Oud 22-05-2017, 21:14
goodbyeman
Avatar van goodbyeman
goodbyeman is offline
Hoi ik ben iemand met een leeftijd van 13
ik ben best benieuwd om een keer een joint te roken
alleen hoe kan ik het krijgen
zijn er conseqenties
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-05-2017, 21:38
BasBasLol
BasBasLol is offline
ik ben ook 13, heb et ook een keer geprobeerd. was nie leuk dat kan ik je wel zeggen, ik rende meteen kotsend naar de plee, ik zou beginnen met sigaretten als ik jou was. als je toch aan de wiet wil (op deze manier kan je ook sigaretten en drank kopen), meestal lopen er in de avond in de stad of in een jongerenkroeg wel dealers rond dan moet je gewoon aan betrouwbaar lijkende mensen wat rondvragen. en ja er zijn consequenties, die je pas later gaat merken en die je nu gaat merken, je krijgt bevoorbeeld last van een verslaving + je weet wat er gebeurt als je ouders/de politie erachter komen
Met citaat reageren
Oud 26-05-2017, 22:42
goodbyeman
Avatar van goodbyeman
goodbyeman is offline
ik wil niet gaan roken drank doe ik wel eens en mn ouders keuren dat goed
ik kan savonds onmogelijk in stad komen is 10 km voor mij naar almelo
Met citaat reageren
Oud 27-05-2017, 12:16
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
Ik ven ook 13 en blow nu 1,5 jaar al. Ik heb het altijd tof gevonden en rookte eerst ook altijd pure joints omdat ik 10gram had gekregen. Helaas ging veel verloren omdat ik niet kon draaien maar ik heb een hele leuke herinnering eraan. Je kan voor de coffeeshop vragen of iemand wat wilt halen voor je of je moet een beetje rondvragen op school.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2017, 22:54
goodbyeman
Avatar van goodbyeman
goodbyeman is offline
Citaat:
Ik ven ook 13 en blow nu 1,5 jaar al. Ik heb het altijd tof gevonden en rookte eerst ook altijd pure joints omdat ik 10gram had gekregen. Helaas ging veel verloren omdat ik niet kon draaien maar ik heb een hele leuke herinnering eraan. Je kan voor de coffeeshop vragen of iemand wat wilt halen voor je of je moet een beetje rondvragen op school.
het probleem is ik woon in de middle of nowhere de dichtbijste cofeeshop is 30 km
en ik zit op een boerenschool waar iedereen anti drank roken en helemaal drugs is
Met citaat reageren
Oud 29-05-2017, 19:50
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Wees blij
Met citaat reageren
Oud 01-06-2017, 07:18
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
A man, dat is jammer. Misschien als je van jr ouders naar Amsterdam mag ofzo met vrienden dat je daar kan kopen. Maar jij hebt het voordeel dat als je in. Een boeren dorp woont dat je zelf 2/3 plantjes kan kweken. Hier waar ik woon kan dat nergens want dan ziet iedereen dat
Met citaat reageren
Oud 18-06-2017, 21:36
Xanoniempjeee
Avatar van Xanoniempjeee
Xanoniempjeee is offline
Ok. Nii slim meneertje. Zo kun je verslaafd raken en een slecht leven krijgen, maar jij bepaalt het
Met citaat reageren
Oud 18-06-2017, 23:27
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
Citaat:
Ok. Nii slim meneertje. Zo kun je verslaafd raken en een slecht leven krijgen, maar jij bepaalt het
Ja he, iedereen weet dat je van wiet een junkie word met een (joint?) in ze arm op straat sterft. Nee, mss niet handig omdat je als he er niet mee kan omgaan, er slechte kennissen van krijgt.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2017, 21:32
goodbyeman
Avatar van goodbyeman
goodbyeman is offline
Citaat:
A man, dat is jammer. Misschien als je van jr ouders naar Amsterdam mag ofzo met vrienden dat je daar kan kopen. Maar jij hebt het voordeel dat als je in. Een boeren dorp woont dat je zelf 2/3 plantjes kan kweken. Hier waar ik woon kan dat nergens want dan ziet iedereen dat
ik reageer n beetje heel laat maar hoe wil je dan alsnog aan zaadjes komen
Met citaat reageren
Oud 28-11-2017, 10:35
Bezorgde17Jarig
Bezorgde17Jarig is offline
Citaat:
A man, dat is jammer. Misschien als je van jr ouders naar Amsterdam mag ofzo met vrienden dat je daar kan kopen. Maar jij hebt het voordeel dat als je in. Een boeren dorp woont dat je zelf 2/3 plantjes kan kweken. Hier waar ik woon kan dat nergens want dan ziet iedereen dat
Je mag zoiezo legaal 3 of 5 planten hebben.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2017, 21:39
goodbyeman
Avatar van goodbyeman
goodbyeman is offline
hoe wil ik daaran komen dan
__________________
Begin iedere dag met een doel
Met citaat reageren
Oud 15-12-2017, 10:13
Worldplay
Worldplay is offline
Als ik je een goede tip mag geven.

Ik blow dagelijks en zit regelmatig in de coffeeshop.
Ik woon niet op straat en heb een goede toekomst in zicht met een goed betaalde baan.
Blowen betekend niet meteen dat je je leven verpest.

Wat ik wel wil meegeven is dat ik genoeg meiden/jongens ken die blowen sinds hun 13/14e en die zijn 90% van de tijd niet erg slim. Ik wil wel stellen dat uit persoonlijke ervaring je nog beter op je 13e kan drinken dan blowen.

Maarja het kan heus geen kwaat om het een keertje te proberen ik zou eens in je omgeving kijken naar oudere vrienden die hebben meestal wel contacten.

Ook wil ik erbij vermelden dat voor de shop vragen naar wiet geen goed idee is aangezien alle coffeshops camera's hebben buiten en die zien jou ook wel staan ook wordt het gemeld door klanten....
ik heb al 2x meegemaakt dat er iemand is gearresteerd voor het halen dus weest voorzichtig denk erover na.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2017, 22:12
goodbyeman
Avatar van goodbyeman
goodbyeman is offline
t is een taboe waar ik woon waarom ik woon wordt wiet als iets voor alleen maar junkies zien
(waar ik woon is roken normaal idk waarom) maar wiet is blijkbaar voor junkies
__________________
Begin iedere dag met een doel
Met citaat reageren
Oud 28-01-2018, 17:00
zuydboyy
zuydboyy is offline
ik ben ook begonnen op mijn 13e, rookte iedere dag bong vanaf mijn 14e en nooit spijt van gehad.
rook nu nog af en toe bong en dagelijks joints

Laatst gewijzigd op 28-01-2018 om 17:13. Reden: Reclame
Met citaat reageren
Oud 20-02-2018, 09:10
Jonko Roker STC
Jonko Roker STC is offline
Connect hem voor wiet: doe niet zo dom.
Smokese

Laatst gewijzigd op 20-02-2018 om 10:12.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2018, 09:32
Verwijderd
Mooi dat nummer gaan we eens wat lol mee hebben. Ben je al eens eerder een week lang onafgebroken gebeld?
Met citaat reageren
Oud 06-03-2018, 09:47
Jonkothijs
Jonkothijs is offline
nu pas proberen? me 1e keer was in groep 4 lijpie!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol done/ to do's
TraXarT
75 03-04-2010 02:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:38.