde. soms zie je roda wel eens een wedstrijdje voetballen. bovendien kan je uit een hoeveelheid doelpunten nooit helemaal aflezen hoe aanvallend of verdedigend een ploeg heeft gespeeld. (roda bijv. scoorde 18% van zijn goals uit penalty's)
2. ik tel er in de gauwigheid wel een stuk of 10.
3. tom soetaers naaide vorig jaar schuurman een rode kaart aan door net te doe of hij vol in het gezicht werd geraakt. anastasiou wil ook nog wel eens op de grond vallen en een paar jaar geleden liep van der luer ook om de zoveel tijd tegen de scheidsrechter te praten

Citaat:
tangaslip jongetje schreef:
Naja, ik kan ernaast zitten.
ik ook
__________________
De man die bakt

Laatst gewijzigd op 07-11-2002 om 17:53.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 18:02
MVVSupporter
MVVSupporter is offline
Dat komt (misschien ben jij wel een van de weinige uitzonderingen), omdat jullie zo'n stelletje arrogante lamzakken zijn met een Engelse menataliteit: Alleen wij(Roda) zijn DE CLUB van Limburg en de rest is drie keer niks. Dat haat ik echt!!! Ik waardeer Roda zoals het is, maar dat doen jullie bijvoorbeeld niet over MVV. Heb gewoon eens wat respect voor elkaar, dan krijg je vanzelf wel respect terug!!!!!!!!
__________________
MVV Supporter, in GOEDE, en ik BARSLECHTE tijden!!
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 18:03
MVVSupporter
MVVSupporter is offline
schulden en kunnen jullie lekker op amateurniveau potjes spelen tegen SV Meerssen, Panningen & natuurlijk die kut pieren van MVV.

________________

dat bedoel ik nou!!

kijk eerst eens naar je eigen schijtclub
__________________
MVV Supporter, in GOEDE, en ik BARSLECHTE tijden!!
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 18:14
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
NoMercy285 schreef:
waarom is iedereen tegen ons? uit jaloezie ofzo? leg me dat maar eens uit
*Omdat we nooit meer naar de kermis in Heerlen kunnen
*Sintelbanen
*Regen
*5-1 verliezen en dan weer 3,5 uur in de trein
*Rode kaarten voor Gijs Steinman
*Peppermill
*In Starfish in Aachen staan en alleen maar Roda shawls zien
*Zwart/geel lijkt op Vitesse


En voor de rest....
Ach, ik doe neerbuigend over elke club.
Al moet ik eerlijk zeggen dat ik, hoewel ik natuurlijk ook nog vrij jong was, nooit echt goede herinneringen heb overgehouden aan uitwedstrijden in Kerkrade. Het nieuwe stadion heb ik nog nooit van binnen bekeken, maar biedt in ieder geval meer mogelijkheden dan zeiknat regenen in een veel te groot uitvak.
Ach ja, wij zijn kut-Nederlanders, jullie zijn vlaaien.
En joden hebben neuzen.....
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 22:28
Tangaslip Jongentje
Avatar van Tangaslip Jongentje
Tangaslip Jongentje is offline
Citaat:
Dr. Oetker schreef:
*juicht* eindelijk iemand die mijn in 3 minuten getypte onzinverhaal onderuit komt halen.
hier weer nieuwe flinterdunne argumenten


misschien heb ik in deze zin niet helemaal goed uitgelegd dat het niet mijn argumenten zijn om roda te haten (wat ik ook niet doe)
maar dat dit in mijn ogen enkele negatieve dingen zijn over roda. Hij vraagt waarom mensen een hekel hebben aan roda, ik reageer op het topic en schrijf wat dingen op.
verder heb ik het interview met joop brand nooit gelezen uit pure desinteresse. Waarom haal je trouwens een paar keer vitesse aan?

1. ik had het over de laatste paar jaar. niet over de tijd daarvoor onder stevens toen roda wel leuk voetbal speelde. soms zie je roda wel eens een wedstrijdje voetballen. bovendien kan je uit een hoeveelheid doelpunten nooit helemaal aflezen hoe aanvallend of verdedigend een ploeg heeft gespeeld. (roda bijv. scoorde 18% van zijn goals uit penalty's)
2. ik tel er in de gauwigheid wel een stuk of 10.
3. tom soetaers naaide vorig jaar schuurman een rode kaart aan door net te doe of hij vol in het gezicht werd geraakt. anastasiou wil ook nog wel eens op de grond vallen en een paar jaar geleden liep van der luer ook om de zoveel tijd tegen de scheidsrechter te praten


ik ook
Wel netjes dat iemand toe ken geven dat ie ernaast zit. Het voetbal van de laatste jaren.. Onder Vergoossen speelden we het eerste jaar uiterst atractief. Werden 5e en werden 'nummer 2' in het klassement van VI, achter Willem II.
Het 2e jaar wonnen we 3x van Ajax en wonnen we de beker. Het jaar erna werden we op een haar na bijna 3e. Met toch echt erg atractief voetbal (ik bezoek vrijwel alle wedstrijden, uit en thuis). Alleen vorig jaar was het dus hangen en wurgen, maar mag het eens een jaar? Iedereen vergeet vrij gemakkelijk al die jaren ervoor, en je sprak over 'de laatste jaren'. Daar valt de 'tijd vergoossen' toch ook onder . Daarnaast hadden we dit jaar pas 2 strafschoppen trouwens. Tegen de Graafschap en NEC scoorden we toch echt 4x zonder penal
2. Mwa, 10 misschien niet, maar toch echt meer dan je zelf dacht. Dat ik Vitesse erbij haal is omdat die club (net als NAC dat erg gefrustreerd is over het feit dat men dom heeft gehandeld in de zaak Sergio/Cristiano, en daarom maar de schuld bij Roda probeert te leggen) kennelijk een trauma aan Roda heeft overgehouden. Men probeert zichzelf te profileren als een club die veel jeugdspelers een kans geeft. Terwijl men zelf toch echt een paar jaar terug nog alles kocht wat los en vast zat (Denk aan die zaak ooit met Willem II oa over Van Hintum). Nu heeft men geen centjes meer en móet men de eigen jeugd ineens een kans geven. Wees eerlijk, wie kwam er nu 4 jaar terug uit de jeugd van Vitesse? Precies, ik weet het ook niet. Maar niemand die niet voor Roda is trekt zoiets na, en neemt dat soort berichten voor waar aan. En zo krijg je dus zo'n beeld, precies waar men bij Vites op uit is.
3. Resit Schuurman? Mag je mij die wedstrijd aanwijzen. Roda-NEC? Of NEC-Roda? Geen idee waar je het over hebt. Ik kan me wel Jarda Simr herinneren, die gaf Soetaers een uiterst onsmakelijke elleboogstoot, en kreeg daarvoor terecht rood. En we hebben echt maar 2x tegen NEC gespeeld .
Wat betreft Yannis en Eric.. Ik denk niet dat er spelers zijn die zich nooit laten vallen.. Als Roda-fan valt het me misschien niet op. Mij maakt t niet zoveel uit, maar ik denk dat elke club wel zulke mensen heeft. Feyenoord had Tomasson en nu leonardo, ajax Machlas en ga zo maar door. Ik denk niet dat je dat Roda mag aanrekenen..
__________________
NEC is linker RIJ-TJE
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 22:32
Tangaslip Jongentje
Avatar van Tangaslip Jongentje
Tangaslip Jongentje is offline
Citaat:
MVVSupporter schreef:
Dat komt (misschien ben jij wel een van de weinige uitzonderingen), omdat jullie zo'n stelletje arrogante lamzakken zijn met een Engelse menataliteit: Alleen wij(Roda) zijn DE CLUB van Limburg en de rest is drie keer niks. Dat haat ik echt!!! Ik waardeer Roda zoals het is, maar dat doen jullie bijvoorbeeld niet over MVV. Heb gewoon eens wat respect voor elkaar, dan krijg je vanzelf wel respect terug!!!!!!!!
Zijn wij dat dan niet? Wij hebben een divisie hoger meer punten dan jullie met zijn 3-en in de Eerste divisie. Dan mogen we toch voorzichtig die conclusie trekken? Wij zijn nu eenmaal de sterkste club in Limburg, hebben 3x zoveel geld als jullie en meer toeschouwers dan jullie met zijn allen bij elkaar. Ik denk niet dat je dan arrogant bent.
Daarnaast respecteer ik MVV als club niet, nee. Dat komt omdat jullie tig keer gered moeten worden door de overheid. Jullie hebben zo'n wanbeleid gevoerd waardoor van de belastiongcenten van de gewone burger MVV in leven wordt gehouden. Zo is dat nu eenmaal. Bij een normaal bedrijf gebeurt dat ook niet, de schuld van MVV bedraagt 3x de jaaromzet. Zo'n club moet dan gewoon failliet worden verklaard, of jij dat nu leuk vind of niet. Daarnaast mag ik gewoon 'de Maastrichtenaar' niet, maar dat heeft een heel andere reden.
__________________
NEC is linker RIJ-TJE
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-11-2002, 22:33
Tangaslip Jongentje
Avatar van Tangaslip Jongentje
Tangaslip Jongentje is offline
Citaat:
MVVSupporter schreef:
schulden en kunnen jullie lekker op amateurniveau potjes spelen tegen SV Meerssen, Panningen & natuurlijk die kut pieren van MVV.

________________

dat bedoel ik nou!!

kijk eerst eens naar je eigen schijtclub
Schijtclub? Nee, dat is inderdaad vol respect. Wij hebben geen schulden.
__________________
NEC is linker RIJ-TJE
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 09:12
AirRaid
Avatar van AirRaid
AirRaid is offline
Citaat:
Tangaslip Jongentje schreef:
Zijn wij dat dan niet? Wij hebben een divisie hoger meer punten dan jullie met zijn 3-en in de Eerste divisie. Dan mogen we toch voorzichtig die conclusie trekken? Wij zijn nu eenmaal de sterkste club in Limburg, hebben 3x zoveel geld als jullie en meer toeschouwers dan jullie met zijn allen bij elkaar. Ik denk niet dat je dan arrogant bent.
Daarnaast respecteer ik MVV als club niet, nee. Dat komt omdat jullie tig keer gered moeten worden door de overheid. Jullie hebben zo'n wanbeleid gevoerd waardoor van de belastiongcenten van de gewone burger MVV in leven wordt gehouden. Zo is dat nu eenmaal. Bij een normaal bedrijf gebeurt dat ook niet, de schuld van MVV bedraagt 3x de jaaromzet. Zo'n club moet dan gewoon failliet worden verklaard, of jij dat nu leuk vind of niet. Daarnaast mag ik gewoon 'de Maastrichtenaar' niet, maar dat heeft een heel andere reden.

dit is wat bedoelt wordt met her arrogante gedrag van **** tegenover de andere limburgse clubs

-de enige reden waarom jullie zoveel geld hebben OME Nol, en als jullie die niet hadden gehad waren jullie ook zo diep gezakt als Fortuna, MVV en VVV
dus doe maar niet zo stoer

-de enige reden waarom jullie meer toeschouwers hebben wie wil er nu in gods naam kijken naar Top, Veendam, Dordrecht als je ook Ajax, Feyenoord en PSV kan bekijken
__________________
Now light our darkest hour. Till all are one!!!!!
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 11:32
Tangaslip Jongentje
Avatar van Tangaslip Jongentje
Tangaslip Jongentje is offline
Citaat:
AirRaid schreef:
dit is wat bedoelt wordt met her arrogante gedrag van **** tegenover de andere limburgse clubs

-de enige reden waarom jullie zoveel geld hebben OME Nol, en als jullie die niet hadden gehad waren jullie ook zo diep gezakt als Fortuna, MVV en VVV
dus doe maar niet zo stoer

-de enige reden waarom jullie meer toeschouwers hebben wie wil er nu in gods naam kijken naar Top, Veendam, Dordrecht als je ook Ajax, Feyenoord en PSV kan bekijken
Och wat nou man, ome Nol.. Lekke makkelijk, hč?! Jullie hebben jullie suikerooms als Benoit Wesly weggejaagd, daarom zitten jullie nu in de shit. Even over ome Nol.

Was ome Nol er niet geweest, dan hadden wij nu niet meer bestaan. Dat kun je op 2 manieren invullen. Manier 1:
Nol was nooit gekomen, Roda was toen het in de zwartgeld-affaire zat dan waarschijnlijk faillier gegaan. Had ik hier nu niet zitten discusiėren.
Manier 2: Nol was er wel geweest, maar als Nol zijn zit had gekregen dan hadden we nu een of andere commerciele club gehad genaamd Roda Limburg Combinatie. Had ik hier ook niet gezeten.

Wat ik bedoel te zeggen; de media zijn heel Hendriks-gezind. Men doet voorkomen dat Roda absoluut niet zonder die man zou kunnen. ONZIN!! Voor mij mag Nol na dat gezanik over FC Limburg direct weg. Het wordt sowieso tijd voor een andere wind. Anders zou het wel eens helemaal mis kunnen gaan met Roda. Dat jullie steeds Nol erbij halen toont aan dat jullie helemaal niet weten waar jullie het over hebben bij Roda. Jullie zijn zo kortzichtig dat jullie alleen maar Nol voor je hebben als de sinterklaar bij Roda. Dat is echter al jaren niet meer zo.

Wat betreft toeschouwers; Roda heeft al jįren de meeste supporters van jullie allemaal. Of je dat nu leuk vind of niet, dat was ook zo toen jullie nog in de eredivisie spelen. Dat is geen arrogantie. Dat is nu eenmaal zo, of je dat nu leuk vind of niet. Wij hebben, als dan niet door Hendriks, nu eenmaal onze zaken beter voor elkaar. Dat IS GEEN ARROGANTIE. Dat is nu eenmaal zo. Of wilde je gaan verkondigen dat MVV alles beter heeft dan Roda?
__________________
NEC is linker RIJ-TJE
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 14:31
Gonzo
Avatar van Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
Tangaslip Jongentje schreef:
Och wat nou man, ome Nol.. Lekke makkelijk, hč?! Jullie hebben jullie suikerooms als Benoit Wesly weggejaagd, daarom zitten jullie nu in de shit. Even over ome Nol.

Was ome Nol er niet geweest, dan hadden wij nu niet meer bestaan. Dat kun je op 2 manieren invullen. Manier 1:
Nol was nooit gekomen, Roda was toen het in de zwartgeld-affaire zat dan waarschijnlijk faillier gegaan. Had ik hier nu niet zitten discusiėren.
Manier 2: Nol was er wel geweest, maar als Nol zijn zit had gekregen dan hadden we nu een of andere commerciele club gehad genaamd Roda Limburg Combinatie. Had ik hier ook niet gezeten.

Wat ik bedoel te zeggen; de media zijn heel Hendriks-gezind. Men doet voorkomen dat Roda absoluut niet zonder die man zou kunnen. ONZIN!! Voor mij mag Nol na dat gezanik over FC Limburg direct weg. Het wordt sowieso tijd voor een andere wind. Anders zou het wel eens helemaal mis kunnen gaan met Roda. Dat jullie steeds Nol erbij halen toont aan dat jullie helemaal niet weten waar jullie het over hebben bij Roda. Jullie zijn zo kortzichtig dat jullie alleen maar Nol voor je hebben als de sinterklaar bij Roda. Dat is echter al jaren niet meer zo.

Wat betreft toeschouwers; Roda heeft al jįren de meeste supporters van jullie allemaal. Of je dat nu leuk vind of niet, dat was ook zo toen jullie nog in de eredivisie spelen. Dat is geen arrogantie. Dat is nu eenmaal zo, of je dat nu leuk vind of niet. Wij hebben, als dan niet door Hendriks, nu eenmaal onze zaken beter voor elkaar. Dat IS GEEN ARROGANTIE. Dat is nu eenmaal zo. Of wilde je gaan verkondigen dat MVV alles beter heeft dan Roda?
Bartje, het is een Fortunees. Geen pier .
__________________
"Stampen, Beukūh & kjoe-dance komen niet voor in mijn woordenboek"
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 14:43
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Nog nooit iemand uit Noord Holland zo fanatiek zien zijn voor Roda JC
hehe
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 15:09
Dr. Oetker
Avatar van Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
Citaat:
Tangaslip Jongentje schreef:
*knip*
laatste keer dat ik reageer

dat geval met schuurman was nec-roda van iets meer dan een jaar geleden.
volgens viplanet scoorden jullie al 4 penaltys
t zijn er toch echt tien
en ik had het over de laatste paar jaar in plaats van de laatste jaren
nu stop ik met mierenneuken, wens ik roda nogmaals veel succes en hoop ik dat er nooit een fc limburg komt
__________________
De man die bakt
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 19:27
Tangaslip Jongentje
Avatar van Tangaslip Jongentje
Tangaslip Jongentje is offline
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef:
Nog nooit iemand uit Noord Holland zo fanatiek zien zijn voor Roda JC
hehe
En toch blijf ik een NEC'er.
__________________
NEC is linker RIJ-TJE
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 20:09
Dr. Oetker
Avatar van Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
Citaat:
Tangaslip Jongentje schreef:
En toch blijf ik een NEC'er.
dat verklaart het gezeijk over vitesse
__________________
De man die bakt
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 23:50
Tangaslip Jongentje
Avatar van Tangaslip Jongentje
Tangaslip Jongentje is offline
hehehe, ze ze denken 'hoe komt dat nou'
__________________
NEC is linker RIJ-TJE
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 08:17
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
Tangaslip Jongentje schreef:
hehehe, ze ze denken 'hoe komt dat nou'
omdatje the phit en bartje 518 bent
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 09:38
Tangaslip Jongentje
Avatar van Tangaslip Jongentje
Tangaslip Jongentje is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:
omdatje the phit en bartje 518 bent
wie zijn dat
__________________
NEC is linker RIJ-TJE
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 12:28
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
Tangaslip Jongentje schreef:
wie zijn dat
goh wat zijn we onschuldig
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 13:14
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Tangaslip Jongentje schreef:
wie zijn dat
Mensen die in mijn fanclub zitten
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 10:22
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Vanaf nu gaan we ook neerbuigend doen over Fortuna....
Nooit meer naar Sittard.....!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:46.