Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2005, 20:29
Mara
Mara is offline
Ik heb m'n 200mL melk en rijstwafel ingeruild voor 2/3 pakje sultana.
Oud 07-04-2005, 20:32
-(L)-
Mijn vader was hier net jassen van de kapstok 't halen ('t zijn er echt veel). En ik was met m'n ouders samen 't kijken welke ik nog aandeed, en welke wegkonden. Ineens had m'n vader een spijkerjasje van mij in z'n handen (wat ik vorig jaar een keer heb gekocht). En hij wilde 't wegdoen, maar ik zei dat ik 't nog aandeed. Volgens hem pastte het me niet meer, dus ik 't aangedaan en 't pastte perfect (was zelfs aan de grote kant). Ik vond het wel frustrerend; het was van vorig jaar, en toen was ik zo'n 10kg zwaarder dan nu. En dan denkt m'n vader dat ik er niet meer inkom, terwijl 't van vorig jaar is, en ik toen dus 10kg zwaarder was. Ik vraag me dan af; ziet hij niet dat ik ben afgevallen? Volgens mij wil hij het gewoon niet zien. Nou ja, ik heb 2 maten kleiner dan vorig jaar, en anderen mensen zien wel dat ik ben afgevallen afgelopen jaar, dus het zal wel aan hem liggen.
Oud 07-04-2005, 20:34
Verwijderd
vaders zijn gewoon niet goed daarin waarschijnlijk denkt hij 'ach, van volgend jaar, jonge mensen komen nu eenmaal aan, zal wel niet meer passen' en kwam hij niet eens op het idee om het jasje met jou te vergelijken.
Oud 07-04-2005, 20:34
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Vaders hebben nooit echt oog voor dat soort dingen. Die van mij ziet het bijvoorbeeld NOOIT als je nieuwe kleren/schoenen/kapsel hebt ofzo, laat staan dat het hem opvalt dat je afgevallen bent....
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 07-04-2005, 20:36
Mara
Mara is offline
Is volgens mij gewoon een mannentrekje
Oud 07-04-2005, 20:40
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 07-04-2005 @ 21:27 :
Negeren die hap.
Maar ik vind het beter dan dat ie me dik vindt
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 07-04-2005, 20:41
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
blurred schreef op 07-04-2005 @ 21:34 :
Vaders hebben nooit echt oog voor dat soort dingen. Die van mij ziet het bijvoorbeeld NOOIT als je nieuwe kleren/schoenen/kapsel hebt ofzo, laat staan dat het hem opvalt dat je afgevallen bent....
Bij mijn vader valt het dus wel op maar dan vindt ie het weer niet goed Mijn vriend ziet het ook en die vindt alles wel best zolang ik geen tien kilo aankom of tien kilo afval.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 07-04-2005, 20:42
Mara
Mara is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 07-04-2005 @ 21:40 :
Maar ik vind het beter dan dat ie me dik vindt
Denk dat ie 't ook zegt omdat ie je natuurlijk mooi gezond ziet, vaders vinden volgens mij hun dochter snel te dun, bang dat 't ongezond wordt ofzo
Oud 07-04-2005, 20:49
D-sire
Avatar van D-sire
D-sire is offline
Net weer een uur getennist
__________________
Oud 07-04-2005, 20:53
Verwijderd
Dit topic gaat echt snel!

@Chloe Siere: Wow! Ik vind echt dat je een ontzettend mooi lichaam hebt! Ik ben er serieus jaloers op. We hebben dezelfde lengte en jij weegt 5 kg meer, maar toch zie je er echt veel slanker uit dan mij.

@Cerys: Leuke schoenen En ook jij ziet er ontzettend slank uit op die foto. Je heupen walgelijk? No way! Bovendien ziet je buik er strak uit op die foto, en je benen lang en slank!
Oud 07-04-2005, 20:56
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 07-04-2005 @ 21:53 :
Dit topic gaat echt snel!

@Chloe Siere: Wow! Ik vind echt dat je een ontzettend mooi lichaam hebt! Ik ben er serieus jaloers op. We hebben dezelfde lengte en jij weegt 5 kg meer, maar toch zie je er echt veel slanker uit dan mij.

@Cerys: Leuke schoenen En ook jij ziet er ontzettend slank uit op die foto. Je heupen walgelijk? No way! Bovendien ziet je buik er strak uit op die foto, en je benen lang en slank!
whuh ik heb wel maat 40 meestal :/

ik heb 2 koekjes gegeten net. vond dat dat wel mocht omdat ik vanmiddag voor het eerst weer een groot stuk gefietst heb en daar mag ik wel trots op zijn yooo
__________________
I'm in the forest
Oud 07-04-2005, 20:58
D-sire
Avatar van D-sire
D-sire is offline
Suuuupermooi joh! Dit is mijn streven
Nee echt, jij mag echt trots zijn op dat buikje. Maar je doet er dan ook wel iedere dag iets voor

Oh ja en Cerys ook! Ik zie echt niet wat er mis is met jouw heupen, ik doe een moord voor ze bij wijze van
__________________

Laatst gewijzigd op 07-04-2005 om 21:05.
Oud 07-04-2005, 21:00
Mara
Mara is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 07-04-2005 @ 21:53 :
Dit topic gaat echt snel!

@Chloe Siere: Wow! Ik vind echt dat je een ontzettend mooi lichaam hebt! Ik ben er serieus jaloers op. We hebben dezelfde lengte en jij weegt 5 kg meer, maar toch zie je er echt veel slanker uit dan mij.

@Cerys: Leuke schoenen En ook jij ziet er ontzettend slank uit op die foto. Je heupen walgelijk? No way! Bovendien ziet je buik er strak uit op die foto, en je benen lang en slank!
Zie je nu niet in dat je zelfbeeld helemaal verkeerd is? Jij bent dunner dan haar. Veel dunner.
Oud 07-04-2005, 21:02
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 07-04-2005 @ 21:42 :
Denk dat ie 't ook zegt omdat ie je natuurlijk mooi gezond ziet, vaders vinden volgens mij hun dochter snel te dun, bang dat 't ongezond wordt ofzo
Ja, of dat ie het zegt om me het gevoel te geven dat ik niet genoeg eet sinds ik op mezelf woon. En hij is nu zijn vriendin gewend en die is een stuk zwaarder dan ik.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 07-04-2005, 21:03
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef op 07-04-2005 @ 22:00 :
Zie je nu niet in dat je zelfbeeld helemaal verkeerd is? Jij bent dunner dan haar. Veel dunner.
Ik weet wel dat mijn zelfbeeld verkeerd is, maar zó verkeerd? Als ik mijzelf spiegel aan die foto's van Chloe Siere vind ik haar echt slanker hoor.
Oud 07-04-2005, 21:04
Verwijderd
Citaat:
cerys schreef op 07-04-2005 @ 21:56 :
whuh ik heb wel maat 40 meestal :/

ik heb 2 koekjes gegeten net. vond dat dat wel mocht omdat ik vanmiddag voor het eerst weer een groot stuk gefietst heb en daar mag ik wel trots op zijn yooo
Maar je bent toch ook best lang of niet?
Oud 07-04-2005, 21:05
Mara
Mara is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 07-04-2005 @ 22:03 :
Ik weet wel dat mijn zelfbeeld verkeerd is, maar zó verkeerd? Als ik mijzelf spiegel aan die foto's van Chloe Siere vind ik haar echt slanker hoor.
Jij bent dunner dan haar. Echt. Ik kan het objectief zeggen, en jij bent dunner dan haar.
Oud 07-04-2005, 21:09
D-sire
Avatar van D-sire
D-sire is offline
Woepsie net 3 rijstwafels met caramel naar binnen gewerkt En dat terwijl ik dit topic aan het lezen was
__________________
Oud 07-04-2005, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Dreamzy schreef op 07-04-2005 @ 22:09 :
Woepsie net 3 rijstwafels met caramel naar binnen gewerkt En dat terwijl ik dit topic aan het lezen was
Ik een cracker met chocoladepasta. Ik had echt zo'n zin in chocolade en was bang dat wanneer ik een reep zou aanbreken dat ik hem dan ook in een keer op zou eten. Dus als slimme oplossing heb ik een cracker dun besmeerd met wat chocopasta, en het heeft gewerkt! Mijn chocoladedrang is over!
Oud 07-04-2005, 21:13
D-sire
Avatar van D-sire
D-sire is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 07-04-2005 @ 22:11 :
Ik een cracker met chocoladepasta. Ik had echt zo'n zin in chocolade en was bang dat wanneer ik een reep zou aanbreken dat ik hem dan ook in een keer op zou eten. Dus als slimme oplossing heb ik een cracker dun besmeerd met wat chocopasta, en het heeft gewerkt! Mijn chocoladedrang is over!
Heel slim! En fijn dat je drang ook over is. Ik had dus dat pak rijstwafels hier op mijn kamer liggen en dat is niet slim... Was van plan er eentje te nemen en als je dat pak dan de hele tijd ziet staan is de verleiding erg groot. Toch maar beneden leggen morgen, dat werkt beter.
__________________
Oud 07-04-2005, 21:18
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 07-04-2005 @ 22:11 :
Ik een cracker met chocoladepasta. Ik had echt zo'n zin in chocolade en was bang dat wanneer ik een reep zou aanbreken dat ik hem dan ook in een keer op zou eten. Dus als slimme oplossing heb ik een cracker dun besmeerd met wat chocopasta, en het heeft gewerkt! Mijn chocoladedrang is over!
Rijstewafels met chocopasta vind ik ook erg lekker

Ik eet standaard 's ochtends hagelslag of chocopasta op brood omdat ik dan niet de hele dag zin heb ik zoetigheid.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 07-04-2005, 21:19
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Die rijstwafels met caramel, zijn dat snack-a-jacks? Die zijn toch heel klein? Of heb je die ook in een grote (normale, zeg maar) versie?
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 07-04-2005, 21:22
Mara
Mara is offline
Ben ik blij dat ik geen chocoverslaving heb

Als het er is wil ik 't wel trouwens, gewone chocola. Pasta of hagelslag echter niet, 's ochtends word ik er misselijk van en ik vind 't onhandig om mee naar school te nemen.
Oud 07-04-2005, 21:26
D-sire
Avatar van D-sire
D-sire is offline
Citaat:
blurred schreef op 07-04-2005 @ 22:19 :
Die rijstwafels met caramel, zijn dat snack-a-jacks? Die zijn toch heel klein? Of heb je die ook in een grote (normale, zeg maar) versie?
Ja dit zijn gewoon van die grote, maar dan van Ah merk. Ietsje goedkoper dan de echte Snack-a-Jacks en ook ietsje kleiner
__________________
Oud 07-04-2005, 21:26
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 07-04-2005 @ 21:53 :
Dit topic gaat echt snel!

@Chloe Siere: Wow! Ik vind echt dat je een ontzettend mooi lichaam hebt! Ik ben er serieus jaloers op. We hebben dezelfde lengte en jij weegt 5 kg meer, maar toch zie je er echt veel slanker uit dan mij.

@Cerys: Leuke schoenen En ook jij ziet er ontzettend slank uit op die foto. Je heupen walgelijk? No way! Bovendien ziet je buik er strak uit op die foto, en je benen lang en slank!
O echt niet, jij bent echt veel dunner dan zij...


Voor diegene die het vroeg, 2 'mini' pizza's ... 360 gram voor 4, dus 180 gram samen. Het waren trouwens 285 cal/100gr. Veel meer dan ik hier ergens anders las. Gewoon kaas en tomaat.

Word wel jaloers van al die mooie lichamen ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 07-04-2005, 21:28
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
Gothic schreef op 07-04-2005 @ 22:26 :
Word wel jaloers van al die mooie lichamen ...
Zeg dat wel!! Als zij al vinden dat ze af moeten vallen, wat zouden ze dan wel niet van zichzelf vinden als ze mijn lichaam hadden, vraag ik me dan af....
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 07-04-2005, 21:34
Lynn
Avatar van Lynn
Lynn is offline
Om nog maar even te benadrukken dat zo snel gaat; er gaat in 2-3 dagen een heel topic doorheen.

Vandaag heb ik een bad-bad-bad dag gehad. Ben met mijn moeder naar de huishoudbeurs geweest (hoe burgerlijk, maar wel erg gezellig ) en daar werd je echt aan alle kanten volgestopt met hapjes/uitprobeersels/nieuwe gerechten enzovoorts enzovoorts. Van tevoren heb ik tegen mezelf gezegd dat ik gewoon mocht nemen wat ik wilde maar het wel een béétje rustig aan moest doen. Dat is uiteindelijk toch een beetje veel uit de hand gelopen. M'n moeder en ik zijn meer dan 3x langs de Van Dobben-bitterballenkraam gelopen omdat we ze zo onwijs lekker vonden Naast alle slechte, vette dingen van de HHB had mijn moeder ook witte broodjes met 48+ kaas en hagelslag e.d. gesmeerd en omdat we in de trein verder niks bij ons hadden, heb ik die maar gegeten. Daar weer naast ook veel gesnoept, stukjes pizza gehad en zon hele beker vol Swirl-ijs (wel erg lekker )...

Voel(de) me er behoorlijk verrot over, maar heb nu maar besloten dat het vandaag gewoon mocht ook al had ik woensdag die stomme chocopinda's al op en dat ik vanaf morgen weer gezond ga eten. Pff..

@ Chloe Siere: ik ga helemaal met de rest mee, echt een heel mooi figuurtje! Ik hang die foto naast mijn spiegel, zodat ik weet wat mijn uiteindelijk doel is .
(Cerys, voor jou geldt eigenlijk hetzelfde. Er is absoluut niks mis met jouw heupen of met wat dan ook. Mooie meid ben je. )
__________________
de rest is geschiedenis
Oud 07-04-2005, 21:37
D-sire
Avatar van D-sire
D-sire is offline
Citaat:
Lynn schreef op 07-04-2005 @ 22:34 :
Om nog maar even te benadrukken dat zo snel gaat; er gaat in 2-3 dagen een heel topic doorheen.

Vandaag heb ik een bad-bad-bad dag gehad. Ben met mijn moeder naar de huishoudbeurs geweest (hoe burgerlijk, maar wel erg gezellig ) en daar werd je echt aan alle kanten volgestopt met hapjes/uitprobeersels/nieuwe gerechten enzovoorts enzovoorts. Van tevoren heb ik tegen mezelf gezegd dat ik gewoon mocht nemen wat ik wilde maar het wel een béétje rustig aan moest doen. Dat is uiteindelijk toch een beetje veel uit de hand gelopen. M'n moeder en ik zijn meer dan 3x langs de Van Dobben-bitterballenkraam gelopen omdat we ze zo onwijs lekker vonden Naast alle slechte, vette dingen van de HHB had mijn moeder ook witte broodjes met 48+ kaas en hagelslag e.d. gesmeerd en omdat we in de trein verder niks bij ons hadden, heb ik die maar gegeten.

Voel(de) me er behoorlijk verrot over, maar heb nu maar besloten dat het vandaag gewoon mocht ook al had ik woensdag die stomme chocopinda's al op en dat ik vanaf morgen weer gezond ga eten. Pff..

@ Chloe Siere: ik ga helemaal met de rest mee, echt een heel mooi figuurtje! Ik hang die foto naast mijn spiegel, zodat ik weet wat mijn uiteindelijk doel is .
(Cerys, voor jou geldt eigenlijk hetzelfde. Er is absoluut niks mis met jouw heupen of met wat dan ook. Mooie meid ben je. )
Tsja das lastig he, maar ik vind ook dat je op zo'n dag niet de hele tijd hoeft te denken van 'oh mag ik dit wel' en 'hoeveel kcal zouden daarin zitten' dat bederft de dag dan toch een beetje. Je kan er dan hoogstens voor zorgen dat je wat gezonde dingen bij je hebt maar daar had jij in dit geval geen controle over.
Meid, morgen is er weer een dag en dan ga je er weer lekker tegenaan. En denk gewoon maar positief terug aan dit dagje naar de huishoudbeurs
__________________
Oud 07-04-2005, 21:43
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
voor iedereen die nu een negatief zelfbeeld krijgt van die foto's hier:

voorkant zonder hoofd

achterkant

snappen jullie nu waarom ik zoveel moeite met mijn lijf heb


gatver waarom post ik dit.
Oud 07-04-2005, 21:44
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
Citaat:
Lynn schreef op 07-04-2005 @ 22:34 :
Om nog maar even te benadrukken dat zo snel gaat; er gaat in 2-3 dagen een heel topic doorheen.

Vandaag heb ik een bad-bad-bad dag gehad. Ben met mijn moeder naar de huishoudbeurs geweest (hoe burgerlijk, maar wel erg gezellig ) en daar werd je echt aan alle kanten volgestopt met hapjes/uitprobeersels/nieuwe gerechten enzovoorts enzovoorts. Van tevoren heb ik tegen mezelf gezegd dat ik gewoon mocht nemen wat ik wilde maar het wel een béétje rustig aan moest doen. Dat is uiteindelijk toch een beetje veel uit de hand gelopen. M'n moeder en ik zijn meer dan 3x langs de Van Dobben-bitterballenkraam gelopen omdat we ze zo onwijs lekker vonden Naast alle slechte, vette dingen van de HHB had mijn moeder ook witte broodjes met 48+ kaas en hagelslag e.d. gesmeerd en omdat we in de trein verder niks bij ons hadden, heb ik die maar gegeten. Daar weer naast ook veel gesnoept, stukjes pizza gehad en zon hele beker vol Swirl-ijs (wel erg lekker )...

Voel(de) me er behoorlijk verrot over, maar heb nu maar besloten dat het vandaag gewoon mocht ook al had ik woensdag die stomme chocopinda's al op en dat ik vanaf morgen weer gezond ga eten. Pff..

@ Chloe Siere: ik ga helemaal met de rest mee, echt een heel mooi figuurtje! Ik hang die foto naast mijn spiegel, zodat ik weet wat mijn uiteindelijk doel is .
(Cerys, voor jou geldt eigenlijk hetzelfde. Er is absoluut niks mis met jouw heupen of met wat dan ook. Mooie meid ben je. )
klinkt gezellig meid!
je hebt het wel naar je zin gehad neem ik aan?
en kom op, lekkere dingetjes eten met je moeder mag toch best op zo'n dagje. je komt er heus geen kilo's van aan!

ja, jullie kunnen wel zeggen dat er niks mis is met mijn heupen.. maar er klopt gewoon iets niet. ik lijk dan misschien wel slank op die foto, maar in het echt valt het vies tegen, vind ik tenminste.
bluh, ik zit echt in een enorme omg-wat-heb-ik-een-lelijk-figuur-periode en dat is echt onwijs vervelend. zoals ik al eerder hier heb gelezen (denk sneeuwvlokje..) gaat dat soms zelfs zo ver dat ik met het licht uit douche ofzo
ik heb wel een navelpiercing, dat vind ik wel mooi (mijn buik is ook niet hetgene waar ik ontevreden over ben, m'n buik+taille zijn ok), dat maakt het ook wat mooier.. en ik vind mijn borsten niet mooi, dus heb ik een tepelpiercing laten zetten. daar wordt het wel mooier van, vind ik. maar toch

trouwens, als ik iedereens foto's hier zie vind ik iedereen mooi, ik heb geen ene foto gezien met een minder mooi lichaam erop.
ik heb ook gewoon een enorm zelfbeeld-probleem.
__________________
I'm in the forest
Oud 07-04-2005, 21:46
Lynn
Avatar van Lynn
Lynn is offline
Citaat:
Dreamzy schreef op 07-04-2005 @ 22:37 :
Tsja das lastig he, maar ik vind ook dat je op zo'n dag niet de hele tijd hoeft te denken van 'oh mag ik dit wel' en 'hoeveel kcal zouden daarin zitten' dat bederft de dag dan toch een beetje. Je kan er dan hoogstens voor zorgen dat je wat gezonde dingen bij je hebt maar daar had jij in dit geval geen controle over.
Meid, morgen is er weer een dag en dan ga je er weer lekker tegenaan. En denk gewoon maar positief terug aan dit dagje naar de huishoudbeurs
Dat doe ik sowieso al wel, vind het alleen een beetje jammer van mezelf. Vooral omdat ik eigenlijk meer heb gegeten dan ik op kon, zeg maar. Ik had allang het gevoel van een volle maag, maar als ze me dan weer iets aanboden, at ik het toch op.
Uiteindelijk valt het trouwens nog wel een beetje mee, heb net alles wat ik me nog kan herinneren zo goed mogelijk ingevuld op de eetmeter en ik zit nog niet eens zo heel veel over mijn "toegestane waarden".
En idd, morgen is er weer een dag en dan gaat het weer goed. Tsjakka.
__________________
de rest is geschiedenis
Oud 07-04-2005, 21:47
Lynn
Avatar van Lynn
Lynn is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 07-04-2005 @ 22:43 :
voor iedereen die nu een negatief zelfbeeld krijgt van die foto's hier:

voorkant zonder hoofd

achterkant

snappen jullie nu waarom ik zoveel moeite met mijn lijf heb


gatver waarom post ik dit.
Sorry dat ik het misschien zo lomp zeg, maar jij hebt dus echt wel mooie borsten.

Toch maar even een edit om het lompheid gehalte iets te verlagen: niet dat ik daar meteen naar kijk ofzo, maar het viel me gewoon op bij die foto. Zoals mijn vriend zou zeggen; die heeft ze er mooi bij hangen.
__________________
de rest is geschiedenis
Oud 07-04-2005, 21:49
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 07-04-2005 @ 22:43 :
gatver waarom post ik dit.
Je post dit waarschijnlijk omdat iedereen hier een foto post, ik vind het stoer van je Het is makkelijk om een foto te posten als je een lichaam hebt dat eigenlijk gewoon heel slank is, als jouw lichaam niet voldoet aan de schoonheidseisen van vandaag de dag is daar wat meer lef voor nodig. Wat is je BMI?
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 07-04-2005, 21:50
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
Lynn schreef op 07-04-2005 @ 22:47 :
Sorry dat ik het misschien zo lomp zeg, maar jij hebt dus echt wel mooie borsten.
Klopt, aan iedereen valt zeker iets moois te ontdekken. Niemand is echt LELIJK, niemand. Alleen stellen mensen vaak te hoge eisen aan zichzelf.
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 07-04-2005, 21:51
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
ik heb weer een waardeloze KEV-verhouding vandaag..
naja ik 'moest' wel veel koolhydraten vandaag omdat ik me wéér zo slap voel (waarom vinden ze geen oorzaak, stomme klojo's )
en ik moest kranten lopen op de fiets met tegenwind.. voor de zekerheid dus maar even een banaan gegeten en dat tikt enorm aan

morgen nog beter proberen veel eiwitten en meer vetten te eten. ben benieuwd.
__________________
I'm in the forest
Oud 07-04-2005, 21:52
Lynn
Avatar van Lynn
Lynn is offline
Citaat:
cerys schreef op 07-04-2005 @ 22:44 :
klinkt gezellig meid!
je hebt het wel naar je zin gehad neem ik aan?
en kom op, lekkere dingetjes eten met je moeder mag toch best op zo'n dagje. je komt er heus geen kilo's van aan!

ja, jullie kunnen wel zeggen dat er niks mis is met mijn heupen.. maar er klopt gewoon iets niet. ik lijk dan misschien wel slank op die foto, maar in het echt valt het vies tegen, vind ik tenminste.
bluh, ik zit echt in een enorme omg-wat-heb-ik-een-lelijk-figuur-periode en dat is echt onwijs vervelend. zoals ik al eerder hier heb gelezen (denk sneeuwvlokje..) gaat dat soms zelfs zo ver dat ik met het licht uit douche ofzo
ik heb wel een navelpiercing, dat vind ik wel mooi (mijn buik is ook niet hetgene waar ik ontevreden over ben, m'n buik+taille zijn ok), dat maakt het ook wat mooier.. en ik vind mijn borsten niet mooi, dus heb ik een tepelpiercing laten zetten. daar wordt het wel mooier van, vind ik. maar toch

trouwens, als ik iedereens foto's hier zie vind ik iedereen mooi, ik heb geen ene foto gezien met een minder mooi lichaam erop.
ik heb ook gewoon een enorm zelfbeeld-probleem.
Ik vind dat er zo op die foto niks mis is met je heupen, echt niet. Weet niet wat jij er zelf niet zo mooi aan vindt, misschien kun je een foto posten waarop dat volgens jou goed te zien is? Kijken of we ons er dan in kunnen in leven (rare zin?). En wat vind jij niet mooi aan je borsten?
__________________
de rest is geschiedenis
Oud 07-04-2005, 21:53
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
Citaat:
blurred schreef op 07-04-2005 @ 22:50 :
Klopt, aan iedereen valt zeker iets moois te ontdekken. Niemand is echt LELIJK, niemand. Alleen stellen mensen vaak te hoge eisen aan zichzelf.
ja.. ik wilde dat ik mezelf accepteerde, maar helaas..

@wishfuldreaming: ik vind je borsten ook heel mooi! en je bent zeker niet gatver!
__________________
I'm in the forest
Oud 07-04-2005, 21:53
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
cerys schreef op 07-04-2005 @ 22:51 :
ik heb weer een waardeloze KEV-verhouding vandaag..
naja ik 'moest' wel veel koolhydraten vandaag omdat ik me wéér zo slap voel (waarom vinden ze geen oorzaak, stomme klojo's )
en ik moest kranten lopen op de fiets met tegenwind.. voor de zekerheid dus maar even een banaan gegeten en dat tikt enorm aan

morgen nog beter proberen veel eiwitten en meer vetten te eten. ben benieuwd.
Je kan je calorieen uit slechtere dingen halen dan uit een banaan hoor, daar zou ik niet zo over in zitten
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 07-04-2005, 21:54
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
cerys schreef op 07-04-2005 @ 22:53 :
je bent zeker niet gatver!
Ik heb hier nog niemand gezien die gatver is..... Je moet wel HEEL VER gaan wil je echt gatver worden hoor....
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 07-04-2005, 21:56
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
Citaat:
blurred schreef op 07-04-2005 @ 22:54 :
Ik heb hier nog niemand gezien die gatver is..... Je moet wel HEEL VER gaan wil je echt gatver worden hoor....
haha nee idd! ik heb volgens mij nog nooit iemand gezien die echt gatver is qua lichaam dat kan bijna niet, iedereen is mooi op zijn/haar eigen manier.
__________________
I'm in the forest
Oud 07-04-2005, 21:56
Hagel
Hagel is offline
@wishfuldreaming: ik vind dat je moed hebt als je je zo onzeker voelt gewoon doorzetten dan kom je er vanzelf

Ik begin maar langzaam aan weer met posten hier, want ik zit steeds maar te lezen Tijdje weg geweest, nu weer hard aan het lijnen. Ben nu 70 kilo, heb er nu 3 vanaf, wil naar de 65 eerst en dan zie ik wel verder. Ben 1.66 was tot vorig jaar auguistus trouwens 80 kilo zwaar.

gooi er meteen maar een foto tegenaan
http://img.photobucket.com/albums/v4...ummmer0007.jpg

oh ik heb deze foto maar uit mijn collectie geplukt maar ik maak binnekort wel eens goede, zwart kleed vrij goed af
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 07-04-2005, 21:58
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
Citaat:
Hagel schreef op 07-04-2005 @ 22:56 :
@wishfuldreaming: ik vind dat je moed hebt als je je zo onzeker voelt gewoon doorzetten dan kom je er vanzelf

Ik begin maar langzaam aan weer met posten hier, want ik zit steeds maar te lezen Tijdje weg geweest, nu weer hard aan het lijnen. Ben nu 70 kilo, heb er nu 3 vanaf, wil naar de 65 eerst en dan zie ik wel verder. Ben 1.66 was tot vorig jaar auguistus trouwens 80 kilo zwaar.

gooi er meteen maar een foto tegenaan
http://img.photobucket.com/albums/v4...ummmer0007.jpg
onduidelijk.. jammer!
maar volgens mij zijn vooral jouw benen heel mooi!
__________________
I'm in the forest
Oud 07-04-2005, 21:58
Lynn
Avatar van Lynn
Lynn is offline
Gatver is echt zon vette stereotype Amerikaan met een pens tot op zijn knieeen, met lang en vadzig haar, met vieze zweetoksels en pukkels en met een gemiddeld gewicht van boven de 200kg. Ik denk dat die darter (Andy Fordham? Forham?) wel in de buurt komt.

Zoals blurred al zegt zijn mensen echt niet snel gatver, maar hij.. Als die snachts naast je ligt, ga je je ook wel afvragen wat je die avond gedronken hebt.
__________________
de rest is geschiedenis
Oud 07-04-2005, 22:00
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
cerys schreef op 07-04-2005 @ 22:58 :
onduidelijk.. jammer!
maar volgens mij zijn vooral jouw benen heel mooi!
thnx, ik ben op zich ook wel blij met mijn benen, loop vaak in rokjes
ja ik laat mijn vriend van de week wel duidelijkere maken. heb ik gelijk weer extra motivatie om te lijnen
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 07-04-2005, 22:01
Lynn
Avatar van Lynn
Lynn is offline
Citaat:
Hagel schreef op 07-04-2005 @ 22:56 :
@wishfuldreaming: ik vind dat je moed hebt als je je zo onzeker voelt gewoon doorzetten dan kom je er vanzelf

Ik begin maar langzaam aan weer met posten hier, want ik zit steeds maar te lezen Tijdje weg geweest, nu weer hard aan het lijnen. Ben nu 70 kilo, heb er nu 3 vanaf, wil naar de 65 eerst en dan zie ik wel verder. Ben 1.66 was tot vorig jaar auguistus trouwens 80 kilo zwaar.

gooi er meteen maar een foto tegenaan
http://img.photobucket.com/albums/v4...ummmer0007.jpg

oh ik heb deze foto maar uit mijn collectie geplukt maar ik maak binnekort wel eens goede, zwart kleed vrij goed af
Leuke riem, doet me aan Xena denken.
__________________
de rest is geschiedenis
Oud 07-04-2005, 22:09
Lynn
Avatar van Lynn
Lynn is offline
Omdat ik me verveelde heb ik jullie info maar eens doorgelezen (gnegne ). Blurred -want verder ben ik eigenlijk nog niet gekomen- jij hebt een heel leuk en mooi gezichtje. Heb je fotoboekfoto's al wel eens gezien, maar ik keek eens op je cu2 en ja, jij bent knap. En leuk vriendje ook, met lieve foto's van jullie samen.

Nou de volgende cu2..
__________________
de rest is geschiedenis
Oud 07-04-2005, 22:09
Mara
Mara is offline
Citaat:
Lynn schreef op 07-04-2005 @ 22:58 :
Gatver is echt zon vette stereotype Amerikaan met een pens tot op zijn knieeen, met lang en vadzig haar, met vieze zweetoksels en pukkels en met een gemiddeld gewicht van boven de 200kg. Ik denk dat die darter (Andy Fordham? Forham?) wel in de buurt komt.

Zoals blurred al zegt zijn mensen echt niet snel gatver, maar hij.. Als die snachts naast je ligt, ga je je ook wel afvragen wat je die avond gedronken hebt.
Hij is een Engelsman en op dieet

Is inmiddels al 15 kilo kwijt ofzo, maar niemand ziet 't bij hem omdat ie zo enorm is.
Oud 07-04-2005, 22:11
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Lynn schreef op 07-04-2005 @ 23:09 :
Nou de volgende cu2..
Ik heb geen cu2
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 07-04-2005, 22:13
Lynn
Avatar van Lynn
Lynn is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 07-04-2005 @ 23:09 :
Hij is een Engelsman en op dieet

Is inmiddels al 15 kilo kwijt ofzo, maar niemand ziet 't bij hem omdat ie zo enorm is.
Hehe, ook goed, één pot nat.

Ik had gehoord dat hij niet eens kon bukken om zijn dartpijltjes op te rapen en dat zijn bloeddruk niet gemeten kon worden omdat die band niet om zijn arm pastte. Kunnen roddels zijn, maar toch vind ik het/hem triest. Én gatver. Vooral die pukkel(s?) in zijn nek. En hoe dat zweet op zijn rug komt onder die staart.. brrrr .
__________________
de rest is geschiedenis
Oud 07-04-2005, 22:14
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Lynn schreef op 07-04-2005 @ 23:13 :
Hehe, ook goed, één pot nat.

Ik had gehoord dat hij niet eens kon bukken om zijn dartpijltjes op te rapen en dat zijn bloeddruk niet gemeten kon worden omdat die band niet om zijn arm pastte. Kunnen roddels zijn, maar toch vind ik het/hem triest. Én gatver. Vooral die pukkel(s?) in zijn nek. En hoe dat zweet op zijn rug komt onder die staart.. brrrr .
Bij mijn tante van 160 kilo kunnen ze ook niet zo haar bloeddruk meten dus heeft ze zo'n ding voor om haar pols
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:27.