Oud 16-05-2003, 21:48
86dagreed
Avatar van 86dagreed
86dagreed is offline
Vraagje

op diverse fora zie je dat mensen customs hebben, iets wat bijdraagt aan iemands naam of kort iets zegt over iemand, humoristisch dan wel serieus.

Wat is een custom:


voorbeeldje;

86dagreed
-m
pleurezrukker

pleurezrukker is hier dan de custom, die staat dan onder de naam zeg maar.
Kan dat bij dit forum, lijkt me wel zo cool
__________________
Never judge a book by its movie.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-05-2003, 21:50
Verwijderd
ja, lijkt me wel cool
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 00:38
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
huhu op andere forums zie je dat wel eens. Ik ben er geen voorstander van, maar wie ben ik. In het verleden is dat altijd beantwoord met een "neen", maar wie weet

Nu krijgen wij "gezeik" over slechte signatures, en avatars. én dan creeër je gewoon nog een extra punt waar mensen stomme dingen kunnen gaan zetten, waar wij dan weer op mogen gaan treden. blablabla
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 06:09
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Subtitel bedoel je, yep.

Wel leuk, maar er staat al b.v. 20M - Lid onder, om daaronder nog een regel te zetten?
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 09:54
Hans Kazan
Avatar van Hans Kazan
Hans Kazan is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 17-05-2003 @ 07:09:
Subtitel bedoel je, yep.

Wel leuk, maar er staat al b.v. 20M - Lid onder, om daaronder nog een regel te zetten?
Idd pleur die avatar dan maar weg
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 09:59
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Vaal schreef op 17-05-2003 @ 10:54:
Idd pleur die avatar dan maar weg
Niet de avatar weg..
Ipv een avatar 3 regeltjes is ook zo.. lijkt me.

Kan een subtitel niet ipv je status dan? (lid, fb etc)
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 10:28
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Betamethason schreef op 17-05-2003 @ 10:59:
Kan een subtitel niet ipv je status dan? (lid, fb etc)
Dat lijkt me ook een zeer goede optie, want ik heb al eerder over dit onderwerp nagedacht. Waarom niet gewoon je status en je leeftijd/geslacht weghalen en daarvoor een subtitle plaatsen.

Maar dan heb je ook het volgende probleem; heeft een subtitle zoveel meer toegevoegde waarde dan een sig?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 10:41
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Wawl schreef op 17-05-2003 @ 11:28:
Dat lijkt me ook een zeer goede optie, want ik heb al eerder over dit onderwerp nagedacht. Waarom niet gewoon je status en je leeftijd/geslacht weghalen en daarvoor een subtitle plaatsen.

Maar dan heb je ook het volgende probleem; heeft een subtitle zoveel meer toegevoegde waarde dan een sig?
Leeftijd en geslacht is juist wèl handig.
Stel dat je op bijv L&G een antwoord geeft aan iemand,
dan is het soms wel handig als je weet
hoe oud diegene is ed.

Mwoah, op zich zou het ook wel in je sig kunnen idd.
Voor mij hoeft het ook niet echt.
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 11:03
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Nou, het lijkt mij toch niet echt een leuk idee. Ik vind een avator toch echt veel leuker dan een subtitle. En het is toch wel belangrijk om te zien wie er nou de forumbazen van het forum zijn. Vind ik. Maar ja, wie ben ik?
__________________
I like to say what I want to say
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 11:11
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
alpha schreef op 17-05-2003 @ 12:03:
Nou, het lijkt mij toch niet echt een leuk idee. Ik vind een avator toch echt veel leuker dan een subtitle. En het is toch wel belangrijk om te zien wie er nou de forumbazen van het forum zijn. Vind ik. Maar ja, wie ben ik?
Jij bent een FB.

Nee maar ff serieus, misschien kunnen leeftijd. geslacht en status toch nog gewoon blijven bestaan, maar dan ergens anders. Die drie regeltjes is zo erg toch ook niet, of wel?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 11:14
Tampert
Avatar van Tampert
Tampert is offline
Citaat:
Wawl schreef op 17-05-2003 @ 11:28:
Dat lijkt me ook een zeer goede optie, want ik heb al eerder over dit onderwerp nagedacht. Waarom niet gewoon je status en je leeftijd/geslacht weghalen en daarvoor een subtitle plaatsen.

Maar dan heb je ook het volgende probleem; heeft een subtitle zoveel meer toegevoegde waarde dan een sig?
de status "forumbaas", "forumbaas" of "beheerder" onder je naam lijkt mij persoonlijk wel handig voor nieuwe leden die niet weten bij wie ze moeten klagen als ze een probleem hebben. Als ik als status kippenlader zou hebben denk ik niet dat iemand me nog serieus neemt (niet dat ik daar om geef) en me vragen gaat stellen over fora (en daar zit ik wel mee aangezien ik liever heb dat mensen geholpen worden in plaats van dat ze verdwalen in de eindeloze zee van regelen en richtlijnen)
__________________
NIZ| tegenpartij|Kriminalpolizei!!|De hele mikmak| Dank voor die bloemen
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 11:21
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Tampert schreef op 17-05-2003 @ 12:14:
de status "forumbaas", "forumbaas" of "beheerder" onder je naam lijkt mij persoonlijk wel handig voor nieuwe leden die niet weten bij wie ze moeten klagen als ze een probleem hebben. Als ik als status kippenlader zou hebben denk ik niet dat iemand me nog serieus neemt (niet dat ik daar om geef) en me vragen gaat stellen over fora (en daar zit ik wel mee aangezien ik liever heb dat mensen geholpen worden in plaats van dat ze verdwalen in de eindeloze zee van regelen en richtlijnen)
Ja, tuurlijk. Misschien dat je daarom de status regel kunt laten bestaan hetzij op dezelfde plaats, hetzij op een andere plaats. Of alleen voor FB de status laten bestaan en voor de leden niet. We hebben immers 30.000 leden en 30 FB´s ofzo.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 11:59
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ik vind eigenlijk dat niks weg hoeft. Alles wat er nu is, is zinvol. En een custom zou leuk zijn.. Maar dan alleen extra, en niet ter vervanging van.

dreen, die even haar mening komt vertellen
__________________
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 12:06
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Ik kan me geen s.com voorstellen zonder de 21V - Forumbaas eronder.

Die leeftijd en geslacht vind ik juist heel leuk om te zien, en zonder dat zou ik s.com een stuk minder leuk vinden, gek genoeg. Subtitel kan ook leuk zijn, een compromis zou kunnen zijn:

1) Lid/Forumbaas weghalen en daar de subtitel plaatsen (max 10 tekens ofzo). En dan de username van forumbazen/beheerders een kleurtje geven zoals Rood, zoals op veel fora gebeurt.

2) De subtitel onder de nickname zetten, en de 21-V - Forumbaas informatie ergens anders te plaatsen, bijvoorbeeld in de titel van een message:

gepost op 16-05-2003 @ 22:05

wordt dan b.v.:

Gepost door Enlightenment (Forumbaas) op 16-05-2003 @ 22:05 | 21-V

Zoiets.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)

Laatst gewijzigd op 17-05-2003 om 12:17.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 14:35
Black Rainbow
Avatar van Black Rainbow
Black Rainbow is offline
de FB's idd gewoon een andere kleur geven, net als de FB+jes, beheerders en medewerkers, iedereen z'n eigen kleurtje.
Leeftijd en geslacht hoeven voor mij ook niet weg. Zijn juist handig. En van de Avatar's moeten ze helemaal afblijven, die zijn leuk, en ook nog is heel handig als je snel iemand z'n bericht op wilt zoeken op een pagina.
Eigenlijk vind ik dat een extra regel eronder best makkelijk kan, er is ruimte zat.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 18:46
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Het probleem met de custom titles is dat, tenzij ze voor iedereen beschikbaar zijn, ze door een beheerder goedgekeurd moeten worden. En met het aantal leden dat forum.scholieren.com heeft is dat ontzettend veel werk. Bovendien voegt het weinig toe dat een avater of sig niet toe kunnen voegen.
Op andere fora worden die titles soms toegekend als een soort van beloning, bijvoorbeeld iemand die een FAQ maakt of een forum woordenboek wordt met een dergelijke titel beloont. Dat zou nog wel een leuk idee kunnen zijn. Zo worden leden ook gestimuleerd om iets positiefs aan het forum toe te voegen.

Leeftijd en geslacht moeten wat mij betreft gewoon blijven; het zegt gewoon iets over de persoon die post en het is vaak nuttig voor anderen als die tips willen geven.

FB's en FB+jes een andere kleur geven is natuurlijk wel mogelijk, maar waarom? Zij posten ook niet altijd als FB, maar ook vaak gewoon zoals zij als lid zouden doen. Op dat moment zijn hun posts ook niet belangrijker of nuttiger dan die van anderen en dan leidt het alleen maar van het onderwerp af. En iedereen weet toch wel ongeveer wie de FB's zijn!

Mwjah...
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 18:58
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 18-05-2003 @ 19:46:
Op andere fora worden die titles soms toegekend als een soort van beloning, bijvoorbeeld iemand die een FAQ maakt of een forum woordenboek wordt met een dergelijke titel beloont. Dat zou nog wel een leuk idee kunnen zijn. Zo worden leden ook gestimuleerd om iets positiefs aan het forum toe te voegen.
Het probleem daarmee is dat mensen dingen gaan doen om aan een subtitle te komen. Slijmen bij 't beheer om zo de status veranderd te krijgen. Hebben we ook gezien toen iemand een tijdje 'erelid' was; bleek achteraf niet zo'n succes te zijn.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 21:20
Verwijderd
Of je maakt van de Custom dat wat de Signature vroeger was:
Pas bij 400+ posts mogelijk.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-05-2003, 05:50
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Dat is nogal geflopt vind ik zelf. Die 400 posts zijn op Onzin binnen een uurtje of 2 a 3 te halen. Dat stelt dus niet zoveel voor.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 16:17
JJzD
JJzD is offline
Citaat:
Koen schreef op 19-05-2003 @ 06:50:
Dat is nogal geflopt vind ik zelf. Die 400 posts zijn op Onzin binnen een uurtje of 2 a 3 te halen. Dat stelt dus niet zoveel voor.
toch geldt er nog steeds op onzin dat er niet geflood mag worden

voor de rest vind ik die subtitle erg onzinnig
ik denk dat we meer dan genoeg mogelijkheden hebben om ons te uiten via Sig en avatar
__________________
-|-
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 15:01
86dagreed
Avatar van 86dagreed
86dagreed is offline
waarom zou er forumbaas onder moeten staan? bovenaan het forum staat ook al : forumbazen van dat forum, dat slaat dus nergens op.

Daarnaast, ik weet niet die leeftijd vind ik niet echt handig, dan kijk je maar in het fotoboek denk ik.

Een subtitle geeft veel meer coolheid aan het forum dek ik door iemand die zich kenmerkt met iets.
__________________
Never judge a book by its movie.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 15:37
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
86dagreed schreef op 23-05-2003 @ 16:01:
waarom zou er forumbaas onder moeten staan? bovenaan het forum staat ook al : forumbazen van dat forum, dat slaat dus nergens op.
Ja, maar dat ziet ook niet iedereen. Dat is als je een forumbaas van het betreffende forum nodig hebt om iets te melden.

Dat je kunt zien wat voor level iemand is (bezoeker, lid, forumbaas, forumbaas+, beheerder) is denk ik erg handig voor de herkenbaarheid. Als een Forumbaas een waarschuwing geeft in een topic (b.v. om on-topic te posten), is het IMO vereist om te kunnen kontroleren of diegene ook echt een forumbaas(+) is.
Citaat:
Daarnaast, ik weet niet die leeftijd vind ik niet echt handig, dan kijk je maar in het fotoboek denk ik.
Dat vind jij. Anderen vinden dit wel heel handig, waaronder ik. Dit is nog steeds een scholieren forum, gericht op een specifieke groep mensen, waarvan de leeftijd niet onbelangrijk is. Bovendien weet je ongeveer tegen wie je praat, een 13 jarige jongen, of een 21 jarig iemand.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 16:25
Verwijderd
Het probleem gecontroleerde subtitles kan ook opgelost worden door gewoon een paar standaard dingen neer te zetten. En dat de forumbazen hun eigen speciale status houden.

- Idioot Lid
- Halve Zool
- Onzinner
- Muziek-er
- A&N-er
- de rest van de fora
- of gewoon: Forummer
- ... en verzin zo maar een heleboel dingen. Zo geef je hun hun zin en controleer je alles ook een beetje.

Maar persoonlijk ben ik er niet zo voor. Wat wel leuk is, is leden een status geven naar post aantal / post dichtheid. Bijvoorbeeld Nieuweling ofzo, en dan Spammert, Forumverslaafde... enzo.

(en ook forumverslaafde fb)

Naja, dat dus.

Krummeltje
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 16:42
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
86dagreed schreef op 23-05-2003 @ 16:01:
waarom zou er forumbaas onder moeten staan? bovenaan het forum staat ook al : forumbazen van dat forum, dat slaat dus nergens op.
wel.. forumbazen posten ook op andere forums en je vergeet dat er ook forumbaas+ bestaat.. en die tellen voor alle fora en kunnen op alle fora handelen.. en ik denk neit dat iedereen meteen onthoud van o, wie is daar ook al weer forumbaas.. ik zit hier nu al 8 maanden en ik weet het nogsteeds van geen enken forum uit mn hoofd.
Citaat:
86dagreed schreef op 23-05-2003 @ 16:01:

Daarnaast, ik weet niet die leeftijd vind ik niet echt handig, dan kijk je maar in het fotoboek denk ik.
waarom zou je bij iedereen in het fotoboek moeten kijken als je gewoon onder de naam kan kijken.. om in het fotoboek te komen moet je 2 keer doorklikken en worden er 2 nieuwe schermen geopend.. ikzelf vind dat erg irritant en zou om die reden nooit meer het fotoboek aanklikken.. en ik denk dat er velen zoasl mij zijn
Citaat:
86dagreed schreef op 23-05-2003 @ 16:01:

Een subtitle geeft veel meer coolheid aan het forum dek ik door iemand die zich kenmerkt met iets.
daar ben ik het niet mee eens.. dan krijgt iedereen een onzinsubtitle net zoals velen nu een onzin sig hebben.. mensen zullen subtitles nemen zoals spamkoning, n00b, a&n'er.. wat denk je dat de mensen liever van je willen weten, hoe oud je bent en wat je status op het forum is of een onzin dingetje waar de meeste mensen toch overheen lezen
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 17:07
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 23-05-2003 @ 17:25:
Het probleem gecontroleerde subtitles kan ook opgelost worden door gewoon een paar standaard dingen neer te zetten. En dat de forumbazen hun eigen speciale status houden.

- Idioot Lid
- Halve Zool
- Onzinner
- Muziek-er
- A&N-er
- de rest van de fora
- of gewoon: Forummer
- ... en verzin zo maar een heleboel dingen. Zo geef je hun hun zin en controleer je alles ook een beetje.
Ik kom op bijna alle fora en ben overal behoorlijk actief, wat zou je mij voor status geven dan?

Citaat:
Krummeltje schreef op 23-05-2003 @ 17:25:
Maar persoonlijk ben ik er niet zo voor. Wat wel leuk is, is leden een status geven naar post aantal / post dichtheid. Bijvoorbeeld Nieuweling ofzo, en dan Spammert, Forumverslaafde... enzo.
Dan gaan mensen alleen maar meer spammen om zodoende een hogere status te bereiken en dat is nu net waar het niet om draait. Het gaat vooral om de kwaliteit van de posts en dus juist niet om de kwantiteit.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-05-2003, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Wawl schreef op 23-05-2003 @ 18:07:
Ik kom op bijna alle fora en ben overal behoorlijk actief, wat zou je mij voor status geven dan?

Dan gaan mensen alleen maar meer spammen om zodoende een hogere status te bereiken en dat is nu net waar het niet om draait. Het gaat vooral om de kwaliteit van de posts en dus juist niet om de kwantiteit.
Wawl
Über-forummer.

Ja, dat laatste was iets waar ik zelf ook nog niks op verzonnen had.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 23:58
BBEM
BBEM is offline
Citaat:
Koen schreef op 19-05-2003 @ 06:50:
Dat is nogal geflopt vind ik zelf. Die 400 posts zijn op Onzin binnen een uurtje of 2 a 3 te halen. Dat stelt dus niet zoveel voor.
of minimaal een half jaar lid netzoals dat je dan pas je nickname mag veranderen
__________________
/ 4AGE POWER \
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 13:20
Verwijderd
Wie gaat die dingen dan lezen? Het staat misschien leuk maar ik zou er dus nooit naar omkijken en met mij vele andere denk ik.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 13:36
Pharmacon
Avatar van Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
kydnav schreef op 26-05-2003 @ 14:20:
Wie gaat die dingen dan lezen?
IK
__________________
" watch your eyeballs tuup"
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 13:55
Verwijderd
Citaat:
PHaRMaCoN schreef op 26-05-2003 @ 14:36:
IK
dus jij gaat dan bij elke post lezen wat die persoon onder zijn naam heeft staan? Dat is net zo zinnig als elke avatar die je ziet helemaal te bestuderen totdat je elke pixel weet waar die hoort.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 11:49
Verwijderd
Ik vind het wel geinig, doen!

en dat het teveel info is is overdreven. gewoon zo'n woordje erbij, wat maakt het uit. Ik lees ook niet bij iedereen de leeftijd en geslacht, alleen als het me interesseert.
Bij andere fora hebben ze veel meer info.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Danique schreef op 27-05-2003 @ 12:49:
Ik vind het wel geinig, doen!

en dat het teveel info is is overdreven. gewoon zo'n woordje erbij, wat maakt het uit. Ik lees ook niet bij iedereen de leeftijd en geslacht, alleen als het me interesseert.
Bij andere fora hebben ze veel meer info.
Inderdaad, bij veel fora staat in de linkerkolom:
Nickname, leeftijd, status (vaak met sterren), custom, locatie, lid sinds, etc.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 13:20
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Zoiets als dit bedoel je?

*link naar groot plaatje*
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 13:44
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 27-05-2003 @ 14:20:
Zoiets als dit bedoel je?

*link naar groot plaatje*
Dj LooneyTune?
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 16:13
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Wawl schreef op 27-05-2003 @ 14:44:
Dj LooneyTune?
Dance die 'k heb gedownd, maar daar gaat 't nu niet over
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 27-05-2003 @ 14:20:
Zoiets als dit bedoel je?

*link naar groot plaatje*
Citaat:
86dagreed schreef:
voorbeeldje;

86dagreed
-m
pleurezrukker

pleurezrukker is hier dan de custom, die staat dan onder de naam zeg maar.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-05-2003, 19:51
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Nah, lijkt me niet nuttig ofzo..
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 20:55
Verwijderd
Nee...medewerker naast je naam is wel nuttig zeker.
Wat hebben wij eraan om dat te weten. dan weet ik nog liever dat iemand schapentrekker is.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 22:06
Pharmacon
Avatar van Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
kydnav schreef op 26-05-2003 @ 14:55:
dus jij gaat dan bij elke post lezen wat die persoon onder zijn naam heeft staan? Dat is net zo zinnig als elke avatar die je ziet helemaal te bestuderen totdat je elke pixel weet waar die hoort.
meer dan de helft van de posts op dit forum is niet zinnig...


En het is gewoon een opvrolijking van het forum imho
__________________
" watch your eyeballs tuup"
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 23:36
ssjpan
Avatar van ssjpan
ssjpan is offline
Dat is juist irritant vind ik. daar erger ik me juist aan op andere fora. Dan word het zo vol.
__________________
■▲■▲■▲
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 00:58
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
Koen schreef op 19-05-2003 @ 06:50:
Dat is nogal geflopt vind ik zelf. Die 400 posts zijn op Onzin binnen een uurtje of 2 a 3 te halen. Dat stelt dus niet zoveel voor.
uhm.. toch makkelijk om where not forum='onzin' aan de sql query toe te voegen?
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 01:42
PV
PV is offline
iemand is al eens Erelid geweest..

t is missch wel leuk maar dan ind alleen standaard aangegeven dingen als Onzinner, A&N-er ofzo.. niet dat iemand het helemaal zelf mag uitmaken.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 16:18
Verwijderd
trouwens, als dat aanstaat gaat iedereen gelijk superstoer *kuch kuch* "forumbaas" "forumbaas +" ofzo instellen. Dat is ook niet handig
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 16:50
Tampert
Avatar van Tampert
Tampert is offline
Citaat:
kydnav schreef op 02-06-2003 @ 17:18:
trouwens, als dat aanstaat gaat iedereen gelijk superstoer *kuch kuch* "forumbaas" "forumbaas +" ofzo instellen. Dat is ook niet handig
ik vermoed dat je bepaalde woorden kan censureren als men dit ooit wil gaan doen...
__________________
NIZ| tegenpartij|Kriminalpolizei!!|De hele mikmak| Dank voor die bloemen
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 19:36
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
dreen schreef op 17-05-2003 @ 12:59:
Ik vind eigenlijk dat niks weg hoeft. Alles wat er nu is, is zinvol. En een custom zou leuk zijn.. Maar dan alleen extra, en niet ter vervanging van.

dreen, die even haar mening komt vertellen
agree
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 21:09
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 01-06-2003 @ 01:58:
uhm.. toch makkelijk om where not forum='onzin' aan de sql query toe te voegen?
uhm.. dan post ik wel snel 400 keer op "welk forum jij heel vaak komt"
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 20:08
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
Citaat:
Quiana schreef op 17-05-2003 @ 10:59:
Niet de avatar weg..
...zei de persoon met de avater van betamethason, niet?

Avaters moeten zeker blijven, het vrolijkt de boel wel op.
ik ben wel tegen die opdringerige titels van schijnmeerwaarde, we hebben al een sig. Titels geven status aan en ik hoop dat er maar één status is en blijft voor de gewone forummer, namelijk die van Lid. Natuurlijk is het wel handig als de buitengewone forummers hun extra bevoegdheden kunnen aantonen met Forumbaas en dergelijke.
__________________
Nu zal ik doden u beide, Elegast u ende uw paard. Ten zi dat gi ter vaart, Nederbeet optie moude: Zo mag uw ors t lijf behouden.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 17:07
Verwijderd
Citaat:
REIE schreef op 03-06-2003 @ 21:08:
...zei de persoon met de avater van betamethason, niet?

Avaters moeten zeker blijven, het vrolijkt de boel wel op.
ik ben wel tegen die opdringerige titels van schijnmeerwaarde, we hebben al een sig. Titels geven status aan en ik hoop dat er maar één status is en blijft voor de gewone forummer, namelijk die van Lid. Natuurlijk is het wel handig als de buitengewone forummers hun extra bevoegdheden kunnen aantonen met Forumbaas en dergelijke.
Sterker nog, ze is Betamethason.

Voor de rest ben ik het wel met je eens.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 18:58
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 05-06-2003 @ 18:07:
Sterker nog, ze is Betamethason.

Voor de rest ben ik het wel met je eens.
Oeps, al die naamsverandering blijven me steeds weer verbazen.
__________________
Nu zal ik doden u beide, Elegast u ende uw paard. Ten zi dat gi ter vaart, Nederbeet optie moude: Zo mag uw ors t lijf behouden.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 12:11
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 02-06-2003 @ 22:09:
uhm.. dan post ik wel snel 400 keer op "welk forum jij heel vaak komt"
alleen op onzin mag je spammen, en daar ging het over. dus, wat je nou met die post wil zeggen ontgaat me.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware HTC Hero Root + Custom Firmware?
Stefan95
3 07-07-2010 19:03
ARTistiek Mijn zelf gemaakte game Final Tear 3
Spikey Cloud
6 16-06-2010 22:31
Muziek rock olmen (oa customs, galacticos )
wuit
1 20-07-2009 13:06
Software & Hardware [Alg/PHP] Vragen/Ideen voor custom weblog
Dr HenDre
10 26-01-2005 15:56
Muziek Hoeveel was jij kwijt voor je hele muziekinstrumenten verzameling?
Q
87 18-02-2004 23:05
Software & Hardware [Digicams]Het grote digicam topic
Chimera
321 03-05-2003 03:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:09.