Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2010, 22:19
Verwijderd
Advertentie
Oud 12-03-2010, 22:19
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
__________________
Yoloswag 420
Oud 12-03-2010, 22:19
Rationeel
Rationeel is offline
Oud 12-03-2010, 22:19
Verwijderd
Kon niet meer posten:

Ik heb vandaag ook een grote aanslag op mijn gewrichten gepleegd, en laten plegen. Door een rol te spelen van een hysterisch wijf met een gewelddadig huwelijk. Mensenkinderen
Oud 12-03-2010, 22:19
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Als je anderhalf uur gaat hardlopen pleeg je wel een erg grote aanslag op je gewrichten hè.
als je uit het niets in ene zo'n tijd gaat rennen wel. als je het langzaam opbouwd en goede schoenen hebt en een goede looptechniek hebt, valt dat reuze mee.
Oud 12-03-2010, 22:20
Rationeel
Rationeel is offline
huh, staat daar reuzen?
Oud 12-03-2010, 22:20
Rationeel
Rationeel is offline
zo
Oud 12-03-2010, 22:20
Verwijderd
huh, staat daar opbouwd?
Oud 12-03-2010, 22:21
Verwijderd
Citaat:
als je uit het niets in ene zo'n tijd gaat rennen wel. als je het langzaam opbouwd en goede schoenen hebt en een goede looptechniek hebt, valt dat reuze mee.
Oh. Ik kreeg van mijn fysiotherapeut altijd mee dat zelfs met goede schoenen en met een langzame opbouw, je niet moet overdrijven. Maar dat was misschien een persoonlijk advies.
Oud 12-03-2010, 22:22
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
als je uit het niets in ene zo'n tijd gaat rennen wel. als je het langzaam opbouwd en goede schoenen hebt en een goede looptechniek hebt, valt dat reuze mee.
Heb je ook op zo'n scanner gestaan?
__________________
Yoloswag 420
Oud 12-03-2010, 22:23
Verwijderd
Citaat:
huh, staat daar opbouwd?
Oud 12-03-2010, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Kon niet meer posten:

Ik heb vandaag ook een grote aanslag op mijn gewrichten gepleegd, en laten plegen. Door een rol te spelen van een hysterisch wijf met een gewelddadig huwelijk. Mensenkinderen
Gaaf zeg. Ik wil ook weer eens!
Oud 12-03-2010, 22:23
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
huh, staat daar opbouwd?
godgloeiende, ik denk dat het de lage bloeddruk is.
Oud 12-03-2010, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Kon niet meer posten:

Ik heb vandaag ook een grote aanslag op mijn gewrichten gepleegd, en laten plegen. Door een rol te spelen van een hysterisch wijf met een gewelddadig huwelijk. Mensenkinderen
Aha!

Ik zie de grote aanslag nog niet, maar ik heb dan ook geen verstand van toneel
Oud 12-03-2010, 22:23
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Heb je ook op zo'n scanner gestaan?
yesh
Oud 12-03-2010, 22:24
Verwijderd
Oud 12-03-2010, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Oh. Ik kreeg van mijn fysiotherapeut altijd mee dat zelfs met goede schoenen en met een langzame opbouw, je niet moet overdrijven. Maar dat was misschien een persoonlijk advies.
Tja fysio's en van die gasten laten je altijd ver voor je grens stoppen.
Ik ben meer het type dat je je grens moet opzoeken
Oud 12-03-2010, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Explain!
Ads door Google
Oud 12-03-2010, 22:25
Verwijderd
good evening
Oud 12-03-2010, 22:26
Verwijderd
Citaat:
Gaaf zeg. Ik wil ook weer eens!
Het is een beetje bizar omdat ik dus ruzie heb met m'n tegenspeler, maar goed, als we dan toch een haatdragend en gewelddadig echtpaar mogen spelen..

Het is echt heerlijk om te spelen <3
Ik ben gesloopt, letterlijk en figuurlijk. Maar je houdt er toch altijd een voldaan gevoel aan over. Het is een soort sporten, maar dan anders. (hoewel toneel soms ook echt topsport is )

Citaat:
Aha!

Ik zie de grote aanslag nog niet, maar ik heb dan ook geen verstand van toneel
Nou ja, gewelddadig enzo
Oud 12-03-2010, 22:27
Verwijderd
Trouwens trouwens, ik wil nog even dwepen met het feit dat ik vandaag ook een staaltje toneel heb vertoond, ik kreeg negen voor mijn pleidooi en dupliek voor mijn practicum.
Oud 12-03-2010, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Tja fysio's en van die gasten laten je altijd ver voor je grens stoppen.
Ik ben meer het type dat je je grens moet opzoeken
Ik heb heel veel hypermobiele gewrichten en sowieso dus al veel pijn, dus ik luister braaf naar ieder medisch advies.
Oud 12-03-2010, 22:29
Verwijderd
Citaat:
Trouwens trouwens, ik wil nog even dwepen met het feit dat ik vandaag ook een staaltje toneel heb vertoond, ik kreeg negen voor mijn pleidooi en dupliek voor mijn practicum.
woah
Oud 12-03-2010, 22:29
Verwijderd
hallo mevrouw katje.
Oud 12-03-2010, 22:30
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ik heb heel veel hypermobiele gewrichten en sowieso dus al veel pijn, dus ik luister braaf naar ieder medisch advies.
hypermobiliteit en duurlopen gaan niet echt samen nee. dan ben je klaar en loop je erbij als mr(s). potato head
Advertentie
Oud 12-03-2010, 22:30
Verwijderd
Citaat:
Trouwens trouwens, ik wil nog even dwepen met het feit dat ik vandaag ook een staaltje toneel heb vertoond, ik kreeg negen voor mijn pleidooi en dupliek voor mijn practicum.
Nice
Oud 12-03-2010, 22:30
Verwijderd
Citaat:
Het is een beetje bizar omdat ik dus ruzie heb met m'n tegenspeler, maar goed, als we dan toch een haatdragend en gewelddadig echtpaar mogen spelen..

Het is echt heerlijk om te spelen <3
Ik ben gesloopt, letterlijk en figuurlijk. Maar je houdt er toch altijd een voldaan gevoel aan over. Het is een soort sporten, maar dan anders. (hoewel toneel soms ook echt topsport is )
Dat is wel bizar ja, realistischer, soort van.
Ik zou zo graag weer bij een toneelvereniging want ik ben niet goed genoeg om bij een gezelschap te gaan en die gezelschappen zijn vaak zo snobbisch en ongezellig, maar een ''cursusje'' bij 't Cultureel centrum is me dan ook weer te min, in de zin van been there done that.
Oud 12-03-2010, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Dat is wel bizar ja, realistischer, soort van.
Ik zou zo graag weer bij een toneelvereniging want ik ben niet goed genoeg om bij een gezelschap te gaan en die gezelschappen zijn vaak zo snobbisch en ongezellig, maar een ''cursusje'' bij 't Cultureel centrum is me dan ook weer te min, in de zin van been there done that.
Heb je geen productiehuizen bij die culturele centra? Daar heb ik jaren gespeeld en heel veel geleerd. En daar kan je ervan uitgaan dat je een regisseur met een diploma voor je krijgt I.t.t. bij veel amateurverenigingen.

Of je gaat gewoon bij een studententoneelvereniging
Oud 12-03-2010, 22:33
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dat is wel bizar ja, realistischer, soort van.
Ik zou zo graag weer bij een toneelvereniging want ik ben niet goed genoeg om bij een gezelschap te gaan en die gezelschappen zijn vaak zo snobbisch en ongezellig, maar een ''cursusje'' bij 't Cultureel centrum is me dan ook weer te min, in de zin van been there done that.
Ons gezelschap is niet snobistisch en gezellig, en we streven naar kwaliteit! Moet je wel naar Roermond komen.
__________________
you're not my demographic
Oud 12-03-2010, 22:33
Verwijderd
Citaat:
woah
Ik ging tien minuten van woah, nee! Woah. Echt? Nee. Woah.

Citaat:
hypermobiliteit en duurlopen gaan niet echt samen nee. dan ben je klaar en loop je erbij als mr(s). potato head
Nouja ik kan dus best hardlopen zonder daar last van te krijgen, en het is zelfs goed omdat de spieren om de gewrichten dan sterker worden, maar een minuut of dertig, hoogstens veertig is wel maximaal.

Citaat:
Nice
Ja.
Oud 12-03-2010, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Ons gezelschap is niet snobistisch en gezellig, en we streven naar kwaliteit! Moet je wel naar Roermond komen.
Ehm, ik woon in Utrecht joh. Roermond, dan zou ik bijna net zo goed weer naar Maastricht kunnen gaan!
Oud 12-03-2010, 22:36
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ehm, ik woon in Utrecht joh. Roermond, dan zou ik bijna net zo goed weer naar Maastricht kunnen gaan!
Ohja, we zijn ook een Limburgssprekend gezelschap.

Maargoed, Roermond-Utrecht is minder dan anderhalf uur met de trein!
__________________
you're not my demographic
Oud 12-03-2010, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Ons gezelschap is niet snobistisch en gezellig, en we streven naar kwaliteit! Moet je wel naar Roermond komen.
Je bedoelt zeker 'niet snobistisch en ongezellig' of 'niet snobistisch, maar wel gezellig'?
(ik ben wel snobistisch)
Oud 12-03-2010, 22:37
Verwijderd
Citaat:
Heb je geen productiehuizen bij die culturele centra? Daar heb ik jaren gespeeld en heel veel geleerd. En daar kan je ervan uitgaan dat je een regisseur met een diploma voor je krijgt I.t.t. bij veel amateurverenigingen.

Of je gaat gewoon bij een studententoneelvereniging
Ik zat dus bij zo'n studententoneelvereniging (A=D, als dat je wat zegt), maar toen ik iemand die ook wel van toneel vroeg en Utrecht kent, vroeg hoe het daar hier mee zat, zei ze dat er niet veel is, op gezelschappen en losse cursusjes na. Maar misschien zat ze er ook wel helemaal naast. Ik ben zelf nog niet echt actief op zoek geweest, tot nu toe.
Maar productiehuizen is wel een goed idee, daar had ik nog niet eens aan gedacht!
Oud 12-03-2010, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Ohja, we zijn ook een Limburgssprekend gezelschap.

Maargoed, Roermond-Utrecht is minder dan anderhalf uur met de trein!
Anderhalf uur te lang, too bad, Martino!
Oud 12-03-2010, 22:38
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Je bedoelt zeker 'niet snobistisch en ongezellig' of 'niet snobistisch, maar wel gezellig'?
(ik ben wel snobistisch)
Ja, dat laatste.

En jij bent helemaal niet snobistisch, gekke doos.
__________________
you're not my demographic
Ads door Google
Oud 12-03-2010, 22:39
Verwijderd
Ik ben echt een stom spelletje aant doen, maar stiekem ook wel leuk
Oud 12-03-2010, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Ehm, ik woon in Utrecht joh. Roermond, dan zou ik bijna net zo goed weer naar Maastricht kunnen gaan!
Dan kun je net zo goed in Eindhoven uitstappen en je door mij laten regisseren
Oud 12-03-2010, 22:39
Verwijderd
Wat zijn eigenlijk hypermobiele gewrichten? Nog nooit gehoord.
Oud 12-03-2010, 22:39
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Anderhalf uur te lang, too bad, Martino!
Jammer dan! Daar gaat je kans op een zoenscene met mij.
__________________
you're not my demographic
Oud 12-03-2010, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat laatste.

En jij bent helemaal niet snobistisch, gekke doos.
Hoe noem je me nu alweer?!

Ik ben soms best een beetje een snob hoor.

musicals
Oud 12-03-2010, 22:40
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dan kun je net zo goed in Eindhoven uitstappen en je door mij laten regisseren
Nou! ZIJ wordt wel gevraagd! *verontwaardigd*
__________________
you're not my demographic
Oud 12-03-2010, 22:41
Verwijderd
Het is heus niet snobistisch om een hekel te hebben aan musicals. Dat betekent gewoon dat je geen fanatieke muziek- en toneelhater bent.
Oud 12-03-2010, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Ik zat dus bij zo'n studententoneelvereniging (A=D, als dat je wat zegt), maar toen ik iemand die ook wel van toneel vroeg en Utrecht kent, vroeg hoe het daar hier mee zat, zei ze dat er niet veel is, op gezelschappen en losse cursusjes na. Maar misschien zat ze er ook wel helemaal naast. Ik ben zelf nog niet echt actief op zoek geweest, tot nu toe.
Maar productiehuizen is wel een goed idee, daar had ik nog niet eens aan gedacht!
Volgens mij hebben de meeste grote studentensteden wel een studententoneelvereniging
En ik dacht Utrecht ook hoor (maar weet niet hoe het heet)

A=D, is dat Alles is Drama? Die hadden laatst samen met Doppio uit Eindhoven en De Koffer uit Tilburg (daar heb ik nu voor volgend jaar gesolliciteerd) zo'n workshopdag. Was er overigens niet bij.
Oud 12-03-2010, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Het is heus niet snobistisch om een hekel te hebben aan musicals. Dat betekent gewoon dat je geen fanatieke muziek- en toneelhater bent.
Oud 12-03-2010, 22:42
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hoe noem je me nu alweer?!

Ik ben soms best een beetje een snob hoor.

musicals
Ik noemde je een gekke doos. Had ik dat al eerder gedaan dan?

en ik vind dat als je niet van musicals houdt dat je nog geen snob maakt. Het acteerwerk in 99% van de musicals is ook bagger, dus ik neem het je nIet kwalijk. Hoge kwaliteitseisen stellen =/= snobisme
__________________
you're not my demographic
Oud 12-03-2010, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Nou! ZIJ wordt wel gevraagd! *verontwaardigd*
Ptss, volgens mij heb ik al echt wel eens aan je gevraagd of je niet gewoon bij Doppio komt hoor! Je zou een aanwinst zijn
Oud 12-03-2010, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Ik noemde je een gekke doos. Had ik dat al eerder gedaan dan?

en ik vind dat als je niet van musicals houdt dat je nog geen snob maakt. Het acteerwerk in 99% van de musicals is ook bagger, dus ik neem het je nIet kwalijk. Hoge kwaliteitseisen stellen =/= snobisme
Ja, dat had je al eens eerder gedaan

En ja, is ook waar.
Oud 12-03-2010, 22:44
Verwijderd
hoi. ik ben te dornken om iets zinnigs te posten
Oud 12-03-2010, 22:44
Verwijderd
Ik vind de titel wel leuk!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:49.