Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-10-2003, 16:36
M. Arnoldi
Avatar van M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Ik moet meestal het bed uit om te plassen. Een noodzakelijk iets!
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 16:44
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 11-10-2003 @ 15:15:
ge-wel-dig!!
Het was op koop-a, koop-a, koop-avond
dat ik zo een rups in mijn sla vond
Ik zei : hola,
ben jij geen cobra?

( Paul de Leeuw)
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 21:43
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Samen douchen of samen roken oid vind ik wel prima.
Maar als ie het bed uit zou springen om TV te gaan kijken ofzo, lijkt me dat nogal minder

Naknuffelen is fijn
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 07:22
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
eerst even eruit om naar de wc te gaan tegen de blaasontsteking en even de handdoek die er lag voor alle zooi gelijk in de wasmand te stoppen (staat praktisch naast de wc, dus dan heb je dat ook maar gelijk gehad he) en dan is het knuffelen geblazen. Als vriend een keer per ongeluk al een poging doet om op te staan, hou ik hem gewoon in mijn armen en benen gevangen zodat hij niet weg kan

Ik denk dat het niet zozeer een mannen-ding is, maar een persoonlijk-ding aangezien ik toch ook een aantal vrouwen ken die niets moeten hebben van dat geknuffel achteraf.
Zou het toch maar gewoon aan je vriend vragen als je echt wil weten waarom hij dat doet en even vertellen dat voor jou dat knuffelen juist zo fijn is.
__________________
sheela-na-gig, you exhibitionist
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 10:18
Harry1984
Avatar van Harry1984
Harry1984 is offline
Waarom zou je dan nog in bed blijfen als je eenmaal bent gekomen?
__________________
Maak er een feessie van!
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 17:20
mr. Mango
Avatar van mr. Mango
mr. Mango is offline
Ik vind het heerlijk om na sex lekker tegen elkaar aan te liggen en dan met een beetje zoenen in slaap te vallen
__________________
Freaky people are the beauty of the world.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 18:26
poesiefox
poesiefox is offline
Na sommige recentelijk ontdekte varianten heeft hij voor we echt gaan slapen toch wel de behoefte om 'hem' even door een sopje te slaan, zoals hij dat gisteren noemde.


En bikkel als-ie is: gewoon met koud water!

Edit: maar niet meteen eruit rennen van gatsie gatsie ofzo. Zo vies is hij gelukkig nou ook weer niet van me.
__________________
Pfff. Boeie.

Laatst gewijzigd op 17-10-2003 om 18:29.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 19:06
Pleuntje
Pleuntje is offline
Citaat:
nare man schreef op 08-10-2003 @ 23:52:
Ik wil je niet de stuipen op het lijf jagen, maar na het klaarkomen van mannen wil de twijfel nog wel eens toeslaan, en tenzij je heel erg verliefd bent op degene waar je net seks mee hebt gehad, wil je dan het liefst zo snel mogelijk dat bed uit en je broek aan.
SUBTIEL
__________________
Ik wil je... NU en HELEMAAL
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 10:08
Dying Bride
Dying Bride is offline
Pff gelukkig heb ik daar met mijn huidige vriendje geen last meer van, we zorgen dat er zoiezo altijd doekjes en dingetjes op onze kamer liggen zodat we in ieder geval de eerste tien minuten nergens heen hoeven. We gaan hooguit naar beneden om een sigaretje te doen, maar meestal knuffelen we dan verder op de bank.
Ikzelf heb nog weleens last van een plotselinge meligheid nadat ik gekomen ben, en dat is voor hem nog weleens vervelend.

Met vriendjes uit het verleden heb ik het wel vaak gehad, maar dat ging meer als in 'okee ik ben klaar met je'.
Dat zal met jouw vriend wel niet zo zijn :
__________________
Amd I sat alone on the edge of dreams, watching birds...
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 12:29
Gerard SnEl
Avatar van Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Citaat:
Palmboompje schreef op 08-10-2003 @ 22:34:
Mijn vriendje heeft de irritante gewoonte om nadat hij is klaar gekomen half het bed uit te jumpen om te douchen/ wc te gaan/ zich aan te kleden.. Eigk alles behalve een btje naknuffelen.. Dat vind ik eigk best jammer Ik vroeg me af: waar ligt dat aan? Hebben meer mannen dit? Ik voel me echt een beetje gebruikt op deze manier namelijk. Zovan, ik heb mn lichaamsappen ff gedumpt en nu smeer ik um weer. Lekker a-romantisch, terwijl hij verder wel heel romantisch is. En hij neemt er verder echt de tijd voor, tis geen egoïstische zak ofzo...

Ik heb een aantal redenen dat ik besluit na de sex uit bed te springen:
- nodig naar de wc
- van sex krijg ik honger; dus ff wat eten (of soms roken)
- ik ga een boxer aantrekken omdat ik me niet op me gemak voel omdat (om ff poesiefox te citeren) mijn 'cobra' een rupsje wordt. En das best raar, want het is niet zo dat mijn vriendin 'hem' alleen in erectie ziet. Ze heeft me wel vaker zo gezien en vind dat niet erg. Voor de rest schaam ik me ook niet tegenover haar; we douchen bijvoorbeeld zo goed als altijd samen.

Verder zorg ik (naar mijn idee) altijd dat we voor (of soms nadat) ik ff eruit spring we wel ff knuffelen en soms praten.
__________________
You girls want a ladies' night? Go and try having it in the kitchen, cooking for a man!
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 16:04
Verwijderd
mm mijn vriend deed dat eerst ook, maar ik heb gewoon n keer gezegd dat hij me moet knuffelen na de sex. En dan knuffel ik em ook heel lief en dan wil hij weer meer knuffels enzow.. best wel leuk..

1 keer knuffel blunder gehad. hij haalde net zn piemel eruit en wilde weer op me gaan liggen om me te gaan knuffelen, gat zn piemel dr vanzelf weer in. best wel blunder en dat dan tot 2 keer toe..dan is je knuffelbui wel n btje voorbij
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 22:28
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
In mijn relatie ben ik het juist die steeds als eerste het bed uitspringt Om te plassen of om alles er eens goed uit te persen (t kwakkie) en me goed af te vegen (een handdoek tussen je benen voelt ook zo luier-achtig en t gaat vaak branden als ik te lang met t spul in me lig, vind t ook niet fijn).
Tja en vaak trek ik daarna ook meteen weer wat aan (iig een onderbroek om te voorkomen dat ik weer opnieuw wat eruit lek).

Mn vriend blijft vaak wel liggen na de sex, die is dan moe hehe want ik laat hem al het werk doen
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 13:35
josdebos
josdebos is offline
Citaat:
Optima schreef op 09-10-2003 @ 17:33:
tja, het is minder erg dan het cliche dat hij daarna een sigaret opsteekt, of zichzelf in de spiegel complimentjes gaat geven.

"je ziet er scherp uit.. donny"
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 15:40
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Mijn vriend kent dit ook niet. Wij blijven meestal nog een halfuur liggen ofzo totdat IK degene ben die zegt 'zullen we gaan douchen/aankleden/eten'?
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 17:14
Tox
Avatar van Tox
Tox is offline
Citaat:
nare man schreef op 08-10-2003 @ 23:52:
Ik wil je niet de stuipen op het lijf jagen, maar na het klaarkomen van mannen wil de twijfel nog wel eens toeslaan, en tenzij je heel erg verliefd bent op degene waar je net seks mee hebt gehad, wil je dan het liefst zo snel mogelijk dat bed uit en je broek aan.
ja als hij niet verliefd is en hij is klaar dan zakt het gevoel van drang na de persoon vaak dat je klaar gekomen bent.
__________________
In the end we will not remember the words of our enemies, but the silence of our friends
Met citaat reageren
Oud 03-11-2017, 21:37
Zebraliefde
Zebraliefde is offline
Hallo allemaal

Hier hangt het af van de momenten, soms wil hij niet meer knuffelen omdat hij bang is dan in slaap te vallen of ja inderdaad alles niet wilt vuilmaken.

Ik heb ergens gelezen dat bij een vrouw een hormoon vrijkomt waardoor wij willen knuffelen, kan dus dat ook de oorzaak zijn.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2017, 19:59
Verwijderd
Je post in een topic dat 14 jaar oud is.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:05.