Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2004, 07:32
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Ik wilde het toch even met jullie delen hoor. In het dagelijks leven vertel ik het vrijwel niemand i.v.m. negatieve en kinderachtige reacties, maar hier kan het wel, anoniem.

Ik ga namelijk voor een borstvergroting.

Misschien dat sommigen van jullie zich mijn topic van november 2002 nog kunnen herinneren? Toen had ik al stiekem een afspraak gemaakt, maar het ging niet door omdat het geld niet echt 'beschikbaar' was. Nu dus wel. Ik ga in Belgie, daar kost het 3000 euro en die heb ik dan dus te besteden.

28 mei om 9.00u 's ochtends gaat het gebeuren. Mijn vriend en ik hebben ons goed laten informeren en daarna de knoop doorgehakt. Zijn zus is bij dezelfde chirurg geweest en zij is erg tevreden met het resultaat.

Wel wil ik graag erbij vermelden dat dit écht een idee van mezelf is (mijn vriend houdt van kleine borsten en iedereen raadt het me af. Werkelijk ie-der-een!!).
Ik voel me al sinds mijn 14e tekortgedaan op borstgebied, en bovendien is de rechter ook nog aanzienlijk kleiner dan de linker. Dit wordt allemaal verholpen nu.

Natuurlijk zijn er risico's en zo, maar daar zijn we van op de hoogte en die nemen we voor lief. Ik wil dit al zo lang en heb geen halve seconde getwijfeld. Bovendien, het is ook een risico als je in de auto stapt en gaat rijden, nietwaar?

Verder... Ik heb gekozen voor een natuurlijke prothese, 'soft touch' die onder de spier wordt geplaatst waardoor je niet van die Pammie- tieten krijgt.

Nog 50 nachtjes slapen.
__________________
Bob.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 07:49
kimberley
Avatar van kimberley
kimberley is offline
Goed joh dat je de knoop hebt doorgehakt! Als je je er zelf beter door gaat voelen, moet je het zeker gaan doen

Ik moet over een half uur naar het ziekenhuis voor een plastische operatie aan mijn oren. Dit was ook echt helemaal mijn eigen idee. Mijn vriend vond het niet nodig, niemand eigenlijk, maar toch heb ik de eerste stap gemaakt. Mijn eerste afspraak was een jaar geleden, maar ik kon pas vandaag terecht. Ik ben nu wel superzenuwachtig haha.
Groetjes!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 07:50
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Oh, super!! Heel erg veel succes en laat weten hoe het was he?
__________________
Bob.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 11:13
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
En stiekem willen we wel foto's zien om te mogen beslissen of het mooi is geworden
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 11:14
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
En trouwens hoeveel laat je ze vergroten en welke cupmaat heb je nu? *is benieuwd* sorry!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 11:24
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Vind ik echt knap van je om die stap te zetten! Zou het zelf denk ik niet 1,2,3 durven. Veel succes alvast! Ben benieuwd hoe het je bevalt.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 12:30
Verwijderd
knap zeg dat je de stap zet, ondanks afraden van iedereen.

Wel grappig --> mensen met grote borsten willen kleine en mensen met kleine borsten willen grote... Je mag wel wat van mij hebben
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 14:01
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 08-04-2004 @ 12:14 :
En trouwens hoeveel laat je ze vergroten en welke cupmaat heb je nu? *is benieuwd* sorry!
Ik heb nu 75 a of nét b (al sinds mijn 13e ), en ga voor 75d. Drastisch, ik weet het, maar het zal mooi bij mijn lichaam passen.

Oh en bedankt allemaal
__________________
Bob.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 14:03
Verwijderd
Pff...75D. Dit niet omdat ik je 'veroordeel', maar 75D is volgens mij gewoon echt behoorlijk groot...ik heb ook 75B (geen 75A/B, dat scheelt vast wel) en das toch echt wel 'borst' te noemen en verschil in grote heeft iedereen (de één iets meer dan de ander). Maar als jij denkt er gelukkig van te worden, dan moet je het zeker laten doen. Succes en hopelijk is het resultaat mooi en ben je er tevreden mee.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 14:31
Verwijderd
Oeh! D! Weet wat je zegt. Ik heb nu E weer (had C na operatie, wel grote C, maarja) en ik wil toch graag weer naar de B/C...
Het is ook heel irri met sporten enzo.. dus weet waar je aan begint.. Grote borsten is niet alles!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 14:35
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 08-04-2004 @ 15:31 :
Oeh! D! Weet wat je zegt. Ik heb nu E weer (had C na operatie, wel grote C, maarja) en ik wil toch graag weer naar de B/C...
Het is ook heel irri met sporten enzo.. dus weet waar je aan begint.. Grote borsten is niet alles!
Heb jij 'n E? Dacht 'n C ofzo.


Enneuh, *Cayenne*, 75D is inderdaad wel 'n vrij grote verandering hoor, zeker omdat je vrij slank en rank gebouwd bent (naar dat ik me foto's van jou herinner).
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 15:00
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 08-04-2004 @ 15:35 :
Heb jij 'n E? Dacht 'n C ofzo.


Enneuh, *Cayenne*, 75D is inderdaad wel 'n vrij grote verandering hoor, zeker omdat je vrij slank en rank gebouwd bent (naar dat ik me foto's van jou herinner).
Nouja, mijn ideaalbaald is gewoon dun met flinke borsten en een redelijke kont.

Oh, en ik sport niet.
__________________
Bob.

Laatst gewijzigd op 08-04-2004 om 15:07.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 15:12
Verwijderd
Citaat:
*Cayenne* schreef op 08-04-2004 @ 16:00 :
Nouja, mijn ideaalbaald is gewoon dun met flinke borsten en een redelijke kont.
Kun je niet beter (ook) proberen om jezelf te accepteren?
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 15:36
Verwijderd
Ik vind het heel fijn voor je dat je daar voor wil gaan. Maar ook ben ik het met de anderen eens dan D wel erg groot is voor iemand die van zichzelf A/B heeft...
Daarnaast ben je nu nog 19, weet je hoeveel je borsten nog kunnen veranderen? Tot ongeveer je 21ste kunnen ze nog écht veranderen...

Maar goed, als je er echt goed over na hebt gedacht en over hebt gesproken met iemand die er iets vanaf weet (en je dus bv. een cup-maat aan kan raden oid), dan moet je natuurlijk niet naar me luisteren
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 15:41
Verwijderd
ik vind het heel goed van je, als ik het zo lees heb je er heel goed over nagedacht! persoonlijk zou ik nooit een borstvergroting overwegen, maar ik snap wel waarom mensen het willen doen. Groter borsten staan immers erg mooi.
Ik hoop voor je dat het mooi wordt.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 15:52
Verwijderd
Citaat:
anniemoppie schreef op 08-04-2004 @ 16:41 :
Groter borsten staan immers erg mooi.
Das een mening, die niet iedereen met je zal delen.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Replica schreef op 08-04-2004 @ 17:18 :
Inderdaad, ik heb cup C/D, en ik vind juist kleinere borsten mooier. CupB is in mijn ogen bij de meeste mensen ideaal, en al helemaal als je tenger gebouwd bent.

Maar @ Cayenne, jij hebt je beslissing genomen, veel succes ermee
okeej het is een mening, maar als je cub A hebt staat een cup B zeker mooi. Ik heb niet gezegt dat ik extreem grote borsten mooi vind. Bij C houd het wat mooi bij mij betreft wel op.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 16:29
ratonita7
Avatar van ratonita7
ratonita7 is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 08-04-2004 @ 16:36 :
Ik vind het heel fijn voor je dat je daar voor wil gaan. Maar ook ben ik het met de anderen eens dan D wel erg groot is voor iemand die van zichzelf A/B heeft...
Daarnaast ben je nu nog 19, weet je hoeveel je borsten nog kunnen veranderen? Tot ongeveer je 21ste kunnen ze nog écht veranderen...

Maar goed, als je er echt goed over na hebt gedacht en over hebt gesproken met iemand die er iets vanaf weet (en je dus bv. een cup-maat aan kan raden oid), dan moet je natuurlijk niet naar me luisteren
Inderdaad, je borsten kunnen nog veel veranderen. Mijn tante had op haar 19de nog een B-cup en nu heeft ze al D of E. En leuk vindt ze dat niet want ze heeft constant rugpijn. Zeker als je fijn bent, zou je beter voor C kiezen denk ik. maar het is natuurlijk jouw keuze...
__________________
Grow up! What for?
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 16:29
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
hej tof dat je t laat doen als je t zo graag wilt!
trek je niks aan van negatieve reacties.. tis wel duidelijk dat je t doet omdat JIJ t wilt
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 18:14
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 08-04-2004 @ 16:00 :
Nouja, mijn ideaalbaald is gewoon dun met flinke borsten en een redelijke kont.

Oh, en ik sport niet.
Mja, ik heb niet echt 'n ideaalbeeld over dé vrouw, zolang 't allemaal maar 'n beetje in proportie is. Maar ik vond dat je er niet zo verkeerd uitzag, integendeel zelfs.


Handig meegenomen.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 18:19
Nikki1986
Nikki1986 is offline
Veel succes, Cayenne. Ik ben het met de anderen eens dat 75D vrij groot is, maar als jij dat graag wilt dan houd niemand je tegen.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 18:30
Verwijderd
Hmm veel sterkte..
Het lijkt me toch wel eng.. wel knap dat je het durft.
Ik heb zelf ook niet zulke grote borsten, ook iets van 75b ofzo (verschilt sowieso per bh). Maar ik zou ze zelf nooit laten vergroten. Ik vind het zelf gewoon wel lief staan en ik heb m'n lichaam wel redelijk geaccepteerd zoals het is.
Wel wil ik zwaarder worden, wat me sowieso wel gaat lukken denk ik dus dan worden m'n borsten vast nog wel wat groter.

Maarja dat is voor jou niet echt een optie, omdat je juist slank wil blijven (toch?).

Nou ja goed, ik hoop dat het mooi zal worden en zoals je het wil.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 18:42
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 08-04-2004 @ 19:30 :

Wel wil ik zwaarder worden, wat me sowieso wel gaat lukken denk ik dus dan worden m'n borsten vast nog wel wat groter.

Maarja dat is voor jou niet echt een optie, omdat je juist slank wil blijven (toch?).
Nou, ik probeer al eeuwen zwaarder te worden, maar mij lukt het niet helaas.

Citaat:
Methuselah schreef op 08-04-2004 @ 19:14 :
Mja, ik heb niet echt 'n ideaalbeeld over dé vrouw, zolang 't allemaal maar 'n beetje in proportie is. Maar ik vond dat je er niet zo verkeerd uitzag, integendeel zelfs.


Handig meegenomen.
Bedankt.

@Andijvie: denk je nou echt dat ik niet al járenlang probeer om mezelf te accepteren??
__________________
Bob.

Laatst gewijzigd op 08-04-2004 om 18:54.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 18:49
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 08-04-2004 @ 19:42 :
Bedankt.
Just saying it like I noticed it.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 19:45
Verwijderd
Citaat:
*Cayenne* schreef op 08-04-2004 @ 19:42 :
Nou, ik probeer al eeuwen zwaarder te worden, maar mij lukt het niet helaas.

Bedankt.

@Andijvie: denk je nou echt dat ik niet al járenlang probeer om mezelf te accepteren??
Ik zeg toch alleen maar dat je borsten tot je 21ste nog groeien en ze dus nog erg kunnen veranderen, en daarna ook nog. En dat ik D wel erg groot vind voor iemand die van zichzelf A/B heeft... ?
Ook begrijp ik hier nu dus uit dat je jezelf niet kan accepteren zonder grote borsten. Maar weet je wat ik eng vind? Dat je, wanneer je die grote borsten wél hebt, je je na een tijdje weer niet kan accepteren..... Dan ben je weer terug bij af. Of denk je dat je écht jezelf kan accepteren mét die grote borsten? Ik zou daar echt goed over nadenken..

Maar nogmaals; als je er goed over na hebt gedacht, en ik neem aan dat je dat hebt omdat je er al lang over nadenkt, vind ik het heel fijn voor je dat je de stap nu kan gaan zetten.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 20:03
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
tis wel een erg grote veranderingidd van A naar D waarom niet subtiel eenvolle C nemen?
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 07:46
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Ik draag al een tijdje een soort protheses in een voorgevormde bh, en dan heb ik al ongeveer een C. Ben dus bang dat ik ze dan uiteindelijk weer te klein vind en dan wéér onder het mes wil... Liever in één keer goed.
__________________
Bob.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 08:13
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 08-04-2004 @ 20:45 :
Ik zeg toch alleen maar dat je borsten tot je 21ste nog groeien en ze dus nog erg kunnen veranderen, en daarna ook nog. En dat ik D wel erg groot vind voor iemand die van zichzelf A/B heeft... ?
Wat ik daar dan nog aan toe wil voegen is dat het niet zo wel 'raar' is dat je je zelf al die jaren en ook op dit moment nog niet geaccepteerd hebt...veel mensen kunnen dat niet tijdens hun 'puber'-jaren, daar is niks vreemds aan.

(Waar mee ik niet wil zeggen dat je die borstvergroting niet moet laten doen. Als jij dat wilt, dan moet je dat vooral doen.)
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 09:06
deesmees
Avatar van deesmees
deesmees is offline
heb zelf c/d en ben er erg blij mee,heb normaal postuur,maar als je slank bent en fijn gebouwd dan ziet het er echt gemaakt uit vindt ik en van a/b naar d is grote stap

zou eerder voor ja c cup gaan,dan ziet het er natuurlijk uit, slank meisje met grote borsten kijken ze eerst naarje borsten dan pas naar JOUW

iig veel sterkte en denk toch nog eens na over of je echt wel d cup gaat nemen
__________________
make love not war!!!!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 09:53
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
deesmees schreef op 09-04-2004 @ 10:06 :
heb zelf c/d en ben er erg blij mee,heb normaal postuur,maar als je slank bent en fijn gebouwd dan ziet het er echt gemaakt uit vindt ik en van a/b naar d is grote stap

zou eerder voor ja c cup gaan,dan ziet het er natuurlijk uit, slank meisje met grote borsten kijken ze eerst naarje borsten dan pas naar JOUW
Dat maakt me niet uit. Daar doe ik het niet voor. Ik hoef/heb sowieso geen mensen in mijn vrienden-/kennissenkring die mij alleen op mijn borsten beoordelen. En ja, je hebt altijd van die pubertjes die ernaar kijken, maar daar reageer ik dan gewoon niet op.

Citaat:
iig veel sterkte en denk toch nog eens na over of je echt wel d cup gaat nemen
Het staat echt al vast. Zoals ik al zei: als ik voor minder ga, ben ik bang dat dat later toch weer niet voldoende is in mijn ogen, omdat ik liever die D had gehad.. Dat is echt mijn ideale maat.
Ik ken een meisje dat heel klein en dun is, met cup DD. Staat erg mooi. IK ben 1.75m, heb redelijk brede schouders én krijg nog een maatje minder, dus het valt echt wel mee.
Bovendien heb ik het idee dat veel mensen zich erg vergissen in hoe groot een D nou eigenlijk is. Goed, het is groot, maar niet zo gigantisch als velen denken.
__________________
Bob.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 18:10
Verwijderd
Of het er raar uit ziet ligt er natuurlijk ook aan of de borsten zelf 'smal' worden of dat ze samen breder zijn dan je biovenlichaam; in het laatste geval ziet het er raar uit. Een vriendin van me heeft 70D (en dan past ze nog maar nét in de cups) en dat staat niet vreemd, het past wel bij haar. En cayenne heeft ook wel redelijke heupen, dacht ik, dus dan blijft het wel 'in evenwicht'

Maargoed, succes met de operatie
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 20:01
Elvira
Avatar van Elvira
Elvira is offline
Hey, ik wou alleen zeggen dat je voorzichtig moet zijn met waar je die operatie laat doen. Een vrouw die ik ken heeft het lang geleden in een kliniek gedaan die niet eens erkend was, op dat moment wist ze dat nog niet eens. En dus waren haar siliconen 1,5 jaar geleden stuk gegaan. Toen is ze naar een goede ziekenhuis gegaan en toen ze die kliniek probeerde te achterhalen lukte het niet. Dat ding heeft nooit bestaan. Naja thats all i have to say. Succes ermee verder
__________________
>> All Money Is Legal <<
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 20:10
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
Citaat:
ratonita7 schreef op 08-04-2004 @ 17:29 :
Inderdaad, je borsten kunnen nog veel veranderen. Mijn tante had op haar 19de nog een B-cup en nu heeft ze al D of E.
[sarcasme]Is ze aangekomen?[/sarcsme]
__________________
Nu zal ik doden u beide, Elegast u ende uw paard. Ten zi dat gi ter vaart, Nederbeet optie moude: Zo mag uw ors t lijf behouden.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 20:18
Verwijderd
een D cup hebben is alles behalve leuk.
maar meid, dat merk je vanzelf wel
veel plezier ermee.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 20:20
Daevrem
Daevrem is offline
Je borsten groeien gemiddeld tot je 21ste. En daarna kunnen ze nog veranderen door zwangerschap, overgang en andere hormoonveranderingen. En natuurlijk is er een link met vetopslag in het lichaam.

Ik raad borstvergrotingen af. Tenzij ze echt heel erg onsymetrisch zijn oid. Anders moet je het gewoon niet doen.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 20:24
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
tja...k vind het ook erg goed (en leuk voor je!) dat je zo`n stap neemt...er is nix voor nix een optie om dat te doen...en niemand zal ooit 100% tevreden met zichzelf zijn denk ik...maar ik ben het inderdaad wel met iedereen eens...D is een behoorlijke verandering...

ikzelf heb nu D, en kan soms een kleine E (dd dus) aan...en k ben nog maar 15, en aan mn zus en mn ma te zien houd het nog niet op


maar ik vind inderdaad cup B of C wel ideaal...maarja..tis maar hoe je het zelf ziet, een meisje bij mij uit de klas kan helemaal geen bh aan...maar t staat haar goed zeg maar...

maar veel succes!
__________________
I Woke Up This MorniNg And NobOdy Is GoNna BriNg Me DoWn ToDaY!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 20:37
kastdeur
kastdeur is offline
Succes.

Laat je even weten hoe het is geworden?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 09:50
Verwijderd
Vind het erg knap van je hoor! Zal wel wat veranderen als je van een A/B naar een D gaat! Ik heb zelf 80A en ben er eigenlijk wel blij mee...
Hoop dat het allemaal goed gaat en dat je zelfbeeld ook wat stijgt (want daar zat het probleem ook als ik het zo lees)
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 10:49
phensicske
Avatar van phensicske
phensicske is offline
Citaat:
Hippe Woepsie schreef op 10-04-2004 @ 10:50 :
...hoop dat je zelfbeeld ook wat stijgt (want daar zat het probleem ook als ik het zo lees)
Zo'n 'zelfbeeldprobleem' los je niet op door uiterlijke veranderingen, want uiterlijk is oneindig. Er zijn natuurlijk wel de uitzonderingen die echt een afwijking zijn op het normale en dan onder het mes gaan om aan de normale norm te voldoen.
Hier gaat het zelfs al wat boven het normale...(waarmee ik niet wil beweren dat een D abnormaal is, maar het gemiddelde is toch een slag kleiner, denk ik.)

Ik hoop dat je ook aan jezelf werkt vanbinnen en er geen spijt zult van krijgen.

Steunt je omgeving jou, al raden ze het jou af?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 10:58
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
phensicske schreef op 10-04-2004 @ 11:49 :



Steunt je omgeving jou, al raden ze het jou af?
Mijn vriend steunt me er nu volledig in. Hij zoekt zelf heel veel info op en is er heel de dag erg bewust mee bezig.
Mijn moeder is bang voor de narcose dus die staat niet te springen en vraagt er verder ook niet naar, mijn zusje is jaloers omdat ze met hetzelfde zit maar nog 15 is, en vraagt er dus ook niet naar en verder weet niemand ervan.
Maarja, mijn vriend is het belangrijkste en die is echt een geweldige steun.

@Sarah: ik vind persoonlijk dat het er juist raar uitziet wanneer je borsten smaller zijn dan je bovenlichaam! Bij een zogenaamd 'zandloperfiguur' steken de borsten toch net uit naar de zijkant? En dat vind ik erg mooi, en het is ook wat de chirurg me aanraadde. Anders heb je van die langwerpige borsten en dat ziet er erg stom uit.
__________________
Bob.

Laatst gewijzigd op 10-04-2004 om 11:02.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 11:08
phensicske
Avatar van phensicske
phensicske is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 10-04-2004 @ 11:58 :
Mijn vriend steunt me er nu volledig in. Hij zoekt zelf heel veel info op en is er heel de dag erg bewust mee bezig.
Mijn moeder is bang voor de narcose dus die staat niet te springen en vraagt er verder ook niet naar, mijn zusje is jaloers omdat ze met hetzelfde zit maar nog 15 is, en vraagt er dus ook niet naar en verder weet niemand ervan.
Maarja, mijn vriend is het belangrijkste en die is echt een geweldige steun.
Het is inderdaad belangrijk dat je veel info opzoekt, want zoiets is moeilijk omkeerbaar. Ik ben blij voor je dat je vriend je steunt, maar ik begrijp wel je moeders angst. Het is in feite een onnodig risico dat je neemt. En ja, mijn jonge zusjes doen me ook altijd na.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 11:12
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
phensicske schreef op 10-04-2004 @ 12:08 :
Het is inderdaad belangrijk dat je veel info opzoekt, want zoiets is moeilijk omkeerbaar. Ik ben blij voor je dat je vriend je steunt, maar ik begrijp wel je moeders angst. Het is in feite een onnodig risico dat je neemt. En ja, mijn jonge zusjes doen me ook altijd na.
Hehe

We hebben trouwens nog maar 1 consult gehad, maar merken dat we steeds toch weer vragen hebben. Nou, dan hangt één van ons meteen aan de telefoon en dan weten we het gelijk.
__________________
Bob.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 11:49
phensicske
Avatar van phensicske
phensicske is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 10-04-2004 @ 12:12 :
Hehe

We hebben trouwens nog maar 1 consult gehad, maar merken dat we steeds toch weer vragen hebben. Nou, dan hangt één van ons meteen aan de telefoon en dan weten we het gelijk.
Dan begrijp ik niet dat de afspraak reeds definitief is eigenlijk.

Heb je een second opinion genomen? Kan altijd nieuwe info met zich meebrengen en ik zou dat toch wel serieus overwegen.

Persoonlijk zou ik geen borstvergroting doen, 'k heb een A. Gewoon omdat ik niet weet hoe mijn borsten nog zullen veranderen en ik later nog borstvoeding zou willen kunnen geven.
Mja, ook om praktische dingen als autorijden, rugpijn...je weet wel.

Hopelijk is het een bekwame arts, neem niet het eerste, beste voorstel aan.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 13:25
Divina Flor
Avatar van Divina Flor
Divina Flor is offline
Ik hoop voor je dat de operatie (en het herstel) goed verloopt en je blij bent en blijft met je nieuwe borsten.

Het enige wat ik er over kan zeggen is dat ik altijd een (grote) D-cup had, vond ik opzich wel mooi staan. Maar ik ben wat afgevallen en nu is het toch meer een C-cup geworden. En eigenlijk ben ik daar toch blijer mee. Het is namelijk veel handiger met bh's kopen (je zult zien hoeveel leuke bh's maar t/m C gaan), kleding kopen (het zit anders overal te los, maar bij je borsten te strak) en ik vind het gewoon handiger met sporten.
__________________
Qui tutto è fermo, incantato, nel mio ricordo, anche il vento.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 14:10
Verwijderd
Citaat:
*Cayenne* schreef op 10-04-2004 @ 11:58 :
@Sarah: ik vind persoonlijk dat het er juist raar uitziet wanneer je borsten smaller zijn dan je bovenlichaam! Bij een zogenaamd 'zandloperfiguur' steken de borsten toch net uit naar de zijkant? En dat vind ik erg mooi, en het is ook wat de chirurg me aanraadde. Anders heb je van die langwerpige borsten en dat ziet er erg stom uit.
Ja oke, smaller ziet er ook wel raar uit, bij wat grotere borsten dan, dus dan kom je al gauw op een beetje breder, maar als ze echt heel veel naar opzij steken dan staat het zo nep
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 17:23
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
phensicske schreef op 10-04-2004 @ 12:49 :
Dan begrijp ik niet dat de afspraak reeds definitief is eigenlijk.
Nou, de grootte is definitief, en welke prothese het gaat worden staat ook vast.

Ik bedoel meer vragen over de narcose en zo.
__________________
Bob.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 17:55
Heleeeeen
Heleeeeen is offline
Bij 75 is D echt heel groot hoor, ik denk dat bij 75 B het mooiste staat. maar wel eens een van de zijkant voor en na foto (Wel met truitje aan natuurlijk) want volgens mij is het echt verschrikkelijk fout, of heeft jou zus hetzelfde gedaan?
__________________
;-)
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 18:06
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
Heleentju! schreef op 10-04-2004 @ 18:55 :
Bij 75 is D echt heel groot hoor, ik denk dat bij 75 B het mooiste staat. maar wel eens een van de zijkant voor en na foto (Wel met truitje aan natuurlijk) want volgens mij is het echt verschrikkelijk fout, of heeft jou zus hetzelfde gedaan?
Nogmaals, het maakt me niet uit wat jij denkt, of wat de Paus denkt voor mijn part; mijn mening is dat D wél mooi staat als je smal bent. En aangezien het ook mijn borsten zijn...

En mijn schoonzus heeft een volle C en die is even smal als ik.
__________________
Bob.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 18:20
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik vind een D wel mooi staan. Zolang het maar niet uitgezakt is. Ik zag ook ergens staan volgens mij dat je 1.75 was, dus dat is ook niet al te klein. Ik ben 1.78 en zou graag als ik uitgegroeid ben een mooie C of D willen hebben.
En D is echt niet zo groot. D75 is heel wat kleiner dan D85 en dan is het wel groot.

Ik vind het ook dat je er wel goed over na hebt gedacht en niet eerst voor een C hebt gekozen. Want je had nu ook vullingen (toch, zoiets? ) waardoor je C had, naja, je snapt wat ik bedoel, je hebt het zelf uitgelegd. Ik vind het goed!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 01:54
phensicske
Avatar van phensicske
phensicske is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 10-04-2004 @ 18:23 :
Nou, de grootte is definitief, en welke prothese het gaat worden staat ook vast.

Ik bedoel meer vragen over de narcose en zo.
Ah, dat had ik dan eventjes niet door.

Wel, hopelijk gaat alles zoals je het wilt en heb je nog veel plezier aan je verandering.

Weet dat dit niet enkel een lichamelijke verandering zal zijn.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:50.