Oud 06-06-2017, 19:45
n00balert
n00balert is offline
Hallo allemaal, gisteren is WWDC17 begonnen in san José. Dit begint altijd met Tim cook’s Keynote over alle nieuwe producten die dit jaar nog zullen komen. Ik heb het gister gekeken en heb een paar dingen gezien die ik heel mooi vond, ik wil graag ook jullie mening.

Hier is een lijst.
-iOS 11
-iMac Pro
-HomePod
-iPad Pro 2

Mvg N00b
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-06-2017, 19:49
Verwijderd
iOS11: Eindelijk file management
iMac Pro: Veel te duur voor wat je er voor krijgt. Serieus
HomePod: Ik heb een Amazon Echo en een Google Home, ben benieuwd hoe deze het gaat doen. Siri opzich doet bijzonder hard onder voor Google's stemherkenning. Google Now werkt echter alleen in het Engels dus misschien dat de Nederlandse markt hier beter mee bediend kan worden.
iPad Pro 2: Kopen mensen nog steeds tablets die even duur zijn als zeer goed uitgeruste laptops? Nutteloze gadget.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2017, 22:42
Ben Strik
Ben Strik is offline
Hola,

Ios 11 vind ik er strak uitzien en ik kan niet wachten om het uit te proberen op een public beta.
IMac Pro ziet er ook echt beest uit met die space grey en volgens mij heeft de imac redelijk goede specificaties en ook zeer goede graphics, van wat ik gezien heb in de keynote (met dat death vader gedoe enzo)
De HomePod is typisch apple. Iets maken wat door andere bedrijven al twee jaar eerder gemaakt is en doen alsof ze zelf heel innovatief zijn. Moet eerst nog maar eens de reviews ervan afwachten en ook vind ik het typisch Apple in het opzicht dat het nét iets te duur is voor wat het biedt.
De iPad Pro. Tja, zoals ze dat in het Engels zo mooi zeggen: did not get the chance to get my hands on it. (Ik weet even niet hoe je dat in het Nederlands zegt xD). Maar tot nu toe niet echt een fan, ookal ziet die pen er wel tof uit, natuurlijk ook weer net iets te duur (100€!)
Met citaat reageren
Oud 07-06-2017, 07:38
Hesselbleeker15
Avatar van Hesselbleeker15
Hesselbleeker15 is offline
Ben het met Ben Strik eens en voor het geld van een imac pro kun je echt een extreem goede game pc bouwen via tweakers en hem dan een macintosh schijf op zetten
Met citaat reageren
Oud 07-06-2017, 08:58
n00balert
n00balert is offline
Citaat:
Hola,

Ios 11 vind ik er strak uitzien en ik kan niet wachten om het uit te proberen op een public beta.
Je kan nu al de developer beta installeren, ik heb nu al iOS 11 op mijn iphone staan alleen zitten er nog iets te veel bugs
Met citaat reageren
Oud 07-06-2017, 09:01
Verwijderd
Ik heb nog iets van 15 critical bug reports openstaan voor iOS10.2 Ik denk dat ik maar ga kappen met beta testen want het lijkt vrij nutteloos.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2017, 15:06
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
Bagger
Met citaat reageren
Oud 10-06-2017, 14:51
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Eigenlijk hetzelfde als nagenoeg alle 'nieuwe' releases van Apple (op een spaarzame uitzondering na): te weinig voor veel te veel geld, zowel qua hardware als software.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 18-06-2017, 22:27
@noniem
@noniem is offline
Appel is duur, voor hetzelfde geld kan je ook 2 prima windows computers krijgen dus ik interreseer me er niet echt in
Met citaat reageren
Oud 10-07-2017, 10:05
Myth
Myth is offline
Apple kost ongv 2x de productie kosten en Samsung 1.2-1.4 de productie kosten als je naar de telefoons kijkt, dus dan weet je het al... Alle mac books zou ik niet eens gebruiken voor graphic design met een self build pc kan je 8k resolutie doen 12k resolutie zelfs als je veel geld hebt. Tablets zijn nutteloos kan je veel beter laptop van nemen.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2017, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Apple kost ongv 2x de productie kosten en Samsung 1.2-1.4 de productie kosten
Wat staat hier?

Citaat:
als je naar de telefoons kijkt, dus dan weet je het al... Alle mac books zou ik niet eens gebruiken voor graphic design met een self build pc kan je 8k resolutie doen 12k resolutie zelfs als je veel geld hebt. Tablets zijn nutteloos kan je veel beter laptop van nemen.
Volgens mij is er niet zoveel prijsverschil tussen de high end Samsungs en iPhones. En een iPad heb je tegenwoordig vanaf wat, 350 euro ofzo?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:48.