Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2011, 11:09
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
In de aangrijpende en spannende crimeserie Rizzoli & Isles draait het om detective Jane Rizzoli en forensisch onderzoeker Maura Isles. De twee stoere en sexy vrouwen krijgen te maken met de meest beruchte criminelen van Boston. Zo komt Jane in de eerste aflevering oog in oog te staan met een seriemoordenaar die het op haar gemunt heeft…

Jane Rizzoli (Angie Harmon) en Maura Isles (Sasha Alexander) verschillen als dag en nacht, maar vullen elkaar naadloos aan en zijn bovendien goede vriendinnen. Jane is de enige vrouwelijke detective binnen de afdeling moordzaken van Boston. Ze is keihard, maar letterlijk getekend door een voorval met de beruchte crimineel Charles Hoyt die zijn obsessie voor Jane maar niet los lijkt te kunnen laten… Maura voelt zich als forensisch onderzoeker vaak prettiger tussen de doden dan tussen de levenden, maar gaat altijd wel uiterst stijlvol gekleed. Ze heeft de eigenschap om iedereen over te analyseren, inclusief de mannen die ze date. Samen krijgen de twee tegenpolen en vriendinnen het voor elkaar om de meest gecompliceerde misdaadzaken van Boston op te lossen.

Rizzoli & Isles is gebaseerd op de boekenreeks van bestsellerauteur Tess Gerritsen. In de Verenigde Staten is de serie goed ontvangen. Vrijwel direct na de start van het eerste seizoen werd besloten een tweede seizoen uit te gaan zenden.
Elke zaterdag om 20.30 uur op Net 5.


------------

Ik heb veel boeken van Tess Gerritsen gelezen en was wat huiverig dat ze dit nu in een serie gingen omzetten. Maar nu ik de eerste 2 afleveringen heb gezien vind ik het eigenlijk wel een gave serie. De personages kloppen behoorlijk met hoe ik ze had voorgesteld en ik vond het ook spannend en boeiend.

Nog meer mensen die dit gaan volgen?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-01-2011, 11:34
Verwijderd
Ik heb alle afleveringen al gezien, en vind het echt leuk Ik zag Maura altijd volledig anders voor me, maar Jane klopt gewoon precies. En haar moeder! Haha, ook echt perfect Aan Maura ben ik heel goed kunnen wennen. (Ik lees nu Sneeuwval en merk dat ik de Maura uit de serie toepas op het boek.)
Met citaat reageren
Oud 05-01-2011, 21:01
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Oh, dit wil ik graag zien! Maar ik ben nooit thuis op zaterdag
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Met citaat reageren
Oud 08-01-2011, 15:49
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Ik zit het te overwegen ook vanwege Sasha Alexander, maar ik heb stiekem het vermoeden dat dit een misdaadserie waar ik verder niet zo heel veel mee heb
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2011, 13:37
Violet Vivian
Avatar van Violet Vivian
Violet Vivian is offline
Ik vind het leuk! Het is de eerste misdaadserie die ik volg, wilde weer eens wat anders proberen, en mijn vader en ik zijn er allebei al dol op. Die twee zijn geweldig, en het zijn ook echt spannende zaken - hoewel soms wel wat voorspelbaar. Er zit humor in, en hoewel het wel wat cliché dreigt te worden is het ook echt een goede verhaallijn. Tenminste geen standaard-misdaadserie - hoewel ik eigenlijk geen recht van spreken heb omdat ik geen andere misdaadseries kijk.
__________________
A mirror is a reflection of your soul and always shows you who you truly are.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2011, 01:24
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Vandaag gezien, maar wat een achterlijk schrijver zit er achter die serie. Meisje aan de universiteit is vermoord. Waarom? Kluisje doorzoeken. Sexy jurk, hoge hakken, ach... Hmm, waarom zou het toch gebeurd zijn?
Fluffy handboeien. Aha! Dus ze werkte in de prostitutie!

Uh, wtf voor beeld heeft degene die die scene schreef wel niet van seksualiteit? Is Sarah Palin de schrijver ofzo?
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:37.