Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-07-2014, 14:47
anoniem 301100
Avatar van anoniem 301100
anoniem 301100 is offline
Haii allemaal.
ik heb steeds iemand (of meerdere) die gemene dingen aan mij "vragen" op ask.fm
ik heb al een paar keer geprobeerd met elementen inspecteren of ik er achter kan komen wie het is. Dat is nog nooit gelukt. En ik heb het al wel is opgezocht hoe dat moet. Dan staat er bv dit: Hoe Vind Je Een Anonieme Asker (tumblr+Ask)?
je markeert het blokje met de koppeling , rechter muisklik en kies "View Selection Source" (of "Inspect Element" in Google Chrome). open dan een nieuwe pop-up venster en zoek dit: http://media.tumblr.com/tumblr_lki2tyCBCd1qamfjv.jpg
de gemarkeerde (en omcirkelde) nummers zijn de IP-adres van de afzender. dan zoek je het op met dit http://whatismyipaddress.com/
Het zal u vertellen waar de persoon woont
(dit is wel voor Tumblr, maar het is net hetzelfde voor Ask, alleen krijg je bij Ask ineens alle IPs van elke vraag, ik hoop dat het je helpt )
Anonymous, M.H

Ik heb dat geprobeerd maar ik heb niet het IP adres gevonden.



Weet iemand hier wel hoe het moet? alvast bedankt

btw: ik weet niet waar ik dit zou moeten plaatsen dus dan maar bij onzin! Hopelijk is dat goed

Laatst gewijzigd op 23-07-2014 om 14:53.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-07-2014, 16:02
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Ik denk dat dit eerder op Software & Hardware thuis hoort.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 23-07-2014, 16:41
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Ik vraag ik mij af of ask zomaar een ip-adres ("telefoonnummer" van een computer) van een persoon, in de broncode van de pagina plaatst.
Ik ken ask niet en heb daar dus ook geen account om het uit te zoeken.

Maar wanneer je een ip-adresvan iemand hebt, dan kan je een paar dingen doen:
Maak gebruik van een ip-tracer site.
Citaat:
dan zoek je het op met dit http://whatismyipaddress.com/
Het zal u vertellen waar de persoon woont
Maar dan niet zo'n site waar je je eigen ip-adres traceert.
Gebruik dan eerder een site zoals ip-tracker, waar je zelf een ip-adres op kan geven.

Je ontvangt dan de naam van de provider van de anonieme persoon en een locatie waar hij/zij in de buurt woont.
Je kan dan die provider op bellen, maar ik neem aan dat zij jouw vraag niet zullen beantwoorden, vanwege de privacy.
Je bent dan in iedergeval een stukje verder met je onderzoek.
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.

Laatst gewijzigd op 23-07-2014 om 17:11.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2014, 18:37
Verwijderd
Ik denk dat je of je account moet verwijderen, of meningen van randoms moet negeren.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2014, 21:18
anoniem 301100
Avatar van anoniem 301100
anoniem 301100 is offline
Citaat:
Ik vraag ik mij af of ask zomaar een ip-adres ("telefoonnummer" van een computer) van een persoon, in de broncode van de pagina plaatst.
Ik ken ask niet en heb daar dus ook geen account om het uit te zoeken.

Maar wanneer je een ip-adresvan iemand hebt, dan kan je een paar dingen doen:
Maak gebruik van een ip-tracer site.

Maar dan niet zo'n site waar je je eigen ip-adres traceert.
Gebruik dan eerder een site zoals ip-tracker, waar je zelf een ip-adres op kan geven.

Je ontvangt dan de naam van de provider van de anonieme persoon en een locatie waar hij/zij in de buurt woont.
Je kan dan die provider op bellen, maar ik neem aan dat zij jouw vraag niet zullen beantwoorden, vanwege de privacy.
Je bent dan in iedergeval een stukje verder met je onderzoek.
bedankt!!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2014, 21:19
anoniem 301100
Avatar van anoniem 301100
anoniem 301100 is offline
Citaat:
Ik denk dat je of je account moet verwijderen, of meningen van randoms moet negeren.
ik negeer het ook maar ik zou graag willen weten wie het is voordat ik het verwijder...
Met citaat reageren
Oud 23-07-2014, 21:50
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Meningen negeren kost minder tijd en inspanning,
dan ip-adressen zoeken, traceren en dan met de ip-houder over zijn mening praten.
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2014, 20:48
Scirocco
Avatar van Scirocco
Scirocco is offline
Door te antwoorden of wat dan ook geef je ze alleen maar reden om terug te komen. Negeren en gewoon je ding doen.
__________________
It's just like life. You just gotta keep telling yourself, no matter how hot it gets, sooner or later there's a cool breeze coming in.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2014, 17:19
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Meningen negeren kost minder tijd en inspanning,
dan ip-adressen zoeken, traceren en dan met de ip-houder over zijn mening praten.
Ik betwijfel ten zeerste of de OP diegene kan vinden aan de hand van diegenes IP adres, als hij die al weet te achterhalen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:00.