Oud 01-09-2010, 19:10
Verwijderd
Zondag is er weer een seizoen SYTYCD begonnen. Wie heeft het gezien of gaat het volgen?

Heb de eerdere seizoenen gezien en vind het altijd echt heel gaaf. Ben benieuwd naar dit seizoen!

Ik heb het zondag niet kunnen zien, en om een of andere vage reden krijg ik een foutmelding als ik het via rtlgemist wil kijken. Zijn er meer mensen met dit probleem? Of weet iemand of er een herhaling van op tv komt (kan het niet vinden op de site)?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-09-2010, 20:10
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik kijk het zeker . Vond het vorige seizoen geweldig, dus kijk uit naar de liveshows. Ik heb even voor je gekeken op rtl gemist, maar kan het zelfs helemaal niet vinden.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 01-09-2010, 23:04
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik heb het wel via rtlgemist gekeken. Maar misschien hebben ze het er al af gehaald. Ik vind sowieso rtlgemist waardeloos sinds je voor sommige programma's moet gaan betalen .

Misschien zo? http://www.rtl.nl/components/shows/s...nce_s3_a1.xml?
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 02-09-2010, 18:14
Verwijderd
ja, zo werkt het wel! Dankjewel!

Paar mooie audities, maar vond die kerel met z'n spijkerbroek die 'zo snel alle stijlen oppikt' bloedirritant.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2010, 19:11
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
je hebt er nu niks meer aan, maar het wordt op dinsdag herhaald!
Met citaat reageren
Oud 03-09-2010, 06:32
Verwijderd
Ah kijk eens aan Dankje!
Met citaat reageren
Oud 04-09-2010, 05:51
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik kijk ook weer

Lorenzo doet weer mee! Ik dacht dat ze in de vorige editie zeiden dat hij direct weer terug mocht komen in de show, of heb ik dat verkeerd begrepen? Nu moet hij weer heel bootcamp door.
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 04-09-2010, 17:57
Larry Flint
Larry Flint is offline
Als ik het goed begrepen heb heeft hij daar zelf voor gekozen want de jury zei iets van dat ze het zo cool vonden dattie gewoon weer auditie kwam doen (wat ik toen niet snapte want ik wist niet dat hij zonder auditie ook mocht meedoen!).
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2010, 20:02
Verwijderd
Ik kan me voorstellen dat ze iets afgesproken hebben in de trant van: je doet opnieuw auditie, en komt er makkelijker doorheen ofzo. Lijkt me dat ze zich enigszins ingedekt hebben voor het de mogelijkheid dat ie niet goed door die blessure heen zou komen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2010, 14:14
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Zag ook dat het maar liefst twee keer wordt herhaald. Zoals eerder gezegd dus op dinsdag en ook nog op zaterdagavond.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 06-09-2010, 14:27
Verwijderd
Ik vind het niet zo leuk dat er tegenwoordig zoveel programma's zijn met Nederlanders en Vlamingen.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 07:38
Verwijderd
Ik vind het raar dat er zoveel mensen al relatief snel er mee stoppen. Het lijkt me toch dat je weet dat het zwaar gaat worden als je door mag naar de bootcamp?

Verder haalt die Jeffrey het bloed onder mijn nagels vandaan. Zelfvertrouwen is leuk, maar dit is ietsje té... Zal natuurlijk ook komen door hoe het uitgezonden wordt, maar ik kan me niet voorstellen dat veel mensen op zo'n type gaan stemmen.

Ben benieuwd naar volgende week, met die balletworkshop!
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 08:49
Verwijderd
Die Jeffrey is inderdaad héél erg vervelend
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 08:54
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ja, vreselijk .

Oooh en ja het Zwanenmeer, geweldig!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 28-09-2010, 22:06
Miss Pannekoek
Miss Pannekoek is offline
Natasha <3

En die Jeffrey is echt walgelijk arrogant.. en dat heeft níets te maken met de manier waarop het programma ge-edit is... 'Ja, ik zie mezelf zkr al in de lifeshows staan...'
Met citaat reageren
Oud 03-10-2010, 20:33
Verwijderd
Jeffrey eruit Lekker voor je!

Leuk dat Eldrik door is, vind ik!
Met citaat reageren
Oud 03-10-2010, 20:34
Verwijderd
Ik zat hardop te lachen toen Jeffrey niet door mocht
Met citaat reageren
Oud 04-10-2010, 09:13
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat zaten ze allemaal te zeiken over die slaapkamers, nog nooit in een hostel geweest?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-10-2010, 23:02
Miss Pannekoek
Miss Pannekoek is offline
WHAHA wat is die Jeffrey ook een slechte verliezer.. maar had ook niet anders verwacht... sukkel!! Wel super dat hij eruit ligt trouwens, kwalbal!

Nou ik heb zin in de live shows!
Met citaat reageren
Oud 05-10-2010, 23:10
Verwijderd
Heerlijk dat het weer bezig is!

Fijn dat Jeffrey erruit is, hij was wel ontzettend arrogant Ik was ook heel erg aan het hopen voor Caggie toen hij daar stond, want hij lijkt me echt leuk

Welke meisjes gingen nou niet door? Volgens mij lieten ze er maar twee zien, namelijk Jinti en Kathy?

Al mijn favorieten zitten er nog in Heb zin in zondag!
Met citaat reageren
Oud 05-10-2010, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Wat zaten ze allemaal te zeiken over die slaapkamers, nog nooit in een hostel geweest?
Dat was echt stom ja! Maar de voice-over was ook al over hoe spartaans het was, maar ik vond het er gewoon als een hostel uitzien. Wees blij dat je een matras en een douche hebt!
Met citaat reageren
Oud 06-10-2010, 09:54
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Het was toch gewoon schoon, alleen niet heel luxe. Who cares :')
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 11-10-2010, 13:03
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ooooooh Chico en Lorenzo zijn zó goed. Hoewel ik Lorenzo ook wel een beetje irritant vind soms (goed dat de jury daar eindelijk ook eens iets van zei ).

Jammer van die Weense Wals, zat die vorig jaar niet ook in de eerste aflevering? Met dinges en dinges die uiteindelijk in de laatste aflevering tegen elkaar moesten? Dat was echt geweldig!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 11-10-2010, 18:59
Verwijderd
Ik vind Lorenzo ook irritant ja. Met z'n truukjes en z'n neiging om overal met een dansmove op te reageren
Wel vond ik zijn choreografie veruit het mooist. <3
Met citaat reageren
Oud 12-10-2010, 08:02
Verwijderd
Ik wilde het laatste deel via rtlgemist kijken, omdat ik dat zondag niet meer kon kijken. Beetje jammer dat RTL dan ook meteen in de rechterbalk zet wie er uit is
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-10-2010, 08:36
Verwijderd
Ja, rtl deed dat vorig jaar ook. Beetje debiel.

Wat zei de jury over lorenzo? Dat gedeelte heb ik gemist.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2010, 09:38
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Jemig zeg. Ik begin het steeds irritanter te vinden allemaal. Vervelende presentatoren, eeuwig gelul. Alleen de dansers zijn leuk. Ik neem het meestal op zodat ik alle onzin door kan spoelen.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 01-11-2010, 10:00
Verwijderd
Stom dat Caggie eruit is.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2010, 11:37
Verwijderd
Caggie was echt mn favoriet, ik vind hem zo leuk. Zonde. Agar was ergens wel terecht maar ik vond haar ook wel leuk.

En Lisa vind ik steeds leuker, die is ook wel belachelijk goed volgens mij. <3
Met citaat reageren
Oud 01-11-2010, 12:11
Verwijderd
Dat hij het publiek niet aanspreekt, is ook dikke onzin. Hij heeft gewoon nooit een goede partner gehad.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2010, 13:59
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Eens. Het is toh wel erg fahankelijk of je er lang inblijft als je een goede (en populaire) partner hebt. Super relaxt in dat opzicht als je in het begin geloot wordt als de partner van Lorenzo. Weet je vrijwel zeker dat je er heel lang inblijft.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 02-11-2010, 07:59
Larry Flint
Larry Flint is offline
Daar ben ik het niet hélemaal mee eens, ik denk dat je zeker een beetje een voorsprong hebt, maar als Enora onder de maat zou dansen zou dat ook opvallen. Ze moet dus zorgen dat ze op hetzelfde niveau als Lorenzo blijft. Anders krijg je hetzelfde als bij Eldrick en Natascha, zij danst eigenlijk veel beter of ontwikkelt veel meer tijdens de shows en Eldrick blijft wat steken volgens sommigen. Ze moesten dan ook een dance for you life doen.

Ik denk wel dat het enorm stimuleert en motiveert als je echt een partner hebt waar je tegen op kijkt als danser, zodat je zelf ook alles uit jezelf wilt halen en wil zorgen dat je net zo goed bent als diegene. Ik denk dat van Agar een terechte keus was, maar ik had liever Eldrick eruit gezien dan Caggie..Helaaaaaaas
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2010, 08:31
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Eigenlijk bedoel ik vooral een populaire partner en tja, Lorenzo was al ongekend populair voordat de uitzendingen überhaupt begonnen. Ik denk echt dat als Enora duidelijk minder goed was, ze er toch wel door Lorenzo's populariteit door gesleept zouden worden. Hij is trouwens ook gewoon heel goed, en met een heel goede partner dans je gewoon veel beter.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 03-11-2010, 17:45
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Dat lijkt met echt ontzettend kut, als je moet improviseren omdat je verkeerde muziek hebt gekregen. Daarom dat Agar zo lang eerst stil stond, en daarna wat gymnastiekoefeningen deed. Jammer dat ze eruit is. Had liever Raquel(?) zien gaan. En ook jammer dat Caggie weg is.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2010, 20:41
Verwijderd
Nee, Raquel is goed. Lullig van die verkeerde muziek, maar Agar had vorige week al moeten gaan.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2010, 08:04
Verwijderd
Caggie vond ik irritant. Blij dat ie eruit is.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-11-2010, 14:29
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Caggie vond ik irritant. Blij dat ie eruit is.
Dus jij was degene die maar steeds niet op hem stemde!
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2010, 18:29
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 06-11-2010, 12:38
Infidel
Avatar van Infidel
Infidel is offline
Ik had Caggie wel met Natasha willen zien dansen, maar helaas. Lorenzo is gewoon een geniale danser, net als Natasha. Ik vind Stefano dan weer enigszins irritant. Natuurlijk heeft hij gelijk met het hele 'ik ben mezelf', maar het blijft me toch irriteren dat ik hem niet als man op de dansvloer kan zien staan.
__________________
Wie de kat niet uit de boom kijkt, moet 'm er met de ladder uit halen.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2010, 23:00
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
wie zijn er nu uit?
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 07-11-2010, 23:04
Verwijderd
Chico en Raquel. Ze zijn niet goed bij hun hoofd
Met citaat reageren
Oud 07-11-2010, 23:23
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Chico en Raquel. Ze zijn niet goed bij hun hoofd
Whut?!

stom
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 07-11-2010, 23:45
Verwijderd
Ja toch?
Met citaat reageren
Oud 08-11-2010, 07:11
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Chico en Raquel. Ze zijn niet goed bij hun hoofd


Wat een mongolenpubliek.

Had dan Floris weggestuurd, of Lorenzo. Maar van de meisjes snap ik op zich wel dat Raquel weg is, al vind ik Kathy (?) ook niet geweldig.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2010, 07:53
Verwijderd
Niks Floris wegsturen!
Lorenzo mag er van mij wel uit ja. Of Eldrick.

Kathy? Bedoel je niet Hettie?
Met citaat reageren
Oud 08-11-2010, 12:30
LindsaySSSS
LindsaySSSS is offline
Ik volg het zeker!!!!!
zooo leuk!
Met citaat reageren
Oud 08-11-2010, 12:35
Infidel
Avatar van Infidel
Infidel is offline
Kap gewoon met dat k*tstemsysteem en laat de jury lekker beslissen wie er wint. Zij weten het een stuk beter dan overgroot NL&B.
__________________
Wie de kat niet uit de boom kijkt, moet 'm er met de ladder uit halen.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2010, 13:45
Verwijderd
Het is duidelijk geen wedstrijd voor de beste danser, maar voor de danser met de meeste vrienden. Blijf het jammer vinden, had liever gehad dat Hettie en Eldrick naar huis waren gegaan.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2010, 17:58
Verwijderd
Meeste vrienden lijkt me niet hoor, er stemmen echt wel meer mensen dan familie en vrienden..

En natuurlijk heeft de jury er meer verstand van, maar in de voorstukjes en de show zelf zeggen ze steeds duidelijk dat het gaat om de meest favoriete danser, en niet de beste danser (al zijn ze natuurlijk allemaal heel erg goed), en dan klopt de uitslag zo wel.

Ik zat in elk geval ook even in shock! Raquel was een van mijn favoriete meisjes, had liever Enora zien gaan, of Hetty. Met Chico heb ik niet zoveel (Floris, yay!), maar ik had liever Eldrick eruit zien gaan.

Ik denk ook dat het qua stemmen helemaal niet gaat om wie het beste is. Voor de kijkers (mensen zonder heel erg veel dansverstand zoals de jury) is iedereen in de top-10 hartstikke goed, en dan maakt een gestrekte voet of mooie lijnen niks uit. Het gaat voor mensen thuis denk ik veel meer om hoe een dans ze aanspreekt, en nog meer om de persoonlijkheid van de danser. En die andere vier liggen denk ik een stuk beter bij het publiek dan Chico, want hij lijkt toch wat geslotener, afstandelijker, en misschien een klein beetje arrogant soms?

Voor de meisjes heb ik geen verklaring. Eigenlijk kan ik bij de meisjes sowieso maar moeilijk kiezen wie ik het leukste vind, bij de jongens is dat veel makkelijker.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2010, 18:18
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Tjongejonge wat onterecht dat Chico eruit is . Eldrick had eruit moeten gaan, en bij de meisjes vind ik dat Hettie duidelijk minder goed is dan de rest.

Citaat:
Kap gewoon met dat k*tstemsysteem en laat de jury lekker beslissen wie er wint. Zij weten het een stuk beter dan overgroot NL&B.
Qft. Ik hou helemaal niet van dat vreselijke stemmen . Maar ja, genereert natuurlijk enorm veel inkomsten...
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Welke series volg jij op dit moment? [fall season 2010]
x-spekkie-x
115 25-06-2011 19:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:13.