Oud 22-09-2006, 20:16
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Hoe zit dat met jou en je telefoon? Ik wil de term lifestyle verantwoord niet gebruiken dus ik doe het ook niet.

Maaar heb je je eigen maniertje van opnemen? En heb je een zwoele telefoonstem of een hele gekke hoge? Heb je weleens telefoonsex en met wie? Vind je dat jouw mobiele telefoon bij je LOOK past? Heb je een gave ringtone? Welke dan? Heb je een toffe foto op je display? Van je moeder of je poes of misschien wel van een forumer? Heb je een TRENDY voicemail? Zijn die paupervoicemails van een paar jaar geleden nog tof? Dat je EMINEM hoort rappen dat je een bericht achter moet laten enzo?Ben je een beller of smser?

Past jouw telefoon bij je lifestyle?

Post ook leuke fotos van jou en je telefoon

MAAK ER WAT VAN JONGENS !!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-09-2006, 20:18
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Mijn ringtone is Tool en mijn telefoonstem is zwoel.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 20:19
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
ik heb een samsung met een klepje en inmiddels heb ik m zo vaak laten vallen dat ie kklelijk is. voor de rest maak ik er vaak foto's mee en die doe ik dan als achtergrond. een gave ringtone heb ik niet, want hij staat op trilstand en een geile telefoonstem ook niet helaas pindakaas
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 20:20
Verwijderd
Ik heb een stem van een vijfjarige en mijn voicemail is een radeloos 'Hoi, dit is een interessante persoonlijke boodschap. *kgg* Ehhh. *dubieus gepiep* HEY, waar komen die piepjes vandaan? Moet ik nou op het hekje drukken? Ik snap er geen hol van."

Verder is het een FLASHY Nokia met zwart-wit scherm en ingebouwde zaklamp.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 20:27
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
ik heb een zwarte telefoon die kapot is, ik heb een standaard ' dit is de voicemail van nummer 06-...........' en ik heb nooit een ringtone aan want hij staat altijd op trilfunctie want ik heb echt een kuthekel aan ringtones. ik kwam er vorige week pas achter wat voor ringtones ik heb. de telefoon heb ik anderhalf jaar. ik heb een foto van mij en mijn vriend als achtergrond maar tot een week geleden waren dat mijn broers. ik heb nooit telefoonsex, en ik bel ook zelden. ik sms met mijn vriend.
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 20:34
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Ik heb een lompe Nokia maar het is wel een smartphone met realplayer enzo. Ik hoef geen nieuwe tenzij hij stuk gaat. Volgens mij heb ik geen voicemail en mijn ringtone is een normale TRING want die is het minst irritant.

Ik heb een LG KG800 White gekregen en die verkoop ik, bieden PLZ.
__________________
tirade
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 20:37
HenkMul
Avatar van HenkMul
HenkMul is offline
Belangstellende.

Ik haat bellen, dus ik gebruik m'n oude Siemens alleen als wekker.
__________________
Uit de slobber gewassen kluit.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 20:39
Hagel
Hagel is offline
Ik heb een motorola razr D&G en hij past niet echt bij mijn lifestyle. Ik bel niet echt veel maar ik heb geen huistelefoon dus hij is wel handig. Ik neem op met mijn naam en voor de rest niks spannends
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 20:53
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
ik heb er 1 met een zwarte vlek midden in het scherm omdat iemand er bier overheen flikkerde en ik heb er 1 met een barst midden in het scherm omdat er een hockeybal tegenaan kwam toen ie in mn tas zat, life sux
__________________
man, it must be great being you watching me.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 20:57
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ik heb zo'n oude nokia en ik neem altijd op met HOI want ja he mensen weten toch al dat ze mij aan de telefoon krijgen dus en uhmm ik ben erg slecht in bellen, ik ben meer van eye to eye communicatie maar smsjes vind ik wel weer relaxt, zowel om te sturen als om te krijgen. ohja en ik zou niet weten hoe m'n voicemail klinkt want ik heb hem nooit ingesproken en ook nog nooit afgeluisterd dus misschien als ik ooit niets te doen heb ga ik dat eens instellen maar aan de andere kant kost het een shitload aan beltegoed dus dat zal wel nooit gebeuren.
ik voel me wel kaal zonder telefoon want dan voel ik me zo onbereikbaar en stel je voor he. laatst was ik aan het fietsen en toen flikkerde dat ding uit mn zak en toen lag hij in stukjes op het fietspad maar hij deed het nog wel dus dat was wel relaxt.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 20:57
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik bel vrijwel nooit. De enige zinnetjes die ik zeg over de telefoon zijn: 'Ik ben er over ... minuten' of 'Ik kom ... minuten later.'
Als iemand mij belt neem ik ook bijna nooit op, want ik heb vaak geen zin om met mensen te praten dus dan laat ik 'm net zo lang overgaan totdat 'ie stopt en dat kan bij sommige mensen echt fucking lang duren.
Ik vind het gewoon irritant, ben je bezig met iets, begint zo'n ding eigenlijk te schreeuwen 'PRAAT MET MIJ, PRAAT MET MIJ, PRAAT MET MIJ!'
Heel soms neem ik wel op, als ik het nummer herken en de persoon wel ok is. En dan neem ik standaard op met 'Ja?' (als in 'wat mot je?')
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 20:58
Verwijderd
niemand verplicht je om een mobiele telefoon te kopen

edit: en ze hebben tevens eens uit-knop.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 20:58
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 22-09-2006 @ 21:57 :
Ik bel vrijwel nooit. De enige zinnetjes die ik zeg over de telefoon zijn: 'Ik ben er over ... minuten' of 'Ik kom ... minuten later.'
Als iemand mij belt neem ik ook bijna nooit op, want ik heb vaak geen zin om met mensen te praten dus dan laat ik 'm net zo lang overgaan totdat 'ie stopt en dat kan bij sommige mensen echt fucking lang duren.
Ik vind het gewoon irritant, ben je bezig met iets, begint zo'n ding eigenlijk te schreeuwen 'PRAAT MET MIJ, PRAAT MET MIJ, PRAAT MET MIJ!'
Heel soms neem ik wel op, als ik het nummer herken en de persoon wel ok is. En dan neem ik standaard op met 'Ja?' (als in 'wat mot je?')
Jaja, maar als het die zeehond-kerel is, dan is alles wel anders zeker?
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 20:59
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
tuurlijk, ik heb dagelijks foonsex met zeehond.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 21:27
deoxyribose
deoxyribose is offline
mijn mobiel staat nooit aan en is een philips ding uit het jaar 0
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 21:30
Sultan_of_Swing
Avatar van Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Hehe ik heb een pauper voicemail van Ali Osram. Maar wel van de computer opgenomen, ies graties. Ben natuurlijk niet zo pauper dat ik daar nog voor ga betalen ook.
__________________
doe de fridge open, vol met pilsener mag ik hopen
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 22:25
11
Avatar van 11
11 is offline
Ik heb nu een telefoon die kapot is. Meestal hoort de gene aan de andere kant mij niet. Ik heb geen zin en tijd om een nieuwe te halen. Als ik opneem ben ik nooit creatief. De ene keer zeg ik "hoi met ..bladibla" andere keer weer "ja hoi". Ik had een tijd een sms verslaving, maar ja dat is ook weer verleden tijd. Ik moet echt een telefoon hebben die tegen een stootje kan, want ik laat dat ding te vaak vallen..
__________________
[S]nutella![/S]
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 22:31
Verwijderd
Citaat:
11 schreef op 22-09-2006 @ 23:25 :
Ik heb nu een telefoon die kapot is. Meestal hoort de gene aan de andere kant mij niet. Ik heb geen zin en tijd om een nieuwe te halen. Als ik opneem ben ik nooit creatief. De ene keer zeg ik "hoi met ..bladibla" andere keer weer "ja hoi". Ik had een tijd een sms verslaving, maar ja dat is ook weer verleden tijd. Ik moet echt een telefoon hebben die tegen een stootje kan, want ik laat dat ding te vaak vallen..
PM SisterOfMercy over welke telefoon hij heeft. Da's een reusachtige Nokia-nogwat die watervast is en een hoop rubber heeft zodat 'ie niet kapot kan vallen en je hebt naar het schijnt van diezelfde serie een andere reusachtige Nokia-nogwat die serieus explosiebestendig is.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-09-2006, 22:31
Poor twisted me
Avatar van Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Citaat:
HenkMul schreef op 22-09-2006 @ 21:37 :
Belangstellende.

Ik haat bellen, dus ik gebruik m'n oude Siemens alleen als wekker.
Ik gebruik mijn inmiddels nogal versleten NEC telefoon eigenlijk alleen maar als horloge
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 22:33
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 22-09-2006 @ 21:57 :
Als iemand mij belt neem ik ook bijna nooit op, want ik heb vaak geen zin om met mensen te praten dus dan laat ik 'm net zo lang overgaan totdat 'ie stopt en dat kan bij sommige mensen echt fucking lang duren.
Heel soms neem ik wel op, als ik het nummer herken en de persoon wel ok is. En dan neem ik standaard op met 'Ja?' (als in 'wat mot je?')
ongeveer hetzelfde, ik bel amper en doe eerder iemand smsen dan bellen. Als ik bel dan is het vaak wegens logistieke problemen.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 22:40
11
Avatar van 11
11 is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 22-09-2006 @ 23:31 :
PM SisterOfMercy over welke telefoon hij heeft. Da's een reusachtige Nokia-nogwat die watervast is en een hoop rubber heeft zodat 'ie niet kapot kan vallen en je hebt naar het schijnt van diezelfde serie een andere reusachtige Nokia-nogwat die serieus explosiebestendig is.
Het zou fijn zijn als de foon niet reusachtig is. Anders is het wel .
__________________
[S]nutella![/S]
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 22:42
dext0r
Avatar van dext0r
dext0r is offline
k750i, fijn telefoontje

cypress hill rock superstar als ringtone, al jaren. gewoon lekker midi.
en aphex twin - donkey rhubarb als wekker, ook al jaren. superirri geluidje om mee wakker te worden , dus perfecte wekker.

hij maakt leuke fotos

ik neem de telefoon op met 'hallo' , ik ga er vanuit dat mensen die naar mijn GSM bellen snappen wie ze aan de telefoon krijgen. bij een onbekend nummer zeg ik gewoon 'met martijn'.

mijn voicemail stelt niet veel voor.
__________________
hoi
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 22:43
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
11 schreef op 22-09-2006 @ 23:40 :
Het zou fijn zijn als de foon niet reusachtig is. Anders is het wel .
ik heb het idee dat die reusachtig is.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 22:43
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
woah guys, ik heb t gevoel dat ik jullie nu veel beter ken !!! thanks!1

Nou ik heb een zwarte motorola razr met abo. ik bel veel maar sms ook veel, ik zit ook altijd boven mn bundel ik heb een kk gave ringtone van the shins( girl on the wing ) , ik heb m verder wel vaak op trrrril staan omdat ik het soms wel een beetje belachelijk vind, zo n harde ringtone. ik haat mocros in de tram met hun speaker aan en khaled die keihard aan het jengelen is op een slechte raibeat. ik heb een hele domme voicemail met hallo ik ben carmen ofzo.

ik zeg overigens altijd '' Jaaaa...?'' of soms ''Hoi ...(naam beller)... ik heb een zwoele telefoonstem vind ik zelf zz oh en ik ben verslaafd aan BILLIARDS op mn telefoon.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 22:44
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
oh en ik heb graag ontluikende kiekjes van mij en kornuiten als displayafbeelding
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-09-2006, 22:46
11
Avatar van 11
11 is offline
oh ik vergeet mijn voicemail. Ik had eerst een hele irritante .

iets van "hallo..."

Sommigen merkte pas heel laat dat ik het niet was die ze te woord stond. Ik heb mn voicemail maar uitgezet. Krijg je weer boze reacties waarom je nooit je voicemail checkt. Als ze een berichtje willen achterlaten kunnen ze me altijd nog smsen.
__________________
[S]nutella![/S]
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 22:57
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
idem, weg met voicemail. Ik zet mn foon ook gewoon vaak uit, ik hoef niet bereikbaar te zijn.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 23:08
Verwijderd
ik heb een motorola razr met alice in chains achtergrond en ringtone. Verder vind ik em handig omdat ik bereikbaar wil zijn en ik geen huistelefoon heb.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 23:19
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
heb nu een kut sony budget ding (j300i) maar wel ruim 400 min en 60 sms per maand in bundel. had eerst spv c500, veel meer functies maar instabiele software dus verkocht voor aankoopprijs, achteraf niet erg want ik bel alleen maar. ik krigj binnenkort nog een nokia 6310i , low tech en een 'koelkast' maar perfect voor mij. oh ja en ik heb ook een voicemail maar die is vastgelopen dus staat uit
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 23:22
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
11 schreef op 22-09-2006 @ 23:40 :
Het zou fijn zijn als de foon niet reusachtig is. Anders is het wel .
deze is dat waarschijnlijk

mijn ringtone is trouwens black flag - wasted
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 23:22
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Omg, op mijn oude nokia had ik een blackadder, red dwarf en Mr. Benn ringtone en die wisselde ik af. Maar die ging verrot en toen kocht ik een nieuwe cheapass nokia, maar dat bleek dus de enige nokia te zijn waar je geen geluidjes of plaatjes op kan zetten dus nu heb ik de saaie, standaard nokia ringtone.
Ik mis m'n oude muziekjes. Ik had zelfs captain pugwash.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 23:23
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
ik ben irritant grappig aan de telefoon, vandaag belde ik en zei "met de brandweer" hihaho. zij vondt het wel heel grappig.
m'n telefoon is een sony ericson die iedereen eerst had met heelveel dode pixels. dus heb artistieke gele vlekken in m'n beeld beltegoed heb ik 4x per jaar ofzo
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 23:29
Verwijderd
Ik bel weleens naar mensen en dan zeg ik 'hallo, met de tpg post, mag ik u een paar vragen stellen?'. Maar meestal vinden mensen dat niet heel grappig en zeggen ze van 'masha, trut, hou je bek en zeg wat je moet'

En toen ik acht was belde ik samen met mijn nichtje naar allemaal random mensen in het telefoonboek en dan vroegen we wat voor soort toiletpapier zij gebruikten. Want dat is het toppunt van humor als je acht bent. Dus.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 23:30
Verwijderd
Ik heb een of ander oud samsung modelletje.
Mijn ringtone is een kerstliedje, samen met een vriendin heb ik dezelfde dat is wel lollig want we worden heel vaak tegelijk gebeld als we in de metro zitten en dan kijken al die mensen ons aan..
Ik neem meestal op met 'ja' of 'wat'
Met mijn altijd schorre 'seksie' telefoon stem ...
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 23:38
Verwijderd
Ik heb een zwarte LG chocolate en ik ben er niet blij mee. Hij heeft een buts. En vaak neem ik op met "Ha wie met Lo" of "We hebben een beller" hahioh.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2006, 00:07
June bug
June bug is offline
Ik heb een Sony Ericsson W800i, zo'n wit met oranje die volgens mij superveel mensen hebben. Ik bel teveel en sms te weinig voor mijn abonnement, nu zit ik met iets van 1100 smsjes die iedere keer meegaan naar de volgende maand Even de bundel nog aanpassen dus.

Mijn ringtone is The Prodigy-Firestarter, en voor sommige mensen heb ik nog een andere ingesteld. Als mijn pa belt krijg ik bijv. John Lennon-Instant Karma. Op mijn display heb ik een foto van mijn kat, en als ik opneem zeg of "Hoi (naam van persoon die belt)" of "Hoi met Laura".

Boeiend he
__________________
Shake your body like the dance//
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-09-2006, 00:39
Verwijderd
Ik heb een Nokia N91, zo'n zwaar duur, maandloon-kostend geval. En het is meteen mijn mp3 speler en mijn fototoestel aangezien ik al maanden de batterij van mijn even achterlijk dure camera kwijt ben.

Mijn avatar is ook de achtergrond van mijn telefoon (wel wat hogere res), ik voeg foto's van mijn contacten toe, mijn ringtone is I'm revenant van the Distillers, maar ik heb verschillende ringtones voor verschillende contacten.

Het is ook meteen mijn wekker en mijn draagbare harde schijf nr. 2 (4 gig) en ik kan er filmpjes op kijken, maar ik háát het dat het stomme apparaat niet intelligent genoeg is om te waarschuwen dat er een verjaardag aankomt. Of het apparaat kan het wel, maar ik ben waarschijnlijk niet handleiding-gezind-genoeg om uit te vogelen hoe.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2006, 02:14
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Hoi OOT

ik heb een siemens van een jaar oud en uh een vodafone abbo. Graag bel ik in de trein want dan verveel ik me en ik heb echt zo'n kut ringtone die gaat als volgt: Trrrrrrrrrrrrrrring maar vaak heb ik hem op trilfunctie staan want hij trilt behoorlijk
soms neem ik foto's van friends& co en ik kies een als achtergrond. Nou heb ik eentje van mijn vriend met een vriend van hem en die vriend houdt zijn handen op de tieten van een beeld op een plein in belgie, lekker puberaal. !!!
Mijn stem is niet zozeer zwoel, maar aanwezig. !!! Ik zeg altijd HOI en nooit, HOI MET... want dan denk ik uuuh duuuh jij belt mij dus je weet wie ik ben toch ??
Ik ben meer een beller want smsen is alleen maar vervelend tenzij het uitdagende smsjes zijn

ik ben vast iets vergeten maar daar kom ik later op terug !
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 23-09-2006, 02:34
Verwijderd
HOI OOT,

Ik heb een harde Orange SPV C550 oftwel qtek 8200 (o.i.d.), een windows mobile telefoon, waar je harde games als DOOM, wolfenstein 3d en worms world parteh op kunt spelen. Om de SNES emulator + insane hoeveelheid coole games maar niet te noemen. M'n ringtone is al sinds mengenheugenis de theme song van McGuyver. De held dat de beste man is! Verder heb ik een cam die door moet kunnen gaan als 1.3 MP maar volgens mij is dat fucking oplichterij! Ook heb ik een 512mb mem card d'r in. Dus lekkah veel mp3's en filmpjes. Mooi werk! Uiteraard kan ik met dit ding internetten maar ben ik een te gruwelijke schooier om 6 euro de maand voor Orange World neer te tellen. Voicemail heb ik vlak voor m'n vakantie uitgeschakeld en dat beviel me zo goed dat ik die onzin sinds dien gewoon niet meer gebruik.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2006, 07:30
idontcare
Avatar van idontcare
idontcare is offline
ik heb een sony ericsson w800i, ja dat is die iedereen heeft, maar ik had hem vast het eerst!!!!111 ik bel denk ik evenveel dan dat ik sms. m'n rekening is meestal rond de € 35,- als mn abonnement verlopen is dan doe ik zo'n sim only ding

op de achtergrond staat het strand + zee in kreta, wel toffe foto. mijn ringtone is foo fighters - learn to fly, maar het meest staat ie toch op trillen. op m'n werk + stage sowieso, en als ik uitga ook want dan zit ie in m'n broekzak en anders hoor ik hem niet.

als ik de persoon die belt niet ken neem ik op met 'hoi met michelle' en anders gewoon 'hoi' vaak sluit ik af met ook een 'hoi' of 'nou doei he'
__________________
hoii
Met citaat reageren
Oud 23-09-2006, 08:04
poetic_tragedy
Avatar van poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
Ik had altijd een nokia 3310, maar die is kapot gegaan
Dus nu heb ik de Nokia 1600, gewoon simpel telefoontje. Ik hoef niet zo'n ding met allerlei toeters en bellen, daar ben ik op tegen
Mijn ringtone zat gewoon op de telefoon, en hij doet me denken aan een strand en kokosnoten.
Ik bel bijna nooit, sms meer. Maar ook dat doe ik zelden.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2006, 08:57
Verwijderd
Ik heb een Siemens M65 die helemaal naar de tering is want hij gaat de hele tijd uit en dan moet ik hem weer een paar rammen verkopen om hem weer aan te laten gaan. Maar gelukkig krijg ik volgende week een nieuwe telefoon, een nokia e61.

even wat plaatjes ter illustratie

oud


nieuw
Met citaat reageren
Oud 23-09-2006, 09:04
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
NOU

Ik heb een hele oude sony ericsson, ik heb mijn geluid nooit aan staan want dat vind ik irritant, voicemail luister ik niet af, ik neem op met hoi of hallo. Een flashy achtergrond heb ik niet want dat kan niet, en ik sms veel en bel weinig.
__________________
look back and laugh
Met citaat reageren
Oud 23-09-2006, 10:17
Verwijderd
Freek, holy shit wat een spuuglelijke unit, die Siemens.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2006, 10:18
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Siemens is voor gays en bejaarden.
__________________
tirade
Met citaat reageren
Oud 23-09-2006, 10:21
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
botulismf schreef op 22-09-2006 @ 21:58 :
Jaja, maar als het die zeehond-kerel is, dan is alles wel anders zeker?
zo jongeeee, je moest eens weten! Zelfs de mensen van het telefoonnetwerk vragen of het wat minder kan want de zekeringen smelten, zo damn hot is onze foonsex!
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]

Laatst gewijzigd op 23-09-2006 om 10:23.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2006, 10:23
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Ik kan blind smsen, verder heb ik meerdere telefoons bijna allemaal SE maar ik gebruik alleen de SE S700i.
Mijn ringtone Pharrel en Jay z - Frontin, Colossus theme en automatisch achtergrond.
Manier van opnemen licht uiteraard aan mijn bui en bezigheid (bellen tijdens het eten )
Mijn voicemail is heel grappig die zou ik namelijk hebben uit laten zetten alleen staatie doorgeschakelt naar een of andere Daantje wat kut is voor de mensen die voicemail in willen spreken dus laat ik het zo.
Ik vind de telefoon niet langer bij mijn l00k passen.
Verder moet ik opschieten
doei.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2006, 10:32
Jones
Citaat:
G-Lo schreef op 23-09-2006 @ 03:34 :
HOI OOT,

Ik heb een harde Orange SPV C600 oftwel qtek 8300 (o.i.d.), een windows mobile telefoon, waar je harde games als worms world parteh op kunt spelen. Om de SNES emulator + insane hoeveelheid coole games maar niet te noemen. M'n ringtone is al sinds mengenheugenis triiiiiiiiiiiiing. Verder heb ik een cam die door moet kunnen gaan als 1.3 MP maar volgens mij is dat fucking oplichterij! Ook heb ik een 512mb mem card d'r in. Dus lekkah veel mp3's en filmpjes. Mooi werk! Uiteraard kan ik met dit ding internetten maar ben ik een te gruwelijke schooier om 6 euro de maand voor Orange World neer te tellen. Voicemail heb ik.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2006, 10:52
Bertje B.
Bertje B. is offline
De Nokia 3200. Drie jaar geleden de nieuwste telefoon en nu al behoorlijk ouderwets. Kan er wel foto's mee maken, maar mee inzoomen en op pc zetten en zo. Geen bluetooth en filmpjes en zo, maar dat hoeft van mij niet. Zaklampje vind ik wel handig wat er ook opzit. Neem overigens altijd op met "Ja"
Met citaat reageren
Oud 23-09-2006, 10:59
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Sony Ericsson ding, inclusief Pong, Zelda en kutherrie als beltoontje.
__________________
Rodent of unusual size
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken spiektips en smoesjes! handig
Couscousje
4 30-10-2017 06:59
De Kantine Hallo? Wat zeg jij als je de telefoon opneemt?
Rodion
140 15-12-2005 13:34
De Kantine smoesjes en spiektips! erg handig!
Couscousje
36 08-09-2003 18:22
ARTistiek JOHN!!!!!!(deel 1,2,3 en 4!!!!!)
An
5 02-09-2001 16:35
ARTistiek Verhaal - Joey en ik
U-NiQ
7 30-08-2001 17:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:06.