Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2004, 12:25
northwave
Avatar van northwave
northwave is offline
hallo mensjes,
Ik wilde graag weten of er mensen zijn die net als ik graag mountainbiken. En dan ben ik ook benieuwd wat voor fietsjes jullie hebben. Laat het ons weten!!
__________________
NoRtWaVe!@#$%^&*()_+
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-01-2004, 15:09
Freestyler*
Freestyler* is offline
mountainbiken is cool
maar begin jij eerst maar met het noemen van jouw bike
__________________
I love dr Phil :D
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 18:17
KoenTor
Avatar van KoenTor
KoenTor is offline
een Scott
__________________
. puntje!
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 17:06
Verwijderd

maar dan rood met zwart, zoals je ziet een fun fietsje, meer heb ik niet nodig
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 19:50
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Ik vind het heel cool om af en toe eens te doen, alleen komt het er te weinig van én heb ik daarvoor geen geschikte fiets meer. Dus als ik dat zou willen gaan doen moet ik altijd een fiets huren of lenen en dat is uiteraard niet ideaal.


Doe er toevallig mensen mee aan competitie?
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 16:37
KoenTor
Avatar van KoenTor
KoenTor is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 14-01-2004 @ 20:50:
Ik vind het heel cool om af en toe eens te doen, alleen komt het er te weinig van én heb ik daarvoor geen geschikte fiets meer. Dus als ik dat zou willen gaan doen moet ik altijd een fiets huren of lenen en dat is uiteraard niet ideaal.


Doe er toevallig mensen mee aan competitie?
Nee wel al een paar keer een plaatselijke downhill wedstrijd en 1 X een grote Downhill wedstrijd van Redbull
__________________
. puntje!
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 10:37
northwave
Avatar van northwave
northwave is offline
Citaat:
Nee wel al een paar keer een plaatselijke downhill wedstrijd en 1 X een grote Downhill wedstrijd van Redbull
doe jij met je scott downhill wedstrijdjes rijden?? is daarvoor bestemd of doe je dat gwoon???
ik krijg vandaag mn nieuwe fiets. een trek 4500 over 2 maanden komt er een sid race op en een shimano xt groep
__________________
NoRtWaVe!@#$%^&*()_+
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 10:48
MauiMagic
Avatar van MauiMagic
MauiMagic is offline
Gewoon voor zo nu en dan vind ik het leuk om te doen.
Ik heb 2 Mountainbikes.
- Merida Dakar 660 ( dat ding heb ik gewonnen rijd wel oke )
- Kogamyata model kweet nie, rijd wel oke leuk om zo nu en dan
lekker mee door de ardennen mee te karren. Alleen paar keer
hard gevallen, door tegen een paaltje aan te rijden en in een
geul van rotsen te belanden. Was best pijnlijk
__________________
Tja
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 11:03
Mister Frodo
Avatar van Mister Frodo
Mister Frodo is offline
Wauw vet ik ga ook altijd mountainbike in de zomervakantie als ik op vakantie ofzo ben ik zou ook wel graag willen meedoen aan wedstrijd niet dat ik er niks van bak maar gewoon voor de lol en ik weet nie wat voor bike ik heb maar wel een goede
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 11:56
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 12:36
Verwijderd
Giant XTC 620 dacht ik...
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 14:55
KoenTor
Avatar van KoenTor
KoenTor is offline
Citaat:
northwave schreef op 16-01-2004 @ 11:37:
doe jij met je scott downhill wedstrijdjes rijden?? is daarvoor bestemd of doe je dat gwoon???
ik krijg vandaag mn nieuwe fiets. een trek 4500 over 2 maanden komt er een sid race op en een shimano xt groep
gewoon doen scott is daarvoor niet geschikt (mijn type toch niet)
ik doe het ook maar gewoon voor de fun
__________________
. puntje!
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 19:06
mtb ster
Avatar van mtb ster
mtb ster is offline
jaja dis een top toppic! hoppa!
ik rijd op een ridley, zelf opgebouwd, het frame tiger verder is 'tie compleet afgemonteerd met xt en achter zit de nieuwe xtr derailleur..
daarnaast heb ik nog een reserve fiets, een trek 8000
en natuurlijk een racer voor de trainingen op de weg...


ik rijd nu 4 jaar wedstrijden, ik ga mijn 5de jaar in als junior-dame. Het is echt een hele toffe sport.. jammer dat het aanvragen van een licentie en dergelijke zo ongelooflijk duur moet zijn.. maar ja je moet er maar wat voor over hebben

@k1ng N30: zoohoow, jij heb een lekker fietsie zeg!

@northwave: wrom heb jij een trek 4500 frame en zet je er zoon dure vork in?! en ga je hm compleet xt afmonteren?
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 20:40
northwave
Avatar van northwave
northwave is offline
tjah, mss een beetje raar maar ik ben ruim 2 meter lang. dus ik wilde een grote fiets. ik heb voor een trek 4500 24 inch gekozen. vrij groot. maar die is nog niet zo super uitgerust. dus die andere onderdelen zet ik er later op
__________________
NoRtWaVe!@#$%^&*()_+
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:00
mtb ster
Avatar van mtb ster
mtb ster is offline
naja, daar kan je natuurlijk niets aan doen... maar waren er geen andere treks met diezelfde maat?! had je beter een duurder frame kunnen kopen, die direct al met xt en al die mooie dingetjes uitgerust was
Een sid voorvork vind ik zelf erg mooi, van de andere voorvorken van rock shox ben ik niet meer zo fan meer.. maarjah

zijn er verder geen mensen die in competitieverband rijden, of er over denken om dit eens te proberen?!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 09:38
northwave
Avatar van northwave
northwave is offline
de trek 4500 is de duurste fiets in 24 inch. ik wil komend seizoen eerst een paar funklasse wedstrijden rijden en als dat bevalt vraag ik een licentie aan. tenminste ik neem aan dat je die nodig hebt.
__________________
NoRtWaVe!@#$%^&*()_+
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 10:42
Verwijderd
Citaat:
northwave schreef op 20-01-2004 @ 10:38:
de trek 4500 is de duurste fiets in 24 inch. ik wil komend seizoen eerst een paar funklasse wedstrijden rijden en als dat bevalt vraag ik een licentie aan. tenminste ik neem aan dat je die nodig hebt.
voor zover ik weet niet...
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 13:56
northwave
Avatar van northwave
northwave is offline
Citaat:
voor zover ik weet niet...
ow??? vertel......
__________________
NoRtWaVe!@#$%^&*()_+
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-01-2004, 14:37
mtb ster
Avatar van mtb ster
mtb ster is offline
voor de funklasse wedstrijden kan je een daglicentie aanvragen.. ik heb geen idee wat dat zo kost en hoe dat precies werkt, je kan deze kaart via de knwu aanvragen geloof ik, maar volgens mij ook op de wedstrijd zelf.
als dit je leuk lijkt, en wanneer je meer wedstrijden wil gaan rijden, moet je idd een licentie aanvragen... deze zijn wel erg aan de prijs hr! maar zonder deze licentie kan je niet deelnemen aan wedstrijden.

ohw wat vreemd dat dat het duurste frame voor de 24 inch. is. Ik had verwacht dat je ook de andere frames wel in die maat kon krijgen.... maar trek blijft een topmerk jammer dat de kleuren een btje minder worden.. maarjah
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 19:31
northwave
Avatar van northwave
northwave is offline
o ok,
tjah dat moet dan maar he. hoeveel kost het dan ongeveer??? ( een licentie) waar rijd jij je competitie?? ja de topmodellen van de meeste merken gaan tot 21,5 inch. bes k*t maja
__________________
NoRtWaVe!@#$%^&*()_+
Met citaat reageren
Oud 22-01-2004, 14:02
mtb ster
Avatar van mtb ster
mtb ster is offline
Een daglicentie (ledenkaart voor de funklasse) kost geloof ik 28 euro..
Ik ben zelf junior-dame. Mijn licentie kost 130 euro... een boel geld, maar je moet toch wat! De wedstrijden gaan gewoon door heel nederland en ik heb de mogelijkheid om in het buitenland te rijden, is natuurlijk altijd leuk... maar het is wel een boel reizen voor ons elk weekend, wij wonen niet erg centraal.. dus we zitten zo een uur of 2 in de auto voor een wedstrijd..
let trouwens wel even op... BOVENOP het licentiegeld, komt het inschrijfgeld wat je bij elke wedstrijd moet betalen..

jaja al met al kost die sport je handenvol geld! maar ja elk weekend de kroeg kost natuurlijk ook veel geld

pff wat stom, ik dacht toch echt dat er wel grotere maten waren van de topmodellen! zijn er ook geen andere merken die dit wel hebben?!?
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 20:38
northwave
Avatar van northwave
northwave is offline
das idd veel zeg. maja je moet er wat voor over hebben. wordt jij ook gesponsord ofniet?? morge weer lekker de bossen in!!
__________________
NoRtWaVe!@#$%^&*()_+
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 12:49
mtb ster
Avatar van mtb ster
mtb ster is offline
een boel geld ja! ach ja.... Nou... ik heb een tijdje in een team gezeten van onze club, was meer een jeugdteam, daar werd ik idd gesponserd, dit jaar is het team opgeheven. Er zijn nog altijd een boel mensen die mij helpen en waarvan ik spullen krijg... dat is wel erg handig, bij een aantal winkels krijg ik kortingen, zodat alles niet te duur word,
maar wegens ziekte heb ik deze winter niet veel kunnen trainen.. en ook geen team kunnen vinden, gewoon dit jaar proberen te knallen en maar kijken wat er dan van komt (gelukkig dat paps en mams altijd mijn hoofdsponsor willen zijn )
poe, ik ben van het weekend maar op de weg gaan rijden, twas zoon baggerzooi in het bos! heel de week al op de rollerbank gezeten word je ook niet vrolijk van!
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 14:08
frizzle
Avatar van frizzle
frizzle is offline
Mijn vriend doet aan mtb, en af en toe ga ik een keertje mee.

Dit is het frame van zijn fiets:
__________________
Winnen is een state of mind, winnen is een keuze
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 19:24
Xabzof
Avatar van Xabzof
Xabzof is offline
Citaat:
frizzle schreef op 26-01-2004 @ 15:08:
Mijn vriend doet aan mtb, en af en toe ga ik een keertje mee.

Dit is het frame van zijn fiets:
[afbeelding]
en van jouw fiets?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-01-2004, 20:12
northwave
Avatar van northwave
northwave is offline
mijn fietsje:
trek 4500 ( afbeelding klopt niet helemaal; andere derailleurs en groter frame)
stelt nu nog niet veel voor maar wordt beter!
__________________
NoRtWaVe!@#$%^&*()_+
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 12:52
frizzle
Avatar van frizzle
frizzle is offline
Citaat:
Da_fRise schreef op 28-01-2004 @ 20:24:
en van jouw fiets?
Die is zo uniek daar is geen foto van
__________________
Winnen is een state of mind, winnen is een keuze
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 13:01
D@ V1NC!
Avatar van D@ V1NC!
D@ V1NC! is offline
Ikke hep een Target Himalaya.. Handgemaakt in Almelo in een kleine werkplaats.. Gekocht in Hillegom

Aluminium Frame
Front Suspention (oliegeveerd)
24 Versnellingen
enz

Hep em al anderhalf jaar en nog nooit problemen gehad

__________________
If they can make a law, then I can break a law. If I can break a law, will the law break me?
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 18:49
mtb ster
Avatar van mtb ster
mtb ster is offline


Hier mijn fiets, Er zitten alleen andere onderdelen op en ik heb een iets duurder frame, maar dit zijn wel de kleuren van mijn fiets
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 20:57
AC Milan 7
Avatar van AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
Dis de mijne http://www.giant-bicycles.nl/images/_upload_nl/bikes/models/zooms/

Ik ben nog steeds opzoek naar mooie 3spaaks zwarte velgen
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 03:13
Verwijderd
Ik heb een aantal jaar een Merida Matss Speed.
Erg fijn licht alu fietsje. Doe d'r alleen veel te weinig mee.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 09:59
northwave
Avatar van northwave
northwave is offline
@ac milan 7: wil je 3 spaaks velgen?? carbon wielen ofzow?? zijn die wel stevig genoeg voor mtb??

@mtb-ster: Die fiets op dat plaatje is al super. wat heb jij voor wielen eigelijk?? rijd je tubeless??

ik ga binnekort een minoure velgtrainer kopen.
__________________
NoRtWaVe!@#$%^&*()_+
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 10:15
AC Milan 7
Avatar van AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
Geen Carbon. Gewoon Alluminium. Weten jullie waar ik die kan kopen. Glimmend chroom is ook mooi

By the way. Mn plaatje doet het niet. Hoe komt dat>?
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 10:21
northwave
Avatar van northwave
northwave is offline
kweetniet waarom je plaatje het niet doet eigelijk. mss verkeerde link??? Over de wielen: wil je met die wielen gaan mountainbike of gewoon voor op de weg?? moet je es kijke op www.bike2build.com ofzow. kwenie of ze ze daar hebbe
__________________
NoRtWaVe!@#$%^&*()_+
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 12:48
AC Milan 7
Avatar van AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
Die 3 spaaks voor op de weg. Als ik ga crossen gooi ik de ouwe er weer op. maar ik heb gwoon de url van het plaatje die deed t nie dan maar n link, doet t ook nie



Laatst gewijzigd op 03-02-2004 om 12:50.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 17:38
mtb ster
Avatar van mtb ster
mtb ster is offline
ik heb fir wielen, niet super bekend, maar ze rijden wel lekker.. ik heb trouwens nog een aantal wielen, ook bontrager.. eigenlijk wil ik nog een keer van die mooie chris king naafjes, maar die zijn zo ontiegelijk duur . ik rijd niet op tubes. ik heb trouwens ook een andere voorvork, een zwarte..

wrom wil je in godsnaam aluminium 3 spaaks velgen?~!?! en wil je die voor je mtb? bestaan die trouwens wel in aluminium, denk ik haast nergens te verkrijgen ofwel. Ik zie het nut er niet zo van in, mss dat het er stoer uitziet, maar in de wedstrijd zieje er echt niemand mee rijden, tis ook nog eens gevaarlijk, je hebt ook van die wielen voor je racefiets, maar die worden niet veel gebruikt, als je namelijk valt en je komt er met je arm tussen, is de kans groot dat ie weg is.. levensgevaarlijk dus
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-02-2004, 17:56
AC Milan 7
Avatar van AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
Citaat:
mtb ster schreef op 03-02-2004 @ 18:38:
ik heb fir wielen, niet super bekend, maar ze rijden wel lekker.. ik heb trouwens nog een aantal wielen, ook bontrager.. eigenlijk wil ik nog een keer van die mooie chris king naafjes, maar die zijn zo ontiegelijk duur . ik rijd niet op tubes. ik heb trouwens ook een andere voorvork, een zwarte..

wrom wil je in godsnaam aluminium 3 spaaks velgen?~!?! en wil je die voor je mtb? bestaan die trouwens wel in aluminium, denk ik haast nergens te verkrijgen ofwel. Ik zie het nut er niet zo van in, mss dat het er stoer uitziet, maar in de wedstrijd zieje er echt niemand mee rijden, tis ook nog eens gevaarlijk, je hebt ook van die wielen voor je racefiets, maar die worden niet veel gebruikt, als je namelijk valt en je komt er met je arm tussen, is de kans groot dat ie weg is.. levensgevaarlijk dus
Waarom ik 3 spaaks velgen wil. Waarom willen mensen lichtmetalen velgen onder hun auto? Omdat het mooi en stoer eruit ziet. Het zelfde vindt ik over mn fiets. Weten jullie nog een goed site waar allemaal velgen opstaan.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 13:18
OnOne
OnOne is offline
Citaat:
K1NG N3O schreef op 15-01-2004 @ 17:37:
Nee wel al een paar keer een plaatselijke downhill wedstrijd en 1 X een grote Downhill wedstrijd van Redbull
Hahahahahahahahahahahaha...
*ademen*
...hahahahahahahahahaha

Hoe heet je, Bas de Bever?


Lul niet zo stom man!
__________________
| Toe dan, hap dan! |
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 13:56
KoenTor
Avatar van KoenTor
KoenTor is offline
Citaat:
OnOne schreef op 04-02-2004 @ 14:18:
Hahahahahahahahahahahaha...
*ademen*
...hahahahahahahahahaha

Hoe heet je, Bas de Bever?


Lul niet zo stom man!
Ahzo.... ???
__________________
. puntje!
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 17:02
mtb ster
Avatar van mtb ster
mtb ster is offline
ja, maar lichtmetalen velgen zijn vet, zoon wiel in je fiets niet, helemaal niet als je weet dat het gevaarlijk is en ook nog eens zwaarder dan normale velgen en je legt er waarschijnlijk een boel centjes voor opzij..

wrom zo lullig tegen k1ng n3o? waarom zou hij geen wedstrijd van redbull hebben gefietst? iedereen kan meedoen aan zo'n wedstrijd, dus hij net zo goed als bas de bever!
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 17:39
mtb ster
Avatar van mtb ster
mtb ster is offline
ik bedoel dat hij net zo goed een wedstrijd kan rijden als bas de bever..
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 08:19
AC Milan 7
Avatar van AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
Citaat:
mtb ster schreef op 04-02-2004 @ 18:02:
ja, maar lichtmetalen velgen zijn vet, zoon wiel in je fiets niet, helemaal niet als je weet dat het gevaarlijk is en ook nog eens zwaarder dan normale velgen en je legt er waarschijnlijk een boel centjes voor opzij..

wrom zo lullig tegen k1ng n3o? waarom zou hij geen wedstrijd van redbull hebben gefietst? iedereen kan meedoen aan zo'n wedstrijd, dus hij net zo goed als bas de bever!
Dank je, dat wist ik nog niet. Hebben jullie trouwens tips voor een goede voorvork? Ik heb nu een Suntour maar die bevalt niet echt
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 09:09
OnOne
OnOne is offline
Niet iedereen kan meedoen aan een wedstrijd van Red Bull, in Nederland zijn niet 'een paar locale Downhill-wedstrijden' en zijn fiets is van verre geschikt voor downhill.

Niet blaten over dingen waar je geen verstand van hebt menneke's.
__________________
| Toe dan, hap dan! |
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 16:47
KoenTor
Avatar van KoenTor
KoenTor is offline
Citaat:
OnOne schreef op 05-02-2004 @ 10:09:
Niet iedereen kan meedoen aan een wedstrijd van Red Bull, in Nederland zijn niet 'een paar locale Downhill-wedstrijden' en zijn fiets is van verre geschikt voor downhill.

Niet blaten over dingen waar je geen verstand van hebt menneke's.
ahzo Niet blaten over dingen waar je geen verstand van hebt menneke's wie zegt dat ik Nederland was ???? men fiets is er inderdaad niet geschikt voor wat me niet belet het toch te doen
__________________
. puntje!
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 16:54
mtb ster
Avatar van mtb ster
mtb ster is offline
haha heb ik er geen verstand van dan?!? ja wie zegt dattie in nederland was
Het is juist leuk dat mensen zoiets proberen, er zouden meer mensen wedstrijden moeten gaan rijden, just for fun!
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 18:00
DaBomb
DaBomb is offline
Citaat:
mtb ster schreef op 05-02-2004 @ 17:54:
haha heb ik er geen verstand van dan?!?
klopt, dat heb je idd niet
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 18:12
boer
Avatar van boer
boer is offline
ik heb maar een goedkoop ding, maar ik fiets al die mensen met zo'n dure fiets er uit
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 18:50
mtb ster
Avatar van mtb ster
mtb ster is offline
nou dank je.. kmag dan een meid zijn.. maar weet heus wel wat van die fiets af hrz... kga niet zeggen dat ik overal super in ben.. maar weet wel een klein beetje hoe dat allemaal werkt, en ik rijd zoals eerder gezegt zelf al 4 jaar wedstrijden door nederland en in het buitenland en weet nou echt wel hoe dat werkt hr,

@ stefan1986 haha naja, thoeft niet allemaal duur te zijn, haha en laat maar eens zien dat je iedereen eruit rijdt dan!
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 20:31
OnOne
OnOne is offline
It's like shooting s(h)itting ducks!

Geweldig vind ik dit, een soort Idols onder het fietsen: grote bek, veel poeha maar jezelf hennig overschatten en niets klaarmaken.

DaBomb MOET wel een DP'er zijn btw. Maar laat me raden, niemand hier kan me zonder Google zeggen wat DaBomb en OnOne zijn.

Pruts0rs.
__________________
| Toe dan, hap dan! |
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 20:45
DaBomb
DaBomb is offline
Citaat:
mtb ster schreef op 05-02-2004 @ 19:50:
ik rijd zoals eerder gezegt zelf al 4 jaar wedstrijden door nederland en in het buitenland en weet nou echt wel hoe dat werkt hr,

vertel
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Mountainbike advies gevraagd (aanschaf)
such a rush
9 20-08-2005 13:42
Vrije tijd Wat vind jij de mooiste mountainbike?
OnOne
39 22-02-2004 18:04
Vrije tijd [mountainbike] Meirhaeghe wereldkampioen
Tofke_H
1 07-09-2003 23:38
Vrije tijd help een mountainbike n00b
Verwijderd
5 10-06-2003 13:53
Vrije tijd Europacup mountainbike - eerste manche
Tofke_H
1 04-05-2003 22:03
De Kantine mountainbike, allemaal naar de schroothoop
de abt van sion
45 23-05-2002 16:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:51.