Oud 16-10-2014, 14:30
Rens87
Rens87 is offline
Voor mijn opleiding Food Design and Innovation ben ik onderzoek aan het doen naar de Nederlandse frisdrank markt voor de introductie van een nieuwe frisdrank. Ik ben heel erg benieuwd wat jullie vinden van de smaak combinaties, naam etc. Willen jullie door middel van het invullen van mijn enquete een oordeel geven; http://www.thesistools.com/web/?id=432117

De enquête gaat over een nieuwe frisdrank genaamd “Maya”. Maya is een frisdrank op basis van honing met een vleugje limoen, rode peper en cacao. Met deze enquête wil ik een betere kijk krijgen op de Nederlandse frisdrank markt.

Maya is een frisdrank die de link legt tussen de oude wereld van de Maya’s en de huidige moderne wereld. De ingrediënten van Maya zijn voornamelijk fair food en streek gebonden producten.

Bedankt voor jullie tijd.

met vriendelijke groet,

Rens87
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-10-2014, 17:00
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik mis bij vraag 10 de optie 'minder dan 1,50' want ik vind dat al best duur voor een blikje, zeker in de supermarkt.

Ik heb je enquête ingevuld. Succes verder met je onderzoek
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 17-10-2014, 17:03
Rens87
Rens87 is offline
Dank je wel
Met citaat reageren
Oud 22-10-2014, 18:50
Rosedias
Avatar van Rosedias
Rosedias is offline
Ingevuld!
En inderdaad wat daantje zegt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:10.