Oud 20-01-2015, 19:25
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
ThomasJu
Laatste activiteit: 19-11-2014 22:30
Laatste openbare post: 17-09-2014, 21:02
Geen verandering, nog wel steeds forumbaas

Trimm Trabb
Geen forumbaas meer

Prospect
Post zo'n 1 keer per week, dit jaar al 2 keer. Niet actief dus, weinig verbetering.

M@rco
Logt geregeld in, post niet. Weet vanuit het verleden dat hij meer werk op de achtergrond wilde doen.

flyaway
Post weer geregeld.

Een deel van de problemen lijkt dus opgelost te zijn. 1 inactieve forumbaas eruit, 1 actieve er voor in de plaats.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-01-2015, 19:40
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Vooral ThomasJu als forumbaas lijkt me vrij weinig zin meer hebben...
Met citaat reageren
Oud 20-01-2015, 19:53
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
En laat ik even met enige voorzichtigheid toevoegen:

DAH
Laatste activiteit: 13-01-2015 02:07
Laatste openbare post: 07-01-2015, 10:23

Hij lijkt alleen actief in vakanties: kerstvakantie stuk of 15 posts, rest van december 1 post, november ook 1 post, herfstvakantie weer wat meer posts.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2015, 23:01
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik weet dat M@rco het een en ander doet op de achtergrond ja. Verder weet ik het ook niet goed en ga ik maar weer eens Admin volspammen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 21-01-2015, 11:08
Verwijderd
Haha, ThomasJu, briljant ja. die kreeg het voor elkaar om in een topic op gerapporteerde posts, dat een moppentopic was met meer dan 200 posts en posts van zo ongeveer alle forumbazen en plusjes die vrolijk meededen, opeens te zeggen dat het off-topic was en dat grappen op onzin thuishoorden
Met citaat reageren
Oud 21-01-2015, 12:42
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik had dat topic op moeten slaan voordat ik stopte
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2015, 21:51
Stomme Klont
Avatar van Stomme Klont
Stomme Klont is offline
Citaat:
Haha, ThomasJu, briljant ja. die kreeg het voor elkaar om in een topic op gerapporteerde posts, dat een moppentopic was met meer dan 200 posts en posts van zo ongeveer alle forumbazen en plusjes die vrolijk meededen, opeens te zeggen dat het off-topic was en dat grappen op onzin thuishoorden
Die heb ik laatst geupt, maar je was er niet. Godverdomme.
__________________
"This world won't defeat me, it's my life and I choose to detach"
Met citaat reageren
Oud 22-01-2015, 23:04
Verwijderd
KutErtur.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2015, 09:20
Verwijderd
Welke account was dat? Colonel Sanders?
Met citaat reageren
Oud 23-01-2015, 12:19
Verwijderd
Vraag gewoon of je je account mag undeleten.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2015, 19:11
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 27-01-2015, 01:08
Stomme Klont
Avatar van Stomme Klont
Stomme Klont is offline
Citaat:
Welke account was dat? Colonel Sanders?
Yup
__________________
"This world won't defeat me, it's my life and I choose to detach"
Met citaat reageren
Oud 03-02-2015, 21:09
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Verder weet ik het ook niet goed en ga ik maar weer eens Admin volspammen.
Leeft er nog iemand op Admin of...?
Met citaat reageren
Oud 03-02-2015, 22:10
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik betwijfel het werkelijk.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2015, 08:37
Verwijderd
Ffs dit gaat echt veel te ver stelletje prutsers dat jullie er rondlopen.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2015, 18:27
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Thomasju staat netjes in het afwezigheidstopic aangegeven en DAH is druk met zijn studie en heeft gewoon niet altijd tijd om te posten. Daarbij fbt hij niet op fora waarbij nieuwe topics plaatsen en/of posten niet echt bovenaan de lijst van dingen te doen zijn. De rest hou ik me eigenlijk niet zo mee bezig (al is dat nu alleen nog Prospect, maar ik krijg niet mee of hij wel of niet online is, want ik lees zijn fora bijna niet).
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2015, 07:10
Lizette de Boer
Lizette de Boer is offline
Ik kom weer eens kijken en zag dit topic.
In 2012 waren ze hier al mee bezig.
Nu 2015 en nog steeds niets veranderd.

Kom over een jaartje of 3 wel weer eens kijken of er iets veranderd is.
(als het dan nog bestaat)
Het forum gaat (heel) hard achteruit.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2015, 09:29
Verwijderd
Citaat:
Thomasju staat netjes in het afwezigheidstopic aangegeven en DAH is druk met zijn studie en heeft gewoon niet altijd tijd om te posten. Daarbij fbt hij niet op fora waarbij nieuwe topics plaatsen en/of posten niet echt bovenaan de lijst van dingen te doen zijn. De rest hou ik me eigenlijk niet zo mee bezig (al is dat nu alleen nog Prospect, maar ik krijg niet mee of hij wel of niet online is, want ik lees zijn fora bijna niet).
ThomasJu is "door omstandigheden" voor onbepaalde tijd minder aanwezig. Dat betekent inmiddels 5 maanden lang geen enkele post. DAH is druk/studie.

Weet je wat het is? Dit forum staat op instorten en heeft alle aandacht nodig. Heel begrijpelijk dat sommige mensen daar geen tijd voor hebben, maar neem dan gewoon afscheid van elkaar en blijf inactieve mensen niet handhaven. Als je huis in brand staat heb je er ook geen boodschap aan dat die ene brandweerman wegens omstandigheden even niet blust.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2015, 09:45
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
ThomasJu is forumbaas met Miekje op Huiswerkvragen: Exacte vakken en met M@rco en bierkoning op Software & Hardware. Miekje is heel actief en kan het prima alleen daar, en M@rco en bierkoning zie ik ook regelmatig online. Gewoon afvoeren, dat ThomasJu 1x per maand even op zijn subfora kijkt heeft echt 0 toegevoegde waarde. Toen ik forumbaas was, kreeg ik ook met enige regelmaat PM's van leden met vragen, zowel over de gang van zaken op het subforum als inhoudelijk. Het maakt echt geen goede indruk als je deze niet beantwoordt. En desnoods zet je iemand anders bij Huiswerkvragen: Exacte vakken nog erbij. Zelfs als deze maar 2 keer per week even kijkt naar mogelijke spam, is dat nog veel beter dan nu


Correctie: ThomasJu heeft al bijna 3 maanden niet eens ingelogd
Met citaat reageren
Oud 06-02-2015, 09:58
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Overigens is Algemene schoolzaken waar DAH forumbaas is relatief nog best een inhoudelijk actief subforum en wellicht een van de meer kansrijke gezien de doelgroep en de link met de (inhoud van de) website. Nutfactor etc., zie het verhaal van Jon.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2015, 15:50
betercore
Avatar van betercore
betercore is offline
Ik wil mezelf graag voordragen als forumbaas op Seksualiteit.

Groetjes,
Betercore
__________________
Mario Götze ist ein deutscher Fußballspieler, der in den Niederlanden bei der PSV Eindhoven unter Vertrag steht
Met citaat reageren
Oud 11-03-2015, 10:17
Verwijderd
Stomme Klont heeft vandaag een maand lang niets gepost
Met citaat reageren
Oud 11-03-2015, 11:50
df
Avatar van df
df is offline
Joh alsof die vent ooit wat nuttigs post, lekker rustig juist zo
Met citaat reageren
Oud 11-03-2015, 12:12
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
ThomasJu heeft al bijna 4 maanden niet eens ingelogd. Dit betekent ook dat, aangezien M@rco praktisch alleen leest (1 post in de afgelopen 3 maanden), er geen forumbaas van Software & Hardware daar meer mee post ;p
Met citaat reageren
Oud 12-03-2015, 14:16
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Probleem is dat er ook niet snel andere forumbazen gevonden gaan worden
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 12-03-2015, 14:22
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Probleem is dat er ook niet snel andere forumbazen gevonden gaan worden
Weet ik, maar het is ook een aanmoediging voor de huidige forumbazen/plusjes om hun niet zo actieve collega's te motiveren En anderzijds hoeft iemand die maanden lang niet eens inlogt ook niet pas weg als er een nieuwe is gevonden, die is gewoon nu al compleet nutteloos
Met citaat reageren
Oud 12-03-2015, 17:45
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Marco is bij Thomasju gaan checken what's up. Hij heeft namelijk wel netjes gemeld dat hij afwezig zou zijn, maar ik denk dat we allemaal een beetje kwijt zijn geraakt hoe lang dat al was.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2015, 12:57
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Stomme Klont heeft vandaag een maand lang niets gepost
Fixxed
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 19-03-2015, 13:28
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Ik zie overigens dat bierkoning is toegevoegd op Software & Hardware , maar dat staat nog niet in het topic op M&M (?)

/autist
Met citaat reageren
Oud 19-03-2015, 13:33
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Zie het inderdaad ja. Ben trouwens al een klein jaartje fb daar. Juist ook vanwege de misschien wat vakere afwezigheid van mijn collega's...
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2015, 13:48
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Zie het inderdaad ja. Ben trouwens al een klein jaartje fb daar. Juist ook vanwege de misschien wat vakere afwezigheid van mijn collega's...
Oh serieus, ik zie 30 oktober 2013 nu, maar dan stond je tot voor kort nog niet op de frontpage erbij, of ik word gek
Met citaat reageren
Oud 19-03-2015, 14:34
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Fixxed
Gaan jullie vervanging zoeken?
Met citaat reageren
Oud 22-03-2015, 21:25
df
Avatar van df
df is offline
?
Met citaat reageren
Oud 22-03-2015, 21:31
Miss.Jazz.
Avatar van Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
Wil jij niet, je bent nu toch zo'n voorbeeldige forummer?
__________________
Meetwaterkan.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2015, 12:53
df
Avatar van df
df is offline
Nee liever niet! Was benieuwd.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2015, 15:46
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Misschien.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2015, 18:44
Stomme Klont
Avatar van Stomme Klont
Stomme Klont is offline
Citaat:
Fixxed
Ook alleen maar omdat ik het zelf zei
__________________
"This world won't defeat me, it's my life and I choose to detach"
Met citaat reageren
Oud 09-04-2015, 15:22
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
ThomasJu heeft nog steeds niet gepost sinds 17 september vorig jaar. Een formbaas die bijna 7 maanden niets post lijkt me echt niet de bedoeling ondanks een melding van afwezigheid.
Hij heeft wel weer ingelogd zag ik, maar dat is alles.

Inmiddels heeft flyaway weer een maand niet gepost. Is een terugkerend patroon dat al maanden/jaren zo gaat. Elke keer wanneer ze er op gewezen wordt dat ze er weinig is post ze even actief waarna het weer afzwakt.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2015, 15:43
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Een beetje zoals elke keer dat er wat gezegd wordt over inactieve forumbazen de anderen zeggen er nu echt beter op te gaan letten en het vervolgens wederom de leden zijn die het weer aankaarten?

Citaat:
Er zijn forumbazen die voor afwezigheid hebben aangegeven dat ze tijdelijk minder actief kunnen zijn. Daar heb ik weinig commentaar op, als is het natuurlijk vervelend. FB's waar we niets van horen is natuurlijk niet de bedoeling en is inderdaad iets waar we actiever op moeten reageren.
Citaat:
We hebben iedereen benaderd en van een aantal inderdaad reactie gehad, van hen zien we ook meer activiteit. We zijn er nog niet aan toe gekomen om meer te doen dan slechts aanspreken, maar we zijn zeker wakker geschud dat inactiviteit van forumbazen te makkelijk onopgemerkt blijft. Terwijl dit wel problemen kan veroorzaken en extra werk oplevert voor de plusjes.
Citaat:
Ik weet dat M@rco het een en ander doet op de achtergrond ja. Verder weet ik het ook niet goed en ga ik maar weer eens Admin volspammen.
Citaat:
Marco is bij Thomasju gaan checken what's up. Hij heeft namelijk wel netjes gemeld dat hij afwezig zou zijn, maar ik denk dat we allemaal een beetje kwijt zijn geraakt hoe lang dat al was.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 10-04-2015, 12:00
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Een beetje zoals elke keer dat er wat gezegd wordt over inactieve forumbazen de anderen zeggen er nu echt beter op te gaan letten en het vervolgens wederom de leden zijn die het weer aankaarten?

Omdat de andere mensen ook niet echt actief zijn of zin hebben hè.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 10-04-2015, 14:18
df
Avatar van df
df is offline
Dark Phoenix wat was jouw laatste leuke bijdrage hier?
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2015, 15:01
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Niet echt relevant voor dit topic, maar dat ligt eraan wat je een leuke bijdrage vindt. En jouwe?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 10-04-2015, 19:14
Lizette de Boer
Lizette de Boer is offline
Zeg maar gerust dat dit forum DOOD is.

Ik heb ruim 2 jaar geleden via een pm al eens gereageerd bij 2 forumbazen over oplossingwen zodat het forum weer up to date wordt en de bazen weer geregeld posten.
Ik moet nog antwoord krijgen.
(en goed opletten, er is een ''baas'' al ruim 1½ jaar niet ingelogd)
Met citaat reageren
Oud 10-04-2015, 19:17
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Zeg maar gerust dat dit forum DOOD is.

Ik heb ruim 2 jaar geleden via een pm al eens gereageerd bij 2 forumbazen over oplossingwen zodat het forum weer up to date wordt en de bazen weer geregeld posten.
Ik moet nog antwoord krijgen.
(en goed opletten, er is een ''baas'' al ruim 1½ jaar niet ingelogd)
Wanneer je een bericht naar Jon (beheerder) een bericht stuurt komt daar vrijwel altijd reactie op. Maar ik weet natuurlijk niet naar wie je jouw PM's gestuurd hebt.

Welke forumbaas is volgens jou al 1,5 jaar niet ingelogd?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 10-04-2015, 19:22
Lizette de Boer
Lizette de Boer is offline
Van Jon heb ik reactie's gehad, die zou er op terug komen maar dat hoeft niet meer.
Maar Jon is beheerder.
Ik weet de naam niet meer en kan hem ook zo snel niet vinden.
(als ik hem weer gevonden heb krijg je een pm)
Met citaat reageren
Oud 10-04-2015, 19:42
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Van Jon heb ik reactie's gehad, die zou er op terug komen maar dat hoeft niet meer.
Maar Jon is beheerder.
Ik weet de naam niet meer en kan hem ook zo snel niet vinden.
(als ik hem weer gevonden heb krijg je een pm)
(Oké, prima. Een van onze oud-beheerders, Simon is namelijk niet meer in leven, dus als hij zo lange tijd niet online is geweest kan dat goed kloppen.)
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 11-04-2015, 01:01
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Niet echt relevant voor dit topic, maar dat ligt eraan wat je een leuke bijdrage vindt. En jouwe?
Niet echt relevant voor mijn vraag, maar dat ligt eraan wat je een leuke bijdrage vindt.

Het valt me gewoon op dat jij vrijwel nooit meer post maar wel wéér vooraan staat om hier zuur te komen doen. Wat is dan je eigen bijdrage denk ik dan.
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2015, 12:03
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Niet echt relevant voor mijn vraag, maar dat ligt eraan wat je een leuke bijdrage vindt.

Het valt me gewoon op dat jij vrijwel nooit meer post maar wel wéér vooraan staat om hier zuur te komen doen. Wat is dan je eigen bijdrage denk ik dan.
Ik post bijna niet meer omdat ik het merendeel niet interessant vind. Vroeger was ik hier wel heel actief en was het ook echt leuk / gezellig op het forum. Dat is er tegenwoordig niet meer. Daarbij kom ik hier voor mijn eigen vermaak en ben ik te druk om hier eindeloos te gaan zitten posten als er toch bijna niks te beleven is.

Wat betreft het zuur doen: ik stoor me aan de cultuur die er binnen het fb-team hangt. Alles eindeloos overleggen maar niks doen, maanden of zelfs een jaar later pas met iets komen, en in de tussentijd allemaal excuses gebruiken als dat het net even een periode druk is. Als dat de afgelopen jaren niet constant was gebeurd was het hier waarschijnlijk nog een stuk leuker geweest. Dus ja, zo nu en dan zeg ik er wat van. Zoals nu, als er een half jaar nadat forumbazen 'wakker geschud' zijn er nog steeds niks gebeurt.

En verder: je hebt zelf vaak ook niet echt een leuke houding op het forum en je zit zelf ook te zeuren. Een stuk eerder dan ik dat deed, want ik had M&M post óók gezien en heb er geen topic over gemaakt. Dus misschien is het handig je eerst eens naar jezelf te kijken voor je over anderen zuur zit te doen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 11-04-2015, 16:02
df
Avatar van df
df is offline
Dat topic is toch geen zeuren man, even serieus

Maargoed. Als ik eline goed begrijp in dat topic is t enige wat t eindexamenforum tegenhoudt een forumbaas? Wil axel ofzo dat niet gewoon doen?
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2015, 16:27
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Maargoed. Als ik eline goed begrijp in dat topic is t enige wat t eindexamenforum tegenhoudt een forumbaas? Wil axel ofzo dat niet gewoon doen?
http://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=174
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken [Sport] Forumbazen
Stom Konijn
42 04-06-2006 22:46
Verhalen & Gedichten Wat vindt u van uw forumbazen?
Verwijderd
32 23-09-2004 12:45
Verhalen & Gedichten Dop krijgt niveau?
Ulfheðin
75 25-04-2002 13:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:12.