Oud 17-04-2015, 21:49
confusedgirl
confusedgirl is offline
Ik heb vorige maand uitwisseling gedaan naar Portugal. Afgelopen week kwamen de Portugese leerlingen hier in Nederland. Vanaf het eerste moment dat ik de uitwisseling van een van mijn beste vriendinnen zag voelde ik dat we iets speciaals hadden, alleen wist ik nog niet wat. Gedurende de week werd dat gevoel steeds sterker en ben ik erachter gekomen dat ik haar echt heel leuk vind, ik ben verliefd op haar.. Of zij ook verliefd is op mij, dat weet ik niet. Soms had ik wel het idee dat ze met me aan het flirten was. Voor zover ik weet ben ik niet lesbisch, maar dit zegt wel iets. Vanochtend is zij weer naar Portugal vertrokken en ik zal haar waarschijnlijk nooit meer zien. Ik mis haar heel erg, maar ik weet dat ik haar moet vergeten omdat het niks kan worden. Dit is alleen makkelijker gezegd dan gedaan. Ik denk continu aan haar en aan alle mooie herinneringen. Ook denk ik aan het feit dat ik zo graag wil dat ze hier is, bij mij. Maar dit kan niet, en ik moet haar uit mijn hoofd zetten. En accepteren dat het niks zal worden. Heeft iemand tips hoe ik dit aan kan pakken?
Alvast bedankt..!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:10.