Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2002, 19:24
Gup
Gup is offline
hey,

Dit is misschien een beetje een raar onderwerp, maar ik heb even een vraagje...

De laatste weken droom ik nog wel eens over mijn vriend. Nahja, what is het probleem dan zouden jullie denken, maar in al die dromen maakt hij het uit. En vannacht vertelde hij er zelfs bij dat hij met 3 meisjes was vreemd gegaan en dat hij niet wist wat hij nog met mij moest...

Ohkay, ik weet het, ik ben vast niet de enige die zo droomt, maar wat ik nou zo raar vind is dat het eigenlijk supergoed met ons gaat! Ik heb absoluut geen reden om wantrouwig te zijn, maar toch wordt ik elke ochtend als ik zo gedroomd heb met een mega kut gevoel wakker. Ik snap echt niet waar die dromen vandaan komen....

Hellup!


Kusje Gup
__________________
Je bent liev.....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-04-2002, 19:27
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Tis wat met die dromentopics van tegenwoordig..ik droom zo vaak van die leipe dingen..dat wil niet zeggen dat het in werkelijkheid ook zo is!!! Oftewel dromen zijn niet per se een afspiegeling van de werkelijkheid, duz don't worry be happy
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 19:31
Verwijderd
Dat haddik nouw ook!!

Het ging perfect, en ik droomde dat ie terug ging naar zn ex en mij daarvoor dumpte en met haar vreemdgaan en ik ze betrapte enz enz enz..

Is toch een stukje angst denk ik, onbewuste angst, van het gaat zo goed, dat blijft vast niet... andere verklaring heb ik ook niet! Dat was het denk ik bij mij, toch onzekerheid ookal is de aanleiding er totaal niet maar ms juist wel omdat het zo goed gaat..
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 19:52
Verwijderd
dat had ik bij mijn ex ook,toen ik op vakantie was droomde ik ook zoiets,toen ik terug van de vakantie kwam ging het slechter,een tijdje later was ik met hem op vakantie en toen kregen we problemen en niet zo'n beetje ook,en toen heb ik t uitgemaakt.

t had alleen niks met vreemdgaan te maken
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 20:01
Piccola
Piccola is offline
Ik heb ook een tijd lang heel vaak die droom gehad dat hij vreemdgaat met vriendinnen van mij of met zijn ex. En daarna maakte hij het uit enzo. Das echt heel vervelend! Nu heb ik die dromen gelukkig al iets van 2 maanden niet gehad! Maar ik heb het ongeveer 10 keer gedroomd! Mijn vriend baalde er toen ook van. Hij vond het zo zielig voor mij, omdat ik er soms helemaal down door kon worden... Maar goed, ben er nu lekker vanaf!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 20:08
~*InDo SHorTy*~
Avatar van ~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
jah meis.. ik weet PRECIES hoe jij je voelt.. ik heb dit afgl. vrijdag ook gedroomd! over dat hij ineens met een andere meisje ging ik was heel erg in de war en ik haalde mijn droom en de realyteit door de war..
maar nu is alles weer goed gekomen gelukkig
__________________
Wanneer je de grootste fout ooit maakt, komt er toch weer iets goeds uit..
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 20:47
Gup
Gup is offline
mhh, ik ben dus toch inderdaad niet de enigste....
bij mij komt het waarschijnlijk doordat wij al eerder iets gehad hebben en hij het toen heeft uitgemaakt. Ook al weet ik dat hij dat nuh echt niet van plan is, zoiets blijft toch in je hoofdje zittuh. Ik heb er toen meer dan een half jaar mee gezetuh en wil hem nuh gewoon echt nie kwijt..... ik denk dat ik daar onbewust nogal mee bezig ben. Maarja we zijn nuh alweer 8 maanden samen en t gaat supergoed, dus eigenlijk heb ik niets om me bang over te maken!

Maar toch, je voelt je zelf echt wel een poosje superkut als je na zo'n droom wakker wordt!!!

Kusje Gup
__________________
Je bent liev.....
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 20:47
nijntje-het-konijntj
nijntje-het-konijntj is offline
Citaat:
Gup schreef:
hey,

Dit is misschien een beetje een raar onderwerp, maar ik heb even een vraagje...

De laatste weken droom ik nog wel eens over mijn vriend. Nahja, what is het probleem dan zouden jullie denken, maar in al die dromen maakt hij het uit. En vannacht vertelde hij er zelfs bij dat hij met 3 meisjes was vreemd gegaan en dat hij niet wist wat hij nog met mij moest...

Ohkay, ik weet het, ik ben vast niet de enige die zo droomt, maar wat ik nou zo raar vind is dat het eigenlijk supergoed met ons gaat! Ik heb absoluut geen reden om wantrouwig te zijn, maar toch wordt ik elke ochtend als ik zo gedroomd heb met een mega kut gevoel wakker. Ik snap echt niet waar die dromen vandaan komen....

Hellup!


Kusje Gup

ik denk juist dat je dit droomt omdat je er diep van binnen bang voor bent. Juist omdat het nu zo goed gaat, en je absoluut neit wil dat hij dat zou doen.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 11:22
Zip
Zip is offline
Uit onderzoek van het Nipo is gebleken dat dergelijke dromen in de meeste gevallen uitkomen.
Suck6
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 15:20
miro
Avatar van miro
miro is offline
Haha dat had ik nou ook, en dan was ik de volgende ochtend altijd kei kwaad op hem, en hij wist niet waarom Nee maar ef serieus, ik denk dat het gweoon een angst van je is en dat je er daarom over droomt, niks om je zorgen over te maken dus, je vriend kan dr ook niks aan doen dat je zoiets droomt.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 15:35
Verwijderd
Ik ben NOOIT bang geweest dat ie vreemd zou gaan, omdat ik zeker wist dat ie het toch nooit zou doen.
Nu nog steeds..

Nooit over getwijfeld, niet eens over nagedacht..

Wel over veel andere dingen, maar die hadden weinig met vertrouwen te maken
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 09:57
MiSsDeLiCiOuSs
MiSsDeLiCiOuSs is offline
Ben er nit bang voor dat mijn partner vreemdgaat. Maar ik heb er wel ver gedroomt... Het was een nachtmerry....

Echt verschrikkelijk...

En dan met 4-5 andere tegelijk... En dan kreeg ik te horen: "je bent gewoon niet goed genoeg voor mij... maar ik hou wel van je"

Gelukkig was het een droom.. maar heb me 2 dagen ZO verschrikkelijk gevoelt dat ik HOOP dat het nooit in het echt gebeurt... anders weet ik ZEKER dat ik er een eind aan wil maken VOORDAT ik er achter kom.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 16:56
Rio
Rio is offline
Citaat:
Zip schreef:
Uit onderzoek van het Nipo is gebleken dat dergelijke dromen in de meeste gevallen uitkomen.
Suck6
Weetje het klinkt gek, maar ik geloof erin dat mijn dromen uitkomen of tenminste een deel. Als ik droom dat de jongen waar ik op dat moment heel veel omgeef met een ander staat te zoenen okay, dat nog net niet... maar ik heb van die dromen dat op het moment dat ik in mijn droom bijv. met hem sta te zoenen draait hij zijn hoofd weg of dat soort dingen... in ieder geval hij wil niet meer.... en later blijkt dat de relatie inderdaad fout is gegaan om en op wat voor reden dan ook. het klinkt misschien heel stom maar ik geloof in mijn dromen, mijn 'onbewuste' voorgevoel is meestal goed.... of ken ik de ander gewoon te goed? ik weet het niet... in ieder geval ben jij GUP niet de enige die dit soort dromen heeft!! Maak je er niet te veel druk om, want bij jou zal het vast gewoon een onbewust gevoel van angst of onzekerheid zijn dat je het bijv. uit zou gaan ofzo...
Maak je niet druk want 8 maanden is een hele tijd en het gaat harstikke goed tussen jullie 2 zei je... dus....
dat dromen gaat wel weer over!!

Liefs, Rio
__________________
*** Als een droom werkelijkheid wordt, wordt de werkelijkheid dan een droom? ***
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 20:42
michelle_flo
michelle_flo is offline
ik weet niet hoe ik een link moet maken,maar ik heb vorige week ofzo precies hetzelfde gepost bij Psychologie! het gaat al een tijdje kei goed tussen mij en mijn vriend maar ik had in 1 nacht 3 keer gedroomd dat hij was vreemdgegaan !ik denk persoonlijk dat dit door de angst komt hem kwijt te raken ofzo..
ik hoop dat je het niet vaker hebt/krijgt,ander veel succes ermee!

groetjes michelle
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie slechte dromen over mijn vriend help!!
sociallover
4 12-09-2014 23:30
Psychologie Dromen waarin je onzekerheden naar voren komen?
Alistar
4 03-08-2005 11:29
Liefde & Relatie Vreemdgaan in droom
Ivo1986
51 23-04-2005 20:46
Liefde & Relatie Dromen
ikke niet
17 15-05-2004 10:20
Films, TV & Radio David Lynch films
joopie
18 26-02-2003 08:58
Liefde & Relatie als je vriendje droomt over andere meisjes...
iebke*
36 16-05-2002 21:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:17.