Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-01-2017, 13:21
AnoniemAnno2017
AnoniemAnno2017 is offline
Hallo iedereen,

Ik heb online de afgelopen 2-3 maanden gespeeld met 2 vrienden die ik online heb ontmoet. We willen graag op een 'hoger' niveau spelen en hierbij is Voice chat eigenlijk nodig. Ook lijkt het me zelf erg leuk om samen met ze te praten over het spel en andere dingen.

Ik heb al een keer eerder met ze een discord 'gesprek' gehad, alleen toen had ik geen microfoon dus was het minder persoonlijk. Het zijn leeftijdsgenoten en ze komen allebei uit een ander land (kon ik zelf merken aan hoe ze praten) dus hoef ik niet echt op te passen voor raar gedrag. Nu heb ik een microfoon, maar om de een of andere reden houd iets me tegen. Is er iets waar ik mee moet oppassen? Ik ben vaak genoeg gewaarschuwd over van alles en nog wat op het internet dus wil ik voorzichtig zijn hiermee.

Alvast bedankt,

Anoniem
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-01-2017, 17:19
Skyle
Skyle is offline
Geen persoonlijke gegevens geven tenzij je ze echt vertrouwd, verder denk ik niet dat je ergens echt op moet letten.

(Beetje off-topic: Ik vind Teamspeak een stuk handiger dan Discord, maar dat moet je zelf weten.)
Met citaat reageren
Oud 22-01-2017, 17:49
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Geen persoonlijke gegevens geven tenzij je ze echt vertrouwd, verder denk ik niet dat je ergens echt op moet letten.

(Beetje off-topic: Ik vind Teamspeak een stuk handiger dan Discord, maar dat moet je zelf weten.)
Dit idd. Ook zou ik teamspeak aanraden. Stabiel. Werkt goed. En tijdens het gamen kun je toch lekker spreken over het spel. Je kan best zeggen hoe je heet en welke games je verder graag speelt. Maar nee bankrekening uitwisselen hoeft niet nee.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2017, 18:37
AnoniemAnno2017
AnoniemAnno2017 is offline
Citaat:
Geen persoonlijke gegevens geven tenzij je ze echt vertrouwd, verder denk ik niet dat je ergens echt op moet letten.

(Beetje off-topic: Ik vind Teamspeak een stuk handiger dan Discord, maar dat moet je zelf weten.)
Was ook niet van plan om die te geven, ze gaven zelf ook al duidelijk aan dat ze verder geen contacten hoeven. Teamspeak zaten we inderdaad over na te denken, maar dat maakt voor het topic inderdaad niet uit. Bedankt voor je reactie
Met citaat reageren
Oud 22-01-2017, 18:38
AnoniemAnno2017
AnoniemAnno2017 is offline
Citaat:
Dit idd. Ook zou ik teamspeak aanraden. Stabiel. Werkt goed. En tijdens het gamen kun je toch lekker spreken over het spel. Je kan best zeggen hoe je heet en welke games je verder graag speelt. Maar nee bankrekening uitwisselen hoeft niet nee.
Bedankt voor je reactie, Skyle gaf dat ook al aan. Ookal is het niet het topic, waarom is het precies beter dan? Zelfde opties, stabieler?
Met citaat reageren
Oud 22-01-2017, 20:59
Binkyboy97
Avatar van Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Zelf vind ik discord super fijn. Je kan zien welke games je vrienden spelen, het is makkelijk om een gesprek te starten, het is veilig en ook nog eens gratis. En je kan ook nog met elkaar via chat praten en offline berichten sturen
Met citaat reageren
Oud 22-01-2017, 22:12
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Bedankt voor je reactie, Skyle gaf dat ook al aan. Ookal is het niet het topic, waarom is het precies beter dan? Zelfde opties, stabieler?
Wellicht niet beter. Maar voor mij werkt het prettig. Heb slechts een kleine ervaring met discord. Mijn gamr vriendengroep gebruikte teamspeak. Ik raadde het je aan op basis van prettig gebruik. Niet perse dat het beter is.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2017, 03:12
AceSpade
AceSpade is offline
Discord is vrij anoniem,

Dit is dus goed. Het enige waarmee je moet oppassen is Skype calls. Daar kunnen mensen je IP krijgen via task manager terwijl je in een gesprek zit.
Voor de rest zou ik me geen zorgen maken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:05.