Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-03-2005, 17:44
BlueAngel
Avatar van BlueAngel
BlueAngel is offline
Zo bedoelde ik het ook.

Ik ben 1.65 m lang en ik weeg nu 47 kg.

Ik ben in ongeveer 3 maanden ongeveer 12 kg afgevallen die ik was aangekomen door het slikken van medicijnen.(prednison)
__________________
Je t'aime!!!
Oud 13-03-2005, 17:48
Mara
Mara is offline
Citaat:
BlueAngel schreef op 13-03-2005 @ 18:44 :
Zo bedoelde ik het ook.

Ik ben 1.65 m lang en ik weeg nu 47 kg.

Ik ben in ongeveer 3 maanden ongeveer 12 kg afgevallen die ik was aangekomen door het slikken van medicijnen.(prednison)


Meid, je hoefde in eerste instantie al niet af te vallen!
Oud 13-03-2005, 18:02
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
BlueAngel schreef op 13-03-2005 @ 18:44 :
Zo bedoelde ik het ook.

Ik ben 1.65 m lang en ik weeg nu 47 kg.

Ik ben in ongeveer 3 maanden ongeveer 12 kg afgevallen die ik was aangekomen door het slikken van medicijnen.(prednison)
Je BMI is 17.26. Omdat je niet ouder bent dan 19 zit je nu nog net op het nippertje in een goed, gezond BMI, maar zélfs op die 'kinderlijn' heb je bijna ondergewicht. Je kunt beter gezond en vooral genoeg gaan eten, misschien kom je dan weer wat aan, maar dat hoeft nog niet eens zo te zijn. Je moet iig zeker niet gaan afvallen.
Oud 13-03-2005, 18:08
BlueAngel
Avatar van BlueAngel
BlueAngel is offline
Dat was ik ook niet van plan. Ik ben goed zo. Ik wil alleen gezond eten en sporten (ook vanwege mijn conditie) en daar heeft vandaag niet echt bij geholpen want vandaag was echt alles behalve gezond!
__________________
Je t'aime!!!
Oud 13-03-2005, 18:19
Verwijderd
Citaat:
BlueAngel schreef op 13-03-2005 @ 19:08 :
Dat was ik ook niet van plan. Ik ben goed zo. Ik wil alleen gezond eten en sporten (ook vanwege mijn conditie) en daar heeft vandaag niet echt bij geholpen want vandaag was echt alles behalve gezond!
Waarom doe je dat dan...? Waarom ben je niet gewoon opgehouden met de ongezonde dingen toen je hier poste? Toen viel het nog best mee, volgens mij. En als je misselijk bent ga je toch niet door eten? Bewaar dan gewoon wat voor de volgende dag.
Oud 13-03-2005, 18:36
Mara
Mara is offline
Schema voor morgen (onder voorbehoud )

Ontbijt
0,5 grapefruit
1 boterham appelstroop

Tussendoor
2x boterham 1x rookvlees 1x lightjam

Lunch
2x boterham rookvlees

Tussendoor
1x boterham met 1 gekookt ei als beleg
1 rijstwafel

Avondeten
200g aardappelen, groente/vlees nog onbekend

Avond
250g kwark
200ml magere melk
1 rijstwafel


Zit nu op bijna 1200kcal. Daar komt dus nog groente + vlees bij, vlees zal bijna 200kcal bevatten, groente zo rond de 100 gok ik. Al met al dus zo'n 1500kcal.

Ontbijt lijkt mager, maar ik ontbijt vrij laat.
Oud 13-03-2005, 18:48
Popgamer1989
Avatar van Popgamer1989
Popgamer1989 is offline
heeft er iemand nou tips om wat bij te komen? Gezonde dingen waar je toch van aan komt?
Oud 13-03-2005, 18:52
Mara
Mara is offline
Citaat:
Popgamer1989 schreef op 13-03-2005 @ 19:48 :
heeft er iemand nou tips om wat bij te komen? Gezonde dingen waar je toch van aan komt?
Koolhydraten.

Maar we kunnen je beter helpen als je je gegevens post. Lengte, gewicht, wat je eet op een dag gemiddeld. Dan kunnen we daar commentaar op geven en zeggen wat je het beste kan veranderen/toevoegen.
Oud 13-03-2005, 18:59
-(L)-
Citaat:
BlueAngel schreef op 13-03-2005 @ 19:08 :
Dat was ik ook niet van plan. Ik ben goed zo.
Sorry als je het er niet mee eens bent, maar je bent echt niet goed zo. Zoals al eerder is gezegd heb je een BMI van 17,3. Voor een gezond BMI te hebben moet je minstens 18,5 hebben, en liefst 20.
Oud 13-03-2005, 19:01
-(L)-
Citaat:
Popgamer1989 schreef op 13-03-2005 @ 19:48 :
heeft er iemand nou tips om wat bij te komen? Gezonde dingen waar je toch van aan komt?
Ik heb je al een link gegeven met wat je minimaal per dag binnen moet krijgen. Misschien is 't handig daar eens naar te kijken en je daar aan te houden. Wat je nu eet is namelijk een stuk minder dan dat, dus 't lijkt me verstandig hiermee te beginnen.
Oud 13-03-2005, 19:03
-(L)-
@MeelFriek;
Hier een lijstje van wat ze per dag eet.
Oud 13-03-2005, 19:09
Mara
Mara is offline
Ah, dat heb ik gemist.

Probeer eerst dit eens dan:

Ontbijt
1x brood met beleg

Tussendoor
1x brood met beleg

Lunch
1 of 2x (wat je op kan) brood met beleg

Tussendoor
1x brood met beleg

Avondeten
3 aardappelen, vlees en veel groente

Avond
Tussendoortje


Tussendoor fruit ertussen plakken waar je dat wil. Vanaf daar kan je 't opbouwen naar 6x brood per dag
Oud 13-03-2005, 19:22
Verwijderd
Een meisje wat ik ken, dat nu herstelende is anorexia kreeg dit voorgeschreven van de dieetiste:

7-8 boterhammen met boter en kaas/vlees/zoet
2 pakjes Evergreen of Sultana
400 ml volle yoghurt
4 aardappelen – 200 gr groenten – 100 gr vlees (of iets meer)
1 snee peperkoek
2-3 stukken fruit
1.5 liter vocht


Het lijkt heel veel, maar als je het goed verdeeld moet het te doen zijn. Het meisje dat het voorgeschreven kreeg had in het begin ook zoiets van: 'Dat krijg ik nooit allemaal weg!' maar nu eet ze braaf iedere dag wat op haar lijstje staat. Zonder veel moeite.

En als het niet meteen lukt, kun je proberen het op te bouwen. Eerst 4 boterhammen per dag, daarna 6 boterhammen, etc. En goed verdelen en/of opdelen in (kleinere) porties helpt ook! Eet desnoods om het uur een boterham (als je daar de mogelijkheid toe hebt).

Veel succes!
Oud 13-03-2005, 19:45
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Weet je wat het punt is, je moet het geestelijk ook kunnen...
Oud 13-03-2005, 19:50
-(L)-
Citaat:
Sassiefje schreef op 13-03-2005 @ 20:45 :
Weet je wat het punt is, je moet het geestelijk ook kunnen...
Ik denk inderdaad dat daar ook 't probleem zit. Opbouwen zal dan inderdaad de beste methode zijn. Het schema van MeelFriek lijkt me wel goed, en dan na een week (of na een paar dagen) overstappen op dat van Sneeuwvlokje, aangezien dat alweer wat meer is.
Oud 13-03-2005, 20:34
Ruth01
Ruth01 is offline
Heyy..
Ben net nieuw hier!
Maarja bij mij is het gewoon raar, ik kom bij terwijl ik weinig calorien eet
Net zoals gisteren:
's morgens 2 broodjes kaas en een appel
's middags 1 boterham met kaas
's avonds 1 broodje, sla, een appel en 5 kleine miniloumpias( per loumpia 30 calorien)
Ik heb een uur gefitnesst (30 minuten gestept en een kwartier gerent) en ben ook nog eens savonds voor het eten met 2 vriendinnen in een stuk door 50 minuten gaan rennen..
en nog kom ik bij
Lukt me niet meer om af te vallen..
Liefs Ruth
Oud 13-03-2005, 20:47
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Ik ben nogal mager (57 kilo 1.80 meter), maar ik eet ongezond en heb daarom nogal rap last van mee-eters en puistjes op mijn voorhoofd. Als ik fruit eet wordt dat erger door een of andere onbekende reden...nu denk ik dat het komt omdat het fruit mijn lichaam zuivert en daarom wil ik nu een speciaal soort dieet doen voor een week bestaande uit:
Water, fruit & groenten.

Dus:
smorgens: glas verse fruitsap
10 uur: fruitsla
middag: fruitsla/ groenten
4 uur: fruitsla
's avonds: nog wat fruit
en alleen maar water drinken!

Ik weet dat het ongezond is, maar het is maar voor een week...

Gaat dit beter zijn voor mijn huid?
Ga ik gezuiverd worden? lol
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!

Laatst gewijzigd op 13-03-2005 om 20:49.
Oud 13-03-2005, 20:57
ironflower
ironflower is offline
Ik zou s'avonds extra groenten eten, evt met wat witte rijst ofzo.
__________________
So it's not hard to fall When you float like a cannonball
Oud 13-03-2005, 21:50
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Ik zou het helemaal niet doen, het is te weinig eten, en als je na die week weer gewoon eet zijn die puistjes dan toch zo weer terug?!
Oud 13-03-2005, 21:58
Mara
Mara is offline
@Ruth01: Je komt aan omdat je te weinig eet. Klinkt raar, dat weet ik, maar je lichaam slaat nu alles op. Ik heb nu geen tijd om neer te zetten wat beter is, doe ik morgen wel even

@apomes: Is het niet beter om gewoon gezond te eten mét heel veel fruit?
Oud 13-03-2005, 23:03
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Bloem schreef op 13-03-2005 @ 22:50 :
Ik zou het helemaal niet doen, het is te weinig eten, en als je na die week weer gewoon eet zijn die puistjes dan toch zo weer terug?!
Ja maar dan weet ik wel of het werkt, en is mijn lichaams ineens helemaal gezuiverd.
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Oud 13-03-2005, 23:07
MightyDuck
Avatar van MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
Apomes schreef op 13-03-2005 @ 21:47 :
Ik ben nogal mager (57 kilo 1.80 meter), maar ik eet ongezond en heb daarom nogal rap last van mee-eters en puistjes op mijn voorhoofd. Als ik fruit eet wordt dat erger door een of andere onbekende reden...nu denk ik dat het komt omdat het fruit mijn lichaam zuivert en daarom wil ik nu een speciaal soort dieet doen voor een week bestaande uit:
Water, fruit & groenten.

Dus:
smorgens: glas verse fruitsap
10 uur: fruitsla
middag: fruitsla/ groenten
4 uur: fruitsla
's avonds: nog wat fruit
en alleen maar water drinken!

Ik weet dat het ongezond is, maar het is maar voor een week...

Gaat dit beter zijn voor mijn huid?
Ga ik gezuiverd worden? lol
Doe normaal. Haal een potje biergist, na een week of 2 zijn je puisten voor 90% weg.
__________________
Est unusquisque faber ipsae suae fortunae
Oud 13-03-2005, 23:13
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Citaat:
MightyDuck schreef op 14-03-2005 @ 00:07 :
Doe normaal. Haal een potje biergist, na een week of 2 zijn je puisten voor 90% weg.
ik doe normaal, en biergist is shit
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Oud 14-03-2005, 00:11
Verwijderd
Gisteren een redelijke dag gehad (in totaal 1650 cal)
En vandaag gaat wel okey, ik heb alleen niks te doen (behalve huiswerk en ik heb d'r totaaaaaaaaaal geen zin in) dus ik heb de hele tijd van die irritante -k-heb-niks-te-doen-ik-wil-eten honger.
AAARGH!

me tot dusver nog wel goed gehouden:

11:20 1 bb m mozarella, 1 bb m ham, 1 bb m halva jam
13:30 cup-a-soup tomaat
14:15 kleine fruitshake (75 ml halvolle melk, aarbei/bosbessen/100 ml magere yoghurt)
15:00 175g magere fruityoghurt m raisinbran
17:00 200 ml groentesoep
18:00 klein bord kip & radiatori pasta, 1 wb
21:00 1 bb m tonijn en ui

Da's 1500cal (grof geschat, niet precies) ik heb dus nog wat ruimte...
Alleen ik heb dus geen flauw idee wat ik vanavond nog ga eten, en ik heb echt de neiging om een hele zak chips of twee happy meals te gaan zitten eten. Yuck
Heb trouwens voor het ontbijt 30 minuten gefietst, en was om half 11 op.

Laatst gewijzigd op 14-03-2005 om 01:04.
Oud 14-03-2005, 00:54
MightyDuck
Avatar van MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
Apomes schreef op 14-03-2005 @ 00:13 :
ik doe normaal, en biergist is shit
Biergist is geen shit maar gewoon een supp verzameling B vitaminen. B-complex zou ook goed zijn. Weet waar je over praat of zeg niks

Wat jij doet is shit, de hele dag alleen maar groenten eten en sapjes drinken.
__________________
Est unusquisque faber ipsae suae fortunae
Oud 14-03-2005, 05:19
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Citaat:
MightyDuck schreef op 14-03-2005 @ 01:54 :


Wat jij doet is shit, de hele dag alleen maar groenten eten en sapjes drinken.
Om af te vallen, heb ik ook 4 maanden alleen maar 4 pistolets met ketchup gegeten...dat heeft ook gewerkt (goed, met alle gevolgen vandien maarja dit is maar voor 1 week).
Ik zal je biergist ook eens uitproberen,...
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Oud 14-03-2005, 06:53
Verwijderd
Citaat:
Apomes schreef op 14-03-2005 @ 06:19 :
Om af te vallen, heb ik ook 4 maanden alleen maar 4 pistolets met ketchup gegeten...dat heeft ook gewerkt (goed, met alle gevolgen vandien maarja dit is maar voor 1 week).
Ik zal je biergist ook eens uitproberen,...
Misschien werkt het, maar of het gezond is is een tweede. Als je je lichaam naar de knoppen wilt helpen moet je dat soort dingen vooral proberen en dan ook vooral lang volhouden. Als je gewoon af wilt vallen (en dat ook behouden) kun je ook gewoon gezond eten en gaan sporten en als je je puistjes kwijt wilt kun je ook gewoon gezond gaan eten (iets wat me sowieso erg verstandig lijkt als je nu ongezond eet) en je kunt ook eens overleggen met de dokter (als je dat nog niet gedaan hebt) en/of idd dingen als biergist proberen.
Oud 14-03-2005, 08:22
Verwijderd
En voor de 3e keer ben ik weer terug in t lijntopic (wat inmiddels geen lijntopic meer is)
Vorige pogingen strandden iedere keer, ook omdat mijn ouders het totaal niet nodig vonden en ik een zus heb met anorexia dus ze zijn sowieso nogal huiverig.
In overleg met mn ouders ga ik nu dus niet lijnen, maar gewoon gezond eten (wat in mijn geval op t zelfde neerkomt)

Wat ik vandaag heb gegeten:

9.00 2 bruine boterhammen met 32 gr jonge kaas
1 boterham (zo'n hele donkere) met halvajam
50 gr optimel yoghurt

Wat ik nog ga eten wrsch:
10.15 1 donkerbruine boterham met halvajam

12.00 2 DB boterhammen met halvajam + appel

14.00 1 DB boterham met halvajam

16.00 1 cracotte met halvajam

18.00 avondeten: spaghetti met tomatensaus en groenten enzo met geraspte jonge kaas, 2 borden eet ik daar meestal van.

20.00 Tussendoortje, koekje of paaseitje ofzo.


Is dit een beetje goed om zo aan te houden?
Oud 14-03-2005, 08:37
Verwijderd
Citaat:
Ave schreef op 14-03-2005 @ 09:22 :

Wat ik vandaag heb gegeten:

9.00 2 bruine boterhammen met 32 gr jonge kaas
1 boterham (zo'n hele donkere) met halvajam
50 gr optimel yoghurt

Wat ik nog ga eten wrsch:
10.15 1 donkerbruine boterham met halvajam

12.00 2 DB boterhammen met halvajam + appel

14.00 1 DB boterham met halvajam

16.00 1 cracotte met halvajam

18.00 avondeten: spaghetti met tomatensaus en groenten enzo met geraspte jonge kaas, 2 borden eet ik daar meestal van.

20.00 Tussendoortje, koekje of paaseitje ofzo.


Is dit een beetje goed om zo aan te houden?
Misschien zou je na het avondeten ook nog wat fruit kunnen eten, zodat je op twee stuks fruit zit, maar verder lijkt het me goed.
Oud 14-03-2005, 09:28
Kronkeltje
Avatar van Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Ik wil deze zomer toch echt lekker in mn bikini zitten maar het lukt me nog steeds niet echt om af te vallen...
Ik heb periodes dat ik heel gezond eet, overdreven bijna... Maar helaas komt daarna altijd een periode dat het me allemaal niet zo veel kan schelen en dat ik echt heel veel eet!
Ik kan de middenweg maar niet vinden!
__________________
xxx
Oud 14-03-2005, 10:42
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Tsja, dat is toch een kwestie van volhouden... Ik herken het wel, het was bij mij ook altijd alles of niks (Of onder de 1000 calorieën, of pakken koekjes, 4 appelflappen 'tegelijk', een heel pak chocomel in 2 uurtjes, enz enz.) Op een gegeven moment was ik 7 kilo zwaarder dan nu, en dat wilde ik niet meer. Toen werd ik ziek, werd van al het eten misselijk (Als ik meer at dan een boterham, een banaan en een beetje avondeten werd ik 's nachts zo misselijk wakker dat ik moest overgeven.) Ik ben toen natuurlijk wat afgevallen, en dat was opzich een fijne start, want ik raakte gemotiveerd om die andere kilo's er ook weer af te krijgen. Ben toen een tijdje aan het klungelen geweest met 1000/1200 calorieën, maar door hier een boel te lezen () kwam ik tot de conclusie dat dat ook te weinig is. Ik eet er nu zo rond de 1500, beweeg nog weinig dus dat lijkt me goed. En het gáát ook goed.

Het klinkt heel makkelijk, maar het is gewoon echt een kwestie van volhouden. Gewoon dóen. En dat is niet makkelijk, maar dat geeft wel resultaat. Ik vind het nu leuk om gezond te eten en dat een beetje uit te pluizen, dat had ik echt niet verwacht En tuurlijk is snoep en koek nog steeds lekkerder, maar daar word ik ook dik van, 't is het een of het ander...
Oud 14-03-2005, 11:35
Mara
Mara is offline
Vandaag (en planning):

Laat op, dus:
Ontbijt
0,5 grapefruit
1 boterham rookvlees

Tussendoor
1 boterham rookvlees

Lunch
2 boterhammen, 1x ham, 1 gekookt ei, cherrytomaatjes, 1x kaas (soort broodje gezond dus)


Verder nog even zien, ben zo druk met school
Oud 14-03-2005, 11:49
kellytje
Avatar van kellytje
kellytje is offline
tot nu toe :
(laat ontbijt)
20 gram musli en 100 ml magere melk
lunch :
250 gram aardappel en 150 gram spinazie en een appel (er was gene vis meer )
Vanavond wsl een 4-5 boterhammen met iets mager en tussendoor nog fruit en yoghurt.
Doordat ik niets van vlees /vis gegeten heb kom ik volgens mij nogal laag in calorien uit daarmee
__________________
*You stay inside my mind, ain't no denying that.And only you can do those things that got me coming back*
Oud 14-03-2005, 12:07
Kronkeltje
Avatar van Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Mn huisgenootje lijnt nu mee Ik heb er nu weer veel vertrouwen in omdat we elkaar kunnen motiveren en omdat het makkelijk is met avondeten etc.

Btw, vandaag gegeten:

9.45 Ontbijt:
1 bb met slankie smeerkaas
1 bb met appelstroop
1 glas Vifit drink

11.30 Tussendoor:
1 appel

13.00 Lunch:
1 bb met slankie smeerkaas
1 bb met appelstroop
__________________
xxx
Oud 14-03-2005, 12:12
Mara
Mara is offline
Citaat:
Kronkeltje schreef op 14-03-2005 @ 13:07 :
Mn huisgenootje lijnt nu mee Ik heb er nu weer veel vertrouwen in omdat we elkaar kunnen motiveren en omdat het makkelijk is met avondeten etc.

Btw, vandaag gegeten:

9.45 Ontbijt:
1 bb met slankie smeerkaas
1 bb met appelstroop
1 glas Vifit drink

11.30 Tussendoor:
1 appel

13.00 Lunch:
1 bb met slankie smeerkaas
1 bb met appelstroop
Inderdaad erg makkelijk ja Dan is er ook geen rotzooi in huis, als je je er tenminste alletwee aan houdt De kans is dan stukken kleiner dat je de fout ingaat
Oud 14-03-2005, 13:05
BlueAngel
Avatar van BlueAngel
BlueAngel is offline
Zit nu met n paaseitjeh voor me, kan nog kiezen tussen een paaseitje/wat wortels hellup!
__________________
Je t'aime!!!
Oud 14-03-2005, 13:08
Verwijderd
Citaat:
BlueAngel schreef op 14-03-2005 @ 14:05 :
Zit nu met n paaseitjeh voor me, kan nog kiezen tussen een paaseitje/wat wortels hellup!
Wat denk je zelf? Wortels natuurlijk
Oud 14-03-2005, 13:10
-(L)-
@ Ave: Is het eigenlijk wel nodig dat je afvalt?
Oud 14-03-2005, 13:11
-(L)-
Citaat:
BlueAngel schreef op 14-03-2005 @ 14:05 :
Zit nu met n paaseitjeh voor me, kan nog kiezen tussen een paaseitje/wat wortels hellup!
Ik dacht dat je vandaag opnieuw ging beginnen? Dus dan lijkt me de keuze niet zo moeilijk.
Oud 14-03-2005, 13:15
BlueAngel
Avatar van BlueAngel
BlueAngel is offline
Ja klopt, maar dan denk ik ach eentje voor de smaak ik hoef toch nix meer af te vallen. Maar als ik gezond wul zijn moek ff doorzetten toch? Dus ik geef m nu aan me zusje kan zij zich er lekker mee vol vreten!
__________________
Je t'aime!!!
Oud 14-03-2005, 13:22
-(L)-
Citaat:
BlueAngel schreef op 14-03-2005 @ 14:15 :
Ja klopt, maar dan denk ik ach eentje voor de smaak ik hoef toch nix meer af te vallen. Maar als ik gezond wul zijn moek ff doorzetten toch? Dus ik geef m nu aan me zusje kan zij zich er lekker mee vol vreten!


Sorry, ik vind jou echt tegenstrijdig.
Oud 14-03-2005, 13:28
BlueAngel
Avatar van BlueAngel
BlueAngel is offline
Ik bedoel dat ik dus gezond wil zijn en als ik dan een paaseitje ga zitten eten, ben ik bang dak ga denken van, ow dan kan ik er nog wel eentje eten enz. Als ik gezond wil zijn moet ik gewoon ff doorzetten en die lekkere verse wortels pakken en dat heb ik nu gedaan.

Zo en dan ga ik me nu (onder het genot van een worteltje)verheugen op die lekkere zuurkoolstamppot van vanavond!
__________________
Je t'aime!!!
Oud 14-03-2005, 14:07
Mara
Mara is offline
Ik zit nu (excl. groenten + vlees) op 1072kcal. Even zien dus nog.
Oud 14-03-2005, 14:09
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
@ Ave: Wat is jouw lengte + gewicht?
Oud 14-03-2005, 14:12
-(L)-
Citaat:
MeelFriek schreef op 14-03-2005 @ 15:07 :
Ik zit nu (excl. groenten + vlees) op 1072kcal. Even zien dus nog.
Dat is dan toch prima
Oud 14-03-2005, 14:29
Mara
Mara is offline
Citaat:
Happyyy schreef op 14-03-2005 @ 15:12 :
Dat is dan toch prima
Ja, heb net nog een banaan genomen.

Vlees is magere varkenslap, 100 gram genomen, plus 250g sperziebonen. Dat alles er nog bij kom ik op 1450kcal, dus nog ruimte om vanavond/vanmiddag nog een extra rijstwafel te eten, mocht ik daar zin in hebben.
Oud 14-03-2005, 14:36
kellytje
Avatar van kellytje
kellytje is offline
Weet iemand hoeveel caloriën een grote kom (gok een 350 ml ) kom tomatenroomsoep is ?
__________________
*You stay inside my mind, ain't no denying that.And only you can do those things that got me coming back*
Oud 14-03-2005, 14:42
Mara
Mara is offline
Staat dat niet op de verpakking?

Tomatencremesoep bevat 40kcal per 100ml.

Oh, en romige tomatensoep (unox) 60kcal per 100ml
Oud 14-03-2005, 14:42
sheepdog
sheepdog is offline
Hey, ik wil wat gezonder eten en mijn buik en bovenbenen mogen wel wat dunner, dus heb ik me hier maar voor aangemeld.. Vandaag heb ik gegeten:

10.30; 4 witte boterhammen
12.00; 0,75 liter water, klein stukje melkchocolade, half sultanakoekje
13.00; 2 witte boterhammen, 2 kiwi's, 250 gram magere yoghurt met fruit en granen, 1 cappucino

Ik had niks anders in huis dan witte boterhammen, maar heb net multivitaminebrood gekocht.

(Ben 18 jaar, vrouw, 58 kg, 1.68m.)
Oud 14-03-2005, 14:43
kellytje
Avatar van kellytje
kellytje is offline
Het was op cafe dat ik die soep gegeten heb, kan moeilijk vragen wat ze er allemaal indoen
__________________
*You stay inside my mind, ain't no denying that.And only you can do those things that got me coming back*
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 00:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:52.