Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2011, 23:25
help-jelte
help-jelte is offline
Beste,

Wij zijn namens stichting Jelte op zoek naar dvd's die wij kunnen gebruiken voor veilingen, verlotingen, markten en dergelijke. misschien is het verhaal bij u wel bekend maar anders stuur ik hierbij heel kort het verhaal.

Jelte heeft op 6 september 2009 door ernstige mishandeling zwaar hersenletsel opgelopen en is daardoor in coma geraakt, na een lange moeilijke tijd in ziekenhuizen en revalidatiecentra in Nederland waar geadviseerd werd Jelte op te laten nemen in een verzorgingshuis of instelling, heeft Jelte's familie nu dankzij vele gulle medelanders de kans gekregen therapie te gaan volgen in Amerika. Op 5 september kwamen zij per vrachtschip aan in Amerika en zijn zij begonnen met de therapie

Het hele verhaal kunt u kijken op http://www.help-jelte.nl voor een indrukwekkend filmpje kunt u kijken op http://www.omroepflevoland.nl/uitzen...player?p=jelte
Heeft u nog wat liggen en u doet er niets meer mee, of wilt ons graag helpen. Alles gezocht, van kinderfilms tot series, van horror tot komedie. Alles is welkom


Met vriendelijke groet
Jesper Schols
stichting Jelte
veiling@help-jelte.nl

Laatst gewijzigd op 17-01-2011 om 11:01.
Advertentie
Oud 17-01-2011, 11:02
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Ik heb je bericht verplaatst naar Vraag & Aanbod (want daar hoort 'ie) en de titel een beetje aangepast voor de duidelijkheid.
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Oud 17-01-2011, 19:49
help-jelte
help-jelte is offline
ok super dankje wel!
Oud 20-01-2011, 15:37
Verwijderd
Oh kijk, dat vind ik nou een goede manier om af te komen van een aantal dvd's die ik nooit meer ga kijken zonder ze meteen weg te gooien
Ik ga hier thuis een keer aan denken. Sarah naamzoek.
Oud 16-02-2011, 23:38
Verwijderd
Inderdaad, ik ga ook eens wat dvd's uitzoeken die ik toch niet meer bekijk.
Oud 18-02-2011, 18:26
Verwijderd
Ik heb geen geld, en geen DVD's die ik weg wil geven, maar ik heb mijn netwerk ingeschakeld om te kijken of zij iets kunnen betekenen voor jullie. Sterkte en ontzettend veel succes.
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:43.